SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurt te lang hoor.
Terminatorquote:
Welk browser gebruik je?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Hoe kan je quoten uit een gesloten topic via telefoon
Gewoon alles selecteren, kopiėren en plakken.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
Gaat niet zo makkelijk in mobiele lay out van fok.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon alles selecteren, kopiėren en plakken.
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Gaat niet zo makkelijk in mobiele lay out van fok.
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
En natuurlijk even desktopweergave inschakelen.
Nietquote:Op maandag 20 juli 2015 23:41 schreef Kauai het volgende:
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
En natuurlijk even desktopweergave inschakelen.
Rot jij gewoon even op naar POL, met je grafharses.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
rot nou eens op met die teringTT joh. Verzin anders gewoon even iets nieuws met je saaie tyfuskop
#iksteunmijnERquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
rot nou eens op met die teringTT joh. Verzin anders gewoon even iets nieuws met je saaie tyfuskop
Of je leest de laatste paar topics terug en zie je dat TT gerechtvaardigd isquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef timmmmm het volgende:
Omslachtig maar kan soms nuttig zijn. Thanksquote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Pagina opvragen in desktop modus en dan quoten, kopieeren en hier in quick reply plakken.
Beter dan deze uitgekauwde eotzooi aanzien die jesteeds maar weer uitbraakt.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot jij gewoon even op naar POL, met je grafharses.
Was niet eens mijn idee.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beter dan deze uitgekauwde eotzooi aanzien die jesteeds maar weer uitbraakt.
Echt voor niemand leuk dit
Het is omslachtig, volgens mij kan het niet anders.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:45 schreef Kauai het volgende:
[..]
Omslachtig maar kan soms nuttig zijn. Thanks
FOK!quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Wowow hoezo zijn sommigen zo agressief
Niemand vraagt jou wat. We toleren jullie nieuwelingen maar je moet niet denken dat je wat in te brengen hentquote:Op maandag 20 juli 2015 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Of je leest de laatste paar topics terug en zie je dat TT gerechtvaardigd is
timmmmmquote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik post langer op fok dan jij, noobquote:Op maandag 20 juli 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niemand vraagt jou wat. We toleren jullie nieuwelingen maar je moet niet denken dat je wat in te brengen hent
Oei, nu ben ik er wel benieuwd naar geworden.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.
Blijf hier hangen en je komt er zelf achter.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, nu ben ik er wel benieuwd naar geworden.
Oke, tijd om te haten op jouquote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat 100000x gebash op dezelfde user begint een beetje boel kut te worden. Of dat nou Fokker is met zijn LTVDKobsessie of specularium met zijn elfletterig obsessie.
Verzin anders gewoon eens wat nieuws
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:48 schreef Viro het volgende:
[..]
We zijn agressief tegen over een paar users, als je een tijdje hier post snap je zelf wel waarom.
Waar bemoei jij je ingodsnaam mee, je komt alleen maar in deze sc om te kankeren altijd. Ga lekker naar je FP clubje om daar te zeiken, en laat ons gewoon even.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:49 schreef timmmmm het volgende:
Dat 100000x gebash op dezelfde user begint een beetje boel kut te worden. Of dat nou Fokker is met zijn LTVDKobsessie of specularium met zijn elfletterig obsessie.
Verzin anders gewoon eens wat nieuws
Tijd om gewoon een beetje normaal te doen ipv maar lekker 1000 jaar zeiken op dezelfdenquote:
Nah al veel langer, alleen afgelopen paar dagen ben ik wat actiever op fok dan normaal.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]je post hier gelukkig al zo'n 2 dagen mee
Laptop dood, paps heeft nieuwe voor me gehaald. Of gaat het nog halen. Naja beloofd rond augustus. Ik kan het niet instellen op mobielquote:
Ik zeik niet, ik postquote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tijd om gewoon een beetje normaal te doen ipv maar lekker 1000 jaar zeiken op dezelfden
Ah op die manierquote:Op maandag 20 juli 2015 23:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laptop dood, paps heeft nieuwe voor me gehaald. Of gaat het nog halen. Naja beloofd rond augustus. Ik kan het niet instellen op mobiel
Kanoquote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Ik nam dat LTKDVniet eens serieus of ligt dat aan mij.
Ik ook niet. Waar er een drama om gemaakt kan worden.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Nee, maar timmmmm moet gewoon even zeiken alsof hij admin is op FOK!, doe je niks aan, maar hij heeft hier geen reet te vertellen. Niet meer dan jij of ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 23:52 schreef Kauai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |