Hopeloos-achterlopende-aanhaak-poging-omdat-ik-jullie-grandioos-heb-verwaarloosd-waarvoor-sorry

Muggen bij baby's
Hier gelukkig overal horren voor de ramen + nooit een buitendeur langer open dan strikt noodzakelijk, dus gelukkig (vrijwel) nooit last van
Ja, dat van die deuren doet onze Minion straks ook braaf ja! 
Werk:
Ik ga straks van 5 naar 3 dagen (met 1 jaar lang nog bijna een volle dag doorbetaald ouderschapsverlof

), man blijft 5 dagen werken. Onmogelijk is het misschien niet, maar het is voor hem nu echt niet handig om minder te werken en ik vind 3 dagen prima, ook omdat ik bijna 1,5u reistijd heb (enkele reis).
Heb zelf wel een WO opleiding, maar werk nu niet in dat veld. Soms vind ik dat nog wel eens jammer, maar als ik het daar écht ver in zou willen schoppen, zou ik dusdanig veel offers moeten brengen (m.b.t. kinderen, sociaal leven, vrije tijd, hobby's, etc.) dat ik dat er (nu) gewoonweg niet voor over heb.
Hele dikke

voor de krampjes beebs

hoop voor de baby's én de papa's/mama's dat het heul snel beter wordt!
Hele dikke

voor de goede slaaps! Geen vragen stellen, gewoon van genieten!

En toen was ik het weer kwijt...
Met onze Minion gaat het prima

ontzettend vrolijk en actief
Op je handjes sabbelen is momenteel de bom, net als heel hard met je beentjes overal tegenaan trappen. En volgens mij doet ze ook al wat halve rol-pogingen (beentjes omhoog+opzij gooien en met d'r voetjes op de grond d'r kontje omhoog duwen

).
Ze heeft nog wel wat hulp nodig met
inslapen in slaap komen
(
) maar slaapt dan wel binnen een paar minuten. Alleen lukt het overdag helaas niet om meerdere cycli aan elkaar te plakken, dus om de 50 minuten wordt ze wakker (kun je de klok op gelijk zetten).
En vanaf 20.30u slaapt ze tot een uur of 3-4 prima (wel nog met een fles om 23u), maar daarna ook steeds maar max drie kwartier

dus vaak ligt ze vanaf een uur of 5 lekker tussen ons in en tukt dan nog wel even verder