Ik ga voor je duimen dat je maandag een mooie echo hebt en hij nog even lekker mag blijven zittenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:04 schreef MissBliss het volgende:
Daui ah nee toch! Wat een schrik! Ik ga duimen dat de heren lekker bij je blijven zitten
[..]
Maandag krijg ik een groeiecho, heel spannend! Hopelijk issie dan gegroeid en mag hij nog lekker blijven zitten
Spannend! Heb je last van je hormonen of valt het mee?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef Mapiya het volgende:
Daui veel sterkte! Ik duim mee
MB wat fijn dat je naar huis mocht!
Hier staan de eerste afspraken met de vk al in de agenda
Hier ook! Echt dan weer he?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:19 schreef Mapiya het volgende:
Daui veel sterkte! Ik duim mee
MB wat fijn dat je naar huis mocht!
Hier staan de eerste afspraken met de vk al in de agenda
Nee, baby en ik zijn nog steeds niet uit de onderhandelingen, dus de buik blijft bezet. Heb al wat uitgelegd over het niet toestaan van permanente bewoning, maar dat dringt nog niet echt door..quote:
Huurder heeft nou eenmaal meer rechten he.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:39 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee, baby en ik zijn nog steeds niet uit de onderhandelingen, dus de buik blijft bezet. Heb al wat uitgelegd over het niet toestaan van permanente bewoning, maar dat dringt nog niet echt door..
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hier ook! Echt dan weer he?
Ken ik jou trouwens al of ben je van een andere 'lichting'?
Valt mee. Alleen in de avond wat misselijk, wattig hoofd en beetje krampjes ed.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Spannend! Heb je last van je hormonen of valt het mee?
Gefeliciteerd en welkom trouwens.
Oh gelukkig, hopen dat het daar bij blijft. Die avondmisselikheid was echt zo van 'Ah, het is weer zeven uur…'quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:02 schreef Mapiya het volgende:
[..]
[..]
Valt mee. Alleen in de avond wat misselijk, wattig hoofd en beetje krampjes ed.
Maar daar teken ik voor! Beter dan in de ochtend.
Regelmatig aan de gemberthee![]()
LB.. Ik ben van een andere lichting![]()
Hoe voel jij je?
Gewoon een tas in de hoek van de kamer open neerzetten, en er af en toe iets in gooien. Zo heel veel heb je niet nodig, en anders wil een oma/vriendin of je vent tussendoor nog wel even naar huis.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:05 schreef Stippelrientje het volgende:
Vluchttas.... voor wurm staat die wel klaar, maar voor mijzelf niet.
Ik zal me daar toch echt eens toe moeten verzetten voor ik straks weeen sta op te vangen en ondertussen de boel bij elkaar moet zoeken
Als je die lijstjes ziet... Er moet een stuk meer mee dan wanneer ik een lang weekend weg ga, en dan hou ik alleen maar de lijst van de kraamzorg en het ziekenhuis aan. En oma/vriendin weten dan nog van niks, en vriend mag tussendoor niet weg van me dus dat zijn geen opties. En met een uitzetlijst bij de hand ben je ook wel in tien minuten klaar. Babysetjes uitzoeken en labelen kostte het meeste tijdquote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een tas in de hoek van de kamer open neerzetten, en er af en toe iets in gooien. Zo heel veel heb je niet nodig, en anders wil een oma/vriendin of je vent tussendoor nog wel even naar huis.
oh dAtzou echt chaos zijn voor mij.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon een tas in de hoek van de kamer open neerzetten, en er af en toe iets in gooien. Zo heel veel heb je niet nodig, en anders wil een oma/vriendin of je vent tussendoor nog wel even naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |