Heb er geen recht op. En ik wil ook gewoon werken. Maar ik kan geen zwaar werk doen, dat is de realiteit nu eenmaal. Mijn kwaliteiten liggen ook meer bij klantenservice/schrijven/vertaalwerkquote:Op maandag 20 juli 2015 19:00 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ja, k zou gewoon een uitkering aanvragen. Heb je daar niet sowieso al recht op gezien je regelmatig het ziekenhuis bezoekt?
Wel raar dat je geen werk kunt vinden. no hatequote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er geen recht op. En ik wil ook gewoon werken. Maar ik kan geen zwaar werk doen, dat is de realiteit nu eenmaal. Mijn kwaliteiten liggen ook meer bij klantenservice/schrijven/vertaalwerk
Ik zie momenteel best vaak vacatures daarover langskomenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb er geen recht op. En ik wil ook gewoon werken. Maar ik kan geen zwaar werk doen, dat is de realiteit nu eenmaal. Mijn kwaliteiten liggen ook meer bij klantenservice/schrijven/vertaalwerk
Ja bedoelde een andere tetouaribo, was voor jouw tijd.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik volg gewoon een opleiding a tjapsel
Valt wel mee. Veel baantjes in mijn stad zijn bijv in supermarkten, blokker, hema etc. Daar ben ik ook al te oud voor.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wel raar dat je geen werk kunt vinden. no hate
Moest weer lachenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja bedoelde een andere tetouaribo, was voor jouw tijd.
Klantenservice?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie momenteel best vaak vacatures daarover langskomen
Waren vrouwen maar net zo makkelijk als dat jij bent.quote:
wch het giechelsletjequote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar net zo makkelijk als dat jij bent.
Bij uitzendbureau's ingeschreven staan werkt ook. Daar hebben ze vooral van die banen waarbij je mensen moet helpen. Enige nadeel is dat je bij wijze van nergens op kunt rekenen mochten ze geen werk hebben.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Veel baantjes in mijn stad zijn bijv in supermarkten, blokker, hema etc. Daar ben ik ook al te oud voor.
Wil wel een pruik opzettenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar net zo makkelijk als dat jij bent.
Rondkijken mag altijdquote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef TARDIS. het volgende:
Holy fuck toto, wat een verhaal!
Wil je deze kant op komen? Ik ga zelf met 2 weken verhuizen maar ik kan eens rondkijken of er goedkoop iets te vinden is in de buurt?
Wat een laffe streek van je ouders, ongelooflijk.
hihi jankbekquote:Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Prima. Nu nog van die 'post'-knop afblijven.
Sta ik al een paar jaar.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bij uitzendbureau's ingeschreven staan werkt ook. Daar hebben ze vooral van die banen waarbij je mensen moet helpen. Enige nadeel is dat je bij wijze van nergens op kunt rekenen mochten ze geen werk hebben.
Ah oke, dat is in ieder geval mooi. Ik zal eens rondkijken.Heb zoals gezegd nog maar 2 weken hier dus misschien vind ik niets maar ik hou je op de hoogte!!quote:Op maandag 20 juli 2015 19:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rondkijken mag altijdmn vriendin woont in jouw stad dus heb dr niks op tegen.
Hoe is het met je steekwonden tetou.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ook regelmatig langs gaan he, anders heeft het nog geen zin
Thnxquote:Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ah oke, dat is in ieder geval mooi. Ik zal eens rondkijken.Heb zoals gezegd nog maar 2 weken hier dus misschien vind ik niets maar ik hou je op de hoogte!!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een tip: date nooit een fokster
Probeer de post anders. Het sorteercentrum, dat is niet zo zwaar. Toentertijd namen ze iedereen aan, weet niet of dat nog zo is.quote:
Vertel even over wat je tijdens de zomerfeesten allemaal gaat uitspoken om Neverknown jaloers te maken dan.quote:
ff tr gedaan, gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij moet je er al helemaal buiten houden want ik pak je
Wat gaat er dan gebeuren?quote:
Ik heb biij PostNL op de zakelijke klantenservice gezeten twee jaar, verdient als een tierelier en zitten op Breda Centraal. Zoeken regelmatig mensen en geven je goede training met lage instap. Zou zeker even kijken.quote:
Nee Meloewa. Die is helemaal mental gegaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft hij jou gedate soms?
Wow shit nee, ff de buks klaarleggen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beste Chai, als je echt blij wilt gaan doen en niet in bent voor een positieve chat dan zal dit je gedachten misschien doen veranderen.
Misschien moet je even uitloggen en kalmeren, dit zet geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij moet je er al helemaal buiten houden want ik pak je
holy fuck doe normaalquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beste Chai, als je echt blij wilt gaan doen en niet in bent voor een positieve chat dan zal dit je gedachten misschien doen veranderen.
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb biij PostNL op de zakelijke klantenservice gezeten twee jaar, verdient als een tierelier en zitten op Breda Centraal. Zoeken regelmatig mensen en geven je goede training met lage instap. Zou zeker even kijken.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Probeer de post anders. Het sorteercentrum, dat is niet zo zwaar. Toentertijd namen ze iedereen aan, weet niet of dat nog zo is.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Meloewa. Die is helemaal mental gegaan.
Dank je wel dat je adequaat handelde op mijn TR lieve Hork.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien moet je even uitloggen en kalmeren, dit zet geen zoden aan de dijk.
Drebin zei ooit dat wij als kinderen voor hem waren dus wellicht mag je bij hem op zolder logeren.quote:
Graag gedaan poepie.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel dat je adequaat handelde op mijn TR lieve Hork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |