abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154519420
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

En omdat het kan :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154519985
Stormlooptopic O+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:11:06 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_154520048
Ja u riep?
disclaimer
pi_154520051
Sjaak had net zo'n kakjepakje als in de OP, alleen dan niet in z'n jurk maar wel rompertje en broekje. Gelukkig had vrouw hem ^O^

Weinig gelezen, steeds tussendoor op het werk wat (want het is rustig...). Sjaak ging vandaag naar m'n moeder voor een wat langere tijd, voor het eerst. Na 2 uur belde mams me op, met een krijsende Sjaak op de achtergrond. Hij was al 45 minuten aan het huilen. Het was na een boertje waarbij ook melk mee kwam, dus ik dacht meteen weer aan reflux. Mams was bijna in paniek en ik zei dat ze Sjaak op z'n buik moest leggen. Dat deed ze en het was meteen goed. Daarna hebben ze nog in de tuin rondgelopen. Bedje daar was lava dus hij heeft 2x 45 minuten op haar geslapen O+ En mijn moeder kan niet stil zitten :{w maar nu moest zo wel :D

Maar goed, ze hebben het overleefd en morgen komt ze weer langs. Kan ze van een vrolijkere Sjaak genieten hopelijk.

Nu Sjaak in bed leggen, straks ga ik bijlezen!
pi_154520159
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ja u riep?
Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
pi_154520571
Dat is zoooo niet origineel -O-
Bleistorm :Y
pi_154520836
Oh Razz O+ mooie foto
Lekker genieten !
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:44:55 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_154521002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Stormfietstopic?

Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he. :7
Hendrik Storm O+
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:58:10 #9
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521410
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.

Hoe is het met je moeder sq?

Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
  dinsdag 21 juli 2015 @ 19:59:32 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_154521444
Het zit je arme moeder ook niet mee, cactus :D

Snoenk, wat is ze toch leuk!!
disclaimer
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:02:08 #11
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521520
Zo vorige topic ook weer een beetje bijgelezen.

L. En M. In de draagdoek O+

ZwemA. O+

Vic, muggen zijn ook heel stom! Gelukkig niet geprikt.

Ben benieuwd hoe Kwak het heeft in nieuwe huis.

Zoë wat zijn ze toch leuk met zn 2en O+
pi_154521562
Snoenk wat een moppie!

Hendrik O+ jaaa!
pi_154521747
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
pi_154521801
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
Oh wat een poppetje! 😍
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:14:08 #15
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154521882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenk O+ wat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
A.S zaterdag al weer 7 maanden :o
pi_154521909
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

:o wat gaat dat snel
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:17:29 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522006
Ja het gaat echt snel. Het cliché van het gaat voorbij voordat je het weet klopt echt.

Jullie baby's gaan helemaal hard met al dat gestaan en traplopen en gekruip.
pi_154522045
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:14 schreef snoenk het volgende:

[..]

Niet?! :o
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:19:48 #19
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522064
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:

[ afbeelding ]
wat een knapperd O+

ik leg net mijn baby, na de voeding, op bed en loop naar de woonkamer om z'n speen te pakken. Werd even opgehouden in de woonkamer maar ik hoorde hem nog wel wat miepen. Twee seconden later was het wel stil, maar ik loop toch heen om z'n speen te brengen .. tref ik meneer zo aan :

en die slaapzak is trouwens stom :') Er staat op : Stt ik slaap .. maar door de rits lijkt het alsof er stikslaap staat :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154522141
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:22:46 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522157
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten? :?
hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154522177
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef DJMO het volgende:

[..]

hij is zonder speen in slaap gevallen ;)
ah! Op die manier. ^O^
pi_154522191
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_154522310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk! O+

Zo ik haak ook weer aan na de vakantie :W
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder :')
Slapen gaat echt heel goed, godzijdank _O_ en het vreet als een bootwerker :Y) word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.

Even een plaatje van de luiwammes O+

[ afbeelding ]
Wat een diva O+
S. 2014
J. 2016
pi_154522327
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
_O-

Slaapt M met ogen open?
S. 2014
J. 2016
pi_154522334
Wat leuk, al die vakantie-vierende kindjes O+ Een zomerzon maakt alle kindjes nog mooier (en dat kan al bijna niet :D ).

DMJO, Michael is al wat spekkier geworden in z'n gezicht, of niet :D ?

Sjaak sliep binnen 10 minuten hier O+ Wij gaan ook zo...

JM, ik hoop dat je een betere dag en nacht hebt dan gister!

Snoek, wat een ontzettende blijerd! Wat een sprankeloogjes!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:30:41 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_154522369
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
disclaimer
pi_154522438
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!

Djmo, slaapt hij met zijn ogen open? :D
:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 21 juli 2015 @ 20:34:26 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154522481
ja, dat vermogen hebben alledrie mijn koters .. rete-irritant, want je bent nooit 100 % zeker of ze echt slapen of net doen alsof :') pal na m'n laatste post werd hij trouwens weer wakker, en nu heb ik hem na een toetje duimend achtergelaten in bed :P

Fijn dat de vakantie zo goed ging Geppie!

pi_154522495
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef geppie het volgende:

[..]

:N geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.

Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
:o hallo zeg!
S. 2014
J. 2016
pi_154522631
Wat een mooie pretletter Snoenk O+

Bruine luierd O+ komt vanzelf hoor! En jemig, die heeft haast met dr tanden :o
  dinsdag 21 juli 2015 @ 20:40:41 #32
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154522661
Geppie O+ ze zit er heerlijk bij O+ en wauw dat moet idd wel veel energie kosten al die tanden en kiezen.

Slaap lekker zo mvcactus!

Ik vind dat altijd een eng gezicht als ze slapen met open ogen.
pi_154523093
O+ Geppie
Ook al zo'n mooie meid.

DJMO :D lijkt me ook gek haha

De meiden eten en drinken gelukkig weer goed. En E begint zichzelf op te trekken ^O^
Zitten lukt nog niet. Ze gooit zichzelf gewoon naar achteren :+
pi_154523590
Mooie kindjes allemaal! En een bijzondere :* voor vakantieRazz met 1 1/2 pluis *;

Vanmiddag op visite geweest bij vrienden van hypnobirthing, uk heeft in de auto getukt (25 & 30 minuten) en verder gespeeld, gemopperd, boelveel gegeten van ons bord (O+) en 1 1/2 fles gehad. Nu net thuis, hij is weer klaarwakker.. Naja, straks even verder kijken, en duimen voor de nacht ;) Jullie horen 't wel weer :')
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154523657
Ohja, en hij stapt langs de tafel en draait heel voorzichtig van steun-object naar ons toe indien nodig O+ :{w Haastige harry.
pi_154523776
Hopeloos-achterlopende-aanhaak-poging-omdat-ik-jullie-grandioos-heb-verwaarloosd-waarvoor-sorry :@ :*

Muggen bij baby's :(
Hier gelukkig overal horren voor de ramen + nooit een buitendeur langer open dan strikt noodzakelijk, dus gelukkig (vrijwel) nooit last van
Ja, dat van die deuren doet onze Minion straks ook braaf ja! :6

Werk:
Ik ga straks van 5 naar 3 dagen (met 1 jaar lang nog bijna een volle dag doorbetaald ouderschapsverlof *) ), man blijft 5 dagen werken. Onmogelijk is het misschien niet, maar het is voor hem nu echt niet handig om minder te werken en ik vind 3 dagen prima, ook omdat ik bijna 1,5u reistijd heb (enkele reis).
Heb zelf wel een WO opleiding, maar werk nu niet in dat veld. Soms vind ik dat nog wel eens jammer, maar als ik het daar écht ver in zou willen schoppen, zou ik dusdanig veel offers moeten brengen (m.b.t. kinderen, sociaal leven, vrije tijd, hobby's, etc.) dat ik dat er (nu) gewoonweg niet voor over heb.

Hele dikke :* voor de krampjes beebs ;( hoop voor de baby's én de papa's/mama's dat het heul snel beter wordt!

Hele dikke *G* voor de goede slaaps! Geen vragen stellen, gewoon van genieten! ;)

En toen was ik het weer kwijt... -O-

Met onze Minion gaat het prima :) ontzettend vrolijk en actief O+
Op je handjes sabbelen is momenteel de bom, net als heel hard met je beentjes overal tegenaan trappen. En volgens mij doet ze ook al wat halve rol-pogingen (beentjes omhoog+opzij gooien en met d'r voetjes op de grond d'r kontje omhoog duwen O+ ).

Ze heeft nog wel wat hulp nodig met inslapen in slaap komen ( :') ) maar slaapt dan wel binnen een paar minuten. Alleen lukt het overdag helaas niet om meerdere cycli aan elkaar te plakken, dus om de 50 minuten wordt ze wakker (kun je de klok op gelijk zetten).
En vanaf 20.30u slaapt ze tot een uur of 3-4 prima (wel nog met een fles om 23u), maar daarna ook steeds maar max drie kwartier ;( dus vaak ligt ze vanaf een uur of 5 lekker tussen ons in en tukt dan nog wel even verder O+
pi_154524036
Ik kom me hier ook maar eens melden met verse baby!

M. is nu bijna een week oud. We hebben het stadium spuitluiers, buikkrampjes en moord en brand schreeuwen bij de hielprik bereikt, maar gut wat is ze leuk en mooi en.. O+

Ik doe mijn best om bij te blijven met lezen, maar jullie gaan wel hard zeg :D *gaat verder bijlezen*
pi_154524374
Welkom Kazy!
pi_154524426
Welkom kazy en M! *O*

Snoenk en geppie wat een prachtdames O+

Slapen met ogen open doet K ook. Soms nog met een extra oogrol. Vind het nogal freaky.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:43:25 #40
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154524488
Kazy welkom en nog gefeliciteerd!!! *O*

Snoenk je meisje O+
M lekker slapen O+
Geppie klinkt heerlijk de vakantie! Vakantiemeisje O+
Lekker genieten van je Minion twist O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154524610
Welkom Kazy!
*O*
pi_154525104
Welkom kazy en M.! *O*

Ik zag mooie foto's van Razz en snoenk. O+

Handjes en bijna rollen zijn hier ook de bom twist! :D

N. wilde niet slapen en moest huilen, ik ging naast haar liggen en hield haar handje vast en binnen 3 minuten was ze vertrokken. Dweil me op. O+ :'( O+
pi_154525322
Mijn overgrootmoeder sliep ook met 1 oog open, en bij het opbaren na overlijden hadden ze t oog niet dichtgeplakt.. (1993) wekenlang heb ik nachtmerries gehad daarvan..

Verder verse baby M.

En een blije minion :)

En verder weet ik t niet meer :@
S. 2014
J. 2016
pi_154526486
Huuu GM!
Welkom Kazy w/

En ermahgerd! Ik flits dus nooit, maar dit is té cute; zo viel uk in slaap *;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154527621
Aww wat lief JM!
pi_154527994
Ahh JM!

En he gets GM, dat lijkt me best freaky om te zien :X

Welkom Kazy!

Ik loop ook hopeloos achter met bijlezen, maar zie dat ik een hoop foto's heb gemist dus zo even bekijken!

Na de minibeetjes wortel die leken te bevallen, proefde Q vandaag minibeetje bloemkool. Dat was dus niks, zelfde gezicht als wanneer ik em z'n vit D geef (blegh!) :')

Omrollen.. Zal het er hier ooit van komen? Hij kan al even op z'n rij rollen en als ie dat even niet meer gedaan heeft en ik hem help herinneren door hem op z'n zij te draaien, draait hij regelmatig door en drukt zich op! Maar die 2 combineren, ho maar! En het telt zeker niet als ie opgedrukt zit en omdondert en doorrolt naar z'n rug he? Dan kijkt ie even met grote ogen je aan (wat is er nou gebeurd?) en gaat dan lachen :P
Pff het ledikant is de laatste dagen vooral een plek om te gymmen en zeker niet om in slaap te vallen..
pi_154528302
Net gepiep want speen uit z'n mond gevallen. Dat blijft toch best een lastig iets, gauw in het donker die speen zoeken (vaak in z'n nek, zo niet, halve zijkant van kind afvoelen waar dat ding gebleven is, enkele keer blijkt ie dan toch nog in z'n mond te zitten :P ). Snel in z'n mondje doen want dan slaapt ie in 90% van de gevallen weer door. En dan zie je in het donker wel net z'n hoofdje als een donkere cirkel, maar dan nog snel dat mondje zien te vinden, soms duurt het ook weer even voor ik die gevonden heb :') Maar, het is net weer gelukt! ^O^
pi_154528386
Wij hebben nog steeds wat reservespenen op het krukje naast A's bed :') . Eigenlijk niet meer nodig want ze stopt zelf de speen terug. Maar nog uit de totalepaniek-waarisdespeen-KAKnuiszeechtwakker-tijd. Ohja en een speendoekje eraan hielp ook.
pi_154528830
Bijgelezen blijven is toch een hele opgave.
Ik lees veel slecht slapende baby's, vervelend! Ik vind het al lastig nu B. een paar dagen vergeten is hoe het slapen moet overdag maar verder nog best vrolijk is, als hij maar op schoot zit.

En spenen, ik wou dat B. een speen accepteerde. Meneer wil alleen tiet, pink of z'n eigen duimpje (die hij helaas nog niet altijd goed kan vinden). Maar pink vind ik eigenlijk niet zo fijn zeker gezien het feit ik toch ook ooit (neeee het gaat veel te snel :'( ) weer aan het werk moet en ik niet wil dat anderen behalve man en ik hun pink in zijn mond steken.
Pink zorgt namelijk wel voor rust tijdens krampjes of andere huiltjes.
pi_154528833
Hier geen speen, wel de pink van vriend. Ik stop er meestal gewoon een tepel in *)

Heerlijk al die vakantiebaby's! Wij hebben ons eerste weekend weg en eerste vakantie geboekt, ik ben zo benieuwd. Lekker de hele dag een beetje kneuten (?) met baby O+
pi_154529023
Kazy verse baby O+

Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
pi_154530062
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he arm :? Lijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.

Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven alles :P Tot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..

Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor :'). Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
  woensdag 22 juli 2015 @ 00:51:44 #53
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154530709
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje nog (en nog geen wifi en slecht bereik binnen huis, alleen n bed en in de keuken goed). T is/was ongelofelijk druk hier, maar we zijn over en het begint al ergens op te lijken.

Vanavond naar IKEA geweest voor wat lampen en een bureau (oude bureau is niet demontabel en past niet door trapgat :') ) , kwamen een beetje in de knoop met etenstijd van M want t restaurant was veeeel te druk. Sowieso is t ritme vandaag wat vreemd. :P gelukkig lust hij ook halfbevroren gecrushte aardappel met sla en broccoli en wat krummels tartaar, blijkt :')

Maar wat O+ fijn O+ om hier O+ nu ekt O+ te wonen!

Morgen weer wat uitpakken en inrichten en dan met M in de wagen wandelen naar de kinderboerderij O+

Hij raust hier heerlijk de hele kamer door, achter arme poes aan, gaat steeds zitten en onderzoeken en slaapt prima slaaps in zn bedje (minder vaak want druk met speels, maar wel langer achter elkaar). De babyfoon was nog ingepakt en nu doen we zonder. Gaat prima.

Oh wat voelt dit heerlijk!! O+

Zo. Hoe is t met jullie?
Kwak
pi_154532670
Wat fijn dat het zo goed voelt Kwak! Geniet ervan. :D
pi_154532765
Yay Kwak! Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is!

Een speen is hier nooit geaccepteerd. Sjaak lacht ons nog net niet uit als we er eentje pakken :{ . Eerst was het alleen ons pinkje, daarna kon hij in zijn slaap zijn duik vinden (maar wakker niet) en nu kan hij helemaal zelf zijn duim vinden. En dat deed hij precies op tijd voor het kdv! Was ik ook erg blij mee, want het maakte me ook onzeker.

Hier ook weer erge bekkenpijn, sinds een paar weken is het weer terug. Ik ga ook weer naar de fysio ervoor. Dat helpt wel wat maar ver lopen en dan vooral met Sjaak in de Tula gaat niet echt. Heel vervelend vind ik dat.
pi_154532898
Wat heerlijk Kwak!!!
MwC :*

Wij hebben geslápen! O+ *; *O* 22.20 tot J's wekker :? Om) 7.15 met halve flessen om 1.45 en 5.25, waarbij uk weer in slaap viel. Hij lag tussen ons in, en hij LAG w/ en sliep.. Wat is dit heerlijk zeg :) :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:32:09 #57
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154532919
Fijn dat de verhuizing goed gegaan is kwak! Succes met uitpakken nog!

:* voor alle bekkenklachten!

En een heeeuuullleee grote jompel voor JM *O* !
Fijn dat jullie zo goed geslapen hebben!

Hier ook een goede nacht! 19.00/21.30/01.00/5.30/7.00uur!

En gisteren voor het eerst broccoli gegeven. Na het welbekende 'WTFmamwatisdat' gezicht ging er toch een flink roosje in :Y).
pi_154532942
Wat fijn JM! *O*

En ook slaap voor NTS *O*

Ik had gisteren mn mond moeten houden dat het beter ging. Vannacht de hele tijd gespookt en anderhalf uur eerder wakker dan normaal.

Vandaag wel naar het centrum om de wandelaars aan te moedigen *O*
pi_154533011
Slaap voor JM en NTS! *O*

Skittles. -O- Veel plezier straks!

Klinkt heerlijk Kwak! Eindelijk jullie mooie huis. O+

Hier ook slaap van 23.00 tot 3.45 en 4.15 tot 7.15. *O* Sinds gisteren (or eerder, van daar de slechte nachten? :o ) is N. boos op haar inbakerdoeken. :') Beperkt worden in je bewegingen is voor baby's, dus mevrouw wilde niet meer. De goede slaaps van vannacht waren dus oningebakerd. *O*
pi_154533139
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby O+

Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
Naar je been ken ik wel, en dat kan zeer zeker uit je bekken komem, maar van je arm lijkt het mij niet. . Even belletje naar de fysio?
S. 2014
J. 2016
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:32:05 #61
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Gevalletje het volgende:
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he arm :? Lijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.

Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven alles :P Tot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..

Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor :'). Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
http://www.casero.nl/8714(...)utm_campaign=beslist

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:32:35 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533372
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby O+

wel naar je benen, niet naar je armen. ik zou de HA even bellen..

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 22 juli 2015 @ 08:34:07 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154533383
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje roze wolk !!
-knip--

Zo. Hoe is t met jullie?
wat klink je gelukkig O+ Geniet er van!!!

pi_154533881
Speenkoord zou ik in bed inderdaad niet doen, wegens in verstrikt kunnen raken enzo. Speendoekje hebben we hier ook; die heb je ook in het donker zo teruggevonden :Y en hoop dat onze Minion dat dan op een gegeven moment ook zelf kan ;)

En we hebben ook zo'n 'Knuffel je speen' ding liggen (zie link DJMO), die gaan we vanaf een maand of 3 proberen denk.

Oh, en er zijn ook glow-in-the-dark spenen hè? Ook best handig in het donker, al presteert onze Minion het altijd om daar bovenop te gaan liggen, waardoor je 'm alsnog niet kan vinden :')

Maar dan moet je inderdaad ook dat mondje nog zien te vinden...heb al regelmatig geprobeerd om d'r speen in d'r oor/neus/nek/oog te frotten :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:20:41 #65
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154533973
Speendoekje is geen succes hier in bed. Dat is juist heel makkelijk om die speen er weer mee uit te trekken :')
pi_154534415
Kwak, wat heerlijk! Veel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!
*O* voor goede nachten en :* voor slechte. De onze valt in de laatste categorie. :+. I heeft gistermiddag een dut gedaan van 3 uur, als dat vandaag weer gebeurt moet ik hem misschien toch maar eerder wakker maken zodat hij 's nachts in ieder geval nog slaapbehoefte heeft...
O+ voor alle mooie foto's, wat een snoepjes toch allemaal!

I ging net zelf staan bij de kast op. :o. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden. O+. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 22 juli 2015 @ 09:52:34 #67
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154534440
I, ga eens niet zo snel, dan lijkt Frans zo'n trage!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154534826
Dad wat knap!

Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)
SPOILER
pi_154535108
Kwak in het nieuwe huis, fijn!!

Ga eens kijken hoe die speendoekjes eruit zien. Denk dat de speenknuffel nu nog niet gaat werken. Hij heeft altijd een dunne Happy Horse tuttel naast zich liggen of een spuugdoekje(als ie het laatste restje fles in bed wil en zo in slaap zakt). Die drukt ie tegen zich aan en wrijft er nog even mee over z'n gezicht (zo verliest ie regelmatig al gelijk z'n speen weer :P ). Met zo'n knuffel duwt ie denk ik gelijk z'n speen weer uit z'n mond op die manier. Regelmatig moet ie nog even moeilijk doen en trappelen en z'n hoofd bewegen voor ie in slaap valt, dan werkt die knuffel ook tegen met z'n gewicht lijkt me. Misschien later wel makkelijk als ie zelf z'n speen terug wil duwen.
Als ie wakker is trekt ie met het speenkoord wel gemakkelijk z'n speen eruit, maar doet ie em ook zelf weer terug. Nouja, aan de zijkant van de speen wordt dan gesabbeld, het is em 1x echt zelf gelukt. Hij krijgt em ook alleen als ie wakker is, de keer dat ie sliep ermee was alleen tijdens kort dutje overdag, nooit als wij ook sliepen

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

I ging net zelf staan bij de kast op. :o. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden. O+. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
Goed zo I.!!
Mijn ervaring is dat ze niks meer doen zodra je de camera vast hebt :') :* voor de slechte nacht

Heb wel eens geprobeerd lachende en brabbelende Q vast te leggen, maar zodra hij de camera ziet, moet daar doodserieus naar gekeken worden natuurlijk!
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:37:49 #70
348178 NotTheSame
pi_154535245
Camera's en baby's... Ze doen het nooit op het moment dat jij dat ding in je handen hebt _O-.

DaD *O* !

Hier zijn we (gelukkig) sinds een maandje van de speen af. Buikslapen en speen was geen goede combi volgens Piranha.
Speenkoord hebben wij nooit in bed gebruikt. Ik vind het wurggevaar toch wel eng :@. Speendoekjes pasten hier niet, wij gebruikten Soothies en daar kan geen doekje aan. Er zijn wel speenknuffels voor die spenen op de markt maar die zijn belachelijk duur.
pi_154535662
Bij kruidvat zag ik van die speenknuffels.
Hier nooit speen gehad. Ook geen pink. Borst altijd eigenlijk. Wel blij mee nu, slapen is ook echt slapen en niet eruit hoeven voor speen of ding zoeken.

Kwak, fijn van je huis!!

Huppa, ontbijt met stuk peer en halve banaan. Fruit gaat nu in grotere hoeveelheden. Groente nog steeds niet maar er is een begin. Wel wat spugen en hij spuugt nooit. Gister bij het eten ineens een golf melk.

sstraks lekker naar mijn moeder met R voor en paar dagen. Dan mis ik mijn man wel, hij helpt toch ltijd fijn *;
pi_154536356
Hier sinds het inbakeren wel een speen. Alleen voor het in slaap komen gelukkig. Als ik 'plof' hoor en ze begint niet gelijk te piepen weet ik dat ze echt slaapt. :')
pi_154537021
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
Dad wat knap!

Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)
SPOILER
SPOILER
Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis! :*

Edit: En als Nikoos het niet doet:

[ Bericht 4% gewijzigd door ingee op 22-07-2015 12:03:37 ]
pi_154537196
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Verse baby welkom ! *O* Kazy

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2015 21:35:24 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:13:22 #75
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154537348
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER

Edit: En als Nikoos het niet doet:

[ afbeelding ]
Haha heel goed! :D
pi_154537604
Huh, mini van bijna vier weken rolde net twee keer van zijn rug naar zijn zij :o Wat gek! Nu diepe spijt dat ik niet snel een filmpje heb gemaakt. Hij was hongerig dus misschien dat hij uit frustratie iets probeerde :D
pi_154537697
Oh volgens mij is de bank niet helemaal recht, daar zal het wel aan gelegen hebben.

Het zag er nogal zwaar uit voor zijn buikspieren. Beentjes helemaal optrekken en toen omgooien.
  woensdag 22 juli 2015 @ 12:52:16 #78
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154538295
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:13 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Haha heel goed! :D
Je verzaakt :(
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_154539233
Ik had er zo op gehoopt he. Speciale glitters voor slaaps, kakjepakjes, rollen, zitten, buikschuiven, broccolislurpen...

:(
pi_154539259
Het is verdorie alsof 'ie een leven heeft, zo met baby. Bah.
:(
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:31:32 #81
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154539288
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:52 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Je verzaakt :(
Ik weet het :@
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen O+ :')

pi_154539311
Speciaal die verlof voor mannen petitie getekend, maar het helpt niks ...

Minarosa een rollert! :o
Die van mij doet ook wel eens een fopmove :)
pi_154539347
quote:
99s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Ik weet het :@
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen O+ :')

[ afbeelding ]
Het is ook wel een mooierd he O+
pi_154539374
Jeetje Nikooos, kalmeer die dramaqueen van je eens.. O+
pi_154539427
Dat is wel een speen voor Loutje ;)
pi_154539440
en mauwtje :D
pi_154539548
Puberbaby's O+
pi_154539570
Wat een dotje Nikoos! O+

Kwak, wat klink je happy! Ondanks drukte en verhuisstress. Fijn en heel gegund O+.

JM, *O* voor slaaps! Ik leg A tegenwoordig ook sneller naast me in bed in plaats van dat ik zittend voed. 's Morgens heb ik dan veel meer stuwing, dus het gaat hem ook niet om de voeding, maar om de nabijheid blijkbaar. Hij hapt dan liggend wel aan, maar drinkt veel minder door dan als ik zittend voed. Maar slaapt daarna toch net zo goed (of beter) verder.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154539599
Cute nikooos! O+
pi_154539709
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:37 schreef ingee het volgende:
Dat is wel een speen voor Loutje ;)
Die blieft geen speen :')
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:53:47 #91
348178 NotTheSame
pi_154539948
Aaahw wat een knapperd Nikooos!

Mina met een roller *O*.

Muh. Ik leef volgens mij beter op geen slaap. Heb de hele dag nog geen fluit uitgevoerd. Net even naar m'n ouders gelopen en that's it. Piranha ligt inmiddels aan de borst te slapen dus ik kan ook niet op staan nu :+.
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:54:45 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_154539974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:37 schreef Crumpette het volgende:
en mauwtje :D
roze met paars :N

Wat een heerlijk moppie nikoos O+
disclaimer
pi_154539987
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:45 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die blieft geen speen :')
SPOILER
pi_154540032
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen! :*
pi_154540425
Nikooos wat een droppie! O+

Speciaal voor alle Woezel en Pip haters :6
Ken de filmpjes/liedjes niet, maar vind de figuurtjes zelf wel leuk ;)

SPOILER
pi_154540702
Mnoh Nikooos & Twist!
pi_154540719
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:55 schreef ingee het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:19:38 #98
348178 NotTheSame
pi_154540745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen! :*
Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranha :'). Het slapen gaat overdag wel prima nu en 's avonds met ups en downs, maar over het algemeen durf ik nu wel te zeggen dat het een stuk beter gaat :).
Hij ligt inmiddels in bed, ik heb net een poging gedaan tot klimop ontwarren en opnieuw opbinden (ik ben geen neuroot 8)7) en misschien dat ik zometeen nog even de vaatwasser leeg haal en de wc een poetsbeurt geef. Ik wilde eigenlijk de ramen van de serre en het speelhuis nog wassen maar dat wacht maar tot morgen ofzo.

Nee, ik ga NU die van het speelhuis doen. Zit nog allemaal zaagsel op en ik kijk er de hele tijd tegenaan :( .

Ohh ja twist, heb net je filmpje gezien, wat een lekker ding!
Die Pip hebben wij ook. Had Draak uitgezocht toen Piranha net geboren was. Alleen ligt ie nu bij Draak in bed tussen haar 75930 andere knuffels :').
pi_154540769
Mnohh Twist! Die ogen en dat getrappel O+ O+
pi_154540927
Wat fijn nts!
En..klimop ontwarren ? 8)7 haha
Ik heb last van de klimop vd buren (onderhouden hun tuin voor geen meter..En dan wel een klimop planten hé..) irriteer me aan dat ding :9

Twist O+

Nikoos prachtige glitter baby

Ik kan een gazelle amazone overnemen.
Doen/niet doen? Heeft iemand ervaring met deze fiets?

En pff -O- S gilt en huilt de hele dag. Poehoeh ze kan nog niet lopen. Drama. Ze is nog maar 8,5mnd :? Doe rustig.. Maar rustig blijven is niet echt haar ding.

Hoe doen jullie dat met gefrustreerde baby's ?
pi_154541082
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranha :'). Het slapen gaat overdag wel prima nu en 's avonds met ups en downs, maar over het algemeen durf ik nu wel te zeggen dat het een stuk beter gaat :).
Hij ligt inmiddels in bed, ik heb net een poging gedaan tot klimop ontwarren en opnieuw opbinden (ik ben geen neuroot 8)7) en misschien dat ik zometeen nog even de vaatwasser leeg haal en de wc een poetsbeurt geef. Ik wilde eigenlijk de ramen van de serre en het speelhuis nog wassen maar dat wacht maar tot morgen ofzo.

Nee, ik ga NU die van het speelhuis doen. Zit nog allemaal zaagsel op en ik kijk er de hele tijd tegenaan :( .

Ohh ja twist, heb net je filmpje gezien, wat een lekker ding!
Die Pip hebben wij ook. Had Draak uitgezocht toen Piranha net geboren was. Alleen ligt ie nu bij Draak in bed tussen haar 75930 andere knuffels :').
Yay! *O* Allemaal tijd om.... klusjes te doen?

WTF? :o :(

Zeg jij verdient rust hoor!
Netflix aan! :(
pi_154541301
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:18 schreef Skittles het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_154541913
Noh twist en Nikooos. O+

Net even gewogen bij het CB, 5330 gram. :o 390 gram meer dan twee weken geleden. :Y)

Ze kan het tegenwoordig ook zonder scheel te kijken. *O*
SPOILER
pi_154542856
Selvaria en Nikoos! O+

Kwak je klinkt heel gelukkig in je nieuwe huis!

NTS een dagje even tot rust komen is ook een optie toch? Fulltime thuis zijn betekent toch niet dat je nooit tijd voor jezelf mag pakken als je die mogelijkheid hebt?

Ik had vandaag in de planning om mijn schone was weg te werken terwijl Frits op het kdv was. In plaats daarvan lig ik op de bank met een koortsige, verdrietige baby. ;(
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:52:25 #105
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154543564
Bleh, 2 huilende meiden die niet getroost willen worden vandaag. Niet leuk.
Merk dat ik echt wel even toe ben aan tijd voor mezelf. Maar die heb ik niet.
O+ komt soms thuis uit zijn werk en gaat dan achter de computer even iets voor zichzelf doen, terwijl ik 24/7 met de meiden zit. Ik vind ze echt heel lief en leuk, maar soms zou ik ook wel eens even een uurtje tijd voor mezelf willen.
O+ heeft nog nooit 24/7 met de meiden gezeten, want als ik dan een keer iets heb, gaat hij met ze naar zijn broer of iemand anders. Zaterdag gaan ze een dagje naar opa en oma (al heb ik daar nog niet zo'n goed gevoel bij. Ze luisteren nooit zo goed naar wat ik zeg... Dat wordt dus een hele lijst typen met wat ik wil!) en gaan wij even winkelen. Even tijd voor ons. Hopelijk helpt dat een beetje, want ik zit er nu even doorheen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:56:58 #106
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_154543729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef twist02 het volgende:
Nikooos wat een droppie! O+

Speciaal voor alle Woezel en Pip haters :6
Ken de filmpjes/liedjes niet, maar vind de figuurtjes zelf wel leuk ;)

SPOILER
Haha supertof! :D
pi_154544081
Oef shop, ik heb er maar een en ze doet het super op het moment, maar wat ben ik blij dat ik haar 's avonds even in mans armen kan dumpen! Kan je het er niet met hem over hebben? Als hij ze even een uurtje (of twee) overneemt is er daarna toch nog genoeg tijd om even iets voor zichzelf te doen? Ik zou het niet accepteren in ieder geval. :@
pi_154544187
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:07 schreef Selvaria het volgende:
Oef shop, ik heb er maar een en ze doet het super op het moment, maar wat ben ik blij dat ik haar 's avonds even in mans armen kan dumpen! Kan je het er niet met hem over hebben? Als hij ze even een uurtje (of twee) overneemt is er daarna toch nog genoeg tijd om even iets voor zichzelf te doen? Ik zou het niet accepteren in ieder geval. :@
Dit inderdaad!
Het eerste wat ik doe als ik uit mijn werk kom is Frits overnemen. Werk is pittig, maar de hele dag voor een (of twee) kleintje(s) zorgen is daar niet mee te vergelijken vind ik.
pi_154544443
Beterschap Cholula :*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
O+ komt soms thuis uit zijn werk en gaat dan achter de computer even iets voor zichzelf doen, terwijl ik 24/7 met de meiden zit. Ik vind ze echt heel lief en leuk, maar soms zou ik ook wel eens even een uurtje tijd voor mezelf willen.
O+ heeft nog nooit 24/7 met de meiden gezeten, want als ik dan een keer iets heb, gaat hij met ze naar zijn broer of iemand anders. Zaterdag gaan ze een dagje naar opa en oma (al heb ik daar nog niet zo'n goed gevoel bij. Ze luisteren nooit zo goed naar wat ik zeg... Dat wordt dus een hele lijst typen met wat ik wil!) en gaan wij even winkelen. Even tijd voor ons. Hopelijk helpt dat een beetje, want ik zit er nu even doorheen.
Mijn moeder (heeft meerdere tweelingen ) adviseerde ons om het echt samen te doen . Dat hebben we dus ook gedaan. Beide doodmoe. Beide kapot maar wel samen.
Natuurlijk momenten dat de 1 geen zin had of 'vluchtte ' in tv oid maar na een goed gesprek weer..samen.

Dat moesten we ook bij onze oudste omdat ze behoorlijk ziek was maar ik gaf toen bv en naast voeding was dat ook troost. Dus ik trooste snachts en hij maakte haar bed en haar kamertje schoon (na t overgeven)

Ik weet niet of ik t wel zou trekken als hij meer tijd voor zichzelf zou nemen en niet aan mij zou denken.
Ga eens een dagje weg en laat je man eens oppassen (leg dan bijv uit wat het idee erachter is)

:* Denk goed om jezelf hoor. Het verzorgen van een tweeling is zwaar en wordt steeds pittiger.
pi_154544618
Heel herkenbaar Shop :*
Nog steeds is dat hier zo eigenlijk, maar heb wel geleerd meer te vragen of hij het wil overnemen of desnoods even 20 minuten wandelen zodat ik het eten kan maken, in totale stilte douchen of noem het maar op.
pi_154544917
+ 1! De zware nachten waren te doen omdat J ook duidelijk zijn aandeel had, en hij is een ontzettend lieve en betrokken vader!

En hoei! Ik heb net een fijn huis bekeken :o Echt heel mooi.. Aankoopmakelaar om advies gevraagd (of het voor een zinnige prijs te koop staat enzo) en nu maar plussen en minnen :o (En vrijdag ook met J kijken, vanwege zijn werk was ik nu alleen ;) )
pi_154545459
Oh spannend JM! Huizen shoppen is tof, maar ook zeker spannend.

Shop, ik hoop ook dat je het wat meer samen kunt gaan doen. Als ik het hier alleen had moeten doen met al dat gekrijs van de reflux was ik er ook aan onderdoor gegaan. Zonder mijn vrouw had ik dat echt niet gered (ja, waarschijnlijk wel, want je bent moeder enzo, maar dan was ik nu echt niet zo vrolijk geweest).

Na gister de huilbuien bij mijn moeder thuis, is Sjaak nu weer helemaal de oude. Lachen, slapen, poepen... Hij doet het allemaal :) Vandaag heeft hij voor het eerst wasbare luiers aan. De eerste heeft hij al vol gepoept, dus hij vindt ze fijn denk ik... ;)

SPOILER
pi_154545735
@Kwak wat fijn in je nieuwe huis! Veel geluk daar!

@Selvaria wat een droppie O+

@Shop: ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heb je het ook al met je man/vriend (?) besproken. Misschien kunnen wat dingen hieromtrent afspreken bijv. dat in de tijd dat hij computert jij om de dag op dat moment tijd voor jezelf hebt? Heb je beiden afwisselend me-time.
pi_154545905
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef kazy het volgende:
@Kwak wat fijn in je nieuwe huis! Veel geluk daar!

@Selvaria wat een droppie O+

@Shop: ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heb je het ook al met je man/vriend (?) besproken. Misschien kunnen wat dingen hieromtrent afspreken bijv. dat in de tijd dat hij computert jij om de dag op dat moment tijd voor jezelf hebt? Heb je beiden afwisselend me-time.
Ik ben het even kwijt... Hebben we al een foto van jouw nieuwe aanwinst gezien :D ?
pi_154546450
quote:
Sterkte Shop!
pi_154546677
Pfoe Shop, heftig hoor. Ik vind één kleintje (in combinatie met kleuter) soms al heftig dus kan me voorstellen dat twee helemaal veel energie vreten.
Ik zou ook aanraden eens een goed gesprek met je O+ aan te gaan want het lijkt me niet de bedoeling dat jij overspannen thuis zit.

Kwakzor, gefeliciteerd met je nieuwe huis!

Verder veel gelezen maar jullie gaan me echt te snel om alles bij te kunnen houden...
pi_154547185
Ik denk dat het gros van de nieuwe papas niet altijd het werk zien liggen in het begin. Daar kunnen ze niks aan doen, maar wel belangrijk om er over te praten samen. En nieuwe mamas moeten gewoon leren delegeren :'( ik incluis :'). Lukt me nog steeds niet altijd goed, tot grote frustratie van vooral mezelf.

De onuitgesproken verwachting is de moeder aller teleurstelling. Enzo.
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:52:58 #118
360012 Shopaholic1984
pi_154547295
Dank jullie voor het luisteren. Kazy, O+ is mijn vriend. Wel bijna 13 jaar.
Hij is vandaag wel om 4 uur naar huis gekomen, omdat ik er doorheen zat. Hij snapt ook wel dat ik tijd voor mezelf nodig heb af en toe. Dus dat moeten we nu even vorm geven.
MevrC, hier ook 2 refluxbaby's. Het gaat al beter nu ze op A.R. voeding zitten, maar er komt nog wel voeding terug. De arts wilde nog niet aan de medicijnen. Het zou beter moeten worden binnenkort. Als dat niet gaat gebeuren, dan pas willen ze aan de medicijnen gaan. Ik merk wel dat het sinds 1,5 week wat beter gaat. Ze slapen beter overdag en huilen minder.
De nachten vallen gelukkig mee. Ik noem O+ vanaf nu wel J. Hij doet de laatste voeding van 0:00, dan mag ik al slapen. En ik doe de nachtvoeding. J wordt toch niet wakker. Ze komen 1x 's nachts en dan 's morgens weer. Soms om 7:00, soms later.

Wat een leukerd MevrC!

*O* voor het leuke huis van JM. Dat hoop ik toch ook wel over een jaartje of 2 te doen.
pi_154547422
Goed dat jullie er nu wat aan gaan doen shop! :*
Ik snap het prima van die mannen hoor, als je er niet 24/7 middenin zit, dan zie je soms niet dat iemand het zwaar heeft.

JM succes met het huis! *O*

Vandaag heb ik mijn kind in klavers gestoken, maar helaas werd ze daar niet gelukkig van. :( Veel huils! :(
SPOILER
pi_154547463
Veel geluk in jullie nieuwe crib Kwak!

Zwaar zo Shop, zeker met twee van die humpies! Fijn dat ie vandaag eerder thuis kwam.

Wij hebben een hele periode gehad dat man veel meer met baby deed dan ik terwijl hij vaak >50 uur pw werkt en ik maar 24 uur :@
Ik trok het echt heel slecht, dus ik mag wel in mijn handjes knijpen als ik het zo lees.
pi_154547589
Nu ik toch spam:
SPOILER
Geen minibaby meer! :o
pi_154547886
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:09 schreef ingee het volgende:
Nu ik toch spam:
SPOILER
Geen minibaby meer! :o
Jemig, wat zijn dr stats? :o
Ik vind dr gezicht altijd zo leuk, zo eigen O+

En een baby met tanden geeft ook zo'n ander gezicht vind ik.

Haar mango was op en ze wilde meer :')
pi_154547947
Haha! En Ingee, jouwes gaat ook hard zeg!

Mijn baby kán nog slapen overdag; 3 1/2 en 1 1/2u @ kdv :') En die 'maar' 1 1/2 was omdat ik 'm wakker maakte _O_
pi_154548231
Goedzo Lucas! Nu nog thuis! Gaat het al wat beter met de pijn aan zijn mond?
pi_154549221
Slaap L!

Ik voel me zo'n nerd, ik weet dat er tandjes komen (ooit) maar ik bedenk me net pas dat Frits ze ook krijgt en dat dan zijn gezichtje ook veranderd. Ik had daar dus nooit bij stil gestaan. :+
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:17:38 #126
149959 SQ
snelle trees
pi_154549315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef Cholula het volgende:
Slaap L!

Ik voel me zo'n nerd, ik weet dat er tandjes komen (ooit) maar ik bedenk me net pas dat Frits ze ook krijgt en dat dan zijn gezichtje ook veranderd. Ik had daar dus nooit bij stil gestaan. :+
gelukkig gaat dat meestal geleidelijk ;) :D
disclaimer
pi_154549337
R en lou O+

Ik heb mijn baby vanmiddag na 3 uur slapen maar wakker gemaakt... was ff bang dat er iets mis was... :@ :') maar nee ze had gewoon heel druk gespeeld met mn moeder en zus terwijl wij naar de sportschool waren. :7
Mn moeder heeft weer van alles voor dr gekocht.. :')

En verder is mijn baby toch echt geen baby meer en roept ze heel vaak iets wat verdacht klinkt als "saartje" O+

Mijn minidreubaby
S. 2014
J. 2016
pi_154549570
OMG, jullie babies Inge O+ Nikoos O+ Skittles O+ Mwc O+ en GM, oh nee, mini dreumes :D O+
En twist haar filmpje ook nog gezien, wat een mooi meisje heb je! Zo klein nog! En zo moeilijk te geloven dat mijn baby er ooit ook zo 'hulpeloos' bij lag en niet zelf haar knuffel op kon pakken :o en gnorf, haar blik toen woezelpip viel _O-

En wij hebben ook een mooi huis bezichtigd vandaag. Ik ben helemaal verliefd. Hoop dat het haalbaar is.
pi_154549587
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
R en lou O+

Ik heb mijn baby vanmiddag na 3 uur slapen maar wakker gemaakt... was ff bang dat er iets mis was... :@ :') maar nee ze had gewoon heel druk gespeeld met mn moeder en zus terwijl wij naar de sportschool waren. :7
Mn moeder heeft weer van alles voor dr gekocht.. :')

En verder is mijn baby toch echt geen baby meer en roept ze heel vaak iets wat verdacht klinkt als "saartje" O+

Mijn minidreubaby
[ link | afbeelding ]
Ik denk dat dit mijn baby is eigenlijk. O+ Begin 2016 ofzo.

Jee Lou met een heel gebit! Feed me! :o
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:28:45 #130
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154549632
Wat een leukerds allemaal O+

Shop :*

Kwak, hoop dat het nu weer allemaal wat rustiger voor je wordt. Veel plezier in jullie nieuwe huis.

Nts, lekker genieten van de rust :* ga op je billen zitten!

Wat een hoop verhuizers/huizen kijkers.
Wij zijn ook bezig voor een nieuw huis. Helemaal verliefd O+ het is alleen wel van heel veel dingen afhankelijk of we het kunnen kopen dus weinig kans maar oh wat een leuk huis is het toch. En we zijn dit huis ook wel een beetje ontgroeid -O- maar als dit het niet word zullen we hier nog wel een tijdje blijven zitten.
pi_154549683
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

gelukkig gaat dat meestal geleidelijk ;) :D
Wat? Geleidelijk?
Dat is ook saai.
pi_154549732
Soms ook niet hoor Cholula, heb je ineens een piranha aan je borst hangen!
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:35:50 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_154549824
Even selectief reageren:

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje nog (en nog geen wifi en slecht bereik binnen huis, alleen n bed en in de keuken goed). T is/was ongelofelijk druk hier, maar we zijn over en het begint al ergens op te lijken.

Vanavond naar IKEA geweest voor wat lampen en een bureau (oude bureau is niet demontabel en past niet door trapgat :') ) , kwamen een beetje in de knoop met etenstijd van M want t restaurant was veeeel te druk. Sowieso is t ritme vandaag wat vreemd. :P gelukkig lust hij ook halfbevroren
gecrushte aardappel met sla en broccoli en wat krummels tartaar, blijkt :')

Maar wat O+ fijn O+ om hier O+ nu ekt O+ te wonen!

Morgen weer wat uitpakken en inrichten en dan met M in de wagen wandelen naar de kinderboerderij O+

Hij raust hier heerlijk de hele kamer door, achter arme poes aan, gaat steeds zitten en onderzoeken en slaapt prima slaaps in zn bedje (minder vaak want druk met speels, maar wel langer achter elkaar). De babyfoon was nog ingepakt en nu doen we zonder. Gaat prima.

Zo. Hoe is t met jullie?
Ik vind het zo fijn om weer es zo'n post van jou te lezen! *O* O+ Wat heerlijk! Hopelijk voelt het allemaal snel thuis daar :*

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:25 schreef Zoë23 het volgende:
Wat fijn nts!
En..klimop ontwarren ? 8)7 haha
Ik heb last van de klimop vd buren (onderhouden hun tuin voor geen meter..En dan wel een klimop planten hé..) irriteer me aan dat ding :9

Twist O+

Nikoos prachtige glitter baby

Ik kan een gazelle amazone overnemen.
Doen/niet doen? Heeft iemand ervaring met deze fiets?

En pff -O- S gilt en huilt de hele dag. Poehoeh ze kan nog niet lopen. Drama. Ze is nog maar 8,5mnd :? Doe rustig.. Maar rustig blijven is niet echt haar ding.

Hoe doen jullie dat met gefrustreerde baby's ?
De Gazelle Amazone bestaat heul niet :+ De Gazelle Bloom en de Sparta Amazone wel. Met de eerste heb ik ervaring :)
Gefrustreerde baby laat ik gefrustreerd doen, des te sneller leert ze het truukje :7

quote:
Heel begrijpelijk! Maar mannen hebben dit van nature vaak niet zo in zich. Je zult dat toch gewoon duidelijk tegen hem moeten zeggen ben ik bang. Verder een hele dikke :* :* want het IS ook gewoon verrekte zwaar soms!

En verder nog even hartjes voor alle foto's! Heerlijk!
disclaimer
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:42:56 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_154550009
En skittles, herkenbaar van die tanden. Het maakt ze zo niet-baby :o

SPOILER
Ja, ik heb crack gesnoven :{w

[ Bericht 27% gewijzigd door SQ op 22-07-2015 19:51:08 ]
disclaimer
pi_154550016
SPOILER
We zijn dus naar de vierdaagsefeesten geweest en R was bij mijn ouders. Blijkbaar kan mijn broertje in 12 uur zo'n 800 foto's maken!
Alleen de gelukten heeft hij even geüpload op photobucket en dat zijn al 8 pagina's. :)
pi_154550053
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Even selectief reageren:

[..]

Ik vind het zo fijn om weer es zo'n post van jou te lezen! *O* O+ Wat heerlijk! Hopelijk voelt het allemaal snel thuis daar :*

[..]

De Gazelle Amazone bestaat heul niet :+ De Gazelle Bloom en de Sparta Amazone wel. Met de eerste heb ik ervaring :)
Gefrustreerde baby laat ik gefrustreerd doen, des te sneller leert ze het truukje :7

[..]

Heel begrijpelijk! Maar mannen hebben dit van nature vaak niet zo in zich. Je zult dat toch gewoon duidelijk tegen hem moeten zeggen ben ik bang. Verder een hele dikke :* :* want het IS ook gewoon verrekte zwaar soms!

En verder nog even hartjes voor alle foto's! Heerlijk!
Sparta amazone :') bedoel ik.
/Error met 24/7 gefrustreerde baby denk ik.

Peuter en E reageren er niet zo goed op als S constant schreeuwt dus dat maakt het wat lastig -O-
S stapte al langs de tafel. Happy natuurlijk
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:44:29 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_154550054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:43 schreef ingee het volgende:
SPOILER
We zijn dus naar de vierdaagsefeesten geweest en R was bij mijn ouders. Blijkbaar kan mijn broertje in 12 uur zo'n 800 foto's maken!
Alleen de gelukten heeft hij even geüpload op photobucket en dat zijn al 8 pagina's. :)
Potverdikke die lijkt op opa :D :D O+
STOP AL JE VINGERS IN JE MONNND
disclaimer
pi_154550138
Ahh Skittles wat veel tandjes al!

En GM met dreumesbaby
En ingee O+

Cholula :D haha ja dan krijgen ze echt een ander gezicht.

SQ
:D
pi_154550351
Goedzo Mauw! Boven- en ondertanden!

SQ die 'kijk eens R, we zijn hysterisch blij! *O* ' gezichtsuitdrukking heb ik ook. ;)
pi_154550410
Shop wat zwaar. Ik denk dat hij ook niet doorheeft hoe zwaar het voor jou is. Wat ik in het begin vaak deed qua huishoudelijke dingen (toen hij net bij mij was komen wonen en ik vond dat we de taken eerlijk moesten verdelen maar er geen groot issue van wilde maken) was zeggen wat ik ging doen (badkamer poetsen) en vragen of hij dan het andere (stofzuigen en dweilen) wilde doen. Na een paar weken was dat routine, zonder dat ik er een enorm punt van had gemaakt. Hij leek het gewoon niet te zien.

Met mini ben ik nu tevreden over de taakverdeling tot nu toe, vriend is graag met hem alleen (dan ga ik direct na een voeding even iets alleen doen) en heeft ook meer geduld met troosten :@
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:57:31 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154550450
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Potverdikke die lijkt op opa :D :D O+
STOP AL JE VINGERS IN JE MONNND
Dat wou ik net roepen! Het mondje en de blik he?
O+

Ja, ik was wel een beetje negatievig lately he? :@ combi lastige weken met M, verhuisstress en einde schooljaar is geen beste...

Het is nog wel heel hard werken deze week om t "af" te krijgen, maar wat een paar lampen al niet doen O+

En ik merk gewoon dat de ruimte Melle zoveel goed doet! Hij racet de kamer door en daagt ons echt uit door overal aan te trekken en schuiven, hij kletst de oren van je hoofd en is daardoor dan zo moe dat hij echt goed slaapt. O+

Heb ook zo genoten van ons tripje naar de winkels samen vandaag O+ de tuin is nu nog even onontgonnen terrein omdat pousse nog niet naar buiten mag, maar na onze vakantie gaan we die ook nog benutten.

Echt, man, wat waren wij hier aan toe! En dan is er nog een heel natuurgebied en een hele stad om samen verder te ontdekken!
Kwak
pi_154550457
Oh we zijn al een pagina verder...

Over tanden kan ik nog niet meepraten behalve dat ik blij ben dat hij ze nog niet heeft, met dwt onhandige aanhappen af en toe :Y)
pi_154550496
Je klinkt heel gelukkig kwak, heerlijk! O+
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:59:23 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_154550508
ja is toch begrijpelijk kwak? Dat levert ook gewoon een boel stress op :*
disclaimer
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:01:15 #145
348178 NotTheSame
pi_154550572
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:44 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Sparta amazone :') bedoel ik.
/Error met 24/7 gefrustreerde baby denk ik.

Peuter en E reageren er niet zo goed op als S constant schreeuwt dus dat maakt het wat lastig -O-
S stapte al langs de tafel. Happy natuurlijk
Zoë ik heb een Sparta Amazone Trendy en ik vind hem wel fijn. Wel een zware fiets, maar daarintegen wel heel stabiel. Ik fietste regelmatig met Draak voorop, 2 zware fietstassen achter en een buggy in de buggymee en okee, in totaliteit ben je dan een kilo of 20 zwaarder, maar hij bleef stabiel en goed hanteerbaar.
Ik vond de originele standaard wel behoorlijk gammel dus ik heb er een bredere op laten zetten.

Al die foto's van nietzomini's tot bijna-peuters O+.

Ennuh... Rust? Kun je dat eten? Ik kan echt niet lang bankhangen ofzo, ik heb geen zitkont, dus toen ik vanmiddag de ramen gewassen had, ben ik daarna maar verder gegaan met het strippen van ons tuinhuisje. Manmanman, 4 bouwlampen op een hokje van 4x2m (en als stroomkabel werd speakerkabel gebruikt :')), en nog een hoop van die betonnen tierlantijn (Spees ik heb nog 2 betonnen hangende plantenplateaus voor je, met engeltjes :+) weggemikt. Nou nog een keer binnen de electronica strippen en opnieuw aanleggen en dan zoek ik weer een nieuw klusje
;).
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:04:30 #146
348178 NotTheSame
pi_154550657
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat wou ik net roepen! Het mondje en de blik he?
O+

Ja, ik was wel een beetje negatievig lately he? :@ combi lastige weken met M, verhuisstress en einde schooljaar is geen beste...

Het is nog wel heel hard werken deze week om t "af" te krijgen, maar wat een paar lampen al niet doen O+

En ik merk gewoon dat de ruimte Melle zoveel goed doet! Hij racet de kamer door en daagt ons echt uit door overal aan te trekken en schuiven, hij kletst de oren van je hoofd en is daardoor dan zo moe dat hij echt goed slaapt. O+

Heb ook zo genoten van ons tripje naar de winkels samen vandaag O+ de tuin is nu nog even onontgonnen terrein omdat pousse nog niet naar buiten mag, maar na onze vakantie gaan we die ook nog benutten.

Echt, man, wat waren wij hier aan toe! En dan is er nog een heel natuurgebied en een hele stad om samen verder te ontdekken!
Kwak, je hoeft je echt niet te verontschuldigen, het is ook niet niks wat jij/jullie in korte tijd voor elkaar gebokst hebben! En dat ruimtelijk gevoel herken ik, wij hebben het, zeker nu de tuin z'n definitieve vorm heeft, het er regelmatig over hoe fijn het is om rust en ruimte te hebben hier t.o.v. onze oude woning.
pi_154550811
Even gauw een O+ Voor al die prachtbabies, groot en klein.
En een extra O+ Voor minitwist. Ik moest grinniken toen die pip viel. Hey waar is ie nou?

En die van mij was ook zo klein, ooit. Het lijkt wel gisteren en ook al vorig jaar. Ze kan ineens zoveel. Ik geniet me suf. O+
pi_154550812
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
En skittles, herkenbaar van die tanden. Het maakt ze zo niet-baby :o

[ afbeelding ]

SPOILER
Ja, ik heb crack gesnoven :{w
Mag je wel borstvoeding geven met crack?! :{w

Sparta amazone is een fijne fiets! Als je een diepte inzicht hebt van een pinda, net als ik, schuur je alleen wel af en toe langs de muur met je hand door die brede stuur. Maar dat kan ook aan mij liggen :+
pi_154550885
Verhuisstress is ook ruk Kwak :{ Daar kijk ik ook al enorm naar uit :N
SPOILER
pi_154550892
Ja, dat koppie was echt geweldig toen Pip viel _O-
"Huh?! :o Waar is-ie nou? Hee, daar ligt-ie!" :D

Taakverdeling vond/vind ik ook lastig hoor :Y
Enerzijds denk ik soms wel eens "Jouw beurt, ik zit er al heel de dag mee", maar besef me anderzijds ook wel dat man ook gewoon heel de dag gewerkt heeft en even iets voor zichzelf wil doen. Ik merkte dat het uitspreken daarvan inderdaad al veel hielp, ook al veranderde er in feite niet zoveel. Gewoon het benoemen van je frustratie helpt soms al.

Plus dat het inderdaad gewoon niet altijd 'zichtbaar' is dat je echt even behoefte hebt aan een half uurtje ongestoord koken/douchen/bankhangen/relaxen/[vul maar in]. Dus stap 1 is sowieso erover praten en dan evt. kijken hoe je elkaar tegemoet kunt komen :)

Morgenochtend gaat onze Minion een ochtendje 'wennen' bij de gastouder (= m'n zus ;) ), heerlijk! Kan ik mooi lekker even naar de kapper en eens een keertje voor mezelf shoppen *O*
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:12:38 #151
348178 NotTheSame
pi_154550906
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef Skittles het volgende:

[..]

Mag je wel borstvoeding geven met crack?! :{w

Sparta amazone is een fijne fiets! Als je een diepte inzicht hebt van een pinda, net als ik, schuur je alleen wel af en toe langs de muur met je hand door die brede stuur. Maar dat kan ook aan mij liggen :+
Dat was ik nog vergeten ja :') _O- . Je bent niet de enige!
Over een maandje of 3 mogen we het slagschip weer van stal halen *O*
pi_154551762
Kwak, wat heerlijk. O+.
Krijgerrtje ook al aan het bezichtigen, leuk! Ik vond het echt zo tof om te zoeken naar een huis dat ik het soms wel jammer vind dat we hier nu zo fijn wonen. :+. En JM, jaaaa, ga ervoor! *O*.

Hartjes voor Mauw en Lou en R en de mini van twist en Saar en Sjaak. O+.
pi_154551885
Sorry,
Ik ga toch ff hier binnenvallen met een vraag.
Iemand hier ervaring met krentenbaard bij een baby? :@
pi_154552210
Nope...

Ik zit te posten bij een ik-ben-nog-wakker-staan-is-zo-cool-mama-baby... J is bij Het Huis kijken, ben benieuwd.
pi_154552679
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef twist02 het volgende:

Enerzijds denk ik soms wel eens "Jouw beurt, ik zit er al heel de dag mee", maar besef me anderzijds ook wel dat man ook gewoon heel de dag gewerkt heeft en even iets voor zichzelf wil doen. Ik merkte dat het uitspreken daarvan inderdaad al veel hielp, ook al veranderde er in feite niet zoveel. Gewoon het benoemen van je frustratie helpt soms al.

Plus dat het inderdaad gewoon niet altijd 'zichtbaar' is dat je echt even behoefte hebt aan een half uurtje ongestoord koken/douchen/bankhangen/relaxen/[vul maar in]. Dus stap 1 is sowieso erover praten en dan evt. kijken hoe je elkaar tegemoet kunt komen :)

Morgenochtend gaat onze Minion een ochtendje 'wennen' bij de gastouder (= m'n zus ;) ), heerlijk! Kan ik mooi lekker even naar de kapper en eens een keertje voor mezelf shoppen *O*
Hoax! Je denkt voor jezelf te gaan maar komt.nog wel 80% voor minion thuis... :') :+

Kwak, wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Snap ik best in die stad :+
S. 2014
J. 2016
pi_154552791
Praktijkervaring niet gelukkig Loj. Hoe is het nu met 'm? En met jou? :*
pi_154553112
Nee Loj geen ervaring... maaar Rijstebuiltje wel dacht ik...

Ik heb een kat, uhm bedoel kind in de zak... :')

S. 2014
J. 2016
pi_154553151
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef twist02 het volgende:

Ha! *evil grin* daar ga je echt keihard in falen })
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_154553282
Loj, peuter heeft het gehad als dreumes, niet als baby (volgt u nog? ;)). Hij had er eigenlijk niet zo heel veel last van. Hangerig en koorts geloof ik, maar dat duurde niet zo heel lang. Voor de plekjes kregen we zalf. Maar verder niks.

Hij knapt nog niet op geloof ik hè? :*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154553461
Spannend JM

Bezig bijtje NTS :*

Klinkt goed kwakz0r! Lekker genieten in jullie nieuwe huis

GM :D waar kan ik zo'n leuk boefje kopen? O+ goed geshopt!

O+ lekker twist! Shoppen

Loj
Geen ervaring mee.. -O-

Gister 37wk in-uit de buik foto gemaakt. Vind het toch een groot verschil :o
pi_154553712
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Hoax! Je denkt voor jezelf te gaan maar komt.nog wel 80% voor minion thuis... :') :+

quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:26 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ha! *evil grin* daar ga je echt keihard in falen })
Zeg, laat me nou even in die waan! :6
Ik wéét gewoon nu al dat jullie gelijk krijgen ;( ;)
pi_154553794
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:34 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend JM

Bezig bijtje NTS :*

Klinkt goed kwakz0r! Lekker genieten in jullie nieuwe huis

GM :D waar kan ik zo'n leuk boefje kopen? O+ goed geshopt!

O+ lekker twist! Shoppen

Loj
Geen ervaring mee.. -O-

Gister 37wk in-uit de buik foto gemaakt. Vind het toch een groot verschil :o
Pics?!
S. 2014
J. 2016
  woensdag 22 juli 2015 @ 21:48:18 #163
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154553911
Gm :D

Mijn baby is stuk :o Ze slaapt nog niet. Want je schaduw is vet cool! En als je dat net ontdekt hebt kan je natuurlijk niet gaan slapen. Voor het zelfde geldt is je schaduw morgen weg.
pi_154553949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef snoenk het volgende:

Mijn baby is stuk :o Ze slaapt nog niet. Want je schaduw is vet cool! En als je dat net ontdekt hebt kan je natuurlijk niet gaan slapen. Voor het zelfde geldt is je schaduw morgen weg.
Ja nou die kan zomaar ineens weg zijn... heeft ze de baby in de spiegel al ontdekt?
S. 2014
J. 2016
pi_154553975
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Pics?!
Buikentopic. Maar je hebt ze al op FB gezien. Want O+strand foto's

E en S vonden het strand te leuk om te poseren :+

Mijn 40weken buikfoto van S.ara heb ik bij een ander strand gemaakt en daar ben ik na een jaar terug gegaan en daar elk jaar foto's gemaakt.
pi_154553977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:41 schreef twist02 het volgende:

[..]

[..]

Zeg, laat me nou even in die waan! :6
Ik wéét gewoon nu al dat jullie gelijk krijgen ;( ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_154554005
quote:

:D wat grappig dat ze haar schaduw heeft ontdekt.
pi_154554318
Voor jezelf shoppen? Ja boodschappen enzo. Maar mijn lijstje van 'nog ff halen morgen' bestaat uit babyzooi. Oh, en nieuwe shirts voor man, maar die had hij een jaar geleden eigenlijk al nodig :@

Schrok me net kapot van een reclame die net ging afspelen, kind half wakker. :(
Even vergeten de ipad weer op stil te zetten. :{
#fantazooi
pi_154554574
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:50 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Buikentopic. Maar je hebt ze al op FB gezien. Want O+strand foto's

E en S vonden het strand te leuk om te poseren :+

Mijn 40weken buikfoto van S.ara heb ik bij een ander strand gemaakt en daar ben ik na een jaar terug gegaan en daar elk jaar foto's gemaakt.
Oh die! Ja die zijn erg tof! Maar sowieso vind ik jouw drietal O+
S. 2014
J. 2016
pi_154554632
GM O+
Is dat net als met pousses en dozen?
pi_154554667
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Oh die! Ja die zijn erg tof! Maar sowieso vind ik jouw drietal O+
O+
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:13:23 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_154554668
quote:

oh wat lief O+

Zoë, moeilijk voor te stellen dat ze allebei in jou zaten he? :D

GM, het draagt wel makkelijk zo :P
disclaimer
pi_154554745
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:12 schreef ingee het volgende:
GM O+
Is dat net als met pousses en dozen?
:Y
S. 2014
J. 2016
pi_154554774
Even een hoi-ik-ben-er-nog post :@
Zwanger en moe en misselijk en bluh en huis net verkocht en nu druk druk druk aan het bezichtigen en baby en peuter en werk en zulks dus reageren lukt niet zo goed!

Maar ik wilde wel even heel veel O+ O+ O+ doen voor alle mooie filmpjes en foto's die hier voorbij komen!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_154554884
:o De zeer niet-ergonomische draagzak van GM :+

(Ja, die moest ik maken :) )
pi_154555028
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:21 schreef ingee het volgende:

Tenminste wel goedkoop... :+
pi_154555321
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:21 schreef ingee het volgende:

Jij bent gewoon jaloers dat jij dit niet bedacht hebt... :+
S. 2014
J. 2016
pi_154555552
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Jij bent gewoon jaloers dat jij dit niet bedacht hebt... :+
Ja!

Die van mij is nog klein, hmmm, morgen even kijken of ik haar nog in een hoekje van de luiertas krijg...
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:54:45 #179
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154555735
Gm, nee in de spiegel ziet ze alleen mij.

Sicilia ook al op huizenjacht. Fijn van verkochte huis!

Inmiddels ligt ze lekker te slapen, hopelijk morgen toch wel gewoon op tijd naar bed. Overdag wordt er ook al niet zoveel geslapen want de overbuurman is een schuur aan het bouwen met bijbehorende herrie.
pi_154555767
Halve avond met wakkere harry gezeten, om iets voor 10 begon hij te miepen, tegen me aan gepakt en hij viel in slaap ;) Na een ruim half uur voorzichtige transfer naar zijn bedje en Hij Slaapt!! Nu nog zien hoe lang hij het volhoudt, maar dit is al fijn!
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:57:58 #181
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154555795
JM hoop dat hij lekker doorslaapt.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:04:36 #182
335643 faptist
Maakt fouten
pi_154555935
Alleen even online om bij te lezen, te genieten van alle foto's en super lief filmpje!
Kwak, wat klink je gelukkig. Ik hoop dat de roze wolk altijd blijft.

Sq,
Hoe is het met mams?
En wat is m toch knap. Zelfs met tandjes :P

Gup
Wat een praaaachtig meisje heb jij! Niet onzeker voelen.. Ze heeft gewoon haar eigen tempo. Relax! :*

Krentenbaard,
Geen ervaring

Jufm,
Bieden. Zo spannend! Funda linkje? :D
Heel veel succes :)

Hier alles goed. Genieten van telefoonloze 3 dagen -no reason- en heb al zo veel meer gedaan..
M'n huis is zelfs netjes!
Ik heb een prachtig zittende spijkerbroek gekocht waarin ik me heel goed voel gekocht... Een unicum, want ik draag altijd jurkjes.
En eh.. Ro is gewoon awesome. Zelfs wanneer ze haar lip naar beneden trekt bij mijn beste vriend aka haar opaatje.... (Zo sneu wanneer dat gebeurt,maar niks aan te doen... Toch?)

O+ :* voor iedereen!
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:15:34 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154556143
Mijn gekke baby slaapt sinds half negen en heeft alleen vanochtend een fles gehad :o

Edit:en gewoon eten verder he! Niet alleeeeeen een fles.

We geven m zo maar een droomvoeding want 150cc vind ik wel erg weinig (wel ook 100ml yoghurt gehad en anderhalve volle tuitbeker water, ook goed geplast vandaag wel)...
Kwak
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:17:18 #184
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154556176
Fap, jij klinkt ook rozewolkig! O+ en Ro is ook gewoon heel awesome!
Kwak
pi_154556280
Fap <3
  donderdag 23 juli 2015 @ 06:54:39 #186
348178 NotTheSame
pi_154559092
Lekker kwak!

Faptist O+

JM hoe ging de nacht?

Sicilia gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!

Hier leek het uit te draaien op een supernacht. Leek...
19.00-20.00-23.30-3.30 en toen begon de ellende...
*3.30uur ging de buurman met z'n gezin op vakantie. 3739x met je auto- en caravandeur gooien }:|
*4.15uur slaaps, manliefs wekker gaat, dus weer wakker }:| }:|
*5.00uur slaaps, maar manlief gooit te hard met de voordeur, wakker }:| }:| :(
*5.30uur slaaps
*6.30uur presteert een buurtgenoot het wéér dat hij z'n bus staat te draaien op onze oprit, dus nu definitief wakker }:| }:| :( :( . Die buurtgenoot gaan we straks even aanspreken, want hij doet dat bijna elke dag en dat vind ik niet normaal meer.
pi_154559332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:16 schreef Skittles het volgende:
Praktijkervaring niet gelukkig Loj. Hoe is het nu met 'm? En met jou? :*
Lief dat je het vraagt. Ehmz, het ging tot vannacht 3 uur nogal k*t. Hoge koorts, continu huilen en gewoon te zwak om maar iets te doen (niet spelen, omvallen als hij zat en door z'n benen heen zakken).
Na een zetpil en fles is hij gaan slapen en hij werd net wakker zonder koorts, met minder vlekken en hij ligt nu te spelen. Dus dat lijkt positief.

En met mij, laten we het daar maar niet over hebben ;)

Tnx voor de herkenning Phaidra. Ow heeft het ook gehad (toen Js net geboren was :') ) maar die was er niet zo ziek van.

Verder iedereen een mooie, warme, gezellige en gezonde dag gewenst met hele lieve kind(eren) :)
pi_154559535
:* voor NTS en Loj!

Hier ging het gelukkig weer goed. 2x honger waarvan 1x niet zo makkelijk weer in slaap, maar al met al goede nacht zo. Intrigerend hoe je standaarden verschuiven :D ;)
pi_154559540
Loj, wat naar dat Js zo zwak was. Dat is echt zo klote om te zien en voor mij vaak een trigger om aan de bel te trekken bij ha of hap (wat tot nu toe steeds terecht was ;)). Gelukkig gaat het nu wat beter :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154559553
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 08:26 schreef JufMariska het volgende:
:* voor NTS en Loj!

Hier ging het gelukkig weer goed. 2x honger waarvan 1x niet zo makkelijk weer in slaap, maar al met al goede nacht zo. Intrigerend hoe je standaarden verschuiven :D ;)
Fijn! En grappig is dat. Wij hadden ook een goede nacht want peuter sliep door en A. kwam alleen om 2 en 4 uur en sliep tot 4 uur in zijn eigen wiegje *O* :+.

En NTS, lekkere buren ;(. Balen dat een goede nacht nu alsnog een slechte nacht werd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 23-07-2015 08:37:06 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154559637
NTS en loj
:*

Wat sneu zeg dat hij zo ziek is loj -O-

*O* phaidra en JM een betere nacht

Hier een paar x wakker door speen en peuter die moest plassen.
c_/
pi_154559749
Aww Loj, wat sneu voor Js zeg! Ik wist helemaal niet ze zo ziek konden zijn van krentenbaard. Hopelijk knapt hij snel op!

Fijn van de goede nachten, Phaidra en Mariska! NTS, dat is helemaal rot hè, als anderen dan een beetje je nacht gaan lopen verzieken. :').

Hier een heel goede nacht: 19.30, 0.45 en 7 uur. We hebben vannacht even geprobeerd te troosten en hem zelf weer in slaap te laten vallen, maar hij moest zo hard huilen en ik had niet echt zin in een herhaling van de nacht ervoor (toen zijn we ruim drie uur met hem bezig geweest), dus ik heb na een kwartiertje proberen gewoon gevoed. Dat hij nu een paar nachten zonder voeding heeft gedaan betekent niet dat hij 's nachts niet nog gewoon dorst kan hebben... En hij heeft daarna dus gewoon nog lekker lang weer geslapen, dus hier voel ik me wel beter bij.
pi_154560013
Fijn DaD!

Vandaag ook even verder met Het Huis, wat een grotemensending :o Stap 1: overleg met de hypotheekman en aankoopmakelaar. Stap 2: eerste bod uitbrengen :o
pi_154560366
Whii! Heb je al een idee wat je wilt gaan bieden?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juli 2015 @ 09:40:36 #195
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154560396
even zonder bijlezen hoor: iemand ervaring met een bolderkar ??

Past er (makkelijk) een maxicosi in bv?

pi_154560663
Op vakantie gebruikten we zo'n ouderwetse bolderkar :+ daar paste net een maxi cosi in, ja. Maar moesten we wel met spanbanden vast zetten :P volgens mij is dit exemplaar iets kleiner, zag een van mijn buren ermee lopen... Ofwel; aan mijn antwoord heb je niks :')
pi_154560680
Laat ik het dan zo zeggen: als er een maxicosi in last hoef je er niet op te rekenen dat er nog andere kinderen bij kunnen, bijvoorbeeld
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:58:08 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_154560690
Aan de afmetingen te zien past dat. Maar moet je er meer in vervoeren wordt het lastig.
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 10:05:28 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_154560819
MC + luiertas, meer past daar niet in.
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juli 2015 @ 10:08:09 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154560877
thnx dames :)

pi_154562290
Spannend JM!

DaD wat fijn vd goede nacht *O*

-O-
Wil ik een foto posten komt er zo'n stom politie plaatje

:{
pi_154563945
-O- Zoë, nu ben ik nieuwsgierig...

Huis-shizzle:
SPOILER
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:33:44 #203
348178 NotTheSame
pi_154564225
Spannend JM!

Piranha wilde vanmorgen nieslapennie. Na 45 minuten vond ie het wel welletjes. Niet handig als je net de stroomdraden uit de berging aan het slopen bent. En manlief had ook gezegd dat daar met geen mogelijkheid stroom op kon staan.
Les 8392922 van het leven met een man: geloof hem nooit op z'n mooie blauwe ogen }:| :X .
pi_154564802
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:23 schreef JufMariska het volgende:
-O- Zoë, nu ben ik nieuwsgierig...

Huis-shizzle:
SPOILER

Slaapfoto O+
Alleen zie ik weer t politie plaatje. Tinypic heeft geen zin meer in tweeling foto's

Spannend!!!

Nts
Ohoh.. En nu? Stond je onder stroom?
pi_154564835
Awwww... zo lief met beer O+
pi_154564861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef JufMariska het volgende:
Awwww... zo lief met beer O+
Zie je m wel? Ik zie een politie auto -O-

Ja is haar favo beer O+ mag ik dus niet uitwassen haha (anders gelijk slaap problemen :+)
pi_154564946
Ik zie 'm ook gewoon, Zoë. Superschattig. O+. I gaat vaak bovenop zijn schaap liggen. :').
pi_154564978
Ik zie de foto wel. Heel schattig O+
pi_154565043
Ik heb ook ongeveer 386 foto's van Lucas-met-konijn :D Een van de 3, hij snapt het onderscheid gelukkig nog niet ;)
pi_154565121
Schaap komt uit Duitsland en is ganz alleine. Dat gaat nog eens niet handig zijn.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:05:48 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_154565125
Spannend zeg, Mariska!! :o *O* nostalgie! Ik duim!

Zoë, wat superschattig!

NTS, staat je haar nu rechtop? :o

:* voor de nachtbrakers!
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:07:13 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_154565162
Mauw hoeft alleen maar speentjes. Supermakkelijk :')

Wij gaan straks met de trein naar de kermis in Tilburg! Vind het best spannend! Maar de roze oorkappen gaan mee :7
disclaimer
pi_154565229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schaap komt uit Duitsland en is ganz alleine. Dat gaat nog eens niet handig zijn.
gelukkig zijn er fok!ers die in Duitsland wonen, en eens iets met de post kunnen sturen....
pi_154565257
Wat een lieve foto Zoë. Ik vind jouw meiden sowieso prachtig, ook al zie je hun gezichtjes niet eens. O+

Wat leuk en tegelijkertijd spannend JM! Ik duim voor jullie!

Ik las nog een supergelukkig klinkende Kwak. *O* En goede *O* en slechte -O- nachten.

Nacht hier viel mee, maar wel slechter dan 'normaal'. Ik moest om 2.15 naar de wc en toen wilde madame ook een voeding, normaal slaapt ze van 11 tot ongeveer half 5. Ik had goede hoop dat ze daarna tot 7 door zou slapen, maar ze kwam gewoon weer om 5 uur. :') Om vervolgens niet meer te gaan slapen want licht en er is zoveel te zien wiehoe. }:|

Om half 8 maar uit bed geplukt (wel vrolijk O+ ) en haar beneden in de kinderwagen nog even laten slapen. Dat werkt een stuk beter, aangezien ik daar een Dooky voor heb die ervoor zorgt dat het donker is.

Zijn er hier nog meer baby's die alleen slapen als het (enigszins) donker is?

O ja, verlof is niet goed voor mijn portemonnee. ;( Gisteren voor Ennetje de Zeeman en C&A leeggeshopt en vandaag de Hema (nieuwe collectie! Vosjes en zo O+ ) en Prénatal (sale *O* ). Ze had toch nog bijna niks in maat 62 en 56 zal ze niet al te lang meer in zitten, dus het mocht. :6
pi_154565404
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

gelukkig zijn er fok!ers die in Duitsland wonen, en eens iets met de post kunnen sturen....
Hij is van Zara Home maar niet meer te krijgen volgens mij, zie 'm niet meer op de website in ieder geval...

Maar thanks. O+. Jij lurker.
pi_154565441
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij is van Zara Home maar niet meer te krijgen volgens mij, zie 'm niet meer op de website in ieder geval...

Maar thanks. O+. Jij lurker.
mm, ok!

En natuurlijk lurk ik, voorbereiding op wat er komen gaat!
pi_154565490
No amount of lurking kan je voorbereiden op wat er komen gaat.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:20:26 #218
348178 NotTheSame
pi_154565565
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slaapfoto O+
Alleen zie ik weer t politie plaatje. Tinypic heeft geen zin meer in tweeling foto's

Spannend!!!

Nts
Ohoh.. En nu? Stond je onder stroom?
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend zeg, Mariska!! :o *O* nostalgie! Ik duim!

Zoë, wat superschattig!

NTS, staat je haar nu rechtop? :o

:* voor de nachtbrakers!
Yes, 220 van de ene arm naar de andere, ik had namelijk in de ene hand de plus en de andere de aardedraad :') .
En dan ook nog in een fractie van een seconde denken 'waar komt dat nou vandaan?' en dan pas loslaten hè :') :').

Maar, ik leef nog, geen coupe stekelvarken, eigenlijk heb ik er niks van geleden. Maar ik heb na dat akkefietje wel even de aardlek omgezet ;).
pi_154565849
Waterpokken :(
pi_154566238
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:40 schreef DJMO het volgende:
even zonder bijlezen hoor: iemand ervaring met een bolderkar ??

Past er (makkelijk) een maxicosi in bv?
die hebben wij ook maar dan in een goede aanbieding bij een bouwmarkt gekocht. Bem benieuwd want nog nooit gebruikt. Meer voor later aangeschaft, al twijfel ik of het handig is.. :')

Nts wow jemig hahaha.
Spannend jm!

[ Bericht 2% gewijzigd door Hilmo op 23-07-2015 13:52:49 ]
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:48:42 #221
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154566395
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
Huh?hoe komt sjaak daar nou weer aan dan? Hij gaat toch nog niet naar t kdv? (Of vergeet ik dat nou gewoon)...
Kwak
pi_154566561
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Huh?hoe komt sjaak daar nou weer aan dan? Hij gaat toch nog niet naar t kdv? (Of vergeet ik dat nou gewoon)...
Maar wel naar de gastouder dacht ik...

Ik was vanmorgen nog in Gouda... O+ met mn ma het verjaarscadeau voor Saar kopen.

Wb knuffels of speen, saar doet er beide niet aan en daar ben ik erg blij mee :P
S. 2014
J. 2016
pi_154566575
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Sinds 2,5 week gaat hij 1 dag per week. En daar heerst het...
pi_154566635
Och wat sneu voor sjaak. Hopelijk een milde variant, want de kans is natuurlijk dat hij het later gewoon doodleuk nog een keer krijgt.

Hoe is het inmiddels met de kleine van Loj? Of lees ik daar overheen?

En O+ Babyfoto's. Zo lief altijd. Zelfs als ze wat stouts doen, of gewoon slapen.

Draagzak _O_ veul goedkoper dan die tula, en deze hebben ook zat printjes hoor. :Y

Ik heb een babyfoon gekocht (halleluja) maar levertijd, dus nog niet binnen. :') magoe, ik heb nog even dus ach.
Klein vraagje meteen, we gaan op vakantie naar een hotel. Ontbijt is meestal tot een uur of 10, maar madam slaapt nog tot een uur of 11 als het tegen zit (of meezit, tis maar net hoe je het bekijkt). Zouden jullie babyfoon meenemen en dan oogje in het zeil houden, of gewoon wakker maken, of gewoon tegen die tijd maar zorgen dat ze eerder wakker is (vandaag was het half 10) of om de beurt ontbijten.. -O-
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:58:43 #225
348178 NotTheSame
pi_154566678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:30 schreef MevrouwCactus het volgende:
:'( ! Arme Sjaak!

Oh ja, bolderkar. Wij hebben een 'gewone houten'. Daar kan ik de MC dwars op zetten zodat hij op de randen hangt. Spanband erover en hij kan geen kant op, En Draak kon er nog gewoon bij zitten.
Maar met een opvouwbare geen ervaring.
pi_154566987
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sinds 2,5 week gaat hij 1 dag per week. En daar heerst het...
Havermoutbadjes en kidsclin hebben F hier er goed doorheen gekregen!
Sterkte ermee :*
pi_154567408
Uitslaapbaby :o O+ Ik zou babyfoon meenemen naar het ontbijt, zeker als het vaste prik is. Je bent gauw genoeg bij haar!
Pokken-pokken bij Sjaak :{
NTS on a wire, niet ok :o

Hier alles ok, zit een beetje af te wachten met een hartslag van 2honderdnogwat :X en te werken. Uk is bij vrienden vandaag, zodat ik een beetje extra kan bijkomen. Zo ook even de VTwonen lezen met een bak koffie :+
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:34:51 #228
348178 NotTheSame
pi_154567627
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:26 schreef JufMariska het volgende:
Uitslaapbaby :o O+ Ik zou babyfoon meenemen naar het ontbijt, zeker als het vaste prik is. Je bent gauw genoeg bij haar!
Pokken-pokken bij Sjaak :{
NTS on a wire, niet ok :o

Hier alles ok, zit een beetje af te wachten met een hartslag van 2honderdnogwat :X en te werken. Uk is bij vrienden vandaag, zodat ik een beetje extra kan bijkomen. Zo ook even de VTwonen lezen met een bak koffie :+
Ik duim met je mee! Dat het maar gauw rond mag zijn!
pi_154567658
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
No amount of lurking kan je voorbereiden op wat er komen gaat.
+1 Learned that the hard way... :') maar je goed inlezen is nooit weg natuurlijk ;)

Arme Sjaak ;(

Geëlektrocuteerde NTS :o

Risu: kun je d'r niet slapend meenemen in de wagen ofzo? Alleen laten met babyfoon zou ik persoonlijk echt nooit doen (ik ga nog net de container halen die 10m naast het huis staat), maar da's natuurlijk ieder voor zich

Hier een heerlijk ochtendje voor mezelf gehad :s) en iedereen maar vragen of ik het niet moeilijk vond om 'r achter te laten. Uhm...nope! :D Heb het volste vertrouwen in de mensen waar ik 'r achter laat (in dit geval m'n zus), dus absoluut geen moeite mee. Dan maar ontaard hoor :P
Ze had zich voorbeeldig gedragen O+ dus dat zit inderdaad wel goed!
Alleen jammer dat ze nu niet wil slapen...

Zelf lekker naar de kapper geweest en geshopt! Ja, inderdaad minder voor mezelf dan de bedoeling was ( :6 ) maar dat kwam meer omdat het warm en druk was (braderie hier, was ik ff vergeten :{w )
Maar online shoppen ftw! :) en dat kan ook met slapende baby op schoot!
pi_154567853
Oh en Minion is alweer 10 weken vandaag! :o *O*
Vanaf nu mag je wel in maanden gaan tellen toch? :')
pi_154568915
Ik ben vanaf 12 weken in maanden gaan tellen.
Laten slapen in de kinderwagen kan in principe wel, maar ben bang dat ze er straks niet meer in past. En ik denk ook dat ze dan neit blijft slapen.
Maar wie weet lost het zichzelf wel op voor die tijd.
pi_154569367
Ik zou het alleen laten in een hotel niet durven, omdat er ook een kamermeisje e.d. binnen kan komen. Magoe, ik ben ook overprotective.

Wakker maken heb ik dan weer geen enkel probleem mee. Onze uitslaperd moet ook naar de gastouder, kan moeilijk werk bellen dat ik moet wachten tot mijn kind wakker is. :)
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:50:17 #233
348178 NotTheSame
pi_154569746
Mwah, ik zou mijn kind wel in de hotelkamer laten als ik mijn babyfoon mee nam. En wat betreft het binnen komen van een kamermeisje, zijn daar niet van die deurhangers voor? Niet Storen oid? Die dingen worden normaal voor pre-babyhandelingen opgehangen geloof ik ;).
pi_154570016
Pre-babyhandelingen. :D Hopelijk ook ooit weer post-babyhandelingen. ;(

Risu, ik denk dat ik haar mee zou nemen. Ik weet dat er waarschijnlijk niks zou gebeuren, maar toch zou ik niet rustig zitten en kunnen genieten van het ontbijt en dat is natuurlijk ook wat waard op vakantie. ;)
pi_154570717
Wij hadden ook een babyfoon mee als we gingen eten 's avonds en hingen een niet storen bordje aan de deur. Het blijft een overweging natuurlijk, of je dat wel of niet wilt. Maar zo konden wij 's middags ook bij het zwembad liggen terwijl Luc in de kamer sliep... Hij sliep nog best veel toen en zo hadden we toch een mini beetje vrijheid en hoefde wij niet steeds op onze kamer te zitten.

Je hebt ook kinderen die overal slapen, maar Luc valt daar helaas niet onder, dus 's middags buiten in de wagen slapen was echt geen optie voor hem.

Ik denk dat het zo'n 2-3 minuten was vanaf het zwembad en eetzaal naar onze hotelkamer.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:24:12 #236
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_154570840
Op een hotelkamer zou ik het ook wel durven :Y .
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:19:06 #237
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154572634
Hallo! Ik kom hier ook voorzichtig meeposten. Dinsdag is L.ucas geboren (er was er net 1 weg uit het babytopic dus ik kom het weer even aanvullen ;) ). Ik had de makkelijkste zwangerschap en aanvankelijk ook makkelijke bevalling, tot de persfase. Ik heb in totaal 2 uur en 10 minuten geperst (2 pogingen. En persweeën zijn een hoax. Welke oerkracht en dat je lichaam het overneemt?) en L is geboren na 4 min schouderdystocie en daardoor direct opgevangen door een kinderarts. Ik lig nogal in de kreukels en L zijn beknelde armpje blijft nog wat achter, maar de verwachting is dat dit helemaal bijtrekt. Hij is verder een makkelijke en rustige baby. Het aanhappen aan de borst vinden we nog wel lastig, maar het gaat goedkomen met hulp van de kraamzorg (en evt lactatiekundigen). De stuwing komt al aardig op gang. :7

SPOILER
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154572892
Welkom, Mariposas en L! *G*
Wat een schatje! O+ Hopelijk komt het met z'n armpje snel weer goed en herstellen jullie allebei snel! :*
Populaire naam hier inderdaad ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Mariposas het volgende:
En persweeën zijn een hoax. Welke oerkracht en dat je lichaam het overneemt?)
Dit herken ik wel ja... }:| en maar wachten op die 'oerkracht' waarbij 'je lijf vanzelf weet wat het moet doen'
Grootste hoax ooit! :{w
pi_154572951
Welkom! *O* Wat een mooi mannetje is L! Hopelijk herstellen jullie allebei snel.
pi_154573377
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik ben het even kwijt... Hebben we al een foto van jouw nieuwe aanwinst gezien :D ?
Nee nog niet! Zit steeds op mobiel en ik vind het vanaf de pc makkelijker. Als ik binnenkort achter de pc zit, zal ik er eentje posten.

@Mariposas: hier ook geen oerkracht.. Ik voelde mijn persweeën amper, dat was echt zooo frustrerend! :X Je hebt wel een prachtig manneke afgebakken O+ En sterkte met het herstel!

@Twist: lekker hoor zo'n middagje voor jezelf!

@Risu: ik zou het niet aandurven om haar alleen te laten. Ondanks de 'niet storen'-bordjes zou ik me echt niet op mijn gemak voelen denk ik.

Btw.. Is het normaal dat na de bevalling de zwangerschapsdementie nóg erger wordt? Ik weet nog net wat ik vijf minuten geleden heb gedaan, maar voor de rest ben ik een zeef :') (Ik weet wel dat het 9 maanden kon duren voordat het weg is, maar dat het erger werd, was niet de bedoeling :P )
pi_154573438
Welkom met je mooie man Mariposas! *O* Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen. En dat jij inmiddels (ondanks eventuele hechtingen?) weer normaal kunt plassen. ;)
Hier wel oerkracht. Die weggepuft moest worden. No way. :{w

Baby achterlaten op een hotelkamer zou ik geen probleem vinden als je je er zelf goed bij voelt.

Twist, dat lijkt me heerlijk om even tijd voor jezelf te hebben. Kapper klinkt goed.

Balen van de waterpokken MC. :*

JM in spanning. Moeilijk om je gedachten dan te verzetten. :D

Kazy, herkenbaar! Hier uit de zwangerschapsdementie zich voornamelijk op taalgebied. Ik kan absoluut niet op woorden komen. En Engels kan ik serieus niet meer. We spreken thuis best veel Engels, maar dat lukt me gewoon echt niet meer. :')

Hier gaat alles goed. Maandag kwam het CB langs die aangaf dat we compleet op verzoek mochten gaan voeden zonder om de 3 uur wakker te maken. Vannacht hebben we daardoor van half 1 tot 6 kunnen slapen en daarna door tot half 9. Vandaag hebben we de gehoortest gehad op het CB, die was helemaal goed. Meteen ook even gewogen, want nieuwsgierige mamma (en onbewuste zorgen dat m'n melk niet goed genoeg zou zijn en m'n kind te weinig binnenkrijgt). 3800g, ten opzichte van de 3660 van vorige week woensdag. *O*
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154573628
Ik zou mijn kind (want ook voor Minke zou ik het niet doen) alleen op de hotelkamer achterlaten. Overprotective :Y maar ik haal me dan alle rampen in mijn hoofd (brand, kidnapping, etc)

Mariposas en L welkom!!

Wij zijn vanochtend ook bij het cb geweest... Meteen de verpleegkundige van de leg want die meting kon toch niet kloppen :+ Onze beer is nu 58cm en 5,5 kilo .... My dear wat een reus. Maar wel lekker in proportie want weinig spekkies. Ook meteen laten zien dat ie goed sterk is dus helemaal goedgekeurd. Daarna lekker met mijn grote naar de dierentuin terwijl manlief zijn vuurdoop met Fedde alleen thuis kreeg :D (en meteen zat de bank onder de poep)
pi_154573886
Welkom Mariposas met je mooie L.! Hier wel een enorme oerkracht bij de persweeën , maar ik moest ze 1,5 uur wegpuffen (euh, schreeuwen). ;(

Fijn dat het zo goed gaat Kris!

En poep voor Lijnman. :Y) :D
pi_154574111
Welkom Mariposas! Wat heb je een mooi jongetje gemaakt!

Zonder bij te lezen:
Sjaak heeft steeds meer vlekjes en blaasjes gekregen. We hebben Lotio Alba gehaald bij de apotheek en hem net daarmee ingesmeerd. Hij is hartstikke moe, hangerig en huilerig (net een sprongetje dit... }:| ) en zit nu bij vrouw op schoot tv te kijken. We brengen hem zo naar bed. Arm menneke.
pi_154574275
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Mariposas het volgende:
Hallo! Ik kom hier ook voorzichtig meeposten. Dinsdag is L.ucas geboren (er was er net 1 weg uit het babytopic dus ik kom het weer even aanvullen ;) ). Ik had de makkelijkste zwangerschap en aanvankelijk ook makkelijke bevalling, tot de persfase. Ik heb in totaal 2 uur en 10 minuten geperst (2 pogingen. En persweeën zijn een hoax. Welke oerkracht en dat je lichaam het overneemt?) en L is geboren na 4 min schouderdystocie en daardoor direct opgevangen door een kinderarts. Ik lig nogal in de kreukels en L zijn beknelde armpje blijft nog wat achter, maar de verwachting is dat dit helemaal bijtrekt. Hij is verder een makkelijke en rustige baby. Het aanhappen aan de borst vinden we nog wel lastig, maar het gaat goedkomen met hulp van de kraamzorg (en evt lactatiekundigen). De stuwing komt al aardig op gang. :7

SPOILER
Welkom! Wat een knap kereltje! waarom hebben alle baby's zoveel meer haar dan mijn bijna dreumes.... ;( :P

Persweeen waren hier geen hoax, echte oerkracht. :X

Cactus, beterschap met sjaak.
S. 2014
J. 2016
pi_154574310
Ik zit me net te bedenken dat sm mee gaat, en die is nogal van het paniekerige. (Ook al heb ik beeldbabyfoon) Dus dan zit ik alsnog niet relaxed te ontbijten. Denk dat ik ze toch maar meeneem, dan maar geen tweede slaaps na ochtendvoeding. Ze slaapt toch steeds minder, misschien straks niet meer nodig.
pi_154574343
Oh ja die persfase. :') bij mij dus wel die oerkrachten, maar ik moest ze tegenhouden. Nee das leuk. :{w
Volgende keer ga ik er lekker in mee.
pi_154574658
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:02 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou mijn kind (want ook voor Minke zou ik het niet doen) alleen op de hotelkamer achterlaten. Overprotective :Y maar ik haal me dan alle rampen in mijn hoofd (brand, kidnapping, etc)

Mariposas en L welkom!!

Wij zijn vanochtend ook bij het cb geweest... Meteen de verpleegkundige van de leg want die meting kon toch niet kloppen :+ Onze beer is nu 58cm en 5,5 kilo .... My dear wat een reus. Maar wel lekker in proportie want weinig spekkies. Ook meteen laten zien dat ie goed sterk is dus helemaal goedgekeurd. Daarna lekker met mijn grote naar de dierentuin terwijl manlief zijn vuurdoop met Fedde alleen thuis kreeg :D (en meteen zat de bank onder de poep)
Waaaauw, wat een beer! :D
pi_154574794
Lijnloos wow :D beertje

Welkom mariposas
O+ wat een leukerd.

En herkenbaar -O- bij S 2uur en 15min geperst. Ook geen oerkracht.

Ik vond de persweeën wel prettig bij de tweeling. Binnen 8min werd E en een uur later binnen een paar minuten, S geboren. Vanaf 8cm persweeën weggepuft maar daar heb ik nu ook geen vervelende herinnering van.
Wel van andere dingen (veel bloed) enzo.

Pff dementie na de bevalling -O-
Gaat gelukkig beter,was het alweer vergeten :o
Komt goed dames!
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:54:05 #250
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_154574909
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Krisvc het volgende:
Welkom met je mooie man Mariposas! *O* Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen. En dat jij inmiddels (ondanks eventuele hechtingen?) weer normaal kunt plassen. ;)
Hier wel oerkracht. Die weggepuft moest worden. No way. :{w

Hier gaat alles goed. Maandag kwam het CB langs die aangaf dat we compleet op verzoek mochten gaan voeden zonder om de 3 uur wakker te maken. Vannacht hebben we daardoor van half 1 tot 6 kunnen slapen en daarna door tot half 9. Vandaag hebben we de gehoortest gehad op het CB, die was helemaal goed. Meteen ook even gewogen, want nieuwsgierige mamma (en onbewuste zorgen dat m'n melk niet goed genoeg zou zijn en m'n kind te weinig binnenkrijgt). 3800g, ten opzichte van de 3660 van vorige week woensdag. *O*
Wie heeft jouw bevalling eigenlijk gedaan? Bij mij Peggy! (Tot ik werd overgedragen, maar ze is er wel bijgebleven). Fijn dat het goed gaat met jouw L! Heerlijk doorslapen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_154575475
Beertjesboks, Lijnloos! K was bij de eerste controle op het CB ook 5,5 kilo :D
pi_154575485
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Wie heeft jouw bevalling eigenlijk gedaan? Bij mij Peggy! (Tot ik werd overgedragen, maar ze is er wel bijgebleven). Fijn dat het goed gaat met jouw L! Heerlijk doorslapen!
Tot 9 uur Chantal, daarna Carola in het ziekenhuis tot ik overgedragen werd. Pijnstilling ftw. :P
En wat fijn dat Peggy erbij bleef. Ik vind dat zo'n leukerd.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_154575939
Persweeën: overduidelijk :+ Maar een paar van gehad en een paar weggeblazen, wat een ellende is dat... Toen ik mee mocht doen in 4 weeën een mini op de wereld. Pfff...

Welkom hier Mari! Met je mooie zoon met mooie naam O+

SPOILER
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:55:12 #254
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154576502
Oh Mariposas ik heb dat niet vaak bij minibabyfotos maar door jouw foto wil ik nog een baby :o O+

Het klinkt echt super pittig vvoor je lijf, wat je in de laatste fase hebt moeten doorstaan! Wat sneu voor L dat hij met zijn schoudertje/arm zit. Beterschap voor hem ook! En hoop dat je een topkraam hebt die goed voor jullie zorgt.

Persweeen waren bij de tweede bij mij wel gigantisch en het enige momentje van paniek tijdens mn bevalling :P mijn god. Maar goed, 3 weeën en 6 minuten later was ze er dan ook. Zonder persweeën persen is een stuk lastiger inderdaad.

Verder nog niks bijgelezen!
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:59:02 #255
149959 SQ
snelle trees
pi_154576602
Mariposas, wat is ie mooi! En wat een bevalling joh! Laat je inderdaad maar lekker verwennen nu :*

Ik heb achteraf gezien toch wel wat persweeen weggezucht. De druk was enorm maar ik geloofde niet dat ik al zo ver kon zijn :')
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:03:50 #256
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154576732
Spuit elfhonderd ws maar ik zou haar gewoon wakker maken denk ik. M wordt ook wakker gemaakt om naar t kdv te gaan normaal gesproken.

Maar mede om die reden gaan wij met kleine baby in huisje en niet naar een hotel. Wat Skoap zegt over kind in hotelkamer en dan aan t zwembad lijkt mij (persoonlijk) gewoon niks, zit liever op onszelf in een huisje :Y

Maar goed, ik zou ook nooit met mijn schoonmoeder op vakantie gaan (ja, wel op familieweekend, ok...)

:+
Kwak
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:15:12 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_154577119
Nee ik zit sowieso liever niet in hotels. Huisjes O+
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:16:26 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_154577164
En beterschap voor sjaak, cactus. Mooi klote -O-
disclaimer
pi_154577310
Ja, mij maakt het geen klap uit. Ik zit net zo lief, of misschien liever, mer mijn reet in center parks met kind. Maar ach, ik ga niet alleen he.
pi_154577412
Luc was net 1 en we waren in Kaap Verdie dus het was vooral buiten & strand/zwembad. Dit jaar wel een huisje gedaan. Was super, maar je bent wel meer bezig met huishoudelijk geneuzel en dat soort dingen. Moet er nu niet meer aan denken om met Luc in een hotel te zitten. :X

@risu: wij zaten in landal in een kindervilla. Was echt top! Incl vaatwasser. Wasmachine en droger. Speeltuin in de achtertuin. Luc vond het fantastisch en als hij zich vermaakt hebben wij het ook gelijk naar onze zin.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:29:35 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_154577576
Mauwtje heeft vandaag dr kermisdoop gehad! De treinreis was leuk, maar ze wilde liever kruipen. Het café was leuk, want daar mocht je kruipen. Maar die kermis was echt kut :')

In die klote draaimolen. Kind heeft de hele rit zo gekeken: :o
En daarna huilen O+

[ Bericht 22% gewijzigd door SQ op 23-07-2015 20:35:34 ]
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:31:00 #262
149959 SQ
snelle trees
pi_154577619
Ja, mijn buik is nog steeds mamazacht :')
disclaimer
pi_154577634
Nou, mijn kind was vandaag weer levendig en kon weer zitten/spelen/staan.
Alleen krentenbaard is nog steeds aanwezig met open blaasjes en z'n koorts bleef weer oplopen. Bij de huisarts andere antibiotica gekregen. Maargoed, net was z'n temp weer 39.8 :'(
Als hij zaterdag nog koorts heeft moeten we langs de hap, spannend want we zouden zaterdagavond last op vakantie gaan :')

Oja op vakantie naar het huis van m'n schoonouders, die maandagochtend terug komen van hun vakantie ;)

Wij zitten regelmatig in een hotel (familie in Limburg) dan zitten we op de gang met iedereen die er is. Babyfoons trekken het niet tot de bar ;)

En verder spannend huizen :D

Beterschap Cactus!
pi_154577651
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Skoap het volgende:
Luc was net 1 en we waren in Kaap Verdie dus het was vooral buiten & strand/zwembad. Dit jaar wel een huisje gedaan. Was super, maar je bent wel meer bezig met huishoudelijk geneuzel en dat soort dingen. Moet er nu niet meer aan denken om met Luc in een hotel te zitten. :X

@risu: wij zaten in landal in een kindervilla. Was echt top! Incl vaatwasser. Wasmachine en droger. Speeltuin in de achtertuin. Luc vond het fantastisch en als hij zich vermaakt hebben wij het ook gelijk naar onze zin.
Nou ja, dit dus. Lijkt me geweldig leuk. Ik snap niet waarom er zo gek over wordt gedaan hier. Toch maar eens aankaarten voor volgend jaar. Lekker Y vies laten worden elke dag in de speeltuin en dan gezellig in bad en zwemmen enzo. O+
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:32:29 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_154577667
Gets Loj, wat zielig voor js en wat een vervelende timing :{ beterschap, hopelijk slaat de ab snel aan :*
disclaimer
pi_154577688
"Moeder, wanneer gaan we eruiiiiit"

Huisje gaan we in September doen *O* op dezelfde datum dat vorig jaar m'n verlof in ging.
Een
Jaar
Geleden
:o

En persweeën zijn kut. Kuhut.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:34:20 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_154577737
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
"Moeder, wanneer gaan we eruiiiiit"

Huisje gaan we in September doen *O* op dezelfde datum dat vorig jaar m'n verlof in ging.
Een
Jaar
Geleden
:o

En persweeën zijn kut. Kuhut.
oh dan gaan jullie een week eerder dan wij :7
disclaimer
pi_154577741
Ahw Loj, wat sneu voor Js ;(
pi_154577765
Met hoofdletter K! :(

Wat sneu zeg Loj, nog steeds zo ziek. ;( hopelijk zaterdag wel beter ja, dan duurt het ook wel lang zat, of niet dan.

Mauw in de draai. O+ Lekker zachte mamabuik O+ (Die had mijn oma ook, alleen extremer. En ooh, zo fijn bij haar op schoot. Heerlijk zacht.)
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:35:58 #270
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154577781
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mauwtje heeft vandaag dr kermisdoop gehad! De trein was leuk, maar ze wilde liever kruipen. Het café was leuk, want daar mocht je kruipen. Maar die kermis was echt kut :')

[ afbeelding ]

In die klote draaimolen. Kind heeft de hele rit zo gekeken: :o
En daarna huilen O+
Dat koppie :D waar is t nu kermis? Is park Hilaria al gestart? Of ben je naar Tilburg gegaan?

Loj klote zeg. Veel beterschap voor JS -O-

Ik heb niks met centerparks enzo. Al heb ik van horen zeggen dat er andere huisjesparken zijn die weer heel anders zijn.
pi_154577790
Loj wat sneu voor js ;( :*
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:37:24 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_154577831
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat koppie :D waar is t nu kermis? Is park Hilaria al gestart? Of ben je naar Tilburg gegaan?

Loj klote zeg. Veel beterschap voor JS -O-

Ik heb niks met centerparks enzo. Al heb ik van horen zeggen dat er andere huisjesparken zijn die weer heel anders zijn.
de huisjes zijn prima te doen, ik vind alleen de rest vaak zo niks :') (gore drukke zwembaden, marginaal slechte restaurants... Meh :'))
En Tilburg inderdaad!
disclaimer
pi_154577879
We gaan volgend jaar zelfs weer naar hetzelfde park & huisje, met baby 2 die dan zo'n 7 maand oud is heb ik geen zin om ver te gaan reizen. Hopelijk het jaar erop weer verder weg, hopelijk Italië ofzo O+
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:39:09 #274
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154577884
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

de huisjes zijn prima te doen, ik vind alleen de rest vaak zo niks :') (gore drukke zwembaden, marginaal slechte restaurants... Meh :'))
En Tilburg inderdaad!
Dat bedoel ik idd :) dat massale en dat geëntertaind worden. Als je snapt wat ik bedoel.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:40:30 #275
149959 SQ
snelle trees
pi_154577939
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat bedoel ik idd :) dat massale en dat geëntertaind worden. Als je snapt wat ik bedoel.
ik denk dat ik precies snap wat je bedoelt!
Ben daarom blij met ons entertainmentloze huisje in Spanje. Met huurauto, kunnen we lekker toeren O+
disclaimer
pi_154578000
Ik deed vroegah met vrienden nog weleens zo'n huisje. In landal geloof ik. Heel gezellig. Dan gingen ze met softdrugs 1 avondje expirimenteren en zat ik er als bob bij. Hilaaaarisch. (Woah, deze kamer proeft blauw!)
Alleen een keertje in de kinderboerderij daar gigantisch onderuit gegaan, ik kon een week niet zitten. :X
Aah the memories.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:43:56 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_154578063
Ik heb zelfs nog niet zo lang geleden een half Oostappen groep vakantiepark tegen me in het harnas gejaagd met een groep vriendinnen :@

Maar goed, dat is ook wel karigheid ten top :')
disclaimer
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:45:09 #278
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154578113
Oh wat een schattige foto SQ! O+

Welkom verse babymama's. Ik kan t niet meer zo heel goed bijhouden wie welke baby wanneer uitgeperst ( :') :7) heeft, moet ik toegeven :@

Spannend met t huis JufMaris!! Bij ons was t bieden in een week rond uiteindelijk :o kan hard gaan! Weet je of er ook wcht andere geinteresseersen zijn, of zijn het alleen de geinteresseerden die elke veekoopmakelaar standaard opvoert als hij merkt dat je interesse hebt? O-)
Kwak
pi_154578134
Huisjes zijn prima voor een midweekje, maar langer wil ik toch wel in een hotel hoor. En dan het liefst met op z'n minst ontbijt erbij. Want vakantie = verwend worden voor mij.

Bedankt voor de beterschapswensen. Sjaak ligt te slapen met z'n pcm en we gaan zo weer eens bij hem kijken. Wordt een prut-nacht, dat weet ik nu al.

SQ, wat ontzettend leuk in die draaimolen O+ Mauw weet ook wel wat ze wil he :D

JM, nu al iets gehoord dan :D ?

Loj, ook beterschap voor jouw kleintje!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 23 juli 2015 @ 20:45:41 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154578136
over vakantie gesproken .. niet vergeten om m'n babyfoon in de koffer te mikken (zowel zender als ontvanger werken ook op batterijen). Lijkt me geen overbodige luxe met drie koters als ik nog even buiten de tent met de andere gasten wil kletsen :X :P

pi_154578155
Wij gaan wel naar Centerparcs. Onze eerste vakantie samen weg (lees: op 30 minuten rijden van huis, want ik vind ver weg te spannend :') ).
pi_154578188
Ik kan het ook niet meer onthouden. Ik ken de oktoberclub, en mijn lichting (februari, maart) en die erna komen zijn allemaal mini's. Voor altijd. :Y en die ervoor waren zijn al dreumes.
pi_154578208
Ik vind center parcs etc wel lekker makkelijk met baby.

Volgend jaar Engeland! Of Kroatië :)

Oh en persweeen zijn kut. Als je niet door hebt dat het persweeen zijn en ze probeert weg te zuchten :')
*zen* ...... F*ck, wat is dit? Dit doet pijn!!! F*ck, schat ik wil NU pijnstilling!!!!! Maar liefje, dat wou je toch liever niet? BEL!!! "Oh mevrouw, ik denk dat je al persweeen hebt, ik ga kijken en spullen pakken, je mag heel zachtjes een beetje mee persen.... Ja, jij bent gek! Oh wacht.... *zen*
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:48:56 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_154578248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Ik vind center parcs etc wel lekker makkelijk met baby.

Volgend jaar Engeland! Of Kroatië :)

Oh en persweeen zijn kut. Als je niet door hebt dat het persweeen zijn en ze probeert weg te zuchten :')
*zen* ...... F*ck, wat is dit? Dit doet pijn!!! F*ck, schat ik wil NU pijnstilling!!!!! Maar liefje, dat wou je toch liever niet? BEL!!! "Oh mevrouw, ik denk dat je al persweeen hebt, ik ga kijken en spullen pakken, je mag heel zachtjes een beetje mee persen.... Ja, jij bent gek! Oh wacht.... *zen*
Hehehehehe ja zoiets _O-
disclaimer
pi_154578277
Wiens idee was het precies Risu, om met je sm op vakantie te gaan?
pi_154578280
Ik kreeg wel pijnstilling voor de persweeen, maar als je ze al een uur aan het wegzuchten bent (das pas een hoax, wegzuchten) en pas op 7cm zit, dan mag dat. Beetje jammer dat die prik maar 2 uur werkte. -O-
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:50:52 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_154578321
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:49 schreef Risu het volgende:
Ik kreeg wel pijnstilling voor de persweeen, maar als je ze al een uur aan het wegzuchten bent (das pas een hoax, wegzuchten) en pas op 7cm zit, dan mag dat. Beetje jammer dat die prik maar 2 uur werkte. -O-
ja maar jij had een stuiterbal natuurlijk. Dat is echt heel andere sport, helaas. Lijkt me echt verschrikkelijk :X
disclaimer
pi_154578325
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:

Spannend met t huis JufMaris!! Bij ons was t bieden in een week rond uiteindelijk :o kan hard gaan! Weet je of er ook wcht andere geinteresseersen zijn, of zijn het alleen de geinteresseerden die elke veekoopmakelaar standaard opvoert als hij merkt dat je interesse hebt? O-)
Nee, er is echt een stel :D Of ze moet dat leuke koppeltje voor wie ik de voor-poort open hield ingehuurd hebben..? :+
Zij gaan morgen ook 2e x kijken zij ze tegen J.

Nog niets gehoord, dus het blijft nog even bij plattegrond tekenen en VT wonen lezen :X En appen met vrienden & fb-en met DaD ;) O+
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:51:34 #289
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154578346
Centerparcs en aanverwanten leek mij nooit wat maar we zijn een midweekje in maart geweest en dat beviel onwijs goed. Zo goed dat we in september weer gaan! Buiten de vakanties, dat wel. Ik vond het niet druk, ook niet in het zwembad. We zijn ook in juni 10 dagen naar Lanzarote gegaan, dat beviel iets minder :P maar dat kwam door ziekeSuus, verder was het echt heerlijk . Wij hebben overigens nooit de kindjes alleen gelaten, als ze sliepen bleef altijd 1 van ons bij het huisje/de kamer.

Beterschap MwCactus, wat zielig -O-

Kwak, wat klinkt jullie huis fijn!

Welkom verse baby's O+!

Ik vond persweeën de eerste keer doodeng, de tweede keer een opluchting :D

Zo :7 . Ben ik bij :@

Her alles ok. Suusje ziek, ik ziek maar dat gaat wel weer over.
pi_154578352
Ik belde voor een ophoging van de ruggenprik.
"Je zal je blaas wel voelen, dat gebeurt wel eens door de katheter"
Kutje :')
Ik was op dat moment in staat die katheter eruit te trekken.
pi_154578371
quote:
10s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wiens idee was het precies Risu, om met je sm op vakantie te gaan?
Nou niet de mijne nee. Meer van man uit en KEIGEZELLIG. En maar 4 dagen, en gratisch voor ons. Het wordt een beetje een traditie.
Zal ik eens zeggen, ik heb haar deze week alleen dinsdag niet gezien. En volgens mij komende zondag ook niet. Volgende week ga ik sm-loos door de week. Echt hoor.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:52:56 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_154578382
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:52 schreef Risu het volgende:

[..]

Nou niet de mijne nee. Meer van man uit en KEIGEZELLIG. En maar 4 dagen, en gratisch voor ons. Het wordt een beetje een traditie.
Zal ik eens zeggen, ik heb haar deze week alleen dinsdag niet gezien. En volgens mij komende zondag ook niet. Volgende week ga ik sm-loos door de week. Echt hoor.
die heb ik eerder gehoord ;)
disclaimer
pi_154578394
Bij mij was de grote hoax 'de kiwicup, zal wel even vol aanvoelen. """Vol""" :X :o 8)7 o|O }:| :(
pi_154578496
Wij zitten nu in een appartement in een soort all-in Duits kinderparadijs. Ik wilde: niet te ver, niet vliegen, niet koken, niet poetsen, niet wassen. En het is heerlijk O+ . Ik doe dutjes en lees boeken en 's avonds kijken we series. We zwemmen wat en wandelen wat door dorpjes en eten heel veel lekkere Duitse taart :9 . Dit is de leven jonge.
  donderdag 23 juli 2015 @ 20:56:16 #295
360012 Shopaholic1984
pi_154578509
Arme Sjaak. Nu al waterpokjes. Hopelijk knapt hij snel
Op!

JufM, spannend zeg. Hopelijk haakt t andere stelletje nog af en wordt het huis van jullie!!!

Loj, beterschap voor je kleintje. Nooit leuk als ze ziek zijn! (Al heb ik dat gelukkig nog niet meemaakt.)

SQ, leuke foto in de draaimolen.

Kwak, al helemaal gesetteld in jullie nieuwe huis?

Centerparcs. Leuk met vrienden! En vast ook leuk met baby! Lekker in de omgeving een stadje of dorpje zoeken om wat te eten. Of in het huisje lekker gourmetten ofzo.
pi_154578553
Taart O+ O+ O+

En wij waren met mijn ouders naar Landal met baby van toen (*telt * :@) 4 maanden, zo fijn in zo'n huisje! Toe vroor het ook *)
pi_154578612
Persweeën wegzuchten omdat de verloskundige er nog niet is. O+.
pi_154578646
En dan heb ik ook nog bij ze in huis gewoond, een jaartje. (Na de studie waar ik ook 20 weken deels bij ze woonde) Ik was dolblij dit huis eindelijk te mogen bewonen. Die maanden wachten tot het klaar was (nieuwbouw) oooh :'( en dan mocht ik er niet meteen in gaan op een matrasje. Vonden ze niet verstandig. -O- :')

Maar denk dat het daarom ook zo is gelopen, je bent eerst daar 'gezin' en als je dan een eigen sticht, is het lastig loslaten. (Voor hun dan, ik zie ze een week niet en vind het prima, zij zegt meteen ooh lang geleejuh!) tja.
pi_154578669
Persweeën wegzuchten punt -O-
pi_154578685
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij zitten nu in een appartement in een soort all-in Duits kinderparadijs. Ik wilde: niet te ver, niet vliegen, niet koken, niet poetsen, niet wassen. En het is heerlijk O+ . Ik doe dutjes en lees boeken en 's avonds kijken we series. We zwemmen wat en wandelen wat door dorpjes en eten heel veel lekkere Duitse taart :9 . Dit is de leven jonge.
Ooh O+
pi_154578690
Misschien ga ik met A nog wel meedoen met de kinderdisco :D . Ze zat er vol verwondering naar te kijken vanavond :') . Ohja en ze zwaait en roept TAG TAG naar iedereen en ze kreeg bloemen van de bloemenman uit het dorp want 'so ein schönes Mädchen'. Ik ben zo trots op haar O+ .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')