abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154519420
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

En omdat het kan :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154519985
Stormlooptopic O+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:11:06 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154520048
Ja u riep?
disclaimer
pi_154520051
Sjaak had net zo'n kakjepakje als in de OP, alleen dan niet in z'n jurk maar wel rompertje en broekje. Gelukkig had vrouw hem ^O^

Weinig gelezen, steeds tussendoor op het werk wat (want het is rustig...). Sjaak ging vandaag naar m'n moeder voor een wat langere tijd, voor het eerst. Na 2 uur belde mams me op, met een krijsende Sjaak op de achtergrond. Hij was al 45 minuten aan het huilen. Het was na een boertje waarbij ook melk mee kwam, dus ik dacht meteen weer aan reflux. Mams was bijna in paniek en ik zei dat ze Sjaak op z'n buik moest leggen. Dat deed ze en het was meteen goed. Daarna hebben ze nog in de tuin rondgelopen. Bedje daar was lava dus hij heeft 2x 45 minuten op haar geslapen O+ En mijn moeder kan niet stil zitten :{w maar nu moest zo wel :D

Maar goed, ze hebben het overleefd en morgen komt ze weer langs. Kan ze van een vrolijkere Sjaak genieten hopelijk.

Nu Sjaak in bed leggen, straks ga ik bijlezen!
pi_154520159
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja u riep?
Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
pi_154520571
Dat is zoooo niet origineel -O-
Bleistorm :Y
pi_154520836
Oh Razz O+ mooie foto
Lekker genieten !
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:44:55 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_154521002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
Hendrik Storm O+
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:58:10 #9
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521410
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.

Hoe is het met je moeder sq?

Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:59:32 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_154521444
Het zit je arme moeder ook niet mee, cactus :D

Snoenk, wat is ze toch leuk!!
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:02:08 #11
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521520
Zo vorige topic ook weer een beetje bijgelezen.

L. En M. In de draagdoek O+

ZwemA. O+

Vic, muggen zijn ook heel stom! Gelukkig niet geprikt.

Ben benieuwd hoe Kwak het heeft in nieuwe huis.

Zoë wat zijn ze toch leuk met zn 2en O+
pi_154521562
Snoenk wat een moppie!

Hendrik O+ jaaa!
pi_154521747
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
pi_154521801
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
Oh wat een poppetje! 😍
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:14:08 #15
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
A.S zaterdag al weer 7 maanden :o
pi_154521909
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

:o wat gaat dat snel
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:17:29 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522006
Ja het gaat echt snel. Het cliché van het gaat voorbij voordat je het weet klopt echt.

Jullie baby's gaan helemaal hard met al dat gestaan en traplopen en gekruip.
pi_154522045
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

Niet?! :o
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:19:48 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522064
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
wat een knapperd O+

ik leg net mijn baby, na de voeding, op bed en loop naar de woonkamer om z'n speen te pakken. Werd even opgehouden in de woonkamer maar ik hoorde hem nog wel wat miepen. Twee seconden later was het wel stil, maar ik loop toch heen om z'n speen te brengen .. tref ik meneer zo aan :

en die slaapzak is trouwens stom :') Er staat op : Stt ik slaap .. maar door de rits lijkt het alsof er stikslaap staat :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154522141
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:22:46 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154522177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
ah! Op die manier. ^O^
pi_154522191
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154522310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

[ afbeelding ]
Wat een diva O+
S. 2014
J. 2016
pi_154522327
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
_O-

Slaapt M met ogen open?
S. 2014
J. 2016
pi_154522334
Wat leuk, al die vakantie-vierende kindjes O+ Een zomerzon maakt alle kindjes nog mooier (en dat kan al bijna niet :D ).

DMJO, Michael is al wat spekkier geworden in z'n gezicht, of niet :D ?

Sjaak sliep binnen 10 minuten hier O+ Wij gaan ook zo...

JM, ik hoop dat je een betere dag en nacht hebt dan gister!

Snoek, wat een ontzettende blijerd! Wat een sprankeloogjes!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:30:41 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_154522369
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
disclaimer
pi_154522438
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:34:26 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522481
ja, dat vermogen hebben alledrie mijn koters .. rete-irritant, want je bent nooit 100 % zeker of ze echt slapen of net doen alsof :') pal na m'n laatste post werd hij trouwens weer wakker, en nu heb ik hem na een toetje duimend achtergelaten in bed :P

Fijn dat de vakantie zo goed ging Geppie!

pi_154522495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef geppie het volgende:

[..]

:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
:o hallo zeg!
S. 2014
J. 2016
pi_154522631
Wat een mooie pretletter Snoenk O+

Bruine luierd O+ komt vanzelf hoor! En jemig, die heeft haast met dr tanden :o
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:40:41 #32
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522661
Geppie O+ ze zit er heerlijk bij O+ en wauw dat moet idd wel veel energie kosten al die tanden en kiezen.

Slaap lekker zo mvcactus!

Ik vind dat altijd een eng gezicht als ze slapen met open ogen.
pi_154523093
O+ Geppie
Ook al zo'n mooie meid.

DJMO :D lijkt me ook gek haha

De meiden eten en drinken gelukkig weer goed. En E begint zichzelf op te trekken ^O^
Zitten lukt nog niet. Ze gooit zichzelf gewoon naar achteren :+
pi_154523590
Mooie kindjes allemaal! En een bijzondere :* voor vakantieRazz met 1 1/2 pluis *;

Vanmiddag op visite geweest bij vrienden van hypnobirthing, uk heeft in de auto getukt (25 & 30 minuten) en verder gespeeld, gemopperd, boelveel gegeten van ons bord (O+) en 1 1/2 fles gehad. Nu net thuis, hij is weer klaarwakker.. Naja, straks even verder kijken, en duimen voor de nacht ;) Jullie horen 't wel weer :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154523657
Ohja, en hij stapt langs de tafel en draait heel voorzichtig van steun-object naar ons toe indien nodig O+ :{w Haastige harry.
pi_154523776
Hopeloos-achterlopende-aanhaak-poging-omdat-ik-jullie-grandioos-heb-verwaarloosd-waarvoor-sorry :@ :*

Muggen bij baby's :(
Hier gelukkig overal horren voor de ramen + nooit een buitendeur langer open dan strikt noodzakelijk, dus gelukkig (vrijwel) nooit last van
Ja, dat van die deuren doet onze Minion straks ook braaf ja! :6

Werk:
Ik ga straks van 5 naar 3 dagen (met 1 jaar lang nog bijna een volle dag doorbetaald ouderschapsverlof *) ), man blijft 5 dagen werken. Onmogelijk is het misschien niet, maar het is voor hem nu echt niet handig om minder te werken en ik vind 3 dagen prima, ook omdat ik bijna 1,5u reistijd heb (enkele reis).
Heb zelf wel een WO opleiding, maar werk nu niet in dat veld. Soms vind ik dat nog wel eens jammer, maar als ik het daar écht ver in zou willen schoppen, zou ik dusdanig veel offers moeten brengen (m.b.t. kinderen, sociaal leven, vrije tijd, hobby's, etc.) dat ik dat er (nu) gewoonweg niet voor over heb.

Hele dikke :* voor de krampjes beebs ;( hoop voor de baby's én de papa's/mama's dat het heul snel beter wordt!

Hele dikke *G* voor de goede slaaps! Geen vragen stellen, gewoon van genieten! ;)

En toen was ik het weer kwijt... -O-

Met onze Minion gaat het prima :) ontzettend vrolijk en actief O+
Op je handjes sabbelen is momenteel de bom, net als heel hard met je beentjes overal tegenaan trappen. En volgens mij doet ze ook al wat halve rol-pogingen (beentjes omhoog+opzij gooien en met d'r voetjes op de grond d'r kontje omhoog duwen O+ ).

Ze heeft nog wel wat hulp nodig met inslapen in slaap komen ( :') ) maar slaapt dan wel binnen een paar minuten. Alleen lukt het overdag helaas niet om meerdere cycli aan elkaar te plakken, dus om de 50 minuten wordt ze wakker (kun je de klok op gelijk zetten).
En vanaf 20.30u slaapt ze tot een uur of 3-4 prima (wel nog met een fles om 23u), maar daarna ook steeds maar max drie kwartier ;( dus vaak ligt ze vanaf een uur of 5 lekker tussen ons in en tukt dan nog wel even verder O+
pi_154524036
Ik kom me hier ook maar eens melden met verse baby!

M. is nu bijna een week oud. We hebben het stadium spuitluiers, buikkrampjes en moord en brand schreeuwen bij de hielprik bereikt, maar gut wat is ze leuk en mooi en.. O+

Ik doe mijn best om bij te blijven met lezen, maar jullie gaan wel hard zeg :D *gaat verder bijlezen*
pi_154524374
Welkom Kazy!
pi_154524426
Welkom kazy en M! *O*

Snoenk en geppie wat een prachtdames O+

Slapen met ogen open doet K ook. Soms nog met een extra oogrol. Vind het nogal freaky.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:43:25 #40
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154524488
Kazy welkom en nog gefeliciteerd!!! *O*

Snoenk je meisje O+
M lekker slapen O+
Geppie klinkt heerlijk de vakantie! Vakantiemeisje O+
Lekker genieten van je Minion twist O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154524610
Welkom Kazy!
*O*
pi_154525104
Welkom kazy en M.! *O*

Ik zag mooie foto's van Razz en snoenk. O+

Handjes en bijna rollen zijn hier ook de bom twist! :D

N. wilde niet slapen en moest huilen, ik ging naast haar liggen en hield haar handje vast en binnen 3 minuten was ze vertrokken. Dweil me op. O+ :'( O+
pi_154525322
Mijn overgrootmoeder sliep ook met 1 oog open, en bij het opbaren na overlijden hadden ze t oog niet dichtgeplakt.. (1993) wekenlang heb ik nachtmerries gehad daarvan..

Verder verse baby M.

En een blije minion :)

En verder weet ik t niet meer :@
S. 2014
J. 2016
pi_154526486
Huuu GM!
Welkom Kazy w/

En ermahgerd! Ik flits dus nooit, maar dit is té cute; zo viel uk in slaap *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154527621
Aww wat lief JM!
pi_154527994
Ahh JM!

En he gets GM, dat lijkt me best freaky om te zien :X

Welkom Kazy!

Ik loop ook hopeloos achter met bijlezen, maar zie dat ik een hoop foto's heb gemist dus zo even bekijken!

Na de minibeetjes wortel die leken te bevallen, proefde Q vandaag minibeetje bloemkool. Dat was dus niks, zelfde gezicht als wanneer ik em z'n vit D geef (blegh!) :')

Omrollen.. Zal het er hier ooit van komen? Hij kan al even op z'n rij rollen en als ie dat even niet meer gedaan heeft en ik hem help herinneren door hem op z'n zij te draaien, draait hij regelmatig door en drukt zich op! Maar die 2 combineren, ho maar! En het telt zeker niet als ie opgedrukt zit en omdondert en doorrolt naar z'n rug he? Dan kijkt ie even met grote ogen je aan (wat is er nou gebeurd?) en gaat dan lachen :P
Pff het ledikant is de laatste dagen vooral een plek om te gymmen en zeker niet om in slaap te vallen..
pi_154528302
Net gepiep want speen uit z'n mond gevallen. Dat blijft toch best een lastig iets, gauw in het donker die speen zoeken (vaak in z'n nek, zo niet, halve zijkant van kind afvoelen waar dat ding gebleven is, enkele keer blijkt ie dan toch nog in z'n mond te zitten :P ). Snel in z'n mondje doen want dan slaapt ie in 90% van de gevallen weer door. En dan zie je in het donker wel net z'n hoofdje als een donkere cirkel, maar dan nog snel dat mondje zien te vinden, soms duurt het ook weer even voor ik die gevonden heb :') Maar, het is net weer gelukt! ^O^
pi_154528386
Wij hebben nog steeds wat reservespenen op het krukje naast A's bed :') . Eigenlijk niet meer nodig want ze stopt zelf de speen terug. Maar nog uit de totalepaniek-waarisdespeen-KAKnuiszeechtwakker-tijd. Ohja en een speendoekje eraan hielp ook.
pi_154528830
Bijgelezen blijven is toch een hele opgave.
Ik lees veel slecht slapende baby's, vervelend! Ik vind het al lastig nu B. een paar dagen vergeten is hoe het slapen moet overdag maar verder nog best vrolijk is, als hij maar op schoot zit.

En spenen, ik wou dat B. een speen accepteerde. Meneer wil alleen tiet, pink of z'n eigen duimpje (die hij helaas nog niet altijd goed kan vinden). Maar pink vind ik eigenlijk niet zo fijn zeker gezien het feit ik toch ook ooit (neeee het gaat veel te snel :'( ) weer aan het werk moet en ik niet wil dat anderen behalve man en ik hun pink in zijn mond steken.
Pink zorgt namelijk wel voor rust tijdens krampjes of andere huiltjes.
pi_154528833
Hier geen speen, wel de pink van vriend. Ik stop er meestal gewoon een tepel in *)

Heerlijk al die vakantiebaby's! Wij hebben ons eerste weekend weg en eerste vakantie geboekt, ik ben zo benieuwd. Lekker de hele dag een beetje kneuten (?) met baby O+
pi_154529023
Kazy verse baby O+

Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
pi_154530062
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he arm :? Lijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.

Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven alles :P Tot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..

Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor :'). Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:51:44 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154530709
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje nog (en nog geen wifi en slecht bereik binnen huis, alleen n bed en in de keuken goed). T is/was ongelofelijk druk hier, maar we zijn over en het begint al ergens op te lijken.

Vanavond naar IKEA geweest voor wat lampen en een bureau (oude bureau is niet demontabel en past niet door trapgat :') ) , kwamen een beetje in de knoop met etenstijd van M want t restaurant was veeeel te druk. Sowieso is t ritme vandaag wat vreemd. :P gelukkig lust hij ook halfbevroren gecrushte aardappel met sla en broccoli en wat krummels tartaar, blijkt :')

Maar wat O+ fijn O+ om hier O+ nu ekt O+ te wonen!

Morgen weer wat uitpakken en inrichten en dan met M in de wagen wandelen naar de kinderboerderij O+

Hij raust hier heerlijk de hele kamer door, achter arme poes aan, gaat steeds zitten en onderzoeken en slaapt prima slaaps in zn bedje (minder vaak want druk met speels, maar wel langer achter elkaar). De babyfoon was nog ingepakt en nu doen we zonder. Gaat prima.

Oh wat voelt dit heerlijk!! O+

Zo. Hoe is t met jullie?
Kwak
pi_154532670
Wat fijn dat het zo goed voelt Kwak! Geniet ervan. :D
pi_154532765
Yay Kwak! Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is!

Een speen is hier nooit geaccepteerd. Sjaak lacht ons nog net niet uit als we er eentje pakken :{ . Eerst was het alleen ons pinkje, daarna kon hij in zijn slaap zijn duik vinden (maar wakker niet) en nu kan hij helemaal zelf zijn duim vinden. En dat deed hij precies op tijd voor het kdv! Was ik ook erg blij mee, want het maakte me ook onzeker.

Hier ook weer erge bekkenpijn, sinds een paar weken is het weer terug. Ik ga ook weer naar de fysio ervoor. Dat helpt wel wat maar ver lopen en dan vooral met Sjaak in de Tula gaat niet echt. Heel vervelend vind ik dat.
pi_154532898
Wat heerlijk Kwak!!!
MwC :*

Wij hebben geslápen! O+ *; *O* 22.20 tot J's wekker :? Om) 7.15 met halve flessen om 1.45 en 5.25, waarbij uk weer in slaap viel. Hij lag tussen ons in, en hij LAG w/ en sliep.. Wat is dit heerlijk zeg :) :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:32:09 #57
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154532919
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is kwak! Succes met uitpakken nog!

:* voor alle bekkenklachten!

En een heeeuuullleee grote jompel voor JM *O* !
Fijn dat jullie zo goed geslapen hebben!

Hier ook een goede nacht! 19.00/21.30/01.00/5.30/7.00uur!

En gisteren voor het eerst broccoli gegeven. Na het welbekende 'WTFmamwatisdat' gezicht ging er toch een flink roosje in :Y).
pi_154532942
Wat fijn JM! *O*

En ook slaap voor NTS *O*

Ik had gisteren mn mond moeten houden dat het beter ging. Vannacht de hele tijd gespookt en anderhalf uur eerder wakker dan normaal.

Vandaag wel naar het centrum om de wandelaars aan te moedigen *O*
pi_154533011
Slaap voor JM en NTS! *O*

Skittles. -O- Veel plezier straks!

Klinkt heerlijk Kwak! Eindelijk jullie mooie huis. O+

Hier ook slaap van 23.00 tot 3.45 en 4.15 tot 7.15. *O* Sinds gisteren (or eerder, van daar de slechte nachten? :o ) is N. boos op haar inbakerdoeken. :') Beperkt worden in je bewegingen is voor baby's, dus mevrouw wilde niet meer. De goede slaaps van vannacht waren dus oningebakerd. *O*
pi_154533139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby O+

Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
Naar je been ken ik wel, en dat kan zeer zeker uit je bekken komem, maar van je arm lijkt het mij niet. . Even belletje naar de fysio?
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:32:05 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Gevalletje het volgende:
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he arm :? Lijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.

Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven alles :P Tot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..

Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor :'). Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
http://www.casero.nl/8714(...)utm_campaign=beslist

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:32:35 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby O+

wel naar je benen, niet naar je armen. ik zou de HA even bellen..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:34:07 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje roze wolk !!
-knip--
Oh wat voelt dit heerlijk!! O+

Zo. Hoe is t met jullie?
wat klink je gelukkig O+ Geniet er van!!!

pi_154533881
Speenkoord zou ik in bed inderdaad niet doen, wegens in verstrikt kunnen raken enzo. Speendoekje hebben we hier ook; die heb je ook in het donker zo teruggevonden :Y en hoop dat onze Minion dat dan op een gegeven moment ook zelf kan ;)

En we hebben ook zo'n 'Knuffel je speen' ding liggen (zie link DJMO), die gaan we vanaf een maand of 3 proberen denk.

Oh, en er zijn ook glow-in-the-dark spenen hè? Ook best handig in het donker, al presteert onze Minion het altijd om daar bovenop te gaan liggen, waardoor je 'm alsnog niet kan vinden :')

Maar dan moet je inderdaad ook dat mondje nog zien te vinden...heb al regelmatig geprobeerd om d'r speen in d'r oor/neus/nek/oog te frotten :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:20:41 #65
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154533973
Speendoekje is geen succes hier in bed. Dat is juist heel makkelijk om die speen er weer mee uit te trekken :')
pi_154534415
Kwak, wat heerlijk! Veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!
*O* voor goede nachten en :* voor slechte. De onze valt in de laatste categorie. :+. I heeft gistermiddag een dut gedaan van 3 uur, als dat vandaag weer gebeurt moet ik hem misschien toch maar eerder wakker maken zodat hij 's nachts in ieder geval nog slaapbehoefte heeft...
O+ voor alle mooie foto's, wat een snoepjes toch allemaal!

I ging net zelf staan bij de kast op. :o. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden. O+. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:52:34 #67
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154534440
I, ga eens niet zo snel, dan lijkt Frans zo'n trage!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154534826
Dad wat knap!

Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)
SPOILER
pi_154535108
Kwak in het nieuwe huis, fijn!!

Ga eens kijken hoe die speendoekjes eruit zien. Denk dat de speenknuffel nu nog niet gaat werken. Hij heeft altijd een dunne Happy Horse tuttel naast zich liggen of een spuugdoekje(als ie het laatste restje fles in bed wil en zo in slaap zakt). Die drukt ie tegen zich aan en wrijft er nog even mee over z'n gezicht (zo verliest ie regelmatig al gelijk z'n speen weer :P ). Met zo'n knuffel duwt ie denk ik gelijk z'n speen weer uit z'n mond op die manier. Regelmatig moet ie nog even moeilijk doen en trappelen en z'n hoofd bewegen voor ie in slaap valt, dan werkt die knuffel ook tegen met z'n gewicht lijkt me. Misschien later wel makkelijk als ie zelf z'n speen terug wil duwen.
Als ie wakker is trekt ie met het speenkoord wel gemakkelijk z'n speen eruit, maar doet ie em ook zelf weer terug. Nouja, aan de zijkant van de speen wordt dan gesabbeld, het is em 1x echt zelf gelukt. Hij krijgt em ook alleen als ie wakker is, de keer dat ie sliep ermee was alleen tijdens kort dutje overdag, nooit als wij ook sliepen

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

I ging net zelf staan bij de kast op. :o. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden. O+. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
Goed zo I.!!
Mijn ervaring is dat ze niks meer doen zodra je de camera vast hebt :') :* voor de slechte nacht

Heb wel eens geprobeerd lachende en brabbelende Q vast te leggen, maar zodra hij de camera ziet, moet daar doodserieus naar gekeken worden natuurlijk!
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:49 #70
348178 NotTheSame
pi_154535245
Camera's en baby's... Ze doen het nooit op het moment dat jij dat ding in je handen hebt _O-.

DaD *O* !

Hier zijn we (gelukkig) sinds een maandje van de speen af. Buikslapen en speen was geen goede combi volgens Piranha.
Speenkoord hebben wij nooit in bed gebruikt. Ik vind het wurggevaar toch wel eng :@. Speendoekjes pasten hier niet, wij gebruikten Soothies en daar kan geen doekje aan. Er zijn wel speenknuffels voor die spenen op de markt maar die zijn belachelijk duur.
pi_154535662
Bij kruidvat zag ik van die speenknuffels.
Hier nooit speen gehad. Ook geen pink. Borst altijd eigenlijk. Wel blij mee nu, slapen is ook echt slapen en niet eruit hoeven voor speen of ding zoeken.

Kwak, fijn van je huis!!

Huppa, ontbijt met stuk peer en halve banaan. Fruit gaat nu in grotere hoeveelheden. Groente nog steeds niet maar er is een begin. Wel wat spugen en hij spuugt nooit. Gister bij het eten ineens een golf melk.

sstraks lekker naar mijn moeder met R voor en paar dagen. Dan mis ik mijn man wel, hij helpt toch ltijd fijn *;
pi_154536356
Hier sinds het inbakeren wel een speen. Alleen voor het in slaap komen gelukkig. Als ik 'plof' hoor en ze begint niet gelijk te piepen weet ik dat ze echt slaapt. :')
pi_154537021
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
Dad wat knap!

Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)
SPOILER
SPOILER
Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis! :*

Edit: En als Nikoos het niet doet:

[ Bericht 4% gewijzigd door ingee op 22-07-2015 12:03:37 ]
pi_154537196
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Verse baby welkom ! *O* Kazy

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2015 21:35:24 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:13:22 #75
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154537348
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER

Edit: En als Nikoos het niet doet:

[ afbeelding ]
Haha heel goed! :D
pi_154537604
Huh, mini van bijna vier weken rolde net twee keer van zijn rug naar zijn zij :o Wat gek! Nu diepe spijt dat ik niet snel een filmpje heb gemaakt. Hij was hongerig dus misschien dat hij uit frustratie iets probeerde :D
pi_154537697
Oh volgens mij is de bank niet helemaal recht, daar zal het wel aan gelegen hebben.

Het zag er nogal zwaar uit voor zijn buikspieren. Beentjes helemaal optrekken en toen omgooien.
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:52:16 #78
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154538295
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:13 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Haha heel goed! :D
Je verzaakt :(
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154539233
Ik had er zo op gehoopt he. Speciale glitters voor slaaps, kakjepakjes, rollen, zitten, buikschuiven, broccolislurpen...

:(
pi_154539259
Het is verdorie alsof 'ie een leven heeft, zo met baby. Bah.
:(
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:31:32 #81
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154539288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:52 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Je verzaakt :(
Ik weet het :@
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen O+ :')

pi_154539311
Speciaal die verlof voor mannen petitie getekend, maar het helpt niks ...

Minarosa een rollert! :o
Die van mij doet ook wel eens een fopmove :)
pi_154539347
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ik weet het :@
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen O+ :')

[ afbeelding ]
Het is ook wel een mooierd he O+
pi_154539374
Jeetje Nikooos, kalmeer die dramaqueen van je eens.. O+
pi_154539427
Dat is wel een speen voor Loutje ;)
pi_154539440
en mauwtje :D
pi_154539548
Puberbaby's O+
pi_154539570
Wat een dotje Nikoos! O+

Kwak, wat klink je happy! Ondanks drukte en verhuisstress. Fijn en heel gegund O+.

JM, *O* voor slaaps! Ik leg A tegenwoordig ook sneller naast me in bed in plaats van dat ik zittend voed. 's Morgens heb ik dan veel meer stuwing, dus het gaat hem ook niet om de voeding, maar om de nabijheid blijkbaar. Hij hapt dan liggend wel aan, maar drinkt veel minder door dan als ik zittend voed. Maar slaapt daarna toch net zo goed (of beter) verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154539599
Cute nikooos! O+
pi_154539709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:37 schreef ingee het volgende:
Dat is wel een speen voor Loutje ;)
Die blieft geen speen :')
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:53:47 #91
348178 NotTheSame
pi_154539948
Aaahw wat een knapperd Nikooos!

Mina met een roller *O*.

Muh. Ik leef volgens mij beter op geen slaap. Heb de hele dag nog geen fluit uitgevoerd. Net even naar m'n ouders gelopen en that's it. Piranha ligt inmiddels aan de borst te slapen dus ik kan ook niet op staan nu :+.
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:54:45 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_154539974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:37 schreef Crumpette het volgende:
en mauwtje :D
roze met paars :N

Wat een heerlijk moppie nikoos O+
disclaimer
pi_154539987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die blieft geen speen :')
SPOILER
pi_154540032
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen! :*
pi_154540425
Nikooos wat een droppie! O+

Speciaal voor alle Woezel en Pip haters :6
Ken de filmpjes/liedjes niet, maar vind de figuurtjes zelf wel leuk ;)

SPOILER
pi_154540702
Mnoh Nikooos & Twist!
pi_154540719
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:55 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:19:38 #98
348178 NotTheSame
pi_154540745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen! :*
Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranha :'). Het slapen gaat overdag wel prima nu en 's avonds met ups en downs, maar over het algemeen durf ik nu wel te zeggen dat het een stuk beter gaat :).
Hij ligt inmiddels in bed, ik heb net een poging gedaan tot klimop ontwarren en opnieuw opbinden (ik ben geen neuroot 8)7) en misschien dat ik zometeen nog even de vaatwasser leeg haal en de wc een poetsbeurt geef. Ik wilde eigenlijk de ramen van de serre en het speelhuis nog wassen maar dat wacht maar tot morgen ofzo.

Nee, ik ga NU die van het speelhuis doen. Zit nog allemaal zaagsel op en ik kijk er de hele tijd tegenaan :( .

Ohh ja twist, heb net je filmpje gezien, wat een lekker ding!
Die Pip hebben wij ook. Had Draak uitgezocht toen Piranha net geboren was. Alleen ligt ie nu bij Draak in bed tussen haar 75930 andere knuffels :').
pi_154540769
Mnohh Twist! Die ogen en dat getrappel O+ O+
pi_154540927
Wat fijn nts!
En..klimop ontwarren ? 8)7 haha
Ik heb last van de klimop vd buren (onderhouden hun tuin voor geen meter..En dan wel een klimop planten hé..) irriteer me aan dat ding :9

Twist O+

Nikoos prachtige glitter baby

Ik kan een gazelle amazone overnemen.
Doen/niet doen? Heeft iemand ervaring met deze fiets?

En pff -O- S gilt en huilt de hele dag. Poehoeh ze kan nog niet lopen. Drama. Ze is nog maar 8,5mnd :? Doe rustig.. Maar rustig blijven is niet echt haar ding.

Hoe doen jullie dat met gefrustreerde baby's ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')