abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154507478

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2015 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
  dinsdag 21 juli 2015 @ 09:58:04 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_154507483
Pizza :9
F means you're fucked
pi_154507535
Hmmm pizza O+

Maar dan liever geen dure uit Zwitserland :P
Ik heb uitgerekend dat ik ongeveer voor een volle 3 extra dagen in de week kan eten om op gewicht te blijven, t.o.v. wanneer ik niet zou hardlopen :P En waarschijnlijk doe ik dat ook want val iig niet af.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_154507602
Zomerstop :D
Eerstvolgende evenement in de WLWW: 29 augustus
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_154507624
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:06 schreef Guard het volgende:
Gelukkig tellen de 3 evenementen in augustus samen voor net zoveel kms als wanneer we allemaal elk weekend 5km races zouden lopen :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_154507662
Gaat Corniel die Monnikentocht eigenlijk Nordic wandelen? :P
pi_154507699
quote:
Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.
pi_154507716
quote:
Dat kan niet kloppen.

Devv, kan je even wat toevoegen?
1
2
3
4
5
[b]1 augustus 2015 - [url=http://halvemarathon.nl/]Halve Marathon Lauwersoog-Ulrum[/url][/b]
[*] pijll - HM

[b]11 oktober 2015 - [url=http://www.essen-marathon.de/]Marathon "Rund um den Baldeneysee" (Essen)[/url][/b]
[*] pijll - Marathon
pi_154507882
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:12 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Mijn zomerstop zit er bijna op: ik ga in augustus waarschijnlijk een paar baanwedstrijden en misschien nog een 10km wegwedstrijd doen.
mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzo :) ), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in :Y
pi_154507899
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:22 schreef Guard het volgende:

[..]

mijn zomerstop duurt nog wel even, D'n Driesloop wordt mijn eerste weer, en de maanden erna is het druk zat: de helft van de weekenden tot aan Vegas een evenement. Sommige zijn gewoon luxe LDL's (met verzorging en hoogtemeters enzo :) ), andere zijn gewoon leuke runs en weer andere wat snelheidtesters. Heb er iig weer veel zin in :Y
Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:28:47 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_154507981
quote:
Thanks for the reminder..... ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_154508055
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Thanks for the reminder..... ;)
Die zit toch wel in je bewustzijn?
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet :)
pi_154508119
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:23 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Gaan er eigenlijk nog mensen met je mee naar Las Vegas? En hoe lang ga je daar heen, van tevoren al eerder of erachteraan een vakantie plakken?
Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.

Kon slechter, al zeg ik het zelf :D
pi_154508149
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Yup zus en ik reizen een weekje eerder af naar Arizona, daar blijven we een paar dagen en dan met de huurauto via de Grand Canyon naar Vegas.
In Vegas komt er dan nog een loper bij en doen we met zijn 3-en op zaterdag de 5k, en zondag komt als het goed is ook nog een supporter van Arizona naar Vegas en dan lopen mijn zus en ik de M.
Op de maandag of dinsdag na de M vlieg ik dan door naar Aruba, weer helpen bij het jaarlijkse week-lange feestje op het strand en dan nog een paar dagen zelf daar chillen.

Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 10:45:50 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_154508238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Die zit toch wel in je bewustzijn?
Lijkt me nu geen evenementje wat je even over het hoofd ziet :)
Eerlijk gezegd zit het al 44 weken iedere dag in mijn hoofd
pi_154508252
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 10:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wow wat gaaf! Je zus is dus ook al een ervaren loopster?
Lijkt me echt heel chill om een paar strand-chill-vakantiedagen te hebben na de marathon..!
Ja zus loopt al behoorlijk wat jaartjes langer dan ik en heeft ook al een marathon gelopen.

De eerste paar dagen na de M op het strand wordt een actief herstel. Dan loop ik de hele dag op en neer door het zand, benieuwd hoe dat gaat :o
pi_154508404
quote:

[..]

Tof! Ik zit nog te twijfelen om na New York via Vegas naar de Grand Canyon te gaan. Ik weet niet hoe ik uit de marathon kom. Na Parijs had ik nergens last van maar het is zonde om naar de Grand Canyon te gaan als je nauwelijks kunt lopen. Dan wacht ik liever tot volgend jaar en zoek ik het deze keer iets zuidelijker.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:05:05 #18
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_154508576
quote:
Niet helemaal deze is een paar dagen eerder. *)
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:10:07 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_154508683
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:

[..]

Staat die in de WLWW??? ;)
pi_154508810
Dan heb ik er ook nog wel één:

1
2
[b]30 juli 2015 - [url=http://www.loopnu.nl/index.php/loopevenementen/rainbowrunRainbowrun (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - 5 km (social run)

Ik baal mooi van al die afhakende trailers, want ik vind bootcamp veel zwaarder dan trailen.
Maar ik moet wat over hebben voor een goddelijk lichaam... :+
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:28:11 #21
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_154508994
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:10 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Staat die in de WLWW??? ;)
:6 wel om gevraagd lang geleden :P
pi_154509379
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:05 schreef Mercy het volgende:

[..]

Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 11:53:15 #23
114242 Mercy
Beroepsprutser
pi_154509562
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 11:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Leuk loopje is dat. Bij mij in de wijk. Ben zelf alleen op vakantie dan.
de Lachende vis is/was een verzamelpunt op zondag voor leuke motorritten :)
dus vond het leuk om eens daar te komen voor iets totaal anders.
pi_154512120
Ik heb dan ook nog wedstrijdje, die laatst ivm de hitte was afgelast:

1
2
[b]15 augustus 2015 - [url=http://wiezoloop.nl/]Wiezoloop (Wierden)[/url][/b]
[*] Voccar - 5 km
pi_154512749
quote:

[..]

Dat is wel heel erg gaaf ja! Ben echt benieuwd hoe je die gaat vinden, zal ook wel wat mooie foto's opleveren :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')