was het leuk?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo heet dat deel van blijdorp godverdomme
![]()
Ik wil voor de grap wel ijsberen uitzetten in Amsterdam, kijken wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Willoow het volgende:
Kom, gaan we ijsberen uitzetten op de zuidpool.
Jaaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil voor de grap wel ijsberen uitzetten in Amsterdam, kijken wat er gebeurt.
Cutequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:28 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
een ijsbeer voor deze topicje
ZO LIEFquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:28 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]zo heet dat deel van blijdorp godverdomme
![]()
Ik wil nog noordpool doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef niels0 het volgende:
7000 euro voor een cruise. Zou het best wel willen doen, maar het is een beetje duur.
inclusief naakte oude kale man?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hij is het nu nabouwen van zijn duplo
In een pan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je ze moet bakken...
Eerst fillen, dan de organen verwijderen (die kun je beter stomen namelijk), de rest van het vlees op de barbecue met een dichte kap ongeveer 40 minuten laten liggen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dank jequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:28 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
7000 euro om op een boot te zitten. Ik zou dat echt hel vinden word snel misselijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef niels0 het volgende:
7000 euro voor een cruise. Zou het best wel willen doen, maar het is een beetje duur.
Neee. affff.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hahaha...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Alleen wil de noordpool jou niet doen
Ah, hetzelfde als dolfijn dusquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst fillen, dan de organen verwijderen (die kun je beter stomen namelijk), de rest van het vlees op de barbecue met een dichte kap ongeveer 40 minuten laten liggen.
Exact!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ah, hetzelfde als dolfijn dus
Hou oppquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst fillen, dan de organen verwijderen (die kun je beter stomen namelijk), de rest van het vlees op de barbecue met een dichte kap ongeveer 40 minuten laten liggen.
Heb weleens gekeken, maar is vet duur. Misschien ooit.quote:
Mooi voor de openhaard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan het vel trouwens ook bewaren en een poging tot opzetten doen, soort van papier mache.
7 ruggen is indd een hoop geld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb weleens gekeken, maar is vet duur. Misschien ooit.
....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Er staat nergens in de koran dat je geen ijsbeer mag eten... daraom zijn ze ook uitgestorven in de arabische wereld, stelletje vreetzakken
Gewoon mooie jas van maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan het vel trouwens ook bewaren en een poging tot opzetten doen, soort van papier mache.
Super jaaquote:
Ik zet jou dadelijk op ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben allemaal opgezette dieren. Is eigenlijk best vetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, prima meubelstuk.
Opgezette dieren zijn altijd +1
moest lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Er staat nergens in de koran dat je geen ijsbeer mag eten... daraom zijn ze ook uitgestorven in de arabische wereld, stelletje vreetzakken
Hork's Kersthits 1992quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ie een cd uitgebracht dan????
Ik heb er twee, een cobra en een krokodilquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben allemaal opgezette dieren. Is eigenlijk best vet
Ja Screamo by Hork.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ie een cd uitgebracht dan????
Mijn oma heeft ooit een reetje aangereden en die staat nu opgezet in hun gang.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn opa maakt reeënkopjes schoon, beetje bijbeunenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ze net nog gezien, eihoofdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom leven er geen ijsberen in Nederland
WTF ZO GA JE NIET MET JE OMA OMquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ooit een reetje aangereden en die staat nu opgezet in hun gang.
Ah nice.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb er twee, een cobra en een krokodilik hou er wel van.
exotisch hoor, wat is er mis met steenmarters, uilen en hertenkoppenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha, is wel tof.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ooit een reetje aangereden en die staat nu opgezet in hun gang.
Is ook prima, maar die heb ik nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
exotisch hoor, wat is er mis met steenmarters, uilen en hertenkoppen
Hardop gelachenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
WTF ZO GA JE NIET MET JE OMA OM
Uilen zijn echt mooi opgezetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
exotisch hoor, wat is er mis met steenmarters, uilen en hertenkoppen
Mijn oom en tante hebben ook zo'n hoofd van een zwijn aan de muur. Ging ik vroeger altijd aaienquote:
Dat ben ik niet.quote:
Ja, maar je zou onderhand wel moeten weten dat het al verloren zaak is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond je ook al zo opgeknapt...
auquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik vond je ook al zo opgeknapt...
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:43 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar je zou onderhand wel moeten weten dat het al verloren zaak is.
Ahja, het is kermit maar.quote:
quote:
hou op schei uitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, kaal en oud zijn is ook niet alles
Hij heeft wel meer bereikt dan ons in zijn leven.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, kaal en oud zijn is ook niet alles
das ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:48 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij heeft wel meer bereikt dan ons in zijn leven.
quote:
Komt nog wel goed met ons hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh ik bedoel... jee... ik leef met jullie mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
Lekker.quote:
Voor wat?quote:
je hebt me gvd ook nog srs een note gegevenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik wil voor de grap wel ijsberen uitzetten in Amsterdam, kijken wat er gebeurt.
Niet meteen van die seksistische praatquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker, met knakworst, lekker soppen
Pak hem.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
je hebt me gvd ook nog srs een note gegeven
Ik sop gewoon graag knakworst in de theequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Niet meteen van die seksistische praat
Hap hap in je krokobilquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh jee.quote:
Ow.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik sop gewoon graag knakworst in de thee
Vliegenmepper.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:53 schreef eend112 het volgende:
Word gek van al die kutkkvliegen op mijn zolderkamer
TR TR TRquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:53 schreef eend112 het volgende:
Ja zo'n elektrische moet ik hebbenquote:
Waarom niet nu?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als hij zijn blauwe naam kwijtraakt dan is ie van mij
Rustig aan jij vieze kale dikke Duitse sloopkogelquote:
gvdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Rustig aan jij vieze kale dikke Duitse sloopkogel
Wat is een x vlieg?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had een x vlieg gevangen. Touwtje om gedaan en toen had ik een huisdier.
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Rustig aan jij vieze kale dikke Duitse sloopkogel
Heb jij soms een geflipte kip als broer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had een x vlieg gevangen. Touwtje om gedaan en toen had ik een huisdier.
Nee, sorry. Geen lotgenoot voor jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb jij soms een geflipte kip als broer?
Cow van Cow & Chicken deed dat ook namelijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, sorry. Geen lotgenoot voor jou.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit hier dus met mijn popcorn
Maak er vanillepopcorn vanquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Maar goed, ik zit hier dus met mijn popcorn
Nee wat dan ik ben zeer geïnteresseerdquote:
Moet je eens een doosje maden te lang in de koelkast laten staan met een doosje wat niet goed dicht zit.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:53 schreef eend112 het volgende:
Nee man mijn oma kocht die laptop dag later kkrde ze van de trapquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:09 schreef eend112 het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)4&Blocks=0&View=Grid
Is dit goeie laptop
Waarom stop je maden in een doosjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet je eens een doosje maden te lang in de koelkast laten staan met een doosje wat niet goed dicht zit.
Ooit leer ik van mijn fout.
Kutresolutiequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:09 schreef eend112 het volgende:
Is dit goeie laptop
Om mee te vissen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:10 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waarom stop je maden in een doosje
Waarom stop je dat doosje in je koelkast
Ben je wel helemaal normaal of wa
Wie zegt dat ik kom. Jij ging het brengen toch, zei je in dmquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, alleen zoute hier... maar je was toch niet uitgenodigd, dus dat scheelt
Snel beetje grazen op internetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:09 schreef eend112 het volgende:
Is dit goeie laptop
Wil ook sowieso geen Toshiba eigenlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kutresolutie
leuke disk, maar die kan je zelf ook plaatsen, scherm vervangen niet
Dat was voor ik die foto's ontving, nu is de buit binnenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik kom. Jij ging het brengen toch, zei je in dm
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wil ook sowieso geen Toshiba eigenlijk
Dat wordt wel wat duur als ik nog een ssd moet kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Snel beetje grazen op internet
http://www.laptopshop.nl/(...)-r556la-dm1035h.html
Net alsof je een Toyota koopt, wil ook niemandquote:
Dat moet niet en kan ook later, samen met een caddy om de oude disk te houdenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat wordt wel wat duur als ik nog een ssd moet kopen
Wie zegt dat ik haar ben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat was voor ik die foto's ontving, nu is de buit binnen
ik heb geen vooroordelen over Araboslims maar ze komen toch altijd weer uitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:23 schreef Crip het volgende:
[..]
Gelukkig, als je jezelf in je ogen steekt zal het ook nooit gebeuren hebik gehoord.
Boeit mij dat nou, ik ben dat ook niet op die foto's die ik terug stuurde, dat is david hasselhoffquote:
de hel?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:20 schreef Aberella het volgende:
Ben een reis aan het uitzoeken boor volgend jaar. Iemand nog tips?
Jij bent kermit. srs.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou, ik ben dat ook niet op die foto's die ik terug stuurde, dat is david hasselhoff
Nou ja... ik denk ik geef ook een suggestie zeg... pfffquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:22 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wow yo he jeetje potverdorie nou poeh man zo zeg nah
Waar wil je heen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:20 schreef Aberella het volgende:
Ben een reis aan het uitzoeken voor volgend jaar. Iemand nog tips?
Vreetzak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Popcorn is bijna op trouwens....
ik boek altijd via internetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:20 schreef Aberella het volgende:
quote:
Would like to see you try.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je hebt me gekwetst en nu ga ik lelijk tegen je doen op de interweb, dat zal je leren
Tunesië is vast goedkoop op dit moment.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:20 schreef Aberella het volgende:
Syrië schijnt ook mooi te zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tunesië is vast goedkoop op dit moment.
Dubaiquote:
Had je al eens gedaan.quote:
Neequote:
Ik hoop het wel anders moet ik een nieuwe zoeken en ik ben nu al buiten adem.quote:
Ik ben graatmager.srsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry, kon je de graatmagere topic bits niet vinden?
Alleen omdat ik je altijd kermit noemdequote:
Heb ik geen zin in.quote:
Creepy, ik ga die zo ook maken. Welke heb jij? Ik met champignons.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik maak Mora Happas en ze zien er verschrikkelijk uit
Waarom niet ;s ik ben een hartstikke leuke jongen en kroketjes zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je altijd kermit noemde
[..]
Heb ik geen zin in.
Jij bent fucking eng. Champignons met tuinkruiden en broccoli. Heb ik ook :Squote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Creepy, ik ga die zo ook maken. Welke heb jij? Ik met champignons.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom niet ;s ik ben een hartstikke leuke jongen en kroketjes zijn heerlijk.
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent fucking eng. Champignons met tuinkruiden en broccoli. Heb ik ook :S
Ik wist niet wat we moesten eten en toen zag ik die happas dingen in diepvries. Maand geleden gratis gekregen bij de AHquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.
Die zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie is WE.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist niet wat we moesten eten en toen zag ik die happas dingen in diepvries. Maand geleden gratis gekregen bij de AH
Verse groenten is best.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopen
Ik kocht wel eens van die kapballetjes met satesaus er in, fucking fattyvoer maar echt goddelijk lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopen
Oké.quote:
Is dat hetzelfde als vegetarische kroket?quote:
Mensen met een relatie op FOK!quote:
Mijn hart behoort al toe aan voederbietel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom zo.
Ik ben niets dan goed voor jou.
Snap ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn hart behoort al toe aan voederbietel.
Heb je een relatie met gogo?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maak van die bf non existing bf van. Mijn Zweedse hunk komt binnenkort naar Groningen
neequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als vegetarische kroket?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zodra ik m'n huis heb
espresso toe
Ik kies sws voor vb omdat hij ook fan van DjeDje is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef TARDIS. het volgende:
Hoe meer ik er over nadenk hoe toffer ik voederbietel vind.
Mensen die voor mij kiezen en niet voor voederbietel
niels0
Fok! meet bij VB thuisquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zodra ik m'n huis heb
espresso toe
Weet je waarom Italianen uit zulke kleine kopjes drinken?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
zodra ik m'n huis heb
espresso toe
Oh ja zou ik ook zeggen als ik veel werd afgewezen, dan maar 10 katten.quote:
Dat is niet eerlijk, nu maak je het moeilijk voor mij.quote:
Kattenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja zou ik ook zeggen als ik veel werd afgewezen, dan maar 10 katten.
neequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet je waarom Italianen uit zulke kleine kopjes drinken?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
AIDSHOMOFLIKKERGAYNICHTPESTPOKKEJONG
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Aberella het volgende:
Denk eerst Rusland, lijkt me wel mooi daar met die torentjes.
Weet iemand of je daar nog op FOK! kan?
Cool, misschien kan je wat info vragen bij corehype.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Aberella het volgende:
Denk eerst Rusland, lijkt me wel mooi daar met die torentjes.
Weet iemand of je daar nog op FOK! kan?
Voet bij stuk houden, je mocht mij al niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, nu maak je het moeilijk voor mij.
heequote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:42 schreef TARDIS. het volgende:[quote]
Op dinsdag 21 juli 2015 18:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn hart behoort al toe aan voederbietel.
Ik hou niet van katten. Ik doe aan verlovingen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja zou ik ook zeggen als ik veel werd afgewezen, dan maar 10 katten.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je wel eens seksdates met vreemden van een forum?
Puur voor de nieuwsgier natuurlijk.
Ken je Connie?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doen ze express zo
GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fuck wat een klassieker in wordingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doen ze express zo
GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hem kennende is die grap al een paar honderd jaar oud.quote:
St Claire?quote:
Ik heb hem van Ceasar zelf gehoordquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hem kennende is die grap al een paar honderd jaar oud.
Hoi hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |