quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 23:28 schreef tetouaribo het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Een tip: date nooit een fokster
Probeer de post anders. Het sorteercentrum, dat is niet zo zwaar. Toentertijd namen ze iedereen aan, weet niet of dat nog zo is.quote:
Vertel even over wat je tijdens de zomerfeesten allemaal gaat uitspoken om Neverknown jaloers te maken dan.quote:
ff tr gedaan, gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij moet je er al helemaal buiten houden want ik pak je
Wat gaat er dan gebeuren?quote:
Ik heb biij PostNL op de zakelijke klantenservice gezeten twee jaar, verdient als een tierelier en zitten op Breda Centraal. Zoeken regelmatig mensen en geven je goede training met lage instap. Zou zeker even kijken.quote:
Nee Meloewa. Die is helemaal mental gegaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heeft hij jou gedate soms?
Wow shit nee, ff de buks klaarleggen.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beste Chai, als je echt blij wilt gaan doen en niet in bent voor een positieve chat dan zal dit je gedachten misschien doen veranderen.
Misschien moet je even uitloggen en kalmeren, dit zet geen zoden aan de dijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij moet je er al helemaal buiten houden want ik pak je
holy fuck doe normaalquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Beste Chai, als je echt blij wilt gaan doen en niet in bent voor een positieve chat dan zal dit je gedachten misschien doen veranderen.
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb biij PostNL op de zakelijke klantenservice gezeten twee jaar, verdient als een tierelier en zitten op Breda Centraal. Zoeken regelmatig mensen en geven je goede training met lage instap. Zou zeker even kijken.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Probeer de post anders. Het sorteercentrum, dat is niet zo zwaar. Toentertijd namen ze iedereen aan, weet niet of dat nog zo is.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee Meloewa. Die is helemaal mental gegaan.
Dank je wel dat je adequaat handelde op mijn TR lieve Hork.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien moet je even uitloggen en kalmeren, dit zet geen zoden aan de dijk.
Drebin zei ooit dat wij als kinderen voor hem waren dus wellicht mag je bij hem op zolder logeren.quote:
Graag gedaan poepie.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel dat je adequaat handelde op mijn TR lieve Hork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |