SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hendrik Stormquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Stormfietstopic?
Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he.
Oh wat een poppetje! 😍quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
A.S zaterdag al weer 7 maandenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenkwat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
wat een knapperdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
hij is zonder speen in slaap gevallenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
Wat een divaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk!![]()
Zo ik haak ook weer aan na de vakantie![]()
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder![]()
Slapen gaat echt heel goed, godzijdanken het vreet als een bootwerker
word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.
Even een plaatje van de luiwammes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!
Djmo, slaapt hij met zijn ogen open?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef geppie het volgende:
[..]geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.
Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Naar je been ken ik wel, en dat kan zeer zeker uit je bekken komem, maar van je arm lijkt het mij niet. . Even belletje naar de fysio?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby
Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
http://www.casero.nl/8714(...)utm_campaign=beslistquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Gevalletje het volgende:
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he armLijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.
Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven allesTot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..
Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor. Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
wel naar je benen, niet naar je armen. ik zou de HA even bellen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby
Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
wat klink je gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje roze wolk !!
-knip--
Oh wat voelt dit heerlijk!!
Zo. Hoe is t met jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo I.!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
I ging net zelf staan bij de kast op.. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden.
. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
Dad wat knap!
Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!
Edit: En als Nikoos het niet doet:
[ Bericht 4% gewijzigd door ingee op 22-07-2015 12:03:37 ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse baby welkom !Kazy
[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2015 21:35:24 ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:
[..]Haha heel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!
Edit: En als Nikoos het niet doet:
[ afbeelding ]![]()
Je verzaaktquote:
Het is ook wel een mooierd hequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik weet het
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:55 schreef ingee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranhaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |