abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2015 @ 15:57:06 #101
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_154569908
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 22:14 schreef Konniefeer het volgende:
Je valt buiten de boot maar dat wilt niet zeggen dat je verdrinkt TS.
Wat een mooie uitspraak
pi_154570363
quote:
2s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Lijkt me nog hoog.

Maar waarom zoek je de cijfers er niet bij? Scheelt weer een discussie over niets. ;)
Ik vind die onderzoeken niet betrouwbaar ze geven vaak niet duidelijk aan wat het kader is van hun onderzoek. Als zij zeggen jongens worden gemiddeld ontmaagd op hun 16e BAM. Dan wil ik wel weten hoe hun onderzoek is gedaan.

Maar op welke leeftijd ben jij ontmaagd dan?

Ik denk dat de verschillen per regio in Nederland ook groot zijn...
pi_154571449
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:11 schreef Dikkekletser het volgende:

[..]

Ik vind die onderzoeken niet betrouwbaar ze geven vaak niet duidelijk aan wat het kader is van hun onderzoek. Als zij zeggen jongens worden gemiddeld ontmaagd op hun 16e BAM. Dan wil ik wel weten hoe hun onderzoek is gedaan.

Maar op welke leeftijd ben jij ontmaagd dan?

Ik denk dat de verschillen per regio in Nederland ook groot zijn...
Dan moet je het onderzoek lezen en niet een artikel over een een onderzoek.

Ik was 17, maar heb bewust een paar jaar gewacht.
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:19:26 #104
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_154572645
Ik vind het lastig om hier helemaal onderzoek naar te gaan doen, omdat ik de hele fixatie op dat maagd zijn niet snap. Boeiend als je maagd bent. Boeiend als je jong ontmaagd bent. Boeiend als je überhaupt ontmaagd bent. Mensen zullen best weten waar ze mee bezig zijn en zo niet dan is dat hun eigen probleem.

De 'hoge' leeftijden die genoemd worden lijken me gewoon niet realistisch voor deze tijd. In mijn omgeving was zo ongeveer iedereen die enigszins sociaal begaafd is 18 of jonger bij hun ontmaagding. De rest (een kleine rest dus) is er nog totaal niet mee bezig en/of komt nooit buiten omdat ze de hele dag achter de computer zitten :').

Dat is dus vast maar een smal referentiekader, maar naar mijn weten is 'de jeugd' (op dit gebied) in andere regio's niet anders.

Maar nogmaals, wat maakt het uit. Je had ook op je 16e één keer in een dronken bui slechte seks kunnen hebben met een niet zo aantrekkelijke deerne. Dan had je kunnen zeggen dat je ontmaagd bent. Nou, boehoe. Dan liever dit en kans op een goede eerste keer, toch :D?

[ Bericht 0% gewijzigd door RockNijntje op 23-07-2015 17:26:45 ]
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:28:36 #105
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_154572930
Niet raar, ik was 23.... Tijdens mijn ontmaagding, het ging ook nog direct zonder condoom.

Maar goed raar is het niet.
Liefde voor God
pi_154572966
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Niet raar, ik was 23.... Tijdens mijn ontmaagding, het ging ook nog direct zonder condoom.

Maar goed raar is het niet.
En nu ben je vader van 4 sneeuw leeuwtjes?
  donderdag 23 juli 2015 @ 17:30:42 #107
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_154572980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

En nu ben je vader van 4 sneeuw leeuwtjes?
Nee Geerd, ze slikte de pil, ik maakte me wel zorgen, dat ze me opeens zou zeggen ben zwanger. Geluk bij een ongeluk ze weet niet eens mijn achternaam of waar ik woon. _O_

Overigens Hc. ik vind je wel echt een baas!
Liefde voor God
pi_154573924
quote:
7s.gif Op donderdag 23 juli 2015 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het lastig om hier helemaal onderzoek naar te gaan doen, omdat ik de hele fixatie op dat maagd zijn niet snap. Boeiend als je maagd bent. Boeiend als je jong ontmaagd bent. Boeiend als je überhaupt ontmaagd bent. Mensen zullen best weten waar ze mee bezig zijn en zo niet dan is dat hun eigen probleem.

De 'hoge' leeftijden die genoemd worden lijken me gewoon niet realistisch voor deze tijd. In mijn omgeving was zo ongeveer iedereen die enigszins sociaal begaafd is 18 of jonger bij hun ontmaagding. De rest (een kleine rest dus) is er nog totaal niet mee bezig en/of komt nooit buiten omdat ze de hele dag achter de computer zitten :').

Dat is dus vast maar een smal referentiekader, maar naar mijn weten is 'de jeugd' (op dit gebied) in andere regio's niet anders.

Maar nogmaals, wat maakt het uit. Je had ook op je 16e één keer in een dronken bui slechte seks kunnen hebben met een niet zo aantrekkelijke deerne. Dan had je kunnen zeggen dat je ontmaagd bent. Nou, boehoe. Dan liever dit en kans op een goede eerste keer, toch :D?
Jou maakt het blijkbaar wel uit want anders ga je niet mee in de discussie.

Het is gewoon gissen dus wat de gemiddelde leeftijd is. Niemand weet het en roept maar wat eigenlijk.
Why stay small, if you can grow big..
  donderdag 23 juli 2015 @ 18:19:06 #110
302898 RockNijntje
pi_154573976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 18:16 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Jou maakt het blijkbaar wel uit want anders ga je niet mee in de discussie.
ok

Fijn dat ik alleen mag praten over dingen die me boeien ;).
pi_154574000
Is wel raar omdat het afwijkt van het gemiddelde. Betekent niet dat het erg hoeft te zijn. Maar raar is het sowieso.
Fylax is op televisie geweest
pi_154574122
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 15:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Pure gok maar ik denk dat je dan nog wel in het derde kwartiel zit, en misschien nog wel in het tweede (maar dan richting de rand). Maar zeker wel in de "interquartile range".
Persoonlijk denk ik begin vierde.
pi_154575559
Ik ben 23 en ben nog maagd.
Maar de situatie ligt even anders.

Ik kan niet meer info over mezelf geven nu.

(Alleen via privé kanalen voor diegenen die willen helpen.)
pi_154581578
quote:

Je zegt eerst dat de leeftijd van ontmaagding niet boeit, om vervolgens het beeld te scheppen dat maagden van 18 en ouder sociaal gehandicapt zijn. :+

Je moet eigenlijk een keer seks hebben gehad om te weten dat het allemaal niet zo bijzonder en moeilijk te verkrijgen is. Dat is een beetje het lastige aan een maagd zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 23 juli 2015 @ 23:44:26 #115
302898 RockNijntje
pi_154584282
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 22:16 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat de leeftijd van ontmaagding niet boeit, om vervolgens het beeld te scheppen dat maagden van 18 en ouder sociaal gehandicapt zijn. :+
Dat lees je er dan toch echt zelf in en dat jij deze conclusies trekt zegt alleen iets over jouw kijk op dit onderwerp :'). Ik ga het verder niet eens uitleggen, want je weet exact wat ik wel zeg in mijn post :D.

Wauw, ik ben echt verbaasd over dit interpretatievermogen gewoon.
pi_154584778
Ik vind het niet raar en geloof niet (of wil niet geloven) dat kinderen! op hun 16e al ontmaagd worden.

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar er zijn genoeg mensen, bijvoorbeeld de gelovigen, die bewust wachten totdat ze in een stabiele relatie zitten.

Als je het echt graag wilt en je verlangd ernaar, moet je wel meer ondernemen. Probeer uit te gaan met je vrienden, beetje sociaal te doen en op een gegeven moment kom je dan wel iemand tegen. Niet te veel je best doen en houd het spontaan. Als je te veel probeert knappen meiden erop af.

[ Bericht 0% gewijzigd door Meloenthee op 24-07-2015 00:12:21 ]
pi_154584846
In mijn vrienden/vriendinnen groep zat het gemiddelde overigens rond 18/20 jaar. Ik was geloof ik een van de laatsten die nog maagd was, maar ik had er bewust voor gekozen omdat ik nog wilde wachten ;)
pi_154585029
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 23:44 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

Dat lees je er dan toch echt zelf in en dat jij deze conclusies trekt zegt alleen iets over jouw kijk op dit onderwerp :'). Ik ga het verder niet eens uitleggen, want je weet exact wat ik wel zeg in mijn post :D.

Wauw, ik ben echt verbaasd over dit interpretatievermogen gewoon.
Je zult het wel verkeerd hebben verwoord.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:09:55 #119
302898 RockNijntje
pi_154585082
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je zult het wel verkeerd hebben verwoord.
:')

Mening ervaring ervaring mening. Moeilijke alinea-indeling hoor :D.

Ach, ik hoop dat TS er iets aan heeft. Ik postte het uiteindelijk voor hem.
pi_154585123
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:09 schreef RockNijntje het volgende:

[..]

:')

Mening ervaring ervaring mening. Moeilijke alinea-indeling hoor :D.
Wat reageer je gepikeerd. Rustig maar.
pi_154585330
Ik ben 24 en maak me zorgen dat ik altijd maagd blijf. Ik kan datingsites proberen, maar ben toch bang dat het niet gaat lukken. Afwijkend is het in ieder geval wel statistisch gezien, maar ja, stel je bent 27 en je wordt ontmaagd, maakt het je niets meer uit natuurlijk.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_154585400
quote:
Er zijn echt wel meer categorieën. En tevens nog subcategorieën: waarom zitten sommige mensen op hun 18e de hele dag achter hun computer?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 00:48:13 #123
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_154586235
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 00:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik ben 24 en maak me zorgen dat ik altijd maagd blijf. Ik kan datingsites proberen, maar ben toch bang dat het niet gaat lukken. Afwijkend is het in ieder geval wel statistisch gezien, maar ja, stel je bent 27 en je wordt ontmaagd, maakt het je niets meer uit natuurlijk.
In dat geval komt het helemaal goed
pi_154586276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 15:57 schreef Heeinz het volgende:
quote:
Op woensdag 22 juli 2015 22:14 schreef Konniefeer het volgende:
Je valt buiten de boot maar dat wilt niet zeggen dat je verdrinkt TS.
Wat een mooie uitspraak
Dankjewel voor je mooi compliment
pi_154604761
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:40 schreef leeell het volgende:

[..]

Ik ken niemand die zo oud was. Zeker wel dat 16 ongeveer het gemiddelde is.
Mss bij de huidige zestienjarigen...maar van mijn tijd ( ben nu 30) waren de meeste mensen in mijn omgeving er echt later bij dan gem 16.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')