Volgens mij hebben wij nog in het Rammelaarstopic gepost, en wilde even zeggenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:35 schreef Barreltje het volgende:
Zo..
zojuist de uitslag gekregen van het onderzoek van
niks aan de hand.. dus nu maar een afspraak maken voor mij
spannend!![]()
Gelukkig maar. Hopelijk is het vrij simpel en is er weinig nodig!quote:Op donderdag 6 augustus 2015 14:35 schreef Barreltje het volgende:
Zo..
zojuist de uitslag gekregen van het onderzoek van
niks aan de hand.. dus nu maar een afspraak maken voor mij
spannend!![]()
Yup, wachtbankje it isquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:00 schreef Svane het volgende:
Borreltje wat fijn van de goede uitslagen. Nu jij, extra spannend!
Woei majo, bijna op het wachtbankje dus?
Hier ben ik ongeduldig, ik wil bloeeeehoeeeeeed en kansen!
Aangezien je bijna gaat beginnen ben je hier gewoon welkom hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Mamiemoe het volgende:
Dankje MaJo! Ik vind het reuzespannend maar voel me hier nog een klein beetje een inbreker. Ik ben met foliumzuur begonnen in de vorm van een multivitamine voor zwangere vrouwen/dames met een kinderwens. Wat al een enorme stap is voor onsdus eh, vanaf volgende maand kom ik actief meedoen en voor nu ga ik lurken omdat ik wel wil weten hoe het jullie allemaal vergaat!
Klinkt misschien een beetje verwaand, maar we hebben allebei een gruwelijke hekel aan die dingen. Dan blijven we nog liever een maand van elkaar af zeg maarquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mami, je kan natuurlijk ook gewoon een paar weken condooms gebruiken
neuh..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef Svane het volgende:
Maar vandaag is toch nog wel een klein beetje spannend Barrel?
Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik las dat je zeker nog in je trouwjurk wil passen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:45 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Klinkt misschien een beetje verwaand, maar we hebben allebei een gruwelijke hekel aan die dingen. Dan blijven we nog liever een maand van elkaar af zeg maar
Dat is exact mijn redenering geweest om nog even te wachten inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Ik heb sowieso nog wat overgewicht dus ik ben druk bezig met afvallen, wat redelijk goed gaat. Dus ik hoop dat, ALS het de eerste keer lukt en ALS alles goed gaat, ik dan nog wel in mijn jurk pas omdat ik nu wat "ruimte maak"quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik las dat je zeker nog in je trouwjurk wil passen.
Hier was het na start in januari raak in februari en m'n buik was echt al dikker met 8 weken, om
het over de 2 cupmaten extra binnen die periode maar niet te hebben.. Ik had met jouw tijdlijn niet nog in een trouwjurk gepast, vrees ik. Niet comfortabel in ieder geval..![]()
Uiteindelijk is ieder lijf anders, maar wilde je toch even waarschuwen..
Nahjah, ik had een mirena, dus dat is anders, maar voordat ik die liet zetten heb ik ook 10 jaar de pil geslikt. Ik was dus 15 jaar verder zonder "normale" cyclus en toch was het vrijwel direct raak. Alles kan...quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:09 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Dat is exact mijn redenering geweest om nog even te wachten inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Ik heb sowieso nog wat overgewicht dus ik ben druk bezig met afvallen, wat redelijk goed gaat. Dus ik hoop dat, ALS het de eerste keer lukt en ALS alles goed gaat, ik dan nog wel in mijn jurk pas omdat ik nu wat "ruimte maak"Ik zit er alleen heel erg mee in mijn hoofd dat ik na 11 jaar pilgebruik best wel een paar maanden nodig zal hebben om weer een normale cyclus te krijgen. Maar ja, het kan ook zomaar de eerste keer raak zijn natuurlijk.
Nouja, verwaand, och. Het is alleen zo dat je dus wel degelijk een andere optie hèbt, dat je die niet kiest is wat andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 09:45 schreef Mamiemoe het volgende:
[..]
Klinkt misschien een beetje verwaand, maar we hebben allebei een gruwelijke hekel aan die dingen. Dan blijven we nog liever een maand van elkaar af zeg maar
Ohja ook een hormonaal gevalletje dus. Het kan allemaal en dat maakt het natuurlijk extra spannend. Net zoals dat jij met 8 weken duidelijk zwanger was, zag je het aan mijn vriendinnetje met +30 weken nog steeds niet heel erg, wat natuurlijk heel rot was. Ik denk dat het altijd een beetje een gok is. Al verwacht ik dat mijn overgewicht-buikje ervoor zal zorgen dat een babybuikje pas later te zien zal zijn. Maar goed, je weet het nooit van tevorenquote:Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nahjah, ik had een mirena, dus dat is anders, maar voordat ik die liet zetten heb ik ook 10 jaar de pil geslikt. Ik was dus 15 jaar verder zonder "normale" cyclus en toch was het vrijwel direct raak. Alles kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |