Je moet ook wel blijven opletten he. Uutje was -relatief- lang vrij nogquote:
Maar dat is logisch...quote:Op maandag 20 juli 2015 16:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet ook wel blijven opletten he. Uutje was -relatief- lang vrij nog
quote:Waar gaan we de competitie naar dit seizoen vervolgen?
Doe je ogen maar eens dicht, dan zie je wat van jou is hahahaquote:Op maandag 20 juli 2015 17:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Jullie graaien maar raak, maar Swansea is van mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 20 juli 2015 17:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Doe je ogen maar eens dicht, dan zie je wat van jou is hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Da's mijn favo cluppie. Al 5x ruim boven doelstelling gedaan met die clubquote:
Wil je Boularouz nog wegdoenquote:Op maandag 20 juli 2015 18:51 schreef Vasion het volgende:
Heb vandaag de bekerfinale tegen PSV op het programma.
quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je mag hem hebben broeder. Omdat jij het bent.
Ja tochquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
We zetten het samenwerkingsverband Feyenoord-Excelsior weer op
Mag ik dan Courtois, Fabregas, Hazard en Costa ophalen bij Chelseaquote:Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
We zetten het samenwerkingsverband Feyenoord-Excelsior weer op
Gefeliquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
De beker gewonnen met een 3-0 zege op kampioen PSV
? Beker moet toch nog beginnenquote:Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
De beker gewonnen met een 3-0 zege op kampioen PSV
Jup... ik ga ook aan de slagquote:Op maandag 20 juli 2015 20:12 schreef Zhero het volgende:
[..]
Mijn spelers staan ook niet al te scherp, nog verder frunniken met tactiek.
1 per speelronde volgens mij jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik mag nog 19 oefenwedstrijden spelen maar dat hele stukje waarin je kan uitdagen is nu weg?
Max. 1 per XX uur ofzo?
quote:
Oh, je kan ook na de voorbereidingsperiode nog oefenwedstrijden doen?quote:Op maandag 20 juli 2015 20:20 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
1 per speelronde volgens mij ja
jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh, je kan ook na de voorbereidingsperiode nog oefenwedstrijden doen?
Ik heb gewoon niks gecreeerd....quote:Op maandag 20 juli 2015 20:22 schreef Zhero het volgende:
Denk dat ik van formatie ga veranderen, heb niet echt de spelers voor 4-5-1
in het echt speelden ze ook 4-3-3quote:Op maandag 20 juli 2015 20:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niks gecreeerd....
Heb wel al geinvesteerd in middenvelders, beetje jamer
4-3-3 lijkt me niet echt handig voor een club als Willem II. Misschien dan 4-4-2 ofzo.
Ik iig welquote:Op maandag 20 juli 2015 20:29 schreef Funel het volgende:
Ik zie dat ik nog goed in elke linie moet investeren
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71quote:Op maandag 20 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Moet echt even een scout aanschaffen en een fatsoenlijke verdediger erbij hebben. Ramon zomer met 65 is m'n beste
.
Moet 12 worden geen 15quote:Op maandag 20 juli 2015 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ah joh nie miepen mijn beste was 60 Fisher en hebben zelfde doelstelling. Al heb ik nu Boilahrouz van 71
Oh dan heb je het wel zwaar getroffen jaquote:Op maandag 20 juli 2015 20:43 schreef Zhero het volgende:
[..]
Moet 12 worden geen 15. Zal je club niet teleurstellen
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.quote:
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeftquote:Op maandag 20 juli 2015 20:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is bij mij allemaal bagger, vooral de verdediging. Maar met drie verdedigers spelen lijkt me onverstandig met zo'n baggerclub als Willem II.
Ik moet mijn elftal nog inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja eens. Maar ik speelde dus tegen Haags die speelde maar met 1 aanvaller terwijl hij juist heel veel aanvallers heeft
Ik zal jou eens inrichtenquote:Op maandag 20 juli 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet mijn elftal nog inrichten.
Thnxquote:Op maandag 20 juli 2015 20:45 schreef Funel het volgende:
Ado trouwens wel goede zaken gedaan met Boilesen en Arias
Nu kun je hem alsnog overnemen als je wilquote:Op zondag 19 juli 2015 23:22 schreef Zhero het volgende:
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht had
Moet toch wat investeren in betere spelers merk ikquote:Op maandag 20 juli 2015 23:32 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nu kun je hem alsnog overnemen als je wil
Oh fuck, ik had 4 dagen terug mijn 11-jarig jubileumquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:09 schreef GwaiLow het volgende:
Poe, morgen sta ik precies 10 jaar en 1 maand ingeschreven op OSM. Tijd vliegt.
Dit vraag ik me dus ook af...quote:Op maandag 20 juli 2015 20:33 schreef Funel het volgende:
Hoe werkt het shirt sponsor nou? vorig seizoen had ik steeds een streak van 0/12 ofzo
Ah, jammer. Krijg nu maar 6750 euro shirtsponsorquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:10 schreef Wazaaaaa het volgende:
Shirtsponsor streak werkt soms inderdaad niet.
http://www.onlinesoccermanager.nl/Forums/Topic/-5/258077/1
Je krijgt geen 2,2 miljoen als laatste streak, maar 2,2 miljoen in totaal (verdeeld over 12 dagen). Alleen de laatste 2 dagen zijn echt veel geld, de eerste dagen krijg je echt prutbedragenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:15 schreef Funel het volgende:
[..]
Ah, jammer. Krijg nu maar 6750 euro shirtsponsor. Met streak zou dit dan oplopen tot 2.2 miljoen, enorm verschil.
Ah zo, ja die eerste dagen heb je echt niets aan.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:17 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je krijgt geen 2,2 miljoen als laatste streak, maar 2,2 miljoen in totaal (verdeeld over 12 dagen). Alleen de laatste 2 dagen zijn echt veel geld, de eerste dagen krijg je echt prutbedragen
Met je B-team met 4-0 van Groningen gewonnen?quote:Op maandag 20 juli 2015 23:33 schreef jarti66 het volgende:
Niemand die een oefenwedstrijdje wil spelen?
Tegen mijn B team.
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrechtquote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met je B-team met 4-0 van Groningen gewonnen?
Wauw
Hehequote:Op dinsdag 21 juli 2015 15:19 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Er deden 4 basisspelers mee, maar ook spelers als de Wijs en Tamata(die zijn niet eens goed genoeg voor FC Dordrecht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |