abonnement Unibet Coolblue
pi_155764018
Hi Rotterdammerts!

Wellicht een rare vraag, maar voor mijn coschap huisartsengeneeskunde in het voorjaar van 2016 ben ik op zoek naar een leuke huisarts(enpraktijk) in Rotterdam centrum of west, waar ik mijn coschap kan gaan lopen.

Ik wil graag een huisarts die door veel mensen als goed en positief wordt ervaren, om zo veel mogelijk te kunnen leren.

Dus: wie van jullie heeft er een huisarts in Rotterdam centrum en/of west en is hier heel tevreden over? Let me know, hier of in DM!

Oh ja: ik ben al rond aan het kijken op Zorgkaart Nederland ook :)
  woensdag 2 september 2015 @ 17:37:27 #152
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155764053
Ik ben heel erg blij met mijn (weliswaar wat excentrieke) huisarts aan de Schiebroekselaan. Zijn naam is Sutterland en hij is tevens reisdokter.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155764203
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef christiman het volgende:
Hi Rotterdammerts!

Wellicht een rare vraag, maar voor mijn coschap huisartsengeneeskunde in het voorjaar van 2016 ben ik op zoek naar een leuke huisarts(enpraktijk) in Rotterdam centrum of west, waar ik mijn coschap kan gaan lopen.

Ik wil graag een huisarts die door veel mensen als goed en positief wordt ervaren, om zo veel mogelijk te kunnen leren.

Dus: wie van jullie heeft er een huisarts in Rotterdam centrum en/of west en is hier heel tevreden over? Let me know, hier of in DM!

Oh ja: ik ben al rond aan het kijken op Zorgkaart Nederland ook :)
Gezondheidscentrum nieuwe westen. Maar dan wel dokter riemersma. Leuke jonge vrouw die goed meedenkt en echt de tijd neemt voor mensen. ^O^
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_155764238
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg blij met mijn (weliswaar wat excentrieke) huisarts aan de Schiebroekselaan. Zijn naam is Sutterland en hij is tevens reisdokter.
Ik ga eens Googelen, thanks :)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:43 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Gezondheidscentrum nieuwe westen. Maar dan wel dokter riemersma. Leuke jonge vrouw die goed meedenkt en echt de tijd neemt voor mensen. ^O^
Oeh, dit is een goede, dit is zo'n beetje letterlijk bij mij om de hoek :D
pi_155765546
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben heel erg blij met mijn (weliswaar wat excentrieke) huisarts aan de Schiebroekselaan. Zijn naam is Sutterland en hij is tevens reisdokter.
Die staat altijd voor zijn tent te roken.
  woensdag 2 september 2015 @ 18:42:58 #156
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155765892
quote:
10s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Die staat altijd voor zijn tent te roken.
Ja, hij is een onverbeterlijke kettingroker. _O- :') Maar ik vind hem wel een hele fijne arts.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155773077
Morgen mensen,

Geboren en getogen in zuid en mom. op zoek naar een woonhuis omg. kralingen/oude noorden/blijdorp. Nou kom ik er zelf niet al te vaak en ken geen mensen uit die buurt dus meer een vrij open vraag: hoe bevallen deze buurten in het algemeen om in te wonen? Met name qua kindvriendelijkheid en veiliheid. Volgens mij is met name het oude noorden er behoorlijk op vooruit gegaan de laatste jaren?

Alvast bedankt ^O^
pi_155773184
Ja de ietwat gezette dokter sutterland kwam hem regelmatig tegen op mn werk.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_155789219
Iemand een eettio voor iets snels in de markthal?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_155789320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand een eettio voor iets snels in de markthal?
Pickles
  donderdag 3 september 2015 @ 17:02:05 #161
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155789446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 22:33 schreef Dandilion het volgende:
Ja de ietwat gezette dokter sutterland kwam hem regelmatig tegen op mn werk.
Vadsige kettingroker, maar supersympathiek. :')
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  donderdag 3 september 2015 @ 17:02:22 #162
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155789453
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand een eettio voor iets snels in de markthal?
Of mezes bij Obba.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155804759
Vanavond in de nieuwe toko van Bom Gosto geweest, ik vind het minder charmant. Zaak is te groot, rare gedateerde aankleding en ze zijn wat aan het klooien met de opmaak van de borden. Eten is nog steeds prima maar de sfeer vind ik minder.
pi_155805136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 16:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand een eettio voor iets snels in de markthal?
Voor heel snel, heb ik laatst Souq geprobeerd; Marokkaanse soort dikke pannenkoeken met vlees, groente of zoet. Is ook wel een aanrader.
  Admin vrijdag 4 september 2015 @ 17:57:13 #165
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_155820742
Video-impressie van de nieuwe inrichting van de Coolsingel:


Wat vinden jullie? Het lijkt me wel een mooie vooruitgang, maar het wordt vast weer een jaar in de rommel zitten. Al is dat wel de moeite waard, denk ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 4 september 2015 @ 18:11:00 #166
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155821044
quote:
7s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:28 schreef Tem het volgende:
Vanavond in de nieuwe toko van Bom Gosto geweest, ik vind het minder charmant. Zaak is te groot, rare gedateerde aankleding en ze zijn wat aan het klooien met de opmaak van de borden. Eten is nog steeds prima maar de sfeer vind ik minder.
Dat is jammer!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155824130
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef Breuls het volgende:
Video-impressie van de nieuwe inrichting van de Coolsingel:


Wat vinden jullie? Het lijkt me wel een mooie vooruitgang, maar het wordt vast weer een jaar in de rommel zitten. Al is dat wel de moeite waard, denk ik.
Duidelijk ontworpen door iemand die nooit op de fiets zit en geen verstand heeft van voetgangersstromen. Over die aansluitingen van het fietspad bij de WdW en op het Hofplein is geheel niet over nagedacht; gekopieerd van de huidige situatie en alleen tweerichtingsverkeer van gemaakt. Zelfs op de artist impressions zijn de fietsers de weg kwijt en om het mooi te laten lijken zijn hier en daar ook wat verkeerslichten 'vergeten'.

Typisch werk van een landschapsarchitect dus. Hopelijk hebben ze hem nog niet betaald voor dit prutswerk.
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:19:48 #168
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155824170
Ze kunnen beter jou inhuren! :D
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155824264
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:19 schreef Isegrim het volgende:
Ze kunnen beter jou inhuren! :D
Ik kan mij nogal ergeren aan het feit dat de gemeente bijvoorbeeld alle klachten over de fietssituatie achter het station totaal negeert en steeds slechter voor fietsers zorgt.
Maar gelukkig is het nog niet zo erg als ik Delft, waar de plaatselijke ambtenaren liever niet hebben dat er iemand fietst...
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:27:28 #170
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_155824362
Terwijl ze allemaal van die enquête-postertjes hebben dat ze van Rotterdam een 'nóg betere' fietsstad willen maken.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_155825605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 17:57 schreef Breuls het volgende:
Video-impressie van de nieuwe inrichting van de Coolsingel:


Wat vinden jullie? Het lijkt me wel een mooie vooruitgang, maar het wordt vast weer een jaar in de rommel zitten. Al is dat wel de moeite waard, denk ik.
Ik vind bredere fietspaden sowieso beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2015 20:57:44 ]
pi_155828096
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:23 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ik kan mij nogal ergeren aan het feit dat de gemeente bijvoorbeeld alle klachten over de fietssituatie achter het station totaal negeert en steeds slechter voor fietsers zorgt.
Maar gelukkig is het nog niet zo erg als ik Delft, waar de plaatselijke ambtenaren liever niet hebben dat er iemand fietst...
Of straten zoals de Meent of Voorburgstraat (bij Eudokiaplein) die versmalt worden zodat auto's daar zogezegd langzamer gaan rijden maar waardoor het als fietser gewoon erg onprettig fietsen is want eigenlijk te smal geworden.

In Delft met die vernieuwde situatie rond station waarbij ze die steeg hebben afgesloten voor fietsers?
pi_155904166
Hier mensen ''lid'' bij The Suicide Club? En is het wat?
Moeten zij weten
pi_155904734
De Meent hadden ze gewoon dicht moeten gooien voor auto's. Die kunnen gewoon over de Pompenburg, en dan ben je meteen af van al die aso's bij de coffeeshop die hun auto overal neer pleuren.

Maar goed, voorlopig is in de halve stad het fietspad afgezet. Westzeedijk was afgezet, en waarom? Het enige obstakel was dat stomme bord zelf. De brug bij de Puntegaalstraat is steeds afgezet, en gebeurt er wat? Nee. En dan leggen ze een totaal overbodig fietspad aan bij de Chinese boot, terwijl de weg daar breed zat was, wat ze dan een maand lang laten liggen zonder de laatste meter af te maken, waardoor je dus geen fietspad hebt én een smallere weg.

En ik heb mijn band al naar de klote gereden op de Westblaak, waarvan me ook niet duidelijk is wat ze er nou doen, want dat ligt er ook iedere keer hetzelfde bij.

Op de Blaak is het ook al maanden klunen.

Echt ongelofelijk, ze pleuren alles tegelijk open.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_155905067
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef NedKelly het volgende:

In Delft met die vernieuwde situatie rond station waarbij ze die steeg hebben afgesloten voor fietsers?
Ja, terwijl de onderdoorgang vanaf de Hooikade zo goed als af is, mag je daar pas ergens in 2017 rijden. En vanwege de sloop van het spoorviaduct kan je niet meer makkelijk via de Phoenixstraat doorrijden, waardoor door het centrum langs de gracht de enige route is om door Delft te komen, maar echt veilig is dat ook niet.
Nog mooier zijn de hekken die nu aan de zuidkant van het centrum staan, waardoor je om vanaf de Hooikade op de Phoenixstraat te komen ongeveer via de Oostpoort moet omrijden :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')