SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hendrik Stormquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:14 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Stormfietstopic?
Btw als je ooit een zoon krijgt moet hij dus Storm heten he.
Oh wat een poppetje! 😍quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
A.S zaterdag al weer 7 maandenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:09 schreef Zoë23 het volgende:
Ah snoenkwat een mooie meid. Hoe oud is ze nu ?
wat een knapperdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:58 schreef snoenk het volgende:
Hoop dat sjaak nu lekker slaapt.
Hoe is het met je moeder sq?
Kijk mijn baby ook eens geen baby meer zijn
[ afbeelding ]
hij is zonder speen in slaap gevallenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
Wat een divaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:24 schreef geppie het volgende:
Wat een dametje met prachtige kijkers Snoenk!![]()
Zo ik haak ook weer aan na de vakantie![]()
Soort van roadtrip door Frankrijk gemaakt en de kinderen konden de autoreis beter handelen dan hun moeder![]()
Slapen gaat echt heel goed, godzijdanken het vreet als een bootwerker
word alleen (best een heleboel) onzeker) door alle verhalen hier van optrekkende, zelf zittende, stappende, lopende kindjes.
Deze luie struikrover doet niks, noppes, nada behalve rollen en ze wordt volgende maand 1.
Even een plaatje van de luiwammes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:22 schreef Crumpette het volgende:
Lieve foto, maar waar kijken we naar? Hij ligt precies waar je hem achter hebt gelaten?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ook nog niet kruipen, gep? Wat een mooie meid zo, lekker bruin!
Djmo, slaapt hij met zijn ogen open?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:33 schreef geppie het volgende:
[..]geen ene reet. We worden al blij als ze een poging doet om haar kont de lucht in te gooien zeg maar.
Haar energie zit zeker in haar gebit, 9 tanden en anderhalve kies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Naar je been ken ik wel, en dat kan zeer zeker uit je bekken komem, maar van je arm lijkt het mij niet. . Even belletje naar de fysio?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby
Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
http://www.casero.nl/8714(...)utm_campaign=beslistquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Gevalletje het volgende:
Geen bekkenklachten meer sinds de bevalling gelukkig! Maar het lijkt me nogal sterk dat dat kan uitstralen naar he armLijkt me dan toch wat anders.. Misschien eerder vanuit je rug ofzo? Geen ervaring mee dus kom ook niet verder dan dit, sorry.
Hier juist wel speen en nog altijd niet z'n duim gevonden. Lijkt me handig, dan hoeft niet 10 duizend keer per nacht die speen er weer in.. Soms dan, sommige nachten is het maar een paar keer. Maar aan de andere kant misschien maar goed zo, speen ontwen je vast veel makkelijker. Mij lukte het vroeger niet, m'n ouders hebben zelfs een keer sambal op m'n duim gesmeerd toen ik iets van een jaar of 5 was. Ik wilde per se duimen, dus likte het er maar af.. Laatst hoorde ik dat verhaal ineens weer terug "we smeerden er sambal op, maar dat bleek je lekker te vinden!" Zo lekker vond ik het volgens mij niet, maar duimen ging echt boven allesTot het niet meer ging op m'n 11e omdat ik een beugel kreeg.. Vanwege al dat duimen..
Soeendoekje klinkt handig! Heb wel speenkoord, maar er stond op de verpakking dat dat eig niet mag in het ledikant. Wel eens gedaan overdag, maar dan ging dat ding soms in z'n nekje zitten en dat zag er niet comfortabel uit (koord zat dan verder nergens aan vast). Net was het toch echt huilen, pappa tilt em op en speen klettert op de grond, dan toch maar die andere (wat zwaardere) speen vannacht. Morgen maar eens nieuwe uitkoken, is er wel 1 met zo'n foute snor. Tja, m'n vader heeft een snor en kon deze dus niet laten liggen
wel naar je benen, niet naar je armen. ik zou de HA even bellen..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:52 schreef ingee het volgende:
Kazy verse baby
Bluh, ik ben stuk! Zijn er nog dames met bekkenklachten? Kan dat uitstralen naar arm en been aan één lichaamshelft?
wat klink je gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje roze wolk !!
-knip--
Oh wat voelt dit heerlijk!!
Zo. Hoe is t met jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo I.!!quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
I ging net zelf staan bij de kast op.. Ik zag het alleen pas toen hij al stond en vlak daarna om mieterde. En daarna liet hij alsof het niets is even zelf de autootjes van de knikkerbaan rijden.
. Dus ik zit met de camera in de aanslag te wachten.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:14 schreef Zoë23 het volgende:
Dad wat knap!
Ingee
Ik heb behoorlijk lang last gehad van BI en bekkenklachten (okt 2011 tot jan/feb 2014)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!
Edit: En als Nikoos het niet doet:
[ Bericht 4% gewijzigd door ingee op 22-07-2015 12:03:37 ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verse baby welkom !Kazy
[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 22-07-2015 21:35:24 ]
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef ingee het volgende:
[..]Haha heel goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak! Lekker veel ruimte in je nieuwe huis!
Edit: En als Nikoos het niet doet:
[ afbeelding ]![]()
Je verzaaktquote:
Het is ook wel een mooierd hequote:Op woensdag 22 juli 2015 13:31 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik weet het
Alles gaat langs me heen.. Ik ben zo verliefd op een drama queen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:55 schreef ingee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranhaquote:Op woensdag 22 juli 2015 13:56 schreef ingee het volgende:
NTS ben je uit de overlevingsstand?
Lekker niks doen!
Yay!quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ja, ik zit dus nu in de verveelstand. Wat moet ik met al die tijd die ik normaal spendeerde aan het in slaap krijgen en houden van Piranha. Het slapen gaat overdag wel prima nu en 's avonds met ups en downs, maar over het algemeen durf ik nu wel te zeggen dat het een stuk beter gaat
.
Hij ligt inmiddels in bed, ik heb net een poging gedaan tot klimop ontwarren en opnieuw opbinden (ik ben geen neuroot) en misschien dat ik zometeen nog even de vaatwasser leeg haal en de wc een poetsbeurt geef. Ik wilde eigenlijk de ramen van de serre en het speelhuis nog wassen maar dat wacht maar tot morgen ofzo.
Nee, ik ga NU die van het speelhuis doen. Zit nog allemaal zaagsel op en ik kijk er de hele tijd tegenaan.
Ohh ja twist, heb net je filmpje gezien, wat een lekker ding!
Die Pip hebben wij ook. Had Draak uitgezocht toen Piranha net geboren was. Alleen ligt ie nu bij Draak in bed tussen haar 75930 andere knuffels.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:18 schreef Skittles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef twist02 het volgende:
Nikooos wat een droppie!
Speciaal voor alle Woezel en Pip haters
Ken de filmpjes/liedjes niet, maar vind de figuurtjes zelf wel leukHaha supertof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:07 schreef Selvaria het volgende:
Oef shop, ik heb er maar een en ze doet het super op het moment, maar wat ben ik blij dat ik haar 's avonds even in mans armen kan dumpen! Kan je het er niet met hem over hebben? Als hij ze even een uurtje (of twee) overneemt is er daarna toch nog genoeg tijd om even iets voor zichzelf te doen? Ik zou het niet accepteren in ieder geval.
Mijn moeder (heeft meerdere tweelingen ) adviseerde ons om het echt samen te doen . Dat hebben we dus ook gedaan. Beide doodmoe. Beide kapot maar wel samen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Bleh, 2 huilende meiden die niet getroost willen worden vandaag. Niet leuk.
Merk dat ik echt wel even toe ben aan tijd voor mezelf. Maar die heb ik niet.komt soms thuis uit zijn werk en gaat dan achter de computer even iets voor zichzelf doen, terwijl ik 24/7 met de meiden zit. Ik vind ze echt heel lief en leuk, maar soms zou ik ook wel eens even een uurtje tijd voor mezelf willen.
heeft nog nooit 24/7 met de meiden gezeten, want als ik dan een keer iets heb, gaat hij met ze naar zijn broer of iemand anders. Zaterdag gaan ze een dagje naar opa en oma (al heb ik daar nog niet zo'n goed gevoel bij. Ze luisteren nooit zo goed naar wat ik zeg... Dat wordt dus een hele lijst typen met wat ik wil!) en gaan wij even winkelen. Even tijd voor ons. Hopelijk helpt dat een beetje, want ik zit er nu even doorheen.
Ik ben het even kwijt... Hebben we al een foto van jouw nieuwe aanwinst gezienquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:54 schreef kazy het volgende:
@Kwak wat fijn in je nieuwe huis! Veel geluk daar!
@Selvaria wat een droppie![]()
@Shop: ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Heb je het ook al met je man/vriend (?) besproken. Misschien kunnen wat dingen hieromtrent afspreken bijv. dat in de tijd dat hij computert jij om de dag op dat moment tijd voor jezelf hebt? Heb je beiden afwisselend me-time.
Sterkte Shop!quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Merk dat ik echt wel even toe ben aan tijd voor mezelf. Maar die heb ik niet.komt soms thuis uit zijn werk en gaat dan achter de computer even iets voor zichzelf doen, terwijl ik 24/7 met de meiden zit. Ik vind ze echt heel lief en leuk, maar soms zou ik ook wel eens even een uurtje tijd voor mezelf willen.
heeft nog nooit 24/7 met de meiden gezeten, want als ik dan een keer iets heb, gaat hij met ze naar zijn broer of iemand anders. Zaterdag gaan ze een dagje naar opa en oma (al heb ik daar nog niet zo'n goed gevoel bij. Ze luisteren nooit zo goed naar wat ik zeg... Dat wordt dus een hele lijst typen met wat ik wil!) en gaan wij even winkelen. Even tijd voor ons. Hopelijk helpt dat een beetje, want ik zit er nu even doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen minibaby meer!![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:09 schreef ingee het volgende:
Nu ik toch spam:Jemig, wat zijn dr stats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen minibaby meer!![]()
Ik vind dr gezicht altijd zo leuk, zo eigen![]()
En een baby met tanden geeft ook zo'n ander gezicht vind ik.
Haar mango was op en ze wilde meer![]()
gelukkig gaat dat meestal geleidelijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:14 schreef Cholula het volgende:
Slaap L!
Ik voel me zo'n nerd, ik weet dat er tandjes komen (ooit) maar ik bedenk me net pas dat Frits ze ook krijgt en dat dan zijn gezichtje ook veranderd. Ik had daar dus nooit bij stil gestaan.
Ik denk dat dit mijn baby is eigenlijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
R en lou![]()
Ik heb mijn baby vanmiddag na 3 uur slapen maar wakker gemaakt... was ff bang dat er iets mis was...![]()
maar nee ze had gewoon heel druk gespeeld met mn moeder en zus terwijl wij naar de sportschool waren.
![]()
Mn moeder heeft weer van alles voor dr gekocht..![]()
En verder is mijn baby toch echt geen baby meer en roept ze heel vaak iets wat verdacht klinkt als "saartje"
Mijn minidreubaby
[ link | afbeelding ]
Wat? Geleidelijk?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig gaat dat meestal geleidelijk![]()
Ik vind het zo fijn om weer es zo'n post van jou te lezen!quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:51 schreef kwakz0r het volgende:
Joehoe! Ik leef nog! Zat/zit eem beetje op een eilandje nog (en nog geen wifi en slecht bereik binnen huis, alleen n bed en in de keuken goed). T is/was ongelofelijk druk hier, maar we zijn over en het begint al ergens op te lijken.
Vanavond naar IKEA geweest voor wat lampen en een bureau (oude bureau is niet demontabel en past niet door trapgat) , kwamen een beetje in de knoop met etenstijd van M want t restaurant was veeeel te druk. Sowieso is t ritme vandaag wat vreemd.
gelukkig lust hij ook halfbevroren
gecrushte aardappel met sla en broccoli en wat krummels tartaar, blijkt![]()
Maar watfijn
om hier
nu ekt
te wonen!
Morgen weer wat uitpakken en inrichten en dan met M in de wagen wandelen naar de kinderboerderij
Hij raust hier heerlijk de hele kamer door, achter arme poes aan, gaat steeds zitten en onderzoeken en slaapt prima slaaps in zn bedje (minder vaak want druk met speels, maar wel langer achter elkaar). De babyfoon was nog ingepakt en nu doen we zonder. Gaat prima.
Oh wat voelt dit heerlijk!!
Zo. Hoe is t met jullie?
De Gazelle Amazone bestaat heul nietquote:Op woensdag 22 juli 2015 14:25 schreef Zoë23 het volgende:
Wat fijn nts!
En..klimop ontwarren ?haha
Ik heb last van de klimop vd buren (onderhouden hun tuin voor geen meter..En dan wel een klimop planten hé..) irriteer me aan dat ding
Twist![]()
Nikoos prachtige glitter baby
Ik kan een gazelle amazone overnemen.
Doen/niet doen? Heeft iemand ervaring met deze fiets?
En pffS gilt en huilt de hele dag. Poehoeh ze kan nog niet lopen. Drama. Ze is nog maar 8,5mnd
Doe rustig.. Maar rustig blijven is niet echt haar ding.
Hoe doen jullie dat met gefrustreerde baby's ?
Heel begrijpelijk! Maar mannen hebben dit van nature vaak niet zo in zich. Je zult dat toch gewoon duidelijk tegen hem moeten zeggen ben ik bang. Verder een hele dikkequote:Op woensdag 22 juli 2015 15:52 schreef Shopaholic1984 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik heb crack gesnoven
[ Bericht 27% gewijzigd door SQ op 22-07-2015 19:51:08 ]disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn dus naar de vierdaagsefeesten geweest en R was bij mijn ouders. Blijkbaar kan mijn broertje in 12 uur zo'n 800 foto's maken!
Alleen de gelukten heeft hij even geüpload op photobucket en dat zijn al 8 pagina's.![]()
Sparta amazonequote:Op woensdag 22 juli 2015 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
Even selectief reageren:
[..]
Ik vind het zo fijn om weer es zo'n post van jou te lezen!![]()
Wat heerlijk! Hopelijk voelt het allemaal snel thuis daar
[..]
De Gazelle Amazone bestaat heul nietDe Gazelle Bloom en de Sparta Amazone wel. Met de eerste heb ik ervaring
Gefrustreerde baby laat ik gefrustreerd doen, des te sneller leert ze het truukje
[..]
Heel begrijpelijk! Maar mannen hebben dit van nature vaak niet zo in zich. Je zult dat toch gewoon duidelijk tegen hem moeten zeggen ben ik bang. Verder een hele dikke![]()
want het IS ook gewoon verrekte zwaar soms!
En verder nog even hartjes voor alle foto's! Heerlijk!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:43 schreef ingee het volgende:
Potverdikke die lijkt op opaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn dus naar de vierdaagsefeesten geweest en R was bij mijn ouders. Blijkbaar kan mijn broertje in 12 uur zo'n 800 foto's maken!
Alleen de gelukten heeft hij even geüpload op photobucket en dat zijn al 8 pagina's.![]()
![]()
STOP AL JE VINGERS IN JE MONNNDdisclaimer
Dat wou ik net roepen! Het mondje en de blik he?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Potverdikke die lijkt op opa![]()
![]()
STOP AL JE VINGERS IN JE MONNND
Zoë ik heb een Sparta Amazone Trendy en ik vind hem wel fijn. Wel een zware fiets, maar daarintegen wel heel stabiel. Ik fietste regelmatig met Draak voorop, 2 zware fietstassen achter en een buggy in de buggymee en okee, in totaliteit ben je dan een kilo of 20 zwaarder, maar hij bleef stabiel en goed hanteerbaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:44 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Sparta amazonebedoel ik.
/Error met 24/7 gefrustreerde baby denk ik.
Peuter en E reageren er niet zo goed op als S constant schreeuwt dus dat maakt het wat lastig![]()
S stapte al langs de tafel. Happy natuurlijk
Kwak, je hoeft je echt niet te verontschuldigen, het is ook niet niks wat jij/jullie in korte tijd voor elkaar gebokst hebben! En dat ruimtelijk gevoel herken ik, wij hebben het, zeker nu de tuin z'n definitieve vorm heeft, het er regelmatig over hoe fijn het is om rust en ruimte te hebben hier t.o.v. onze oude woning.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat wou ik net roepen! Het mondje en de blik he?![]()
Ja, ik was wel een beetje negatievig lately he?combi lastige weken met M, verhuisstress en einde schooljaar is geen beste...
Het is nog wel heel hard werken deze week om t "af" te krijgen, maar wat een paar lampen al niet doen
En ik merk gewoon dat de ruimte Melle zoveel goed doet! Hij racet de kamer door en daagt ons echt uit door overal aan te trekken en schuiven, hij kletst de oren van je hoofd en is daardoor dan zo moe dat hij echt goed slaapt.
Heb ook zo genoten van ons tripje naar de winkels samen vandaagde tuin is nu nog even onontgonnen terrein omdat pousse nog niet naar buiten mag, maar na onze vakantie gaan we die ook nog benutten.
Echt, man, wat waren wij hier aan toe! En dan is er nog een heel natuurgebied en een hele stad om samen verder te ontdekken!
quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:42 schreef Stormqueen het volgende:
En skittles, herkenbaar van die tanden. Het maakt ze zo niet-baby
[ afbeelding ]Mag je wel borstvoeding geven met crack?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik heb crack gesnoven![]()
Sparta amazone is een fijne fiets! Als je een diepte inzicht hebt van een pinda, net als ik, schuur je alleen wel af en toe langs de muur met je hand door die brede stuur. Maar dat kan ook aan mij liggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Dat was ik nog vergeten jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:09 schreef Skittles het volgende:
[..]
Mag je wel borstvoeding geven met crack?!![]()
Sparta amazone is een fijne fiets! Als je een diepte inzicht hebt van een pinda, net als ik, schuur je alleen wel af en toe langs de muur met je hand door die brede stuur. Maar dat kan ook aan mij liggen
Hoax! Je denkt voor jezelf te gaan maar komt.nog wel 80% voor minion thuis...quote:Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef twist02 het volgende:
Ja, dat koppie was echt geweldig toen Pip viel![]()
"Huh?!Waar is-ie nou? Hee, daar ligt-ie!"
Taakverdeling vond/vind ik ook lastig hoor![]()
Enerzijds denk ik soms wel eens "Jouw beurt, ik zit er al heel de dag mee", maar besef me anderzijds ook wel dat man ook gewoon heel de dag gewerkt heeft en even iets voor zichzelf wil doen. Ik merkte dat het uitspreken daarvan inderdaad al veel hielp, ook al veranderde er in feite niet zoveel. Gewoon het benoemen van je frustratie helpt soms al.
Plus dat het inderdaad gewoon niet altijd 'zichtbaar' is dat je echt even behoefte hebt aan een half uurtje ongestoord koken/douchen/bankhangen/relaxen/[vul maar in]. Dus stap 1 is sowieso erover praten en dan evt. kijken hoe je elkaar tegemoet kunt komen
Morgenochtend gaat onze Minion een ochtendje 'wennen' bij de gastouder (= m'n zus), heerlijk! Kan ik mooi lekker even naar de kapper en eens een keertje voor mezelf shoppen
Ha! *evil grin* daar ga je echt keihard in falenquote:Op woensdag 22 juli 2015 20:12 schreef twist02 het volgende:
Ja, dat koppie was echt geweldig toen Pip viel![]()
"Huh?!Waar is-ie nou? Hee, daar ligt-ie!"
Taakverdeling vond/vind ik ook lastig hoor![]()
Enerzijds denk ik soms wel eens "Jouw beurt, ik zit er al heel de dag mee", maar besef me anderzijds ook wel dat man ook gewoon heel de dag gewerkt heeft en even iets voor zichzelf wil doen. Ik merkte dat het uitspreken daarvan inderdaad al veel hielp, ook al veranderde er in feite niet zoveel. Gewoon het benoemen van je frustratie helpt soms al.
Plus dat het inderdaad gewoon niet altijd 'zichtbaar' is dat je echt even behoefte hebt aan een half uurtje ongestoord koken/douchen/bankhangen/relaxen/[vul maar in]. Dus stap 1 is sowieso erover praten en dan evt. kijken hoe je elkaar tegemoet kunt komen
Morgenochtend gaat onze Minion een ochtendje 'wennen' bij de gastouder (= m'n zus), heerlijk! Kan ik mooi lekker even naar de kapper en eens een keertje voor mezelf shoppen
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hoax! Je denkt voor jezelf te gaan maar komt.nog wel 80% voor minion thuis...![]()
Zeg, laat me nou even in die waan!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ha! *evil grin* daar ga je echt keihard in falen
Pics?!quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:34 schreef Zoë23 het volgende:
Spannend JM
Bezig bijtje NTS
Klinkt goed kwakz0r! Lekker genieten in jullie nieuwe huis
GMwaar kan ik zo'n leuk boefje kopen?
goed geshopt!
lekker twist! Shoppen
Loj
Geen ervaring mee..![]()
Gister 37wk in-uit de buik foto gemaakt. Vind het toch een groot verschil
Ja nou die kan zomaar ineens weg zijn... heeft ze de baby in de spiegel al ontdekt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef snoenk het volgende:
Gm![]()
Mijn baby is stukZe slaapt nog niet. Want je schaduw is vet cool! En als je dat net ontdekt hebt kan je natuurlijk niet gaan slapen. Voor het zelfde geldt is je schaduw morgen weg.
Buikentopic. Maar je hebt ze al op FB gezien. Wantquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:41 schreef twist02 het volgende:
[..]
[..]
Zeg, laat me nou even in die waan!
Ik wéét gewoon nu al dat jullie gelijk krijgen![]()
quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef snoenk het volgende:
Gm![]()
Mijn baby is stukZe slaapt nog niet. Want je schaduw is vet cool! En als je dat net ontdekt hebt kan je natuurlijk niet gaan slapen. Voor het zelfde geldt is je schaduw morgen weg.
Oh die! Ja die zijn erg tof! Maar sowieso vind ik jouw drietalquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:50 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Buikentopic. Maar je hebt ze al op FB gezien. Wantstrand foto's
E en S vonden het strand te leuk om te poseren
Mijn 40weken buikfoto van S.ara heb ik bij een ander strand gemaakt en daar ben ik na een jaar terug gegaan en daar elk jaar foto's gemaakt.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh die! Ja die zijn erg tof! Maar sowieso vind ik jouw drietal
oh wat liefquote:Op woensdag 22 juli 2015 21:48 schreef snoenk het volgende:
Gm![]()
Tenminste wel goedkoop...quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:21 schreef ingee het volgende:
De zeer niet-ergonomische draagzak van GM
(Ja, die moest ik maken)
Jij bent gewoon jaloers dat jij dit niet bedacht hebt...quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:21 schreef ingee het volgende:
De zeer niet-ergonomische draagzak van GM
(Ja, die moest ik maken)
Ja!quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat jij dit niet bedacht hebt...
Lief dat je het vraagt. Ehmz, het ging tot vannacht 3 uur nogal k*t. Hoge koorts, continu huilen en gewoon te zwak om maar iets te doen (niet spelen, omvallen als hij zat en door z'n benen heen zakken).quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:16 schreef Skittles het volgende:
Praktijkervaring niet gelukkig Loj. Hoe is het nu met 'm? En met jou?
Fijn! En grappig is dat. Wij hadden ook een goede nacht want peuter sliep door en A. kwam alleen om 2 en 4 uur en sliep tot 4 uur in zijn eigen wiegjequote:Op donderdag 23 juli 2015 08:26 schreef JufMariska het volgende:
voor NTS en Loj!
Hier ging het gelukkig weer goed. 2x honger waarvan 1x niet zo makkelijk weer in slaap, maar al met al goede nacht zo. Intrigerend hoe je standaarden verschuiven![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:23 schreef JufMariska het volgende:
Zoë, nu ben ik nieuwsgierig...
Huis-shizzle:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapfoto![]()
Alleen zie ik weer t politie plaatje. Tinypic heeft geen zin meer in tweeling foto's
Spannend!!!
Nts
Ohoh.. En nu? Stond je onder stroom?
Zie je m wel? Ik zie een politie autoquote:
gelukkig zijn er fok!ers die in Duitsland wonen, en eens iets met de post kunnen sturen....quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Schaap komt uit Duitsland en is ganz alleine. Dat gaat nog eens niet handig zijn.
Hij is van Zara Home maar niet meer te krijgen volgens mij, zie 'm niet meer op de website in ieder geval...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:09 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
gelukkig zijn er fok!ers die in Duitsland wonen, en eens iets met de post kunnen sturen....
mm, ok!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij is van Zara Home maar niet meer te krijgen volgens mij, zie 'm niet meer op de website in ieder geval...
Maar thanks.. Jij lurker.
quote:Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slaapfoto![]()
Alleen zie ik weer t politie plaatje. Tinypic heeft geen zin meer in tweeling foto's
Spannend!!!
Nts
Ohoh.. En nu? Stond je onder stroom?
Yes, 220 van de ene arm naar de andere, ik had namelijk in de ene hand de plus en de andere de aardedraadquote:Op donderdag 23 juli 2015 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
Spannend zeg, Mariska!!![]()
nostalgie! Ik duim!
Zoë, wat superschattig!
NTS, staat je haar nu rechtop?voor de nachtbrakers!
die hebben wij ook maar dan in een goede aanbieding bij een bouwmarkt gekocht. Bem benieuwd want nog nooit gebruikt. Meer voor later aangeschaft, al twijfel ik of het handig is..quote:Op donderdag 23 juli 2015 09:40 schreef DJMO het volgende:
even zonder bijlezen hoor: iemand ervaring met een bolderkar ??
Past er (makkelijk) een maxicosi in bv?
Huh?hoe komt sjaak daar nou weer aan dan? Hij gaat toch nog niet naar t kdv? (Of vergeet ik dat nou gewoon)...quote:
Maar wel naar de gastouder dacht ik...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh?hoe komt sjaak daar nou weer aan dan? Hij gaat toch nog niet naar t kdv? (Of vergeet ik dat nou gewoon)...
Sinds 2,5 week gaat hij 1 dag per week. En daar heerst het...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh?hoe komt sjaak daar nou weer aan dan? Hij gaat toch nog niet naar t kdv? (Of vergeet ik dat nou gewoon)...
quote:
Havermoutbadjes en kidsclin hebben F hier er goed doorheen gekregen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sinds 2,5 week gaat hij 1 dag per week. En daar heerst het...
Ik duim met je mee! Dat het maar gauw rond mag zijn!quote:Op donderdag 23 juli 2015 14:26 schreef JufMariska het volgende:
Uitslaapbaby![]()
Ik zou babyfoon meenemen naar het ontbijt, zeker als het vaste prik is. Je bent gauw genoeg bij haar!
Pokken-pokken bij Sjaak![]()
NTS on a wire, niet ok![]()
Hier alles ok, zit een beetje af te wachten met een hartslag van 2honderdnogwaten te werken. Uk is bij vrienden vandaag, zodat ik een beetje extra kan bijkomen. Zo ook even de VTwonen lezen met een bak koffie
+1 Learned that the hard way...quote:Op donderdag 23 juli 2015 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
No amount of lurking kan je voorbereiden op wat er komen gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
Dit herken ik wel ja...quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Mariposas het volgende:
En persweeën zijn een hoax. Welke oerkracht en dat je lichaam het overneemt?)
Nee nog niet! Zit steeds op mobiel en ik vind het vanaf de pc makkelijker. Als ik binnenkort achter de pc zit, zal ik er eentje posten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt... Hebben we al een foto van jouw nieuwe aanwinst gezien?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef Mariposas het volgende:
Hallo! Ik kom hier ook voorzichtig meeposten. Dinsdag is L.ucas geboren (er was er net 1 weg uit het babytopic dus ik kom het weer even aanvullen). Ik had de makkelijkste zwangerschap en aanvankelijk ook makkelijke bevalling, tot de persfase. Ik heb in totaal 2 uur en 10 minuten geperst (2 pogingen. En persweeën zijn een hoax. Welke oerkracht en dat je lichaam het overneemt?) en L is geboren na 4 min schouderdystocie en daardoor direct opgevangen door een kinderarts. Ik lig nogal in de kreukels en L zijn beknelde armpje blijft nog wat achter, maar de verwachting is dat dit helemaal bijtrekt. Hij is verder een makkelijke en rustige baby. Het aanhappen aan de borst vinden we nog wel lastig, maar het gaat goedkomen met hulp van de kraamzorg (en evt lactatiekundigen). De stuwing komt al aardig op gang.
Welkom! Wat een knap kereltje! waarom hebben alle baby's zoveel meer haar dan mijn bijna dreumes....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Persweeen waren hier geen hoax, echte oerkracht.![]()
Cactus, beterschap met sjaak.S. 2014
J. 2016
Waaaauw, wat een beer!quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:02 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zou mijn kind (want ook voor Minke zou ik het niet doen) alleen op de hotelkamer achterlaten. Overprotectivemaar ik haal me dan alle rampen in mijn hoofd (brand, kidnapping, etc)
Mariposas en L welkom!!
Wij zijn vanochtend ook bij het cb geweest... Meteen de verpleegkundige van de leg want die meting kon toch niet kloppenOnze beer is nu 58cm en 5,5 kilo .... My dear wat een reus. Maar wel lekker in proportie want weinig spekkies. Ook meteen laten zien dat ie goed sterk is dus helemaal goedgekeurd. Daarna lekker met mijn grote naar de dierentuin terwijl manlief zijn vuurdoop met Fedde alleen thuis kreeg
(en meteen zat de bank onder de poep)
Wie heeft jouw bevalling eigenlijk gedaan? Bij mij Peggy! (Tot ik werd overgedragen, maar ze is er wel bijgebleven). Fijn dat het goed gaat met jouw L! Heerlijk doorslapen!quote:Op donderdag 23 juli 2015 17:51 schreef Krisvc het volgende:
Welkom met je mooie man Mariposas!Ik hoop dat jullie je snel weer beter voelen. En dat jij inmiddels (ondanks eventuele hechtingen?) weer normaal kunt plassen.
Hier wel oerkracht. Die weggepuft moest worden. No way.![]()
Hier gaat alles goed. Maandag kwam het CB langs die aangaf dat we compleet op verzoek mochten gaan voeden zonder om de 3 uur wakker te maken. Vannacht hebben we daardoor van half 1 tot 6 kunnen slapen en daarna door tot half 9. Vandaag hebben we de gehoortest gehad op het CB, die was helemaal goed. Meteen ook even gewogen, want nieuwsgierige mamma (en onbewuste zorgen dat m'n melk niet goed genoeg zou zijn en m'n kind te weinig binnenkrijgt). 3800g, ten opzichte van de 3660 van vorige week woensdag.
Tot 9 uur Chantal, daarna Carola in het ziekenhuis tot ik overgedragen werd. Pijnstilling ftw.quote:Op donderdag 23 juli 2015 18:54 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wie heeft jouw bevalling eigenlijk gedaan? Bij mij Peggy! (Tot ik werd overgedragen, maar ze is er wel bijgebleven). Fijn dat het goed gaat met jouw L! Heerlijk doorslapen!
Nou ja, dit dus. Lijkt me geweldig leuk. Ik snap niet waarom er zo gek over wordt gedaan hier. Toch maar eens aankaarten voor volgend jaar. Lekker Y vies laten worden elke dag in de speeltuin en dan gezellig in bad en zwemmen enzo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:24 schreef Skoap het volgende:
Luc was net 1 en we waren in Kaap Verdie dus het was vooral buiten & strand/zwembad. Dit jaar wel een huisje gedaan. Was super, maar je bent wel meer bezig met huishoudelijk geneuzel en dat soort dingen. Moet er nu niet meer aan denken om met Luc in een hotel te zitten.
@risu: wij zaten in landal in een kindervilla. Was echt top! Incl vaatwasser. Wasmachine en droger. Speeltuin in de achtertuin. Luc vond het fantastisch en als hij zich vermaakt hebben wij het ook gelijk naar onze zin.
oh dan gaan jullie een week eerder dan wijquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:33 schreef Skittles het volgende:
"Moeder, wanneer gaan we eruiiiiit"
Huisje gaan we in September doenop dezelfde datum dat vorig jaar m'n verlof in ging.
Een
Jaar
Geleden
![]()
En persweeën zijn kut. Kuhut.
Dat koppiequote:Op donderdag 23 juli 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mauwtje heeft vandaag dr kermisdoop gehad! De trein was leuk, maar ze wilde liever kruipen. Het café was leuk, want daar mocht je kruipen. Maar die kermis was echt kut
[ afbeelding ]
In die klote draaimolen. Kind heeft de hele rit zo gekeken:![]()
En daarna huilen
de huisjes zijn prima te doen, ik vind alleen de rest vaak zo niksquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat koppiewaar is t nu kermis? Is park Hilaria al gestart? Of ben je naar Tilburg gegaan?
Loj klote zeg. Veel beterschap voor JS
Ik heb niks met centerparks enzo. Al heb ik van horen zeggen dat er andere huisjesparken zijn die weer heel anders zijn.
Dat bedoel ik iddquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de huisjes zijn prima te doen, ik vind alleen de rest vaak zo niks(gore drukke zwembaden, marginaal slechte restaurants... Meh
)
En Tilburg inderdaad!
ik denk dat ik precies snap wat je bedoelt!quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idddat massale en dat geëntertaind worden. Als je snapt wat ik bedoel.
Hehehehehe ja zoietsquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
Ik vind center parcs etc wel lekker makkelijk met baby.
Volgend jaar Engeland! Of Kroatië
Oh en persweeen zijn kut. Als je niet door hebt dat het persweeen zijn en ze probeert weg te zuchten
*zen* ...... F*ck, wat is dit? Dit doet pijn!!! F*ck, schat ik wil NU pijnstilling!!!!! Maar liefje, dat wou je toch liever niet? BEL!!! "Oh mevrouw, ik denk dat je al persweeen hebt, ik ga kijken en spullen pakken, je mag heel zachtjes een beetje mee persen.... Ja, jij bent gek! Oh wacht.... *zen*
ja maar jij had een stuiterbal natuurlijk. Dat is echt heel andere sport, helaas. Lijkt me echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:49 schreef Risu het volgende:
Ik kreeg wel pijnstilling voor de persweeen, maar als je ze al een uur aan het wegzuchten bent (das pas een hoax, wegzuchten) en pas op 7cm zit, dan mag dat. Beetje jammer dat die prik maar 2 uur werkte.
Nee, er is echt een stelquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
Spannend met t huis JufMaris!! Bij ons was t bieden in een week rond uiteindelijkkan hard gaan! Weet je of er ook wcht andere geinteresseersen zijn, of zijn het alleen de geinteresseerden die elke veekoopmakelaar standaard opvoert als hij merkt dat je interesse hebt?
quote:Op donderdag 23 juli 2015 20:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wiens idee was het precies Risu, om met je sm op vakantie te gaan?
die heb ik eerder gehoordquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:52 schreef Risu het volgende:
[..]![]()
Nou niet de mijne nee. Meer van man uit en KEIGEZELLIG. En maar 4 dagen, en gratisch voor ons. Het wordt een beetje een traditie.
Zal ik eens zeggen, ik heb haar deze week alleen dinsdag niet gezien. En volgens mij komende zondag ook niet. Volgende week ga ik sm-loos door de week. Echt hoor.
Oohquote:Op donderdag 23 juli 2015 20:55 schreef Razztwizzle het volgende:
Wij zitten nu in een appartement in een soort all-in Duits kinderparadijs. Ik wilde: niet te ver, niet vliegen, niet koken, niet poetsen, niet wassen. En het is heerlijk. Ik doe dutjes en lees boeken en 's avonds kijken we series. We zwemmen wat en wandelen wat door dorpjes en eten heel veel lekkere Duitse taart
. Dit is de leven jonge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |