Ik heb het oude bestek van m'n oudersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:13 schreef Cue_ het volgende:
Moet nieuw bestek hebben maar ben t kritisch
Bekers heb ik ook in overvloedquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb net een kop thee gemaakt en daarvoor een schoon kopje uit de vaatwasser gehaald
Te lui om direct dat ding helemaal leeg te halen.
Das wel heel ergquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekers heb ik ook in overvloedKreeg er een keer kritiek op van iemand die anti-vaatwasser is en dat ding onzin vindt voor één persoon, dat ik zoveel bekers, schaaltjes, snijplankjes en schilmesjes heb
Maar ik ben thuis ook zo autistisch opgevoed dat ik dingen meteen in de vaatwasser moet doen als ik het gebruikt heb. Dus dan ben ik aan het koken, heb ik iets gesneden, hup, mesje en snijplank in de vaatwasser. Maar even later moet ik weer wat snijden en ik denk niet vooruit, dus dan pak ik het weer nieuw, in plaats van dat ik het uit de vaatwasser haal
Glazen en bekers ook, verdwijnen ook meteen in de vaatwasser.
Dat is wel ernstig. Als ik dat zou doen dan zou ik echt het dubbele nodig hebben van wat ik nu heb, en 3x zo vaak die vaatwasser moeten laten draaienquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bekers heb ik ook in overvloedKreeg er een keer kritiek op van iemand die anti-vaatwasser is en dat ding onzin vindt voor één persoon, dat ik zoveel bekers, schaaltjes, snijplankjes en schilmesjes heb
Maar ik ben thuis ook zo autistisch opgevoed dat ik dingen meteen in de vaatwasser moet doen als ik het gebruikt heb. Dus dan ben ik aan het koken, heb ik iets gesneden, hup, mesje en snijplank in de vaatwasser. Maar even later moet ik weer wat snijden en ik denk niet vooruit, dus dan pak ik het weer nieuw, in plaats van dat ik het uit de vaatwasser haal
Glazen en bekers ook, verdwijnen ook meteen in de vaatwasser.
Ik heb ikea-bestek en dat is wel fijn bestek, maar dat komt maar in 6 stuks van alles. Oftewel nog steeds 3 soorten bestek ik de la, want lui en weinig afwassenquote:
Ik denk dat als ik het met de hand moest afwassen, ik ook niet steeds alles schoon zou pakken hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Als ik dat zou doen dan zou ik echt het dubbele nodig hebben van wat ik nu heb, en 3x zo vaak die vaatwasser moeten laten draaien
Het nadeel bij mij is dat vooral de IKEA messen al snel roestplekken gaan vertonen na een wasbeurt in de vaatwasser, ik was die krengen dan maar handmatig.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ikea-bestek en dat is wel fijn bestek, maar dat komt maar in 6 stuks van alles. Oftewel nog steeds 3 soorten bestek ik de la, want lui en weinig afwassen
Moet je gewoon meer dezelgde setjes kopen hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ikea-bestek en dat is wel fijn bestek, maar dat komt maar in 6 stuks van alles. Oftewel nog steeds 3 soorten bestek ik de la, want lui en weinig afwassen
Ja maar 6 was genoeg voor 1 persoon.....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je gewoon meer dezelgde setjes kopen he![]()
Het grote snijmes en het vergiet was ik ook meteen af. En de blender.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:35 schreef Cue_ het volgende:
Pannen, snijplank en m'n grote snijmes was ik altijd gelijk af. De rest wanneer nodig
Dat wordt de hele dag niet naar de pleequote:Op woensdag 22 juli 2015 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Morgen wordt eindelijk m'n broek bezorgd. Tussen half negen s ochtends en half tien s avonds
Mooie indicatie!quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:14 schreef CherryLips het volgende:
Morgen wordt eindelijk m'n broek bezorgd. Tussen half negen s ochtends en half tien s avonds
Die kerels op de bankquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Tis dat we er gister over spraken:
http://www.slechtegrappen(...)minder-dan-15-minuut
Maar, helaas vind ik dat nog het minst irritante van bed opmaken. En gaat mijn eigen manier volgens mij net zo snel al dan niet sneller
"kan ik mijn vrouw dat mooi leren, dan kan ze niet meer zeuren als ze dat klusje voor me moet doenquote:
Gewoon dat ding er in en er uit gaat echt sneller. En hij heeft hier twee mensen voor nodig. Heel handig inderdaad.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Tis dat we er gister over spraken:
http://www.slechtegrappen(...)minder-dan-15-minuut
Maar, helaas vind ik dat nog het minst irritante van bed opmaken. En gaat mijn eigen manier volgens mij net zo snel al dan niet sneller
Ja en zoveel ruimte heb ik niet om m'n bedquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon dat ding er in en er uit gaat echt sneller. En hij heeft hier twee mensen voor nodig. Heel handig inderdaad.
Echt met open mond. Tovenarij! Hekserij! Omg!quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"kan ik mijn vrouw dat mooi leren, dan kan ze niet meer zeuren als ze dat klusje voor me moet doen"
Idd ja, maarja Amerikanenquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:39 schreef Godtje het volgende:
Gewoon dat ding er in en er uit gaat echt sneller. En hij heeft hier twee mensen voor nodig. Heel handig inderdaad.
Voor een hele cameraploeg?quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja en zoveel ruimte heb ik niet om m'n bed
quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben altijd nog 5 minuten bezig met elk vouwtje enzo goed doen. Neurotische prinses op de erwt
Ik ben soms een half uur bezigquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:43 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben altijd nog 5 minuten bezig met elk vouwtje enzo goed doen. Neurotische prinses op de erwt
Ik doe het meestal op zaterdag, ja.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de hele dag de tijd
Why? Als je ligt is het toch weer gekreukeldquote:Op woensdag 22 juli 2015 08:43 schreef MissMSX het volgende:
De ene keer ben ik zo klaar, maar soms sta ik te dromen en dan zit alles achterstevoren binnenstebuiten, dekbed er verkeerd om ingedaan, hoeslaken binnenstebuiten, of het wil gvd gewoon nietquote:
Maar als er iemand komt neuken dan moet het er spik en span uit zienquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Why? Als je ligt is het toch weer gekreukeld
Ik blijf erbij.. hoequote:Op woensdag 22 juli 2015 09:01 schreef CherryLips het volgende:
De ene keer ben ik zo klaar, maar soms sta ik te dromen en dan zit alles achterstevoren binnenstebuiten, dekbed er verkeerd om ingedaan, hoeslaken binnenstebuiten, of het wil gvd gewoon niet![]()
Bij Miss is toch bekend wie die iemand is.. En neuken die nog dan? Ze zijn toch al oud?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar als er iemand komt neuken dan moet het er spik en span uit zien
CL is bezig met alle kreukels er uit. Daar weten we niet van wie er komt neuken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij Miss is toch bekend wie die iemand is.. En neuken die nog dan? Ze zijn toch al oud?
Aah ik zie, CL doet het ook, had ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:03 schreef Godtje het volgende:
CL is bezig met alle kreukels er uit. Daar weten we niet van wie er komt neuken.
Ik denk zelfs dat ze het zelf niet weet
Ik word gewoon steeds bont en blauw wakkerquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
CL is bezig met alle kreukels er uit. Daar weten we niet van wie er komt neuken.
Ik denk zelfs dat ze het zelf niet weet
Je bed was vast niet goed genoeg opgemaakt, eigen schuldquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word gewoon steeds bont en blauw wakker
Ja, en dat is ook irritant.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Why? Als je ligt is het toch weer gekreukeld
Dus bij jou slapen betekent voorzichtig in bed kruipen, stil liggen en hopen dat niets kreukelt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dat is ook irritant.
Net als wanneer het voeteneind los ligt. Of er zand in m'n bed ligt.
Zand is zeker irritant. Maar het voeteneind MOET los! Als dat vast zit! GRRRRRRRquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, maar een dekbed dat niet helemaal volledig in de hoes zit is irritant. Dat je bovenaan bijvoorbeeld een stuk hoes hebt waar geen dekbed in zit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus bij jou slapen betekent voorzichtig in bed kruipen, stil liggen en hopen dat niets kreukelt?
Voeteneinde moet los!
Los voeteneindquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voeteneind stop ik bewust niet in, ik moet de ruimte hebben om te bewegen. Als ik ergens slaap en het voeteneinde is ingestopt dan is dat het eerste wat ik lostrek.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Los, vast. Maakt niet uit. Waar het om gaat is dat je lekkerder slaapt als iets goed zit (wat dat dan ook voor je is)quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dus bij jou slapen betekent voorzichtig in bed kruipen, stil liggen en hopen dat niets kreukelt?
Voeteneinde moet los!
Ik krijg al de zenuwen als ik eraan denkquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, maar een dekbed dat niet helemaal volledig in de hoes zit is irritant. Dat je bovenaan bijvoorbeeld een stuk hoes hebt waar geen dekbed in zit.
Dat is weer wat anders, maar dat is niet zo moeilijk lijkt mequote:Op woensdag 22 juli 2015 09:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh, maar een dekbed dat niet helemaal volledig in de hoes zit is irritant. Dat je bovenaan bijvoorbeeld een stuk hoes hebt waar geen dekbed in zit.
Koop een groter bedquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voeteneind stop ik bewust niet in, ik moet de ruimte hebben om te bewegen. Als ik ergens slaap en het voeteneinde is ingestopt dan is dat het eerste wat ik lostrek.
Ja natuurlijkquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Los, vast. Maakt niet uit. Waar het om gaat is dat je lekkerder slaapt als iets goed zit (wat dat dan ook voor je is)
Mijn bed is ook 220cm langquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koop een groter bed
Die van ons is 220 lang. Genoeg ruimte.
Lastig niet, maar kost wel extra tijd. Soms trek je het aan de ene kant goed en gaat het dan aan de andere kant verkeerd zitten.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders, maar dat is niet zo moeilijk lijkt me
Jij en ikquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg al de zenuwen als ik eraan denkDat de hoes niet helemaal vult. Ik ben echt een tijd aan het uitschudden en opkloppen, is niet zo tof met het winterdekbed
En goed instoppen bij de voeten
Ik wil het strak hebben om m'n voeten. Niet midden in de nacht wakker worden omdat de punt van het dekbed half om m'n voet zit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mijn bed is ook 220cm langMaar dan nog moeten mijn voeten vrij kunnen liggen en bewegen en niet gehinderd worden door een ingestopt dekbed
Ieder zijn/haar voorkeurquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil het strak hebben om m'n voeten. Niet midden in de nacht wakker worden omdat de punt van het dekbed half om m'n voet zit.
Ik wil niet 's nachts wakker worden dat ik het heb losgetrokken bij m'n voeten, m'n voeten moeten ergens strak onder liggenquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil het strak hebben om m'n voeten. Niet midden in de nacht wakker worden omdat de punt van het dekbed half om m'n voet zit.
quote:
Wanneer?quote:
Is toch gewoon best knap hoor, ik download genoeg rotzooi etc, maar vrijwel nooit ergens last van, heel soms een kleine browserhack, maar dat is dan 123 weer weg.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:10 schreef Q. het volgende:
Ik zou echt beter moeten weten en toch is het mij gelukt om mn Windows pc barstensvol malware te krijgen. Als ik die troep niet eens buiten de deur kan houden, hoe moeten minder slimme gebruikers dat dan wel.![]()
En daarom heb ik tegenwoordig een Mac als primaire machine.
Je hebt Windows nooit geïnstalleerd?quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
De laatste keer dat ik troep op m'n laptop had kan ik me niet eens heugen.
Dit is ook een first voor mij. Is zo erg dat ik maar meteen ga formatteren denk ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch gewoon best knap hoor, ik download genoeg rotzooi etc, maar vrijwel nooit ergens last van, heel soms een kleine browserhack, maar dat is dan 123 weer weg.
Zelfs mijn vader van 74 heeft nooit issues met zijn W7 bak.
Er zijn wel een paar nare in omloop ja, die je redelijk moeilijk ontwijktquote:Op woensdag 22 juli 2015 10:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is ook een first voor mij. Is zo erg dat ik maar meteen ga formatteren denk ik.Wacht nog wel even tot Windows 10 uit is.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je hebt Windows nooit geïnstalleerd?
Schone installaties doen vaak wonderen hoor, en een SSD van een paar tientjes al helemaal.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:33 schreef MissMSX het volgende:
Misschien op m'n oude opgelapte laptop toch maar weer eens voor linux gaan.
Dual boot zou aardig zijn, maar denk niet dat hij dat nog trekt
Dan moet je hem niet kopenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Ikz ag laatst een mooie MacBook hier in V&A staan, maar ik heb de ballen verstand van de specs en heb het eigenlijk niet nodig
Khadgar heeft wel een paar mooie iMacs staan in V&A op het moment, het is dat ik zelf voorzien ben, maar zitten lekkere machines tussen.quote:
Hij is mooi. Daar gaat het om.quote:
True, maar het blijft een hoop geld als je het niet nodig hebtquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is mooi. Daar gaat het om.En Macbooks gaan een eeuwigheid mee. Mijn vorige Macbook uit 2006 is nog steeds in gebruik bij de huidige eigenaar.
"Nodig" is ook weer zo'n relatief begrip.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het blijft een hoop geld als je het niet nodig hebt.
Ik zit er aan te denken mijn Air te ruilen voor een 6+.
ja, dat snap ik, maar de mijne krijg je niet dus, ik heb machines zat, maar wil gewoon een 6+quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:09 schreef Q. het volgende:
[..]
"Nodig" is ook weer zo'n relatief begrip.Zou mn MBP wel willen ruilen voor een 11" MBA eigenlijk.
Ik ben voorlopig even klaar met doneren aan Apple na de aanschaf van een iMac, iPhone 6 en nog een iPad Mini 2.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat snap ik, maar de mijne krijg je niet dus, ik heb machines zat, maar wil gewoon een 6+.
Ja, daarom, ik wil ruilenquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben voorlopig even klaar met doneren aan Apple na de aanschaf van een iMac, iPhone 6 en nog een iPad Mini 2.
Kopieërmachine?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:11 schreef DrMarten het volgende:
Wakker worden van de sirenes van een ambulance en de aanvliegende traumaheli... Lees je vervolgens dat er iemand vast in een machine heeft gezeten
De mijne uit 2011 begint nu wel het 'strandballen' gedoe te krijgen. Veel vastlopers. Maar ik ben er niet zo zuinig meequote:Op woensdag 22 juli 2015 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is mooi. Daar gaat het om.En Macbooks gaan een eeuwigheid mee. Mijn vorige Macbook uit 2006 is nog steeds in gebruik bij de huidige eigenaar.
Vastlopers? Een keer opnieuw installeren?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
De mijne uit 2011 begint nu wel het 'strandballen' gedoe te krijgen. Veel vastlopers. Maar ik ben er niet zo zuinig mee! Eind van het jaar een nieuwe en zuiniger zijn
SSD erin, herinstallatie, klaar. een 2011 moet echt nog wel even meekunnen hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
De mijne uit 2011 begint nu wel het 'strandballen' gedoe te krijgen. Veel vastlopers. Maar ik ben er niet zo zuinig mee! Eind van het jaar een nieuwe en zuiniger zijn
quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:57 schreef Q. het volgende:
EEN JEHOVA EEN DE DEUR! Eerste keer in tien jaar! Dat ze dat durven, in zo'n moslim-wijk.
Meh... dat maar doen. Heb ik zo'n hekel aan. Heb niet braaf een backup gemaakt. Maar eens spelen met cloud dingen en zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vastlopers? Een keer opnieuw installeren?
SSD en genoeg geheugen. Mijn 2010 MBP vliegt nog.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Back-up naar NAS, externe schijf of cloud is altijd even kut.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... dat maar doen. Heb ik zo'n hekel aan. Heb niet braaf een backup gemaakt. Maar eens spelen met cloud dingen en zo.
Uit het raam?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
SSD en genoeg geheugen. Mijn 2010 MBP vliegt nog.
Die bedoelde ik denk ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Khadgar heeft wel een paar mooie iMacs staan in V&A op het moment, het is dat ik zelf voorzien ben, maar zitten lekkere machines tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |