abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154956395
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:35 schreef Barreltje het volgende:
Zo..
zojuist de uitslag gekregen van het onderzoek van O+
niks aan de hand.. dus nu maar een afspraak maken voor mij :o

spannend! :o :)
Volgens mij hebben wij nog in het Rammelaarstopic gepost, en wilde even zeggen *O* Dat schiet lekker op!
Dit, dat, alles.
pi_154956675
quote:
7s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 14:35 schreef Barreltje het volgende:
Zo..
zojuist de uitslag gekregen van het onderzoek van O+
niks aan de hand.. dus nu maar een afspraak maken voor mij :o

spannend! :o :)
Gelukkig maar. Hopelijk is het vrij simpel en is er weinig nodig!
  donderdag 6 augustus 2015 @ 15:14:18 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154956707
jup.. normaal is de uitslag van het onderzoek na 4-5 dagen bekend.. het zat vandaag al in de post, terwijl hij afgelopen dinsdag eea had ingeleverd..
ik ben blij voor hem, maar vind het doodeng voor mij! :o :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 6 augustus 2015 @ 17:47:20 #254
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_154960361
Das indd snel barrel! Wij krijgen de uitslag van manliefs test pas tegelijk met mijn uitslagen.

Overigens hier nu echo's gehad op vrijdag- maandag- vandaag en nu zondag terug.De 14e bloedprikken en dan een gezamelijk afspraak voor de uitslagen

Nog steeds zag alles er perfect uit. Zondag kijken of t eitje gesprongen is want dat kon ze nog niet helemaal zien, hij was iig groot genoeg en slijmvlies werd alweer dikker.

Ik ben daarom juist bang voor zijn uitslag :{
pi_154962213
Wat spannend al die uitslagen zeg...
:)
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 22:56:41 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154969039
Fuchsia waarom zou je in het rammelaarstopic posten :? Je wacht toch ook gewoon op het tweede streepje? Dat kan gewoon hier hoor :Y

Barrel wat fijn dat de uitslag goed is! En snel inderdaad :o Wij krijgen de uitslag pas na 2 weken. En snap heel goed dat je het heel spannend vindt dat ze nu bij jou gaan kijken :*

Spannend sproetjes!

Hier goed nieuws, gisteren een positieve ovulatietest dus vandaag of morgen eisprong *O*

Welkom mamiemoe! September is het al hartstikke snel *O*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154969174
Borreltje wat fijn van de goede uitslagen. Nu jij, extra spannend!

Woei majo, bijna op het wachtbankje dus?

Hier ben ik ongeduldig, ik wil bloeeeehoeeeeeed en kansen!
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 23:16:54 #258
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154969677
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:00 schreef Svane het volgende:
Borreltje wat fijn van de goede uitslagen. Nu jij, extra spannend!

Woei majo, bijna op het wachtbankje dus?

Hier ben ik ongeduldig, ik wil bloeeeehoeeeeeed en kansen!
Yup, wachtbankje it is :Y

Ik hoop voor jou ook snel bloed!
pi_154969739
Dankje MaJo! Ik vind het reuzespannend maar voel me hier nog een klein beetje een inbreker. Ik ben met foliumzuur begonnen in de vorm van een multivitamine voor zwangere vrouwen/dames met een kinderwens. Wat al een enorme stap is voor ons :) dus eh, vanaf volgende maand kom ik actief meedoen en voor nu ga ik lurken omdat ik wel wil weten hoe het jullie allemaal vergaat!
  Moderator donderdag 6 augustus 2015 @ 23:22:30 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154969847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 23:18 schreef Mamiemoe het volgende:
Dankje MaJo! Ik vind het reuzespannend maar voel me hier nog een klein beetje een inbreker. Ik ben met foliumzuur begonnen in de vorm van een multivitamine voor zwangere vrouwen/dames met een kinderwens. Wat al een enorme stap is voor ons :) dus eh, vanaf volgende maand kom ik actief meedoen en voor nu ga ik lurken omdat ik wel wil weten hoe het jullie allemaal vergaat!
Aangezien je bijna gaat beginnen ben je hier gewoon welkom hoor :Y Als je vragen hebt stel ze dan ook gewoon!
pi_154970389
MaJo dat is fijn zeg!!
:)
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:30:02 #262
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154976791
geen idee waarom anderen de uitslagen pas na 2 weken krijgen :?
ik kreeg ze van de HA, via de telefoon, dus.. misschien dat dat het verschil maakt?

nu volgende week een afspraak om een vervolg traject te gaan bedenken.
OF een samenlevings toestand ( :? )
of alleen mij bekijken.. weet even niet wat nou het handigst is??

verder hier vandaag NOD, maar dat wordt em niet :P
lekker krampjes en gerommel in mijn buik -O-
dus stiekem even aan de chocolade :o

op naar ronde 12 *O* :')
pi_154976896
Balen Barreltje! Lekker aan de chocolade inderdaad, dat heb ik gisteren ook gedaan :)

Ik wil het toch nog even met meneer Mamiemoe hebben over die verdomde pil. Ik heb de afgelopen jaren zoveel klachten gehad door dat ding (acné, stemmingswisselingen, fullblown PMS,... Ondanks verschillende pillen en merken) dat ik er best wel klaar mee ben. We zouden nog tot volgende maand doorpillen, maar eigenlijk ben ik er nu echt heel erg klaar mee. En misschien is mijn acné dan wel gewoon verdwenen voor de bruiloft in november. Dus ik denk dat we maar even rustig moeten gaan zitten komend weekend... Wish me luck :X
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:37:37 #264
149959 SQ
snelle trees
pi_154976921
Wat stom barrel -O-

Mami, je kan natuurlijk ook gewoon een paar weken condooms gebruiken ;)
disclaimer
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:41:22 #265
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154976973
zeker stom..
maar ook wel ergens fijn :)
qua timing was het gewoon echt ruk geweest deze maand.. en stiekem merk ik dat er wat stress van me af valt :o

nog 3 pogingen te gaan! :D :Y)
pi_154977004
Maar vandaag is toch nog wel een klein beetje spannend Barrel?
pi_154977035
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:37 schreef Stormqueen het volgende:

Mami, je kan natuurlijk ook gewoon een paar weken condooms gebruiken ;)
Klinkt misschien een beetje verwaand, maar we hebben allebei een gruwelijke hekel aan die dingen. Dan blijven we nog liever een maand van elkaar af zeg maar :9
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 09:47:20 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_154977063
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:43 schreef Svane het volgende:
Maar vandaag is toch nog wel een klein beetje spannend Barrel?
neuh..
het grote wachten is nu gewoon op die ongesteldheid. maar zoals het krampt ..
dat is niks anders dan menstruatie (plus de test was vanmorgen zo wit als een mooie zomerdag op antarctica :D )
pi_154977318
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:45 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Klinkt misschien een beetje verwaand, maar we hebben allebei een gruwelijke hekel aan die dingen. Dan blijven we nog liever een maand van elkaar af zeg maar :9
Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik las dat je zeker nog in je trouwjurk wil passen.
Hier was het na start in januari raak in februari en m'n buik was echt al dikker met 8 weken, om
het over de 2 cupmaten extra binnen die periode maar niet te hebben.. Ik had met jouw tijdlijn niet nog in een trouwjurk gepast, vrees ik. Niet comfortabel in ieder geval.. :X

Uiteindelijk is ieder lijf anders, maar wilde je toch even waarschuwen..
pi_154977452
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:01 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nu wil ik me nergens mee bemoeien, maar ik las dat je zeker nog in je trouwjurk wil passen.
Hier was het na start in januari raak in februari en m'n buik was echt al dikker met 8 weken, om
het over de 2 cupmaten extra binnen die periode maar niet te hebben.. Ik had met jouw tijdlijn niet nog in een trouwjurk gepast, vrees ik. Niet comfortabel in ieder geval.. :X

Uiteindelijk is ieder lijf anders, maar wilde je toch even waarschuwen..
Dat is exact mijn redenering geweest om nog even te wachten inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Ik heb sowieso nog wat overgewicht dus ik ben druk bezig met afvallen, wat redelijk goed gaat. Dus ik hoop dat, ALS het de eerste keer lukt en ALS alles goed gaat, ik dan nog wel in mijn jurk pas omdat ik nu wat "ruimte maak" :') Ik zit er alleen heel erg mee in mijn hoofd dat ik na 11 jaar pilgebruik best wel een paar maanden nodig zal hebben om weer een normale cyclus te krijgen. Maar ja, het kan ook zomaar de eerste keer raak zijn natuurlijk.
pi_154978269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:09 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Dat is exact mijn redenering geweest om nog even te wachten inderdaad, heb je helemaal gelijk in. Ik heb sowieso nog wat overgewicht dus ik ben druk bezig met afvallen, wat redelijk goed gaat. Dus ik hoop dat, ALS het de eerste keer lukt en ALS alles goed gaat, ik dan nog wel in mijn jurk pas omdat ik nu wat "ruimte maak" :') Ik zit er alleen heel erg mee in mijn hoofd dat ik na 11 jaar pilgebruik best wel een paar maanden nodig zal hebben om weer een normale cyclus te krijgen. Maar ja, het kan ook zomaar de eerste keer raak zijn natuurlijk.
Nahjah, ik had een mirena, dus dat is anders, maar voordat ik die liet zetten heb ik ook 10 jaar de pil geslikt. Ik was dus 15 jaar verder zonder "normale" cyclus en toch was het vrijwel direct raak. Alles kan...
  vrijdag 7 augustus 2015 @ 10:55:18 #272
149959 SQ
snelle trees
pi_154978313
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 09:45 schreef Mamiemoe het volgende:

[..]

Nouja, verwaand, och. Het is alleen zo dat je dus wel degelijk een andere optie hèbt, dat je die niet kiest is wat anders :P
disclaimer
pi_154978327
Alles kan. Het kan ook maar zo zijn dat ze er een jaar over doet. Of dat je pas een buikje begint te zien bij 20 weken en dr tieten amper groeien.
pi_154978399
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 10:53 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Nahjah, ik had een mirena, dus dat is anders, maar voordat ik die liet zetten heb ik ook 10 jaar de pil geslikt. Ik was dus 15 jaar verder zonder "normale" cyclus en toch was het vrijwel direct raak. Alles kan...
Ohja ook een hormonaal gevalletje dus. Het kan allemaal en dat maakt het natuurlijk extra spannend. Net zoals dat jij met 8 weken duidelijk zwanger was, zag je het aan mijn vriendinnetje met +30 weken nog steeds niet heel erg, wat natuurlijk heel rot was. Ik denk dat het altijd een beetje een gok is. Al verwacht ik dat mijn overgewicht-buikje ervoor zal zorgen dat een babybuikje pas later te zien zal zijn. Maar goed, je weet het nooit van tevoren :')
  Moderator vrijdag 7 augustus 2015 @ 11:04:12 #275
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154978533
Hoewel het in een keer raak kan zijn is de kans groter dat het wat langer duurt. Ik zou daarom me pas druk maken over dat soort dingen als het echt zover is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')