Bezweet pakken passenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zag wel dat ik morgen weer ff naar Hengelo moet. Winkel met goedkope colbertjes enzo. Kijken of ze nog wat in mijn maat hebben. Denk wel dat ik dan de auto pak
Reglmatig, voor het maken van jus, smeuig maken van stamppot etcquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gewoon in de wasbak/plee/tuin dumpen dan, wie gebruikt tegenwoordig nog kookvocht.
Hmmmm, ik nooit dus. Ik heb nog wat te leren blijkbaarquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Reglmatig, voor het maken van jus, smeuig maken van stamppot etc
Stomquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen colbertjes hoor
Ben ambtenaar he, doe niet aan pakken
Mijn (eerste en gelijk laatste maal) was een bruiloft zo'n jaar of 28 geleden, toen heb ik besloten om nooit meer iets te dragen waar ik mezelf niet goed in voel. Het vreemde was dat (ondanks dat ik bezet was) ik in die nette kleding aardig wat aanspraak van het vrouwvolk had. Maar ik ben een trouwe hondquote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatste keer pak was een jaar of 4 geleden op een bruiloft
21:00 uurquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ga ik niet meer halen
En hier volgens mij tot 9.
Jouw mental reminder topic?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
ohja de was zit nog in de machine!
Goed topic dit.
Zeg Polyurethaan man, gaat het nu een beetje met het botje?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef KomtTijd... het volgende:
ik was nog net op tijd bij de supermarkt, dankzij dit topic.
Gelukkig is het je linkerhand tochquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:10 schreef KomtTijd... het volgende:
weet ik veel, kan er van buitenaf weinig aan zien.
maar alles met 1 hand doen is megakut.
Dus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het je linkerhand toch
mja rechts was nog kutter geweest ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig is het je linkerhand toch
Wil ik niet weten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:40 schreef CherryLips het volgende:
O ik word weer helemaal lekgestoken. En krijg hele rare bulten
Kwestie van aanpassenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met je verkeerde hand je reet afvegen is ruk
Elleboog, vinger, kuit, teen... ik zit er ook weer onder.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:40 schreef CherryLips het volgende:
O ik word weer helemaal lekgestoken. En krijg hele rare bulten
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Elleboog, vinger, kuit, teen... ik zit er ook weer onder.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die plakkaten die op de huid liggen
Moet eig nog de vaatwasser aanzetten.... Komt morgen welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet eigenlijk weer een zooi afwas wegwerken... komt morgen wel
Vaatwasser FTWquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet eigenlijk weer een zooi afwas wegwerken... komt morgen wel
Ik moet die van mij eerst leegruimen. Met wat er nu al staat kan ik hem dan weer zeker voor de helft vullenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet eig nog de vaatwasser aanzetten.... Komt morgen wel
Hehe. Als die van mij vol zit heb ik meestal ook niet meer genoeg besyek en evt pannen Enzo. Dus moet ie toch aan of met de hand afwassenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moet die van mij eerst leegruimen. Met wat er nu al staat kan ik hem dan weer zeker voor de helft vullen
Ik heb niet voor niets belachelijk veel servies en bestekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hehe. Als die van mij vol zit heb ik meestal ook niet meer genoeg besyek en evt pannen Enzo. Dus moet ie toch aan of met de hand afwassen
Ik heb net een kop thee gemaakt en daarvoor een schoon kopje uit de vaatwasser gehaaldquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets belachelijk veel servies en bestek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |