Dat heb ik maar uitgezetquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Endomondo levert gegevens aan voor het sporten in mfp.Gaat automatisch..
Ja, daaruit maak ik op dat met 1700kcal gemiddeld en sport voor extra verbranding er ietsjes afgevallen zou moeten kunnen worden. Mijn parameters zijn anders, maar ik zit dan toch niet heel gek lijkt me?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even hypothetisch gedaan hoor...
[ afbeelding ]
Handmatig :quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik sport 2x per week in de sportschool (1 uur en 1,5 uur, maar moet mijn schema omgooien en wil er een uur bij plakken), wandel regelmatig (sowieso ieder dag met de hond op matig tempo, vaak ook nog wat stevigere stukken).
verstandigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, wat ik wel wil voorkomen is dat ik veel te fanatiek ga sporten, lekker afval, een blessure krijg en *poef* weer aan kom. Been there, done that
Ok, dat is doable. Al voelt dat alsof het echt veel te veel is om er mee af te vallenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handmatig :
Je bmr ligt rond de 1549. In absolute rust. Met activiteit erbij zit je rond de 2169. Dus, ik zou rond de 1800 eten dagelijks.
Je moet gewoon zorgen voor voldoende rustdagen. Als je eenmaal goed getraind bent kan je lichaam veel meer hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyway, wat ik wel wil voorkomen is dat ik veel te fanatiek ga sporten, lekker afval, een blessure krijg en *poef* weer aan kom. Been there, done that
Nee, dat wil ik dus niet!! Maar als er meer dan een half jaar niets gebeurt is dat ook niet echt bemoedigend hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het ligt er natuurlijk aan hoe snel je wil afvallen. Ik begrijp ook wel dat je snel resultaat wil zien (los van de vraag of dat goed of slecht is, ik begrijp het dus)
Weeg je alles wat je eet af? Op een weegschaal? Of schat je het?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, dat is doable. Al voelt dat alsof het echt veel te veel is om er mee af te vallenWant dan zou ik nu onderhand toch wel eens een keer super slank moeten zijn? Nou ja, lijven zijn raar!
ja heb ik gehad idd. Door mn rug. Dat is écht verneuktquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Langzaam beginnen, en niet te extreme dingen doen. Het moet een gewoonte worden en een gewoonte leer je niet goed aan als je jezelf meer dan noodzakelijk pusht en strest. Juist die extremen zorgen voor een yo-yo effect, omdat het mentaal niet haalbaar is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Wegenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weeg je alles wat je eet af? Op een weegschaal? Of schat je het?
Ja. Tot het mis gaat. Ik heb een blessuregevoelige knie bijvoorbeeld. Niet handig. En een psychische blessure daarna hielp ook niet meequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet gewoon zorgen voor voldoende rustdagen. Als je eenmaal goed getraind bent kan je lichaam veel meer hebben.
Nou, dat doe ik dus iddquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:03 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Langzaam beginnen, en niet te extreme dingen doen. Het moet een gewoonte worden en een gewoonte leer je niet goed aan als je jezelf meer dan noodzakelijk pusht en strest. Juist die extremen zorgen voor een yo-yo effect, omdat het mentaal niet haalbaar is.
Herkenbaar. Zit momenteel zelf met schouder blessures.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja. Tot het mis gaat. Ik heb een blessuregevoelige knie bijvoorbeeld. Niet handig. En een psychische blessure daarna hielp ook niet mee
Als je je dat afvraagt, heb je dan eigenlijk niet de keuze al gemaakt, diep van binnen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef Sjeen het volgende:
Ik schommel nu al sinds eind maart zo tussen de 76-78, op zich best mooi (BMI 26,5/27)... Ik ben me alleen nu aan het afvragen of ik dit prima vind of dat ik toch nog verder omlaag zou willen.
Spieren wegen op de weegschaal he. Ik was ooit bijna 70kg en was vorige week nog 76. Todat ik naar beneden knalde. Mijn punt is: Je spieren wegen meer als vet, dus de weegschaal is niet leidend.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Overigens moet ik niet liegen: ik heb in dat halve jaar wel wat meer spieren gekregen. beetje.. Dus er is wel íets gebeurt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |