Ik ben graatmager.srsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry, kon je de graatmagere topic bits niet vinden?
Alleen omdat ik je altijd kermit noemdequote:
Heb ik geen zin in.quote:
Creepy, ik ga die zo ook maken. Welke heb jij? Ik met champignons.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik maak Mora Happas en ze zien er verschrikkelijk uit
Waarom niet ;s ik ben een hartstikke leuke jongen en kroketjes zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Alleen omdat ik je altijd kermit noemde
[..]
Heb ik geen zin in.
Jij bent fucking eng. Champignons met tuinkruiden en broccoli. Heb ik ook :Squote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Creepy, ik ga die zo ook maken. Welke heb jij? Ik met champignons.
Valt wel mee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom niet ;s ik ben een hartstikke leuke jongen en kroketjes zijn heerlijk.
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent fucking eng. Champignons met tuinkruiden en broccoli. Heb ik ook :S
Ik wist niet wat we moesten eten en toen zag ik die happas dingen in diepvries. Maand geleden gratis gekregen bij de AHquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.
Die zijn wel lekkerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hehe damn die heb ik net ook gekocht. Heb nog lang staan twijfelen. Ik zocht eigenlijk van die kipballetjes.
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wie is WE.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wist niet wat we moesten eten en toen zag ik die happas dingen in diepvries. Maand geleden gratis gekregen bij de AH
Verse groenten is best.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopen
Ik kocht wel eens van die kapballetjes met satesaus er in, fucking fattyvoer maar echt goddelijk lekker.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 18:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kipballetjes zoeken en dan iets met groeten kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |