Hoe krijg je dat voor elkaar manquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, ik weet nog niet of hier blij mee moet zijn
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken jaquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar man
Sta je 24/7 ingelogd ?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zit wel de hele dag een beetje rond te klikken ja
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alles is mogelijk. Je bent je wel lekker aan het roeren op de transfermarkt zie ik.
Heb nu wel door dat het kopen van supertalenten niet verstandig is(tenzij je een lage doelstelling hebt)quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vorig seizoen deed je het uitmuntend goed!
bannen s.v.p.quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Wat? Cheat?quote:Op woensdag 22 juli 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
Gwailow cheat man 20 miljoen meer dan de rest dat slaat nergens op.
Aldus J Cruijffquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja klopt, de bal is rond en iedereen kan theoretisch kampioen worden.
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Denk ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2015 19:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha indeed
Maar mijn voorspelling is dat PSV het kampioenschap pakt.
Ja eigen vermogen zelf gekocht zekerquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat? Cheat?
Iedereen heeft ook nog zoiets als een eigen vermogen he.
Kijk eens bij transfers, heb wat spelers erop gezet. Zit er iets tussen?quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
De druk wordt nu toch wel hoog. :0quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook afgaande op de selecties.
Nee nee, niet zelf gekocht. Mijn eigen vermogen had ik nog van een periode geleden dat ik speelde. Zoals ik net al zei kan je op verschillende manieren eigen vermogen ''verdienen''.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eigen vermogen zelf gekocht zeker![]()
Das toch niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |