vast welquote:Op maandag 20 juli 2015 22:29 schreef pinquit het volgende:
Oké thxga ik even kijken of ik voor over een weekje of 2 een afspraak kan maken :'D
Volgens mij hier int gurkumse maar 1quote:Op maandag 20 juli 2015 22:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
vast weler zijn tegenwoordig zoveel bureaus die 3d echo's aanbieden. Leuk!!! ♡
Weet niet of het bij jou ook zo is. Maar hier is het heel de dag al vreselijk benauwd/vochtig buiten. Misschien werkt dat ook nog mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:29 schreef Skoap het volgende:
Bah ik voel me de hele avond al mwuh, maar waarom, ik weet het niet.
Heb maar even mijn bloeddruk opgemeten en die was eigenlijk best wel laag (in de 50, onderdruk)
Dus misschien komt het daar wel door...
Lekker in bad gegaan in de hoop mijn strakke buik wat rust te geven, maar ik kreeg mijn pens niet meer onderwater.. FAIL
Naja niet te laat naar bed vanavond en hopen dat ik mij morgen weer beter voel.
Ow.. Ik moet morgen suikertesten in het OLVG en als je nu daar had gelegen dan had ik na afloop graag mijn Twix met je gedeeld!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Welkom terug! Ik lig in het Slotervaart.
Oh jammer, dat had ik wel leuk gevonden!quote:Op maandag 20 juli 2015 22:46 schreef Limone het volgende:
[..]
Ow.. Ik moet morgen suikertesten in het OLVG en als je nu daar had gelegen dan had ik na afloop graag mijn Twix met je gedeeld!
Go go go!quote:
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 07:07 schreef Stippelrientje het volgende:
Niet alleen arts, maar ook nog een McGuyver. Knutselt zo even een couveuze in elkaar. Volgens mij kan je dan beter kangaroe dragen,voor de overlevingskansen, maar fijn dat er een happy ending aan dat verhaal zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |