En een baan. Want geld raakt op natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
Zou je je wel in willen schrijven als je geld had?
Dit ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Als er mishandeling in het spel is dan gaan er wel wat deuren voor je open qua hulp.
Tof. Nee, "tas pakken en opkankeren." Ik citeer.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:56 schreef Chai het volgende:
Toto, als je een plekje vindt, ik wil wel helpen met spullen overhuizen.(klein bestelbusje, past best veel in). Of willen je ouders wel helpen met de verhuizing?
What the fuck ... Zeg me niet dat dit allemaal komt omdat je niet werkt. Je ouders mogen juist een beetje trots zijn dat je niet aan drinken en drugs doet.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze zijn me zat omdat ik noggeen werk heb, maar wel af en toe naar mn vriendin of vrienden ga. Verder kom ik ook nergens, ga niet uit, drink nieT, geen drugs, etc
maar goed, ze willen nu overal een probleem van maken en me op alle mogelijke manieren pakken. Kamer is dus half leeggehaald, en alle foto's van mij liggen op de vuilnisbelt.
Verbaast me niks dit.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Gewoon kraakpand in en drugs gebruiken, deed ik ook toen ik 15 was
quote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ze zijn me zat omdat ik noggeen werk heb, maar wel af en toe naar mn vriendin of vrienden ga. Verder kom ik ook nergens, ga niet uit, drink nieT, geen drugs, etc
maar goed, ze willen nu overal een probleem van maken en me op alle mogelijke manieren pakken. Kamer is dus half leeggehaald, en alle foto's van mij liggen op de vuilnisbelt.
Richting Breda of wat?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tof. Nee, "tas pakken en opkankeren." Ik citeer.
Pardon?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
Komt wel goed als je je zaken weer op de rit hebt. Ik bedoel ik kan ze ook niet kwalijk nemen dat ze niet willen dat je als DP eindigt
Ja das het probleem. Mn ma houdt dat tegen. Die weet namelijk dat ik dan meer om op te staan heb. Smerig spelletje.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:56 schreef Catkiller het volgende:
Als er mishandeling in het spel is dan gaan er wel wat deuren voor je open qua hulp.
Jawel dus, omdat ik thuiszit en 'niks uitvoer behalve uit fatsoen groeien"quote:Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
What the fuck ... Zeg me niet dat dit allemaal komt omdat je niet werkt. Je ouders mogen juist een beetje trots zijn dat je niet aan drinken en drugs doet.
Uhuh.quote:
fucking triest gedrag ditquote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gemeen eigenlijk damn. Heb je broers/zussen, zo ja, verliep het bij hun ook zo dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel dus, omdat ik thuiszit en 'niks uitvoer behalve uit fatsoen groeien"
Verstandig. Beter ff bij een mattie logeren.quote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld. Maar mn vriendin ga ik hier niet in betrekken.
Precies. Ik wil niet slecht praten over je ouders maar volgens mij zit er wel een steekje los als je over zo iets zo ver gaat.quote:
Ja jij wel, aard van het beestje.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:00 schreef tetouaribo het volgende:
Maar ja, k zou gewoon een uitkering aanvragen. Heb je daar niet sowieso al recht op gezien je regelmatig het ziekenhuis bezoekt?
ga lijmsnuiven in je kraakpand jijquote:
Broer. Die gaat binnenkort ook weg. En ja die krijgt ook wel eens wat te verdureb, maar niet zo erg als ikquote:Op maandag 20 juli 2015 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gemeen eigenlijk damn. Heb je broers/zussen, zo ja, verliep het bij hun ook zo dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |