Wat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Voor d'r lekke band, en kapotte lampje
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:53 schreef Aberella het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de fietsenmaker maar dat is 100 jaar lopen
quote:
quote:
quote:
mannenwerkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Van die complete debielen die dan hun fiets naar de fietsenmaker brengen en hem voor 80 eu laten 'repareren'bandje lappen en een ketting smeren ofzo
Onzin. Elke debiel kan het....quote:
Klein beetje handig moet je wel zijn.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onzin. Elke debiel kan het....
Bijna elke debiel.
Precies, dat was mijn punt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtigdat kan je zelf fixen voor onder de tien euro en een paar minuutjes werk.
Kwestie van oefenen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klein beetje handig moet je wel zijn.
Mijn remmen doen het niet, wat moet ik doen?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Van die complete debielen die dan hun fiets naar de fietsenmaker brengen en hem voor 80 eu laten 'repareren'bandje lappen en een ketting smeren ofzo
Als je kan fietsen, kan je ook je band plakken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon oldschool met je voeten slepen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn remmen doen het niet, wat moet ik doen?
Oh ff WD40 op spuitenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier ergens in de buurt heb je een sociale werkplaats waar ze dat doen... zelfs die ultimate downies kunnen het...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je handen vies maken om tien euro te besparenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godallemachtigdat kan je zelf fixen voor onder de tien euro en een paar minuutjes werk.
niet remmenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij de fietsenboer betaal je daar wel meer dan een tientje voorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je handen vies maken om tien euro te besparen
echte mannen doen die shit en likken het vet van hun vingers, gayboyquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je handen vies maken om tien euro te besparen
maar je hebt wel schone handenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij de fietsenboer betaal je daar wel meer dan een tientje voor
Welk gedeelte? Het zit aan mijn stuur met van die slangetjes en bij het stuur zelf moet ik knijpen om te remmen.quote:
Gewoon de hele fiets.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Het zit aan mijn stuur met van die slangetjes en bij het stuur zelf moet ik knijpen om te remmen.
Wat doet er niet dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Welk gedeelte? Het zit aan mijn stuur met van die slangetjes en bij het stuur zelf moet ik knijpen om te remmen.
Tja hey mortaxx komt er mee en die is metro.quote:
Wat denk je dat nagelstyliste kostquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij de fietsenboer betaal je daar wel meer dan een tientje voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |