abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154519420
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

En omdat het kan :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154519985
Stormlooptopic O+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:11:06 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154520048
Ja u riep?
disclaimer
pi_154520051
Sjaak had net zo'n kakjepakje als in de OP, alleen dan niet in z'n jurk maar wel rompertje en broekje. Gelukkig had vrouw hem ^O^

Weinig gelezen, steeds tussendoor op het werk wat (want het is rustig...). Sjaak ging vandaag naar m'n moeder voor een wat langere tijd, voor het eerst. Na 2 uur belde mams me op, met een krijsende Sjaak op de achtergrond. Hij was al 45 minuten aan het huilen. Het was na een boertje waarbij ook melk mee kwam, dus ik dacht meteen weer aan reflux. Mams was bijna in paniek en ik zei dat ze Sjaak op z'n buik moest leggen. Dat deed ze en het was meteen goed. Daarna hebben ze nog in de tuin rondgelopen. Bedje daar was lava dus hij heeft 2x 45 minuten op haar geslapen O+ En mijn moeder kan niet stil zitten :{w maar nu moest zo wel :D

Maar goed, ze hebben het overleefd en morgen komt ze weer langs. Kan ze van een vrolijkere Sjaak genieten hopelijk.

Nu Sjaak in bed leggen, straks ga ik bijlezen!
pi_154520159
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja u riep?
Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
pi_154520571
Dat is zoooo niet origineel -O-
Bleistorm :Y
pi_154520836
Oh Razz O+ mooie foto
Lekker genieten !
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:44:55 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_154521002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
Hendrik Storm O+
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:58:10 #9
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521410
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.

Hoe is het met je moeder sq?

Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:59:32 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_154521444
Het zit je arme moeder ook niet mee, cactus :D

Snoenk, wat is ze toch leuk!!
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:02:08 #11
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521520
Zo vorige topic ook weer een beetje bijgelezen.

L. En M. In de draagdoek O+

ZwemA. O+

Vic, muggen zijn ook heel stom! Gelukkig niet geprikt.

Ben benieuwd hoe Kwak het heeft in nieuwe huis.

Zoë wat zijn ze toch leuk met zn 2en O+
pi_154521562
Snoenk wat een moppie!

Hendrik O+ jaaa!
pi_154521747
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
pi_154521801
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
Oh wat een poppetje! 😍
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:14:08 #15
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
A.S zaterdag al weer 7 maanden :o
pi_154521909
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

:o wat gaat dat snel
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:17:29 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522006
Ja het gaat echt snel. Het cliché van het gaat voorbij voordat je het weet klopt echt.

Jullie baby's gaan helemaal hard met al dat gestaan en traplopen en gekruip.
pi_154522045
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

Niet?! :o
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:19:48 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522064
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
wat een knapperd O+

ik leg net mijn baby, na de voeding, op bed en loop naar de woonkamer om z'n speen te pakken. Werd even opgehouden in de woonkamer maar ik hoorde hem nog wel wat miepen. Twee seconden later was het wel stil, maar ik loop toch heen om z'n speen te brengen .. tref ik meneer zo aan :

en die slaapzak is trouwens stom :') Er staat op : Stt ik slaap .. maar door de rits lijkt het alsof er stikslaap staat :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154522141
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:22:46 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154522177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
ah! Op die manier. ^O^
pi_154522191
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154522310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

[ afbeelding ]
Wat een diva O+
S. 2014
J. 2016
pi_154522327
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
_O-

Slaapt M met ogen open?
S. 2014
J. 2016
pi_154522334
Wat leuk, al die vakantie-vierende kindjes O+ Een zomerzon maakt alle kindjes nog mooier (en dat kan al bijna niet :D ).

DMJO, Michael is al wat spekkier geworden in z'n gezicht, of niet :D ?

Sjaak sliep binnen 10 minuten hier O+ Wij gaan ook zo...

JM, ik hoop dat je een betere dag en nacht hebt dan gister!

Snoek, wat een ontzettende blijerd! Wat een sprankeloogjes!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:30:41 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_154522369
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
disclaimer
pi_154522438
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:34:26 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522481
ja, dat vermogen hebben alledrie mijn koters .. rete-irritant, want je bent nooit 100 % zeker of ze echt slapen of net doen alsof :') pal na m'n laatste post werd hij trouwens weer wakker, en nu heb ik hem na een toetje duimend achtergelaten in bed :P

Fijn dat de vakantie zo goed ging Geppie!

pi_154522495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef geppie het volgende:

[..]

:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
:o hallo zeg!
S. 2014
J. 2016
pi_154522631
Wat een mooie pretletter Snoenk O+

Bruine luierd O+ komt vanzelf hoor! En jemig, die heeft haast met dr tanden :o
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:40:41 #32
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522661
Geppie O+ ze zit er heerlijk bij O+ en wauw dat moet idd wel veel energie kosten al die tanden en kiezen.

Slaap lekker zo mvcactus!

Ik vind dat altijd een eng gezicht als ze slapen met open ogen.
pi_154523093
O+ Geppie
Ook al zo'n mooie meid.

DJMO :D lijkt me ook gek haha

De meiden eten en drinken gelukkig weer goed. En E begint zichzelf op te trekken ^O^
Zitten lukt nog niet. Ze gooit zichzelf gewoon naar achteren :+
pi_154523590
Mooie kindjes allemaal! En een bijzondere :* voor vakantieRazz met 1 1/2 pluis *;

Vanmiddag op visite geweest bij vrienden van hypnobirthing, uk heeft in de auto getukt (25 & 30 minuten) en verder gespeeld, gemopperd, boelveel gegeten van ons bord (O+) en 1 1/2 fles gehad. Nu net thuis, hij is weer klaarwakker.. Naja, straks even verder kijken, en duimen voor de nacht ;) Jullie horen 't wel weer :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154523657
Ohja, en hij stapt langs de tafel en draait heel voorzichtig van steun-object naar ons toe indien nodig O+ :{w Haastige harry.
pi_154523776
Hopeloos-achterlopende-aanhaak-poging-omdat-ik-jullie-grandioos-heb-verwaarloosd-waarvoor-sorry :@ :*

Muggen bij baby's :(
Hier gelukkig overal horren voor de ramen + nooit een buitendeur langer open dan strikt noodzakelijk, dus gelukkig (vrijwel) nooit last van
Ja, dat van die deuren doet onze Minion straks ook braaf ja! :6

Werk:
Ik ga straks van 5 naar 3 dagen (met 1 jaar lang nog bijna een volle dag doorbetaald ouderschapsverlof *) ), man blijft 5 dagen werken. Onmogelijk is het misschien niet, maar het is voor hem nu echt niet handig om minder te werken en ik vind 3 dagen prima, ook omdat ik bijna 1,5u reistijd heb (enkele reis).
Heb zelf wel een WO opleiding, maar werk nu niet in dat veld. Soms vind ik dat nog wel eens jammer, maar als ik het daar écht ver in zou willen schoppen, zou ik dusdanig veel offers moeten brengen (m.b.t. kinderen, sociaal leven, vrije tijd, hobby's, etc.) dat ik dat er (nu) gewoonweg niet voor over heb.

Hele dikke :* voor de krampjes beebs ;( hoop voor de baby's én de papa's/mama's dat het heul snel beter wordt!

Hele dikke *G* voor de goede slaaps! Geen vragen stellen, gewoon van genieten! ;)

En toen was ik het weer kwijt... -O-

Met onze Minion gaat het prima :) ontzettend vrolijk en actief O+
Op je handjes sabbelen is momenteel de bom, net als heel hard met je beentjes overal tegenaan trappen. En volgens mij doet ze ook al wat halve rol-pogingen (beentjes omhoog+opzij gooien en met d'r voetjes op de grond d'r kontje omhoog duwen O+ ).

Ze heeft nog wel wat hulp nodig met inslapen in slaap komen ( :') ) maar slaapt dan wel binnen een paar minuten. Alleen lukt het overdag helaas niet om meerdere cycli aan elkaar te plakken, dus om de 50 minuten wordt ze wakker (kun je de klok op gelijk zetten).
En vanaf 20.30u slaapt ze tot een uur of 3-4 prima (wel nog met een fles om 23u), maar daarna ook steeds maar max drie kwartier ;( dus vaak ligt ze vanaf een uur of 5 lekker tussen ons in en tukt dan nog wel even verder O+
pi_154524036
Ik kom me hier ook maar eens melden met verse baby!

M. is nu bijna een week oud. We hebben het stadium spuitluiers, buikkrampjes en moord en brand schreeuwen bij de hielprik bereikt, maar gut wat is ze leuk en mooi en.. O+

Ik doe mijn best om bij te blijven met lezen, maar jullie gaan wel hard zeg :D *gaat verder bijlezen*
pi_154524374
Welkom Kazy!
pi_154524426
Welkom kazy en M! *O*

Snoenk en geppie wat een prachtdames O+

Slapen met ogen open doet K ook. Soms nog met een extra oogrol. Vind het nogal freaky.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:43:25 #40
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154524488
Kazy welkom en nog gefeliciteerd!!! *O*

Snoenk je meisje O+
M lekker slapen O+
Geppie klinkt heerlijk de vakantie! Vakantiemeisje O+
Lekker genieten van je Minion twist O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154524610
Welkom Kazy!
*O*
pi_154525104
Welkom kazy en M.! *O*

Ik zag mooie foto's van Razz en snoenk. O+

Handjes en bijna rollen zijn hier ook de bom twist! :D

N. wilde niet slapen en moest huilen, ik ging naast haar liggen en hield haar handje vast en binnen 3 minuten was ze vertrokken. Dweil me op. O+ :'( O+
pi_154525322
Mijn overgrootmoeder sliep ook met 1 oog open, en bij het opbaren na overlijden hadden ze t oog niet dichtgeplakt.. (1993) wekenlang heb ik nachtmerries gehad daarvan..

Verder verse baby M.

En een blije minion :)

En verder weet ik t niet meer :@
S. 2014
J. 2016
pi_154526486
Huuu GM!
Welkom Kazy w/

En ermahgerd! Ik flits dus nooit, maar dit is té cute; zo viel uk in slaap *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154527621
Aww wat lief JM!
pi_154527994
Ahh JM!

En he gets GM, dat lijkt me best freaky om te zien :X

Welkom Kazy!

Ik loop ook hopeloos achter met bijlezen, maar zie dat ik een hoop foto's heb gemist dus zo even bekijken!

Na de minibeetjes wortel die leken te bevallen, proefde Q vandaag minibeetje bloemkool. Dat was dus niks, zelfde gezicht als wanneer ik em z'n vit D geef (blegh!) :')

Omrollen.. Zal het er hier ooit van komen? Hij kan al even op z'n rij rollen en als ie dat even niet meer gedaan heeft en ik hem help herinneren door hem op z'n zij te draaien, draait hij regelmatig door en drukt zich op! Maar die 2 combineren, ho maar! En het telt zeker niet als ie opgedrukt zit en omdondert en doorrolt naar z'n rug he? Dan kijkt ie even met grote ogen je aan (wat is er nou gebeurd?) en gaat dan lachen :P
Pff het ledikant is de laatste dagen vooral een plek om te gymmen en zeker niet om in slaap te vallen..
pi_154528302
Net gepiep want speen uit z'n mond gevallen. Dat blijft toch best een lastig iets, gauw in het donker die speen zoeken (vaak in z'n nek, zo niet, halve zijkant van kind afvoelen waar dat ding gebleven is, enkele keer blijkt ie dan toch nog in z'n mond te zitten :P ). Snel in z'n mondje doen want dan slaapt ie in 90% van de gevallen weer door. En dan zie je in het donker wel net z'n hoofdje als een donkere cirkel, maar dan nog snel dat mondje zien te vinden, soms duurt het ook weer even voor ik die gevonden heb :') Maar, het is net weer gelukt! ^O^
pi_154528386
Wij hebben nog steeds wat reservespenen op het krukje naast A's bed :') . Eigenlijk niet meer nodig want ze stopt zelf de speen terug. Maar nog uit de totalepaniek-waarisdespeen-KAKnuiszeechtwakker-tijd. Ohja en een speendoekje eraan hielp ook.
pi_154528830
Bijgelezen blijven is toch een hele opgave.
Ik lees veel slecht slapende baby's, vervelend! Ik vind het al lastig nu B. een paar dagen vergeten is hoe het slapen moet overdag maar verder nog best vrolijk is, als hij maar op schoot zit.

En spenen, ik wou dat B. een speen accepteerde. Meneer wil alleen tiet, pink of z'n eigen duimpje (die hij helaas nog niet altijd goed kan vinden). Maar pink vind ik eigenlijk niet zo fijn zeker gezien het feit ik toch ook ooit (neeee het gaat veel te snel :'( ) weer aan het werk moet en ik niet wil dat anderen behalve man en ik hun pink in zijn mond steken.
Pink zorgt namelijk wel voor rust tijdens krampjes of andere huiltjes.
pi_154528833
Hier geen speen, wel de pink van vriend. Ik stop er meestal gewoon een tepel in *)

Heerlijk al die vakantiebaby's! Wij hebben ons eerste weekend weg en eerste vakantie geboekt, ik ben zo benieuwd. Lekker de hele dag een beetje kneuten (?) met baby O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')