Hou oppquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst fillen, dan de organen verwijderen (die kun je beter stomen namelijk), de rest van het vlees op de barbecue met een dichte kap ongeveer 40 minuten laten liggen.
Heb weleens gekeken, maar is vet duur. Misschien ooit.quote:
Mooi voor de openhaard.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan het vel trouwens ook bewaren en een poging tot opzetten doen, soort van papier mache.
7 ruggen is indd een hoop geld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb weleens gekeken, maar is vet duur. Misschien ooit.
....quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Er staat nergens in de koran dat je geen ijsbeer mag eten... daraom zijn ze ook uitgestorven in de arabische wereld, stelletje vreetzakken
Gewoon mooie jas van maken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan het vel trouwens ook bewaren en een poging tot opzetten doen, soort van papier mache.
Super jaaquote:
Ik zet jou dadelijk op ja.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben allemaal opgezette dieren. Is eigenlijk best vetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Precies, prima meubelstuk.
Opgezette dieren zijn altijd +1
moest lachenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Er staat nergens in de koran dat je geen ijsbeer mag eten... daraom zijn ze ook uitgestorven in de arabische wereld, stelletje vreetzakken
Hork's Kersthits 1992quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ie een cd uitgebracht dan????
Ik heb er twee, een cobra en een krokodilquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hebben allemaal opgezette dieren. Is eigenlijk best vet
Ja Screamo by Hork.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft ie een cd uitgebracht dan????
Mijn oma heeft ooit een reetje aangereden en die staat nu opgezet in hun gang.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn opa maakt reeėnkopjes schoon, beetje bijbeunenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |