Je moet ook wel blijven opletten he. Uutje was -relatief- lang vrij nogquote:
Maar dat is logisch...quote:Op maandag 20 juli 2015 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet ook wel blijven opletten he. Uutje was -relatief- lang vrij nog
quote:Waar gaan we de competitie naar dit seizoen vervolgen?
Doe je ogen maar eens dicht, dan zie je wat van jou is hahahaquote:Op maandag 20 juli 2015 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jullie graaien maar raak, maar Swansea is van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe je ogen maar eens dicht, dan zie je wat van jou is hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Da's mijn favo cluppie. Al 5x ruim boven doelstelling gedaan met die clubquote:
Wil je Boularouz nog wegdoenquote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef Vasion het volgende:
Heb vandaag de bekerfinale tegen PSV op het programma.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag hem hebben broeder. Omdat jij het bent.
Ja tochquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
We zetten het samenwerkingsverband Feyenoord-Excelsior weer op
Mag ik dan Courtois, Fabregas, Hazard en Costa ophalen bij Chelseaquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
We zetten het samenwerkingsverband Feyenoord-Excelsior weer op
Gefeliquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
De beker gewonnen met een 3-0 zege op kampioen PSV
? Beker moet toch nog beginnenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
De beker gewonnen met een 3-0 zege op kampioen PSV
Jup... ik ga ook aan de slagquote:Op maandag 20 juli 2015 20:12 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn spelers staan ook niet al te scherp, nog verder frunniken met tactiek.
1 per speelronde volgens mij jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik mag nog 19 oefenwedstrijden spelen maar dat hele stukje waarin je kan uitdagen is nu weg?
Max. 1 per XX uur ofzo?
quote:
Oh, je kan ook na de voorbereidingsperiode nog oefenwedstrijden doen?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1 per speelronde volgens mij ja
jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh, je kan ook na de voorbereidingsperiode nog oefenwedstrijden doen?
Ik heb gewoon niks gecreeerd....quote:Op maandag 20 juli 2015 20:22 schreef Zhero het volgende:
Denk dat ik van formatie ga veranderen, heb niet echt de spelers voor 4-5-1
in het echt speelden ze ook 4-3-3quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks gecreeerd....
Heb wel al geinvesteerd in middenvelders, beetje jamer
4-3-3 lijkt me niet echt handig voor een club als Willem II. Misschien dan 4-4-2 ofzo.
Ik iig welquote:Op maandag 20 juli 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Ik zie dat ik nog goed in elke linie moet investeren
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71quote:Op maandag 20 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Moet echt even een scout aanschaffen en een fatsoenlijke verdediger erbij hebben. Ramon zomer met 65 is m'n beste
.
Moet 12 worden geen 15quote:Op maandag 20 juli 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71
Oh dan heb je het wel zwaar getroffen jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:43 schreef Zhero het volgende:
[..]
Moet 12 worden geen 15. Zal je club niet teleurstellen
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.quote:
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeftquote:Op maandag 20 juli 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.
Ik moet mijn elftal nog inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeft
Ik zal jou eens inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet mijn elftal nog inrichten.
Thnxquote:Op maandag 20 juli 2015 20:45 schreef Funel het volgende:
Ado trouwens wel goede zaken gedaan met Boilesen en Arias
Nu kun je hem alsnog overnemen als je wilquote:Op zondag 19 juli 2015 23:22 schreef Zhero het volgende:
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht had
Moet toch wat investeren in betere spelers merk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 23:32 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nu kun je hem alsnog overnemen als je wil
Oh fuck, ik had 4 dagen terug mijn 11-jarig jubileumquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Poe, morgen sta ik precies 10 jaar en 1 maand ingeschreven op OSM. Tijd vliegt.
Dit vraag ik me dus ook af...quote:Op maandag 20 juli 2015 20:33 schreef Funel het volgende:
Hoe werkt het shirt sponsor nou? vorig seizoen had ik steeds een streak van 0/12 ofzo
Ah, jammer. Krijg nu maar 6750 euro shirtsponsorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef Wazaaaaa het volgende:
Shirtsponsor streak werkt soms inderdaad niet.
http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-5/258077/1
Je krijgt geen 2,2 miljoen als laatste streak, maar 2,2 miljoen in totaal (verdeeld over 12 dagen). Alleen de laatste 2 dagen zijn echt veel geld, de eerste dagen krijg je echt prutbedragenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef Funel het volgende:
[..]
Ah, jammer. Krijg nu maar 6750 euro shirtsponsor. Met streak zou dit dan oplopen tot 2.2 miljoen, enorm verschil.
Ah zo, ja die eerste dagen heb je echt niets aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je krijgt geen 2,2 miljoen als laatste streak, maar 2,2 miljoen in totaal (verdeeld over 12 dagen). Alleen de laatste 2 dagen zijn echt veel geld, de eerste dagen krijg je echt prutbedragen
Met je B-team met 4-0 van Groningen gewonnen?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:33 schreef jarti66 het volgende:
Niemand die een oefenwedstrijdje wil spelen?
Tegen mijn B team.
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrechtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met je B-team met 4-0 van Groningen gewonnen?
Wauw
Hehequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrecht)
Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekikquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrecht)
Succesquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekik
Jij verkoopt ook niksquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:23 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
hij zal wel de hoofdprijs vragen
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopenquote:
Ik zag dat jij al 4/5 beter had dus dacht dit moet toch wel lukkenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopen..Hij is niet echt hoog qua score, maar nog wel jong en dus trainbaar. Heb een scout op pad gestuurd en als die met een leuke middenvelder komt, verkoop ik Andersen.
Dan heb ik interesse in Andersen!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik Andersen zal verkopen..Hij is niet echt hoog qua score, maar nog wel jong en dus trainbaar. Heb een scout op pad gestuurd en als die met een leuke middenvelder komt, verkoop ik Andersen.
Ja klopt, daarom twijfel ik ook. Hetzelfde met Bazoer, die wel erg laag is qua score. Die had ik wel hoger verwacht. Maarjah heb ook wisselspelers nodig haha. Als ik een leuke middenvelder krijg doe ik ze in de verkoop.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zag dat jij al 4/5 beter had dus dacht dit moet toch wel lukken
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:32 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom twijfel ik ook. Hetzelfde met Bazoer, die wel erg laag is qua score. Die had ik wel hoger verwacht. Maarjah heb ook wisselspelers nodig haha. Als ik een leuke middenvelder krijg doe ik ze in de verkoop.
Hoeveel wil je bieden? Als het erg goed bod is doe ik hem misschien nu al in de verkoopquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:29 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Dan heb ik interesse in Andersen!
Toepasselijke naam heeft iequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:34 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb nu een verdediger van gent gescout. 71 en 33 aanval en 19 jaar wop wop
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Voor hoeveel verkoop je Willems of Rekik
Je hebt al bijna geen spelers meer overquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.
Maar ik kan maar 1 speler per dag scouten en ik heb er nog 3 nodig.
Dat 1 speler per dag scouten is wel balen jah, heb ook nog spelers nodig maar duurt nu zo lang.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Willems zoiezo niet, Rekik moet ik eerst een geschikte(betere) vervanger voor vinden.
Maar ik kan maar 1 speler per dag scouten en ik heb er nog 3 nodig.
Klopt, maar wel bijna 50 miljoen op de bankquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:37 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je hebt al bijna geen spelers meer over.
Je vangt dus ff 1 miljoen rente vanavondquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:39 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel bijna 50 miljoen op de bank![]()
Heb nog 1 ervaren back, 1 trainbare back, een ervaren centrale verdediger en nog een aanvallende middenvelder nodig.
Kloptquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:41 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je vangt dus ff 1 miljoen rente vanavond?
Ik geef je 13 miljoen voor Maher. Oh laatmaar te weinig middenveldersquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:44 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ben nu Zé Roberto aan het scouten, 41 jaartjes jong.
Ik scout deze baasquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:44 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Klopt![]()
Ben nu Zé Roberto aan het scouten, 41 jaartjes jong.
Voor dat geld kun je ook Zivkovic(van Partizan) scouten 75-68 en 19 jaar dus nog beter ookquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoger dan 5.300.000 ga ik niet.
Nee, daar doe ik hem niet voor weg, dan geef ik hem aan de engine voor 6,5m.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:52 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hoger dan 5.300.000 ga ik niet.
Als ik er genoeg had was het nog steeds veel te weinigquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:46 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik geef je 13 miljoen voor Maher. Oh laatmaar te weinig middenvelders
Meer dan dat hij waard is. 14 miljoen dan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:56 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Als ik er genoeg had was het nog steeds veel te weinig
Minstens 20 miljoen. Aan een geschikte vervanger ben ik meer kwijt.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Meer dan dat hij waard is. 14 miljoen dan.
Valt mee, ik had gisteren Zimling 4 miljoen waard, voor 8 miljoen verkocht en is pas tweede dag van de voorbereiding.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Als je ze te duur op de transferlijst zet koopt de pc ze soms donders traag
Hoe kan jouw stadion nu al level 6 zijnquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:59 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Minstens 20 miljoen. Aan een geschikte vervanger ben ik meer kwijt.
Ja betere clubs beginnen op een hoger level, ligt aan de capaciteit volgens mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kan jouw stadion nu al level 6 zijn
Of begint het bij betere clubs op een hoger level?
Aahquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:30 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja betere clubs beginnen op een hoger level, ligt aan de capaciteit volgens mij.
Ik had je even bespioneerdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:32 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Waar kun je de stadion levels van andere clubs trouwens zien?
Oh ik wist niet eens dat je dat dan kon zien.quote:
Ik wou even je instellingen zien maar goed, de helft ontbreekt dan alsnogquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat je dat dan kon zien.
Neem nooit een scout in dienst, ik ga altijd uit van mijn eigen kracht
Aan een scout heb je ook niks als je iemand zn stadion levels of team formatie/opstelling zou willen zien hoorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:36 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat je dat dan kon zien.
Neem nooit een scout in dienst, ik ga altijd uit van mijn eigen kracht
20 Miljoen voor Maher vind ik nog vriendelijk. Zou er zeker 25 voor willen hebben.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:59 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Minstens 20 miljoen. Aan een geschikte vervanger ben ik meer kwijt.
Zet hem op vakantie modus.. of kan dat alleen met seizoenskaart?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haagie ik ga morgen op vakantie dus weet niet of ik vaak tijd/zin/in staat ben om OSM te checken. Dus niet kicken in het geval van lange inactiviteit svp
Haha, had hem dat net ook gestuurd in een DM'tjequote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zet hem op vakantie modus.. of kan dat alleen met seizoenskaart?
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:57 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha, had hem dat net ook gestuurd in een DM'tje
Naar 'Mijn Profiel' gaan en dan aan de linkerkant Vakantie mode.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 19:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Hoe zet je hem in vakantiemodus dan? Ik ga vrijdag op vakantie, maar hoe zit het dan eigenlijk met fitheid en dergelijke?
Gewoon de computer of echt een andere speler?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:02 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Naar 'Mijn Profiel' gaan en dan aan de linkerkant Vakantie mode.
Bij Vakantie mode laat je iemand anders je team managen.
Andersen, geen 80 maar wel jong en trainbaar. 5,5 miljoen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Iemand een middenveldert vanaf +-80 te koop?
Kun je even boden accepteren/tegen bod doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kun je even boden accepteren/tegen bod doen
Die Besic op transferlijst?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
En die spitsquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:15 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]Ligt eraan of iemand een middenveldert voor me heeft
Wtf een andere speler? Hoe gaat dat in zijn werk dan, wordt hij er na 2 weken er gewoon weer uitgekickt? Dat doet toch niemand, voor 2 weken een club coachen omdat de echte manager met vakantie is.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:13 schreef Zhero het volgende:
Echt een andere speler, weet niet of iemand van ons mogelijk is omdat we in zelfde competitie zitten. In vakantiemodus kan je geen transfers doen en dergelijke, enkel opstelling en tactiek.
5,3?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:16 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Andersen kopen? 5,5 miljoen?
Jawel hoor, vroeger ook vaker gedaan voor matenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:19 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wtf een andere speler? Hoe gaat dat in zijn werk dan, wordt hij er na 2 weken er gewoon weer uitgekickt? Dat doet toch niemand, voor 2 weken een club coachen omdat de echte manager met vakantie is.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
2-0 verloren van Twente oefenwedstrijd. Waarom werken mijn fucking tactieken nooit.
Huh, daar kwam mijn scout mee aankakken net. Zien we elkaars gescoute spelers ook? Of heb jij ook Besic gescout?quote:
Ik had hem ook gescout jaquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Huh, daar kwam mijn scout mee aankakken net. Zien we elkaars gescoute spelers ook? Of heb jij ook Besic gescout?
Gescoute spelers komen gewoon op de transferlijst te staan. Als je 'm niet koopt kan een ander 'm kopenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Huh, daar kwam mijn scout mee aankakken net. Zien we elkaars gescoute spelers ook? Of heb jij ook Besic gescout?
Uitgenodigdquote:
Te laatquote:
Dat vind ik toch wel redelijk, al vraag ik me wel af hoe ik dat voor de rest ga doen, mijn beste spelers zijn ook allemaal training materiaal (m.u.v. Pietje)quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Te laat
Verloren met 2-0 van vitesse
Wel 2 spelers waar ik al twijfels bij had door het ijs gezakt.
Ik wil beter. Gister 1-1 tegen Excelsior, maar toen had ik een 4-5-1 opstelling staan met slechts 2 basis spelers die ik uiteindelijk wil gebruiken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat vind ik toch wel redelijk, al vraag ik me wel af hoe ik dat voor de rest ga doen, mijn beste spelers zijn ook allemaal training materiaal (m.u.v. Pietje)
Excelsior zoek nog een tegenstanderquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
Irritant dat je maar 1 oefenwedstrijd per speelronde kan doen
Weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef Funel het volgende:
Ik denk dat je beter tegen medespeler kan spelen. om echt je tactiek te testen
Eerste keer tegen DSO 3-1, nu 5-0quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:47 schreef Funel het volgende:
Ik denk dat je beter tegen medespeler kan spelen. om echt je tactiek te testen
Ik daag je uitquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:29 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik wil wel. Speel met een tweede elftal dus moet te doen zijn voor jou
Hiermee moet plaatst 15 wel lukken tochquote:
Zo kom ik mooi van mijn overbodige spelers af. Ik heb denk ik nu alleen geen interessante spelers meer voor jou. Maar je kan altijd een bod op iemand doenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bedankt weer Jarti. Tot nu toe elke dag zaken gedaan
Wij gaan het bijna tegen elkaar opnemen, wat een spanning!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Argentijnse spits van skill 75 gekocht, m'n 3e aankoop alweer. Spits (Romero) , middenvelder (Engelaar) en keeper (Kraft). Nu weer even sparen voor een betere verdediger of twee en ik neem aan dat ik me dan wel red.
Ik ookquote:
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mijquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook
Net als een paar fatsoenlijke verdedigers + keeper
Of vissen bij andere clubsquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mij
Je kan onderhandelen met andere spelers, je kan spelers scouten. Wat had je anders gewild dan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat je alleen maar uit de transferlijst spelers kan pikken blijft een doorn in het oog voor mij
Complete vrijheid dat je uit alle competities kan vissen/scouten ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je kan onderhandelen met andere spelers, je kan spelers scouten. Wat had je anders gewild dan?
Topshow, genot, ditdatalles!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wij gaan het bijna tegen elkaar opnemen, wat een spanning!
Ik ook, keeper en middenveldquote:Op woensdag 22 juli 2015 16:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ook
Net als een paar fatsoenlijke verdedigers + keeper
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuldquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:30 schreef Zhero het volgende:
www.osmscoutlijst.nl mensen, kun je exact de speler scouten die je wilt. Geleerd van haagse in het eerste seizoen.
Kan het een speler zijn die al gescout was?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuld
Had ik ook één keer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit klopt niet soms faalt de pc. Bij mij had hij niemand terwijl ik alles precies had ingevuld
Denk het niet. Heb nu maar wat ruimer gedaan en denk niet dat hier iemand bij Chievo scoutquote:Op woensdag 22 juli 2015 17:51 schreef Zhero het volgende:
[..]
Kan het een speler zijn die al gescout was?
Ja dat kan ook toch?quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Complete vrijheid dat je uit alle competities kan vissen/scouten ?
Ook uit de 2de Bundesliga of het Championship ? nee he ?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja hoor, je kan spelers uit alle competities scouten.
Ag joh jij hebt veel meer geld dan de restquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:09 schreef GwaiLow het volgende:
Mn team ziet er nog steeds dramatisch uit. Hoop dat het me lukt dit seizoen een degelijk team neer te zetten.
Nee, maar ik begrijp ook wel dat ze die mogelijkheid niet hebben aangebracht. Daar zou zo weinig gebruik van worden gemaakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook uit de 2de Bundesliga of het Championship ? nee he ?
Zeg dan niet dat je kan scouten uit alle competitiesquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp ook wel dat ze die mogelijkheid niet hebben aangebracht. Daar zou zo weinig gebruik van worden gemaakt.
Geen flauw idee, ik kan niet in andermans portemonnee kijken.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag joh jij hebt veel meer geld dan de rest
Lol, kijk eens naar mn keepers en middenveld.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow![]()
![]()
Heeft iedereen in de 70 al en zeurt over zijn team met fucking ADO
Mijn gemiddelde is 59. Lekker man.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow![]()
![]()
Heeft iedereen in de 70 al en zeurt over zijn team met fucking ADO
Sorry, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat je kan scouten uit alle competities
Kijk jij eens naar clubs met dezelfde doelstelling i.p.v. te miepenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, kijk eens naar mn keepers en middenveld.
Er is 1 club die dezelfde doelstelling als ik moet behalen. En die lopen idd wat achter, maar dat was in het begin ook al zo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kijk jij eens naar clubs met dezelfde doelstelling i.p.v. te miepen
Je hebt toch doelstelling 12? 10 blijkbaar en je hebt al betere selectie dan Groningen/Heerenveemquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Er is 1 club die dezelfde doelstelling als ik moet behalen. En die lopen idd wat achter, maar dat was in het begin ook al zo.
Nee, moet tiende worden. Dat moet wel lukken, maar mijn persoonlijke doelstelling ligt wel een stukje hoger dan dat, hahaquote:
Ik heb ook nog nooit met deze engine gespeeld. Wel leuk om weer eens te spelen. Lekker met een kleine club als Willem II.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:27 schreef GwaiLow het volgende:
Maar vind deze uitdaging wel leuk. Competitie die helemaal vol zit met seizoenskaart houders. Moet je wel echt aan de bak.
Werd vroeger ook wel kampioen met clubs die 16e moesten worden in volle competities. Maar dat was met de vorige engine. Nieuwe Engine heb ik nog geen enkele competitie gespeeld, dus zal mijn tactieken weer helemaal moeten uitvinden, en dat kan wel eens tijd gaan kosten.
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit met deze engine gespeeld. Wel leuk om weer eens te spelen. Lekker met een kleine club als Willem II.
Hoeveel eigen vermogen heb jijquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.
Vind overigens dat Willem II in het echt een veel beter team heeft dan de skills van de spelers in OSM
Ja het valt een beetje tegen inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, gelijk heb je. Met top clubs is toch altijd een stuk lastiger spelen omdat je alleen maar 1e kan worden. Kan je ook minder managerpunten mee verdienen dan een kleine club.
Vind overigens dat Willem II in het echt een veel beter team heeft dan de skills van de spelers in OSM
.Haha, dat is een onbeleefde vraagquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:33 schreef Zhero het volgende:
[..]
Hoeveel eigen vermogen heb jij? -20 miljoen met ADO
![]()
Dus ik dacht, die moet er flink wat eigen vermogen in gepompt hebbenquote:Geld ontvangen
¤ 22.483.959
Geld geïnvesteerd
¤ 42.671.520
Verschil
¤ -20.187.561
Haha nee, ik had er nog wel eigen vermogen op staan zag ik. Had al een hele tijd niet meer gespeeld. En je hebt natuurlijk ook nog achievements die je kunt claimen (als je ze behaald hebt). Dus zo krijg je wel wat poenquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:37 schreef Zhero het volgende:
Onbeleefde vraag iddMaar ik zag dit bij transfers:
[..]
Dus ik dacht, die moet er flink wat eigen vermogen in gepompt hebben![]()
Plek 14quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Hoe is het met jullie ambities?
Ik ga voor top 5.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Niet degraderen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes
Alles is mogelijk. Je bent je wel lekker aan het roeren op de transfermarkt zie ik.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ga voor top 5.
Als het nog de oude engine was ging ik voor het kampioenschap, maar helaas.
Ik weet niet hoe de andere teams er voor staan verder maar volgens mij heb jij wel vrij gericht aangekocht al toch?quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar manquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet nog niet of hier blij mee moet zijn
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar man
Sta je 24/7 ingelogd ?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken ja
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Je bent je wel lekker aan het roeren op de transfermarkt zie ik.
Heb nu wel door dat het kopen van supertalenten niet verstandig is(tenzij je een lage doelstelling hebt)quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed je het uitmuntend goed!
bannen s.v.p.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Wat? Cheat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Aldus J Cruijffquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Denk ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Ja eigen vermogen zelf gekocht zekerquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat? Cheat?
Iedereen heeft ook nog zoiets als een eigen vermogen he.
Kijk eens bij transfers, heb wat spelers erop gezet. Zit er iets tussen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
De druk wordt nu toch wel hoog. :0quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.
Nee nee, niet zelf gekocht. Mijn eigen vermogen had ik nog van een periode geleden dat ik speelde. Zoals ik net al zei kan je op verschillende manieren eigen vermogen ''verdienen''.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |