SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt te lang hoor.
Terminatorquote:
Welk browser gebruik je?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Hoe kan je quoten uit een gesloten topic via telefoon
Gewoon alles selecteren, kopiëren en plakken.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Gaat niet zo makkelijk in mobiele lay out van fok.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon alles selecteren, kopiëren en plakken.
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk in mobiele lay out van fok.
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
En natuurlijk even desktopweergave inschakelen.
Nietquote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
En natuurlijk even desktopweergave inschakelen.
Rot jij gewoon even op naar POL, met je grafharses.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
rot nou eens op met die teringTT joh. Verzin anders gewoon even iets nieuws met je saaie tyfuskop
#iksteunmijnERquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
rot nou eens op met die teringTT joh. Verzin anders gewoon even iets nieuws met je saaie tyfuskop
Of je leest de laatste paar topics terug en zie je dat TT gerechtvaardigd isquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
Omslachtig maar kan soms nuttig zijn. Thanksquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Pagina opvragen in desktop modus en dan quoten, kopieeren en hier in quick reply plakken.
Beter dan deze uitgekauwde eotzooi aanzien die jesteeds maar weer uitbraakt.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot jij gewoon even op naar POL, met je grafharses.
Was niet eens mijn idee.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter dan deze uitgekauwde eotzooi aanzien die jesteeds maar weer uitbraakt.
Echt voor niemand leuk dit
Het is omslachtig, volgens mij kan het niet anders.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Omslachtig maar kan soms nuttig zijn. Thanks
FOK!quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow hoezo zijn sommigen zo agressief
Niemand vraagt jou wat. We toleren jullie nieuwelingen maar je moet niet denken dat je wat in te brengen hentquote:Op maandag 20 juli 2015 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Of je leest de laatste paar topics terug en zie je dat TT gerechtvaardigd is
timmmmmquote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik post langer op fok dan jij, noobquote:Op maandag 20 juli 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou wat. We toleren jullie nieuwelingen maar je moet niet denken dat je wat in te brengen hent
Oei, nu ben ik er wel benieuwd naar geworden.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.
Blijf hier hangen en je komt er zelf achter.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, nu ben ik er wel benieuwd naar geworden.
Oke, tijd om te haten op jouquote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat 100000x gebash op dezelfde user begint een beetje boel kut te worden. Of dat nou Fokker is met zijn LTVDKobsessie of specularium met zijn elfletterig obsessie.
Verzin anders gewoon eens wat nieuws
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.
Waar bemoei jij je ingodsnaam mee, je komt alleen maar in deze sc om te kankeren altijd. Ga lekker naar je FP clubje om daar te zeiken, en laat ons gewoon even.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat 100000x gebash op dezelfde user begint een beetje boel kut te worden. Of dat nou Fokker is met zijn LTVDKobsessie of specularium met zijn elfletterig obsessie.
Verzin anders gewoon eens wat nieuws
Tijd om gewoon een beetje normaal te doen ipv maar lekker 1000 jaar zeiken op dezelfdenquote:
Nah al veel langer, alleen afgelopen paar dagen ben ik wat actiever op fok dan normaal.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]je post hier gelukkig al zo'n 2 dagen mee
Laptop dood, paps heeft nieuwe voor me gehaald. Of gaat het nog halen. Naja beloofd rond augustus. Ik kan het niet instellen op mobielquote:
Ik zeik niet, ik postquote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijd om gewoon een beetje normaal te doen ipv maar lekker 1000 jaar zeiken op dezelfden
Ah op die manierquote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laptop dood, paps heeft nieuwe voor me gehaald. Of gaat het nog halen. Naja beloofd rond augustus. Ik kan het niet instellen op mobiel
Kanoquote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Ik nam dat LTKDVniet eens serieus of ligt dat aan mij.
Ik ook niet. Waar er een drama om gemaakt kan worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Nee, maar timmmmm moet gewoon even zeiken alsof hij admin is op FOK!, doe je niks aan, maar hij heeft hier geen reet te vertellen. Niet meer dan jij of ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Onzin, dat heeft hij wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar timmmmm moet gewoon even zeiken alsof hij admin is op FOK!, doe je niks aan, maar hij heeft hier geen reet te vertellen. Niet meer dan jij of ik.
Sensatiezoekersquote:Op maandag 20 juli 2015 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waar er een drama om gemaakt kan worden.
Dacht je ook aan popcornquote:Op maandag 20 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit maakt me hongerig, alleen ik wil me bed niet uit.
Als het misschien nodig is en er niemand anders is misschien wel, maar anders kan Specularium,Sp3c, Frutsel of paddy dat prima afhandelen.quote:
Tjah, je appt mij niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Op zulke momenten ben ik wel jaluurs op vriendinnen die een relatie hebben. Hun vriendjes brengen altijd cakejes als ze maar een appje sturen van "ik heb zin in iets lekkers. "
Als ik zo'n appje krijg dan denk ik in eerste instantie niet aan cakequote:Op maandag 20 juli 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Op zulke momenten ben ik wel jaluurs op vriendinnen die een relatie hebben. Hun vriendjes brengen altijd cakejes als ze maar een appje sturen van "ik heb zin in iets lekkers. "
Moet je niet hier postenquote:Op maandag 20 juli 2015 23:56 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekkers = food.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik zo'n appje krijg dan denk ik in eerste instantie niet aan cake
Ik doe alsof.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent wel de player van hier he
Hij is nog erger dan Fylaxquote:Op maandag 20 juli 2015 23:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent wel de player van hier he
Heequote:Op maandag 20 juli 2015 23:58 schreef Viro het volgende:
Fokker en yoki laten zien waaromWas net te laat met mijn post
Op FOK! ? 0quote:Op maandag 20 juli 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoeveel chicks heb je al gefixt dan
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als het misschien nodig is en er niemand anders is misschien wel, maar anders kan Specularium,Sp3c, Frutsel of paddy dat prima afhandelen.
Met fokker weet je het nooit, 1 x klikken op de verkeerde link en je bent zwanger. Bij yoki moet je goed opletten of er geen drone boven je hoofd hangt. Zie je een drone, zoek dan dekking.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
... Nee
Oh wacht ja, jij was de paps he!
Acc, als je hier al komt, kom je om te zeiken of kankeren over iets, is het niet over de TT of OP, dan is het over Yasmin en LTDKV (wat je dus echt meent, en niet zoals dit een grapje is) Want dan blijf je zo een paar weken weg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?ik mag hier dus niet zeggen dat ik het me hier de laatste tijd een partijtje kut vindt omdat dat maar door de mods gedaan moet worden? Volgens mij zitten we hier voor ons plezier en als een paar mensen door hun flauwekulletjes dat lekker verzieken, mag ik dat volgens mij best zeggen.
Dat jij vervolgens lekker kinderachtig doet en je dan op je pikkie getrapt voelt is verder jouw probleem. Je kan ook ff bij jezelf te raden gaan. Heb je als het goed is ook geen mod voor nodig.
Jij bent de vader man. Sorry.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Met fokker weet je het nooit, 1 x klikken op de verkeerde link en je bent zwanger. Bij yoki moet je goed opletten of er geen drone boven je hoofd hangt. Zie je een drone, zoek dan dekking.
Geef dan eerst zelf het goede voorbeeld voor je anderen de maat gaat nemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zitten we hier voor ons plezier en als een paar mensen door hun flauwekulletjes dat lekker verzieken, mag ik dat volgens mij best zeggen.
Kom gaan wij fittie starten, wat voor gay nick heb jij nou weer?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:07 schreef anonymoussie het volgende:
Timmmmm in bad en Timmmmm die kookt is niets voor Harry, Timmmmm.
Tarkan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Weet iemand een goed album wat ik moet luisteren? Genre maakt niet zo veel uit.
Hazes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Gay?!?!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom gaan wij fittie starten, wat voor gay nick heb jij nou weer?
Slipknot - Disasterpiecequote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Figaro figaroooquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
dat zeg je nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Normale liefde, ik zei niet dat andere.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt ubergaylord.
'kom dan' ook zo dubieus.
Woheuw medelijden met je toekomstige vriendin/vrouwquote:
Alles van Wild Nothing!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:08 schreef Kauai het volgende:
Eerlijk, hoe lang duurde het voor je herinnerde dat toen je 10 was en de stang van je fiets daar kreeg?quote:
Grapje grapje.quote:
Nee, ik ben geen Turkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tarkan de ultieme Turkse gaylord ken je toch wel?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerlijk, hoe lang duurde het voor je herinnerde dat toen je 10 was en de stang van je fiets daar kreeg?
Er van uit gaan dat elk man wil trouwen of een kind wiltquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Woheuw medelijden met je toekomstige vriendin/vrouw
"Hey schat ik ben zwanger. Jij bent de vader hihi"
"Wat ben je toch funny".
Ooit ga je toch sex hebben, dan heb je kans op kindjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Er van uit gaan dat elk man wil trouwen of een kind wilt
Thankssquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Grapje grapje.
Lost frequencies - are you with me
Oh wat hou ik toch veel van dat liedje.of zedd - beautiful now.
Als je aan Turks muziek denkt denk je eik meteen aan die gaylord, meestal dan. Jij bent misschien de enige hier die dat niet zou doen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Turk
Of kennen meer mensen dat
Oh, geen idee nee haha.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je aan Turks muziek denkt denk je eik meteen aan die gaylord, meestal dan. Jij bent misschien de enige hier die dat niet zou doen.
Alleen als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Geen seks hier als vriendin niet aan de pil zit of wil neuken zonder condoom.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ooit ga je toch sex hebben, dan heb je kans op kindjes.
Ik ben niet gematigd, ik werk bij JOOP.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn hier alle gematigde fokkers verzameld ja?
Geeft niet 100% protection hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen als je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt. Geen seks hier als vriendin niet aan de pil zit of wil neuken zonder condoom.
LTKDVquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben niet gematigd, ik werk bij JOOP.
LTKDV is ook een linkse fascist.
Dus gewoon geen seks?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geeft niet 100% protection hemisschien ben jij wel het bokje dat in die 0,01% valt.
Die ene waar hij allemaal kusjes geeft aan mensen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Wat is de grootste hit van Tarkan uit de jaren 90?
Simarik.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
enquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
Kiss kissquote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Seks is dodelijk. Don't have sex.
Speciaal voor onwetend westers publiekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kiss kissDat ding heet gewoon Simarik.
Ik heb niks gemist toen ik hem niet kende zie ikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vraag specularium, hij heeft een groot poster zijn bed van Tarkan.
Die kon ik vroeger uit mijn hoofd meezingenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vraag specularium, hij heeft een groot poster zijn bed van Tarkan.
Gevolgd door de AIVD vanaf nu.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
Nu wordt mijn Youtubelijst heel raar.
De kennerquote:
Je zou je serieus diep moeten schamen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:20 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik heb niks gemist toen ik hem niet kende zie ik
Alsof je dat nu niet meer kunt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die kon ik vroeger uit mijn hoofd meezingen
Heb je ze aangeklaagd voor verkrachting?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Heel toevallig tijdens schoolfeesten en Tarkan kwam op met zijn "Kiss kiss" werd ik van elke kant gekust als Tarkan "muah muah" zei. Gadver.
Omg.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik schuurde daar alle 8-jarige chicks op toen.
Ik las ask.fmquote:
Neequote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je ze aangeklaagd voor verkrachting?
Wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?quote:
Aan mijn voorkeur voor dames niet veel, aan mezelf gelukkig welquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk veranderd in al die jaren?
Wat wat?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Op ask.fm vroegen ze ooit of ik aliens aan het poppen was om later hun glitter op te koken.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Op ask.fm vroegen ze ooit of ik aliens aan het poppen was om later hun glitter op te koken.
quote:
Ik had het ooit gemaakt paar jaar geledenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JAAA HAHAHA IK KREEG MEEST APARTE VRAGEN DAAAMN.
[..]
Oh gelukkigg
Je struint de schuurfeesten niet meer af?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Aan mijn voorkeur voor dames niet veel, aan mezelf gelukkig wel
Kinderdagverblijven alleen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je struint de schuurfeesten niet meer af?
Ja me too, toen had ik ook nog eens soort van flow dus ze vroegen echt aparte vragen toen. Twittertijdenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:26 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik had het ooit gemaakt paar jaar geleden
Echt kansloos
Ja omg twittertijdenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja me too, toen had ik ook nog eens soort van flow dus ze vroegen echt aparte vragen toen. Twittertijden
Nu is het wel weer leuk geweest hoor.quote:
16 en 18, en dan hebben ze het over twittertijden, dat is gvd max 5 jaar geledenquote:
Ik dacht al dat ze ongeveer in de Fylax leeftijden zaten ja. Elfje zal wel weer helemaal in de war zijn dat de gemiddelde leeftijd hier nu nog verder omlaag gaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
16 en 18, en dan hebben ze het over twittertijden, dat is gvd 5 jaar geleden
Broekies.
Die was toch al in de war.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze ongeveer in de Fylax leeftijden zaten ja. Elfje zal wel weer helemaal in de war zijn dat de gemiddelde leeftijd hier nu nog verder omlaag gaat.
Jullie worden gewoon oud. Accepteer het.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze ongeveer in de Fylax leeftijden zaten ja. Elfje zal wel weer helemaal in de war zijn dat de gemiddelde leeftijd hier nu nog verder omlaag gaat.
Allang gedaan, ik ga binnenkort mijn begrafenis alvast voorbereiden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jullie worden gewoon oud. Accepteer het.
Ze kennen hyves waarschijnlijk niet eensquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Deze meiden weten niet eens meer wat CU2 is.
Raybar180 heeft verlorenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Deze meiden weten niet eens meer wat CU2 is.
Doe nu niet alsof je niet blij bent dat we hier posten.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wilde net 'wat is deze?' zeggen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze kennen hyves waarschijnlijk niet eens
Die bandwagon ben ik allang vanaf gesprongen, het is het niet meer waard om over op te winden.quote:
Was zo'n gestoord wijf dat bij elk duizend followers scharen in haar kut stopte en foto's nam van haar poep en alle rare dingen.quote:
Tegen Andy Hamilton. Die gooit de afgelopen 1,5 jaar geen fuck. Stond 2-8 na verloop van tijd. Rouwadvertentie.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die bandwagon ben ik allang vanaf gesprongen, het is het niet meer waard om over op te winden.
Mag ik je toevoegen op Kindertent en Sugababes?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hyves en msn heb ik wel meegemaakt. Hyves was eigenlijk best leuk
Watte? Sugababes is toch met die fotomodelletjes.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen op Kindertent en Sugababes?
Stardoll, panfuquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik had ook webpet en neopets.en runescape.
Zaten ook alleen maar jongens in je broekje te komen.quote:
Stardoll ken ik niet, panfu wel. Want mijn broertje wilde dat en je had daarvoor toestemming van ouders nodig dus ik fakete dat ik ouder wasquote:
als profielensitequote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Het was een spelletjessite geworden maar komt terug.
Nee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat van hyves terugkomt is niet waar trouwens.
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat van hyves terugkomt is niet waar trouwens.
Dan kon je spelletjes spelen door naar elkaar te faxen.quote:
Neejoh, tenzij je er zelf expliciet naar opzoek ging. Ik had zoveel contacten en zoveel groepsgesprekken met iedereen en allen bewezen dat ze zo ongeveer zelfde leeftijd als ik haddenquote:
Dat is me te oudquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan kon je spelletjes spelen door naar elkaar te faxen.
Het is pas bewezen als je ze in het echt gezien hebt, een foto is natuurlijk geen bewijs, ook niet met een papiertje in hun hand.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neejoh, tenzij je er zelf expliciet naar opzoek ging. Ik had zoveel contacten en zoveel groepsgesprekken met iedereen en allen bewezen dat ze zo ongeveer zelfde leeftijd als ik hadden
IRC nog meegemaakt?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was voor MSN, maar ik zie dat het nog bestaat.
Webcam?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is pas bewezen als je ze in het echt gezien hebt, een foto is natuurlijk geen bewijs, ook niet met een papiertje in hun hand.
IRC heb ik nooit aan meegedaan.quote:
Napster was baas, sindsdien heb ik nooit meer een gulden/euro aan muziek uitgegeven.quote:
Door speeleiland heb ik een zeer goede vriend leren kennenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:40 schreef Kauai het volgende:
Ik was altijd heel goed in die multiplayer games op Speeleiland.
Soulseekquote:
Limewire.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
IRC heb ik nooit aan meegedaan.
Op Napster had ik mijn eerste mp3 gedownload, en kreeg er iets van 80 virussen bij.
Kazaa, Bearshare.quote:
Die heb ik wel veel gebruikt.quote:
Die 99,99% kans is beter dan 50/50quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geeft niet 100% protection hemisschien ben jij wel het bokje dat in die 0,01% valt.
Of kneuzen die vragen of je een zus hebt, 16 jaar later op fok! weinig veranderdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
IRC heb ik nooit aan meegedaan.
Op Napster had ik mijn eerste mp3 gedownload, en kreeg er iets van 80 virussen bij.
15 jaar geleden mag ook, toen was ik op mijn best.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Kunnen we even weer 10 jaar terug in de tijd.
Nou, heb je een zus?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of kneuzen die vragen of je een zus hebt, 16 jaar later op fok! weinig veranderd
Toen was ik 1.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
15 jaar geleden mag ook, toen was ik op mijn best.
hear hear.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Napster was baas, sindsdien heb ik nooit meer een gulden/euro aan muziek uitgegeven.
Napster was de echte shit vriend.quote:
Toen was jij 8, nu mogen we tenminste op jou.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon lekker gehackte FTP's daarvoor gebruiken, onnodig veel mapjes aanmaken en met een beetje geluk bleven ze maanden in de luchtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik wel veel gebruikt.
En iemand had zo'n FTP server opgezet zodat iedereen zijn zooi daar kon droppen.
Daar stond echt veel.
Eerder bijna 20quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Nein toen was ik 3quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
15 jaar geleden mag ook, toen was ik op mijn best.
Ik begin je eng te vindenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toen was jij 8, nu mogen we tenminste op jou.
Dit gaat dan weer te ver hequote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker gehackte FTP's daarvoor gebruiken, onnodig veel mapjes aanmaken en met een beetje geluk bleven ze maanden in de lucht
open directoriesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker gehackte FTP's daarvoor gebruiken, onnodig veel mapjes aanmaken en met een beetje geluk bleven ze maanden in de lucht
Volgens mij was dat gewoon iets wat iemand thuis had opgezet.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ken je dit nog?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon iets wat iemand thuis had opgezet.
Met je walgelijke praktijken.
Nee waren vaak bedrijfsservers, echt geen idee of zoiets tegenwoordig nog werkt en of het überhaupt nog wel gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon iets wat iemand thuis had opgezet.
Met je walgelijke praktijken.
Altavista en ilse heb ik ook nog gebruikt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:48 schreef Triggershot het volgende:
mijnemailadres@dolfijn.nl en zoeken op altavista / ilse.
Neenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie 2 van Fylax? Is hij ongeveer jullie type?
Nu krijgt Elflettering een harde plasser vanwege Arjan Lubachquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |