abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154525563
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Daui ah nee toch! Wat een schrik! Ik ga duimen dat de heren lekker bij je blijven zitten :*

[..]

Maandag krijg ik een groeiecho, heel spannend! Hopelijk issie dan gegroeid en mag hij nog lekker blijven zitten :)
Ik ga voor je duimen dat je maandag een mooie echo hebt en hij nog even lekker mag blijven zitten :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154525732
Daui, sterkte. Ik duim dat ze nog een flinke tijd binnen blijven zitten....
pi_154525919
Daui veel sterkte! Ik duim mee

MB wat fijn dat je naar huis mocht!

Hier staan de eerste afspraken met de vk al in de agenda :o
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 22:21:04 #279
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154525960
Daui heel veel sterkte, ik ga keihard voor je duimen! Zijn de baby's al levensvatbaar? Heel veel sterkte :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_154526075
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef Mapiya het volgende:

Spannend! Heb je last van je hormonen of valt het mee?
Gefeliciteerd en welkom trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 22:24:25 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:34:21 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154526423
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef Mapiya het volgende:

Hier ook! Echt dan weer he? O+

Ken ik jou trouwens al of ben je van een andere 'lichting'?
pi_154526596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

En bij jou? Nog steeds niets?

Nee, baby en ik zijn nog steeds niet uit de onderhandelingen, dus de buik blijft bezet. Heb al wat uitgelegd over het niet toestaan van permanente bewoning, maar dat dringt nog niet echt door..
pi_154526640
Daui!! wat moet je geschrokken zijn. Ik hoop dat ze goed blijven zitten voorlopig.
Ik weet gewoon niet zo goed wat te schrijven. Het lijkt me heel lastig rustig te blijven zo.

Mb weer thuis! fijn!

joycie ik zou op eigen gyn wachten.
Schudden voor gebruik
pi_154526668
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Nee, baby en ik zijn nog steeds niet uit de onderhandelingen, dus de buik blijft bezet. Heb al wat uitgelegd over het niet toestaan van permanente bewoning, maar dat dringt nog niet echt door..
Huurder heeft nou eenmaal meer rechten he.
pi_154526896
Pootjes omhoog ludannetje!
ohw my..

Hier ben ik een breiwerkje aan het afronden, maar het valt niet meer mee. Haken prima, breien ik ben het gewoon kwijt.. haha

Maar goed na het truitje zes keer te hebben gemaakt (zoveel uitgehaald en opnieuw stuk breien...) is het in elkaar zetten daar. De capuchon is echt ruk.. ik heb hem nu net al twee keer eraf gehaald, want binnenstebuiten terug naaien.... zit eindelijk de naad in de nek goed, blijk ik weer heeeeel de capouchon binnenste buiten te hebben zitten :') morgen maar weer eraf proberen te slopen. En dan stoeien met de boordjes en knoopjes... *zucht*

hierna maar weer gewoon aan de haak . Dat gaat me toch minder frustrerend af.

Maar als ik dan lees waar sommige andere mee stoeien relativeerd het weer van als een naadje het ergste is...... :* aan diegene die hem kan gebruiken.

Hier morgen weer de vk check up. Ik ga maar proberen zo lang mogelijk in bed te liggen en dan op het gemakje daar heen . Zen op de fiets zodat ik de boel zo goed en rustig mogelijk houd. :)
Het is bij een invalster die fanatiek draagster is. Gesprek"stof" genoeg :p
Schudden voor gebruik
pi_154527401
Wat vervelend Daui, vooral dat je er zelf zo weinig aan kunt doen. Veel sterkte en ik hoop dat ze nog lang blijven zitten! Elke dag is er een!

Joycie gelukkig weer naar huis met bewegende baby, en MB ook weer fijn thuis! Hopelijk mag je daar ook gewoon blijven, afgezien van wat korte ziekenhuisbezoekjes.

Ik heb vandaag de eerste pakjes definitief uitgezocht en de vluchttas ingepakt! Ik ben er klaar voor! Op papier dan...
pi_154527431
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:34 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Hier ook! Echt dan weer he? O+

Ken ik jou trouwens al of ben je van een andere 'lichting'?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Spannend! Heb je last van je hormonen of valt het mee?
Gefeliciteerd en welkom trouwens.
Valt mee. Alleen in de avond wat misselijk, wattig hoofd en beetje krampjes ed.
Maar daar teken ik voor! Beter dan in de ochtend.
Regelmatig aan de gemberthee c_/

LB.. Ik ben van een andere lichting :Y
Hoe voel jij je?
pi_154527541
Vluchttas.... voor wurm staat die wel klaar, maar voor mijzelf niet.
Ik zal me daar toch echt eens toe moeten verzetten voor ik straks weeen sta op te vangen en ondertussen de boel bij elkaar moet zoeken :)
Schudden voor gebruik
pi_154527630
Gefeliciteerd Mariposas! *O* wat een flinkerd! Klinkt heftig, fijn dat je er wel goed op terug kijkt. Leuke naam :)

MB weer thuis, fijn!

Gecondoleerd LuDann!

En Daui, dat is schrikken zeg :o ! Hoop dat ze nog wel even binnen blijven zitten!
pi_154527972
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:02 schreef Mapiya het volgende:

[..]

[..]

Valt mee. Alleen in de avond wat misselijk, wattig hoofd en beetje krampjes ed.
Maar daar teken ik voor! Beter dan in de ochtend.
Regelmatig aan de gemberthee c_/

LB.. Ik ben van een andere lichting :Y
Hoe voel jij je?
Oh gelukkig, hopen dat het daar bij blijft. Die avondmisselikheid was echt zo van 'Ah, het is weer zeven uur…' :')

Naja, geniet ervan!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 23:17:27 ]
pi_154528025
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Stippelrientje het volgende:
Vluchttas.... voor wurm staat die wel klaar, maar voor mijzelf niet.
Ik zal me daar toch echt eens toe moeten verzetten voor ik straks weeen sta op te vangen en ondertussen de boel bij elkaar moet zoeken :)
Gewoon een tas in de hoek van de kamer open neerzetten, en er af en toe iets in gooien. Zo heel veel heb je niet nodig, en anders wil een oma/vriendin of je vent tussendoor nog wel even naar huis.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 23:19:31 ]
pi_154529893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gewoon een tas in de hoek van de kamer open neerzetten, en er af en toe iets in gooien. Zo heel veel heb je niet nodig, en anders wil een oma/vriendin of je vent tussendoor nog wel even naar huis.
Als je die lijstjes ziet... Er moet een stuk meer mee dan wanneer ik een lang weekend weg ga, en dan hou ik alleen maar de lijst van de kraamzorg en het ziekenhuis aan. En oma/vriendin weten dan nog van niks, en vriend mag tussendoor niet weg van me dus dat zijn geen opties. En met een uitzetlijst bij de hand ben je ook wel in tien minuten klaar. Babysetjes uitzoeken en labelen kostte het meeste tijd :D

Van een tas in de hoek zetten zou ik alleen maar nerveus worden, en tig keer checken of er wel in zit wat ik dacht erin gedaan te hebben en continu denken dat ik dingen vergeet als ik ze er niet per direct ingooi. En volgens mij heb ik dan uiteindelijk een enorme tas vol zooi die ik niet nodig heb :D doe mij maar lijstjes!
pi_154529996
Daui, kak. -O-

:*
pi_154531587
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Myrr het volgende:

[..]

oh dAtzou echt chaos zijn voor mij.
Mijn meneer mag tussendoor echt niet weg en de rest heeft bij ons dan niets te zoeken ^^,

ik denk dat ik maar beter gewoon er eens tijd voor moet maken dat het netjes klaar staat voor het geval het zover is.
Batterij volgooien van camera, kaartje leeg maken, oordoppen zoeken :) etc
Schudden voor gebruik
pi_154532676
En alweer wakker .....

Blegh!

gek gedroomd over grote lappen rood vlees op de bbq O+

Ik mis rood vlees!!! (ook noet zo handig om naar grill masters te kijken voor het slapen gaan :') )
Schudden voor gebruik
  woensdag 22 juli 2015 @ 06:02:55 #296
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_154532739
Daui, heel veel sterkte. Hopelijk blijven he 2 mannen nog lang zitten! Elke dag extra in de buik is mooi. Hopelijk kunnen ze het nog lang rekken!
pi_154532755
Daui, hoe is het met jullie drietjes? Ik hoop zo dat alles goed is!
pi_154532851
Daui jeetje wat een schrik zo! Hopelijk helpt de rust zodat ze nog zo lang mogelijk blijven zitten. En sterkte vandaag met de gesprekken, lijkt me emotioneel ook heftig..
pi_154533020
Daui jeetje! Hopelijk blijven zr nog een poos binnenboord. :*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_154533082
Daui, beetje geslapen? Hopelijk gaat 't 'goed' met jou en de mannen en heb je genoeg aan de 'rust'.

Vluchttas.. Die staat op t programma voor vandaag! Gisterenavond heeft vriendlief 't eerste pakje uitgezocht (denkt hij, kwestie van strategisch ophangen 😇).

Zie wel een beetje op tegen de controle in het ziekenhuis vanmiddag, heb geen zin in alweer een gevecht!
Ben ook heel benieuwd wat de cyste 'gedaan' heeft, want vandaag is naar alle waarschijnlijkheid de laatste keer dat deze gemeten kan worden...

En dan hopelijk ook wat duidelijkheid over de bevalling, is de cyste 'n belemmering en moeten we verplicht aan de keizersnede (wat ik écht niet hoop!) of mogen we 't op zijn minst proberen.. Ik hoop 't vandaag te weten te komen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')