Jemig, zal je ook gebeuren. Heb je nog mazzel dat er een arts aan boord is..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:03 schreef Daui het volgende:
Om de tijd door te komen tot iemand bevallen is
Je kunt tegenwoordig dus ook in het vliegtuig bevallen. Een mooi alternatief naast thuis of in het ziekenhuis
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ter-wereld-vliegtuig
Met 30 weken mag je toch niet meer vliegen vanwege kans op vroeggeboorte?
ligt dat niet aan het volume?! :pquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:18 schreef Daui het volgende:
Kan een baby de muziek horen die jij luistert via een koptelefoon of oordopjes?
Vibraties bijvoorbeeld?
En dat weet ik niet.. Lijkt me van niet eigenlijk. Ik denk wel dat de baby(tjes) het meekregen dat jij geniet van de muziek die je hoort. Aanmaak van leuke stofjes en zulks..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:18 schreef Daui het volgende:
Kan een baby de muziek horen die jij luistert via een koptelefoon of oordopjes?
Vibraties bijvoorbeeld?
Dus wel leuke muziek luisteren en geen deprimerendequote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:25 schreef silliegirl het volgende:
[..]
En dat weet ik niet.. Lijkt me van niet eigenlijk. Ik denk wel dat de baby(tjes) het meekregen dat jij geniet van de muziek die je hoort. Aanmaak van leuke stofjes en zulks..
Ja heel vaak.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:35 schreef Daui het volgende:
En heeft iemand weleens gehad dat een gedeelte van je buik hard is en de rest niet?
Jupquote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:37 schreef Daui het volgende:
[..]
Dus wel leuke muziek luisteren en geen deprimerende![]()
Ja heel vaak! Het harde gedeelte is dan waar de baby ligt, die ligt vrijwel altijd rechts bij mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:35 schreef Daui het volgende:
En heeft iemand weleens gehad dat een gedeelte van je buik hard is en de rest niet?
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh jammer, dat had ik wel leuk gevonden!
[..]
Go go go!![]()
Thanks! Wat was het veel!quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:04 schreef Daui het volgende:
Limone succes vandaag. Tip ga na het suikerdrankje effe buiten frisse lucht snuiven. Hielp bij mij
Ik begreep van zo'n hardloop-trainer dat je ook na je bevalling nog moet oppassen met hardlopen! Hij zei dat je banden allemaal verslapt zijn en dat het pas na 9 maanden post-bevalling weer volledig hersteld is.. Hij raadde hardlopen daarvoor eigenlijk af, omdat je toch redelijk wat vraagt van je banden daarmee.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:33 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Meld met baby in buik! Straks overtijdcontrole in het ziekenhuis.
Sporten.. Ja.. Dat is even geledende afgelopen maanden was ik met druk werk (en veel avonddingen) en een grote verbouwing al lang blij dat ik af en toe gewoon op de bank kon liggen.
Straks wil ik wel weer gaan hardlopen denk ik, we gaan alleen wel de winter in en het is hier dan pikkedonker 's avonds, dus dat wordt nog wel een uitdaging. Nouja, van later zorg..
Volgens mij niet. Vorige zwangerschap kreeg ik er geen. Deze zwangerschap opeens wel omdat mijn oma suikerziekte heeft, maar dat was de vorige keer ook al zo.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 08:33 schreef silliegirl het volgende:
Zijn die suikertesten standaard? Ik heb er namelijk nog niks over gehoord van mijn gyn...
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:00 schreef Skoap het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vorige zwangerschap kreeg ik er geen. Deze zwangerschap opeens wel omdat mijn oma suikerziekte heeft, maar dat was de vorige keer ook al zo.
En ik heb én overgewicht én PCOS (oke bij m'n 2e zwangerschap waars. niet meer) én een vader met diabetes en heb 2x geen suikertest hoeven doen, er is niet eens over gesprokenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:29 schreef mignonne het volgende:
[..]
Die indicatie geldt alleen voor een eerstegraads familielid met diabetes. Dus moeder/vader/broer/zussen of eventueel je eigen kind.
Er wordt weer lekker opgelet... Hetzelfde dat ik vaak zie dat vrouwen uit China en Indonesië een suikertest moeten doen "want in de richtlijn staat zuid-Azië". Ja eh... ga je topografie eens nakijken dan?Indonesië kunnen we nog discussie over hebben maar China is géén zuid-azië maar oost-azië. En de vrouwen met PCOS bijvoorbeeld krijgen dan vaak weer geen suikertest aangeboden.
Ik kreeg zelf de indicatie deze keer vooral in verband met vorig groot kind. Ik heb vriendelijk bedankt.
Andere indicaties zijn overgewicht, bepaalde etnische groepen (hindoestanen, noord-afrikanen, andere zuid-aziaten, creoolse afkomst etc), PCOS, eerstegraads familielid, eerder groot kind, eerder kind wat onverklaarbaar overleden is tijdens zwangerschap of als je in de vorige zwabberschap al suiker had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |