abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:04:47 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154523390
:W

Ik ben heel benieuwd naar nieuws van Daui! Ik ben aan het duimen iig.

joycie, fijn dat de ctg goed was! En goed dat je gegaan bent. Ik zou idd morgen even overleggen met je eigen gyn over de medicijnen.

Poeh LuDann, je voeten! -O-
Gecondoleerd met je opa :*

Ik ben thuis! :)
Er was nog geen plek op de thuisopname hoorde ik vanochtend dus dat was wel een domper. Daarna de navelstreng-echo en die was helemaal goed! Zo fijn :) toen heb ik aan de gyn gevraagd of het niet mogelijk was om wel naar huis te gaan en dan zelf elke dag even heen en weer te gaan voor de ctg, een andere gyn had dat namelijk gisteren genoemd als evt optie voor als er geen plek was. Dat ging hij overleggen en uuuren later was daar the verdict, het mocht! *O* heerlijk om weer thuis te zijn. Wel moeilijk om niet gelijk van alles op te gaan ruimen enzo :') maar ik lig nu braaf op de bank. En net even naar het kamertje gekeken, ti's al zo mooi geworden O+
Re heeft ook wat kleertjes maat 44 gekocht, ben ik ook heel blij mee.
Dus, ik ben blij O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_154523593
MB, wat fijn dat je lekker naar huis mocht van de gyn! Misschien ben je nu nog wel meer ontspannen als wanneer je in het ziekenhuis zou moeten blijven :) En fijn dat de echo van de navelstreng er goed uit zag! Wanneer krijg je nu weer een echo voor de navelstreng/groei?

Wel goed je rust nemen he! Nu lekker genieten van het kamertje, de kleertjes en het lekker thuis zijn samen met Re :*
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_154523764
Lig in het ziekenhuis. Morgen weer een meting van baarmoedermond. Hormoon in baarmoederslijm gevonden dat kans vergroot op vroeggeboorte. Nu absolute rust houden. Wel gesprek met gynaecoloog en kinderarts over keuzes als de bevalling voor 28 weken op gang komt. Lig nu in mijn eentje op een kamer the dress te kijken. Man is spullen halen. :'(
pi_154523923
Ah Daui, wat een domper! Je bent nu ongeveer 25 weken toch? Hopelijk kunnen ze het allemaal nog lang rekken met absolute rust! Zo'n gesprek lijkt me wel confronterend. Verwachten ze ook dat de bevalling eerder op gang komt? Of is het echt afwachten?

Ik ga voor je duimen! :*
pi_154524057
Ooh Daui!

Wat rot! Hopelijk blijven ze nog een tijdje binnen hoor. En ik hoop voor je dat t een beetje te doen is die absolute rust. (je zal wel moeten, maar toch)
:*

Hebben ze verder al wat verteld over hoe of wat?

MB fijn dat je naar huis mocht!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:32:46 #256
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_154524167
Daui, wat ontzettend rot. Ik hoop dat de rust zijn effect gaat hebben, en ze je jongetjes in het ziekenhuis nog heel wat weken tegen kunnen houden :* .
pi_154524178
Mogelijk een injectie als de bevalling begint en keuzes maken of we alles op alles willen zetten als de bevalling voor week 28 begint
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:36:58 #258
50430 Yuki
Student Midwife
pi_154524286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:17 schreef Daui het volgende:
Lig in het ziekenhuis. Morgen weer een meting van baarmoedermond. Hormoon in baarmoederslijm gevonden dat kans vergroot op vroeggeboorte. Nu absolute rust houden. Wel gesprek met gynaecoloog en kinderarts over keuzes als de bevalling voor 28 weken op gang komt. Lig nu in mijn eentje op een kamer the dress te kijken. Man is spullen halen. :'(
Ach, wat ontzettend rot! Hopelijk helpt de rust om je mannen nog een poos binnen te houden.
Sterkte! :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:04 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben thuis! :)
Er was nog geen plek op de thuisopname hoorde ik vanochtend dus dat was wel een domper. Daarna de navelstreng-echo en die was helemaal goed! Zo fijn :) toen heb ik aan de gyn gevraagd of het niet mogelijk was om wel naar huis te gaan en dan zelf elke dag even heen en weer te gaan voor de ctg, een andere gyn had dat namelijk gisteren genoemd als evt optie voor als er geen plek was. Dat ging hij overleggen en uuuren later was daar the verdict, het mocht! *O* heerlijk om weer thuis te zijn. Wel moeilijk om niet gelijk van alles op te gaan ruimen enzo :') maar ik lig nu braaf op de bank. En net even naar het kamertje gekeken, ti's al zo mooi geworden O+
Re heeft ook wat kleertjes maat 44 gekocht, ben ik ook heel blij mee.
Dus, ik ben blij O+
En wat fijn voor jou dat je, ondanks geen thuisopname, naar huis mocht. Uitrusten gaat vast beter in een vertrouwde omgeving.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_154524301
Ach Daui, wat een domper ;(
Ik hoop dat de rust het gewenste effect gaat hebben :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:39:12 #260
105850 Fuente
mamamuts
pi_154524359
Mariposas van harte gefeliciteerd *O* Wat een flinke knul, heerlijk die spekkies :9~

Joycie wat fijn dat de ctg goed was en ergens inderdaad ook wel logisch dat je bloeddruk hoger was met al die stress :*

LuDann, gecondoleerd :*

MB, wat fijn dat je weer thuis bent en ook dat de navelstreng er goed uit zag ^O^

Daui, och jee, wat zal dat schrikken zijn.... Hopelijk blijven ze echt nog een tijdje zitten :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_154524367
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:33 schreef Daui het volgende:
Mogelijk een injectie als de bevalling begint en keuzes maken of we alles op alles willen zetten als de bevalling voor week 28 begint
Dus nu in principe nog geen verdere actie (bv. longrijpingsinjectie), alleen de absolute rust en controle?
pi_154524379
Och jeetje Daui, wat naar en onzeker. ;( Ik duim dat ze nog lekker lang blijven zitten. :*
pi_154524446
In willekeurige volgorde,

Mariposas gefeliciteerd! Flinke jongen. En die naam O+ stond hier hoog op de lijst *;

Ludann gecondoleerd ;(

Joycie ook even geschrokken maar alles goed met de kleine meid

Daui wat naar :'( hopelijk blijven je jongens nog even zitten, in ieder geval tot een veilige(re) grens

Oooh sorry en jompel voor MB *O* lekker weer even thuis
pi_154524450
Bah ;(
Duimen dat ze nog even kunnen wachten.
pi_154524491
Oeh, Daui. Sterkte!

En MissBliss, fijn dat je naar huis mocht. Hopelijk gaat het bij jou vanaf nu ook beter met de nodige rust.

-----

Zo te lezen kan ik dus beter nog even de namen voor onszelf houden, ik ben inderdaad bang dat er eventuele negatieve reacties komen op de namen en dat ga ik super naar vinden.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:46:44 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154524594
Heel veel sterkte Daui! Hoop dat ze nog een tijd blijven zitten. :*
pi_154524800
Sterkte Daui! Wat naar en wat een emotionele achtbaan! Hopelijk helpt de rust en blijven de heren gewoon nog even lekker zitten :*
pi_154524883
Sterkte Daui!! :*

En fijn dat je weer thuis bent MB!

Al nieuws van zomerzon?
pi_154524954
Sterkte Daui!
pi_154525029
Pffff Daui, sterkte!!!
En MB fijn dat je naar huis mag!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:58:25 #271
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154525052
Allereerst Mariposas gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!! *O* O+ Knap gedaan zeg!

En Daui, ai..... voor jou zou dit nog helemaal niet aan de orde moeten zijn :o Sterkte hoor!!

MissBliss, braaf op de bank. Fijn hoor!
pi_154525086
Sterkte Daui
S. 2014
J. 2016
pi_154525171
Sterkte Daui!! Hopelijk blijven de meneren nog een aantal weken veilig binnenboord!

MB: fijn dat je thuis bent!
pi_154525317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:54 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Sterkte Daui!! :*

En fijn dat je weer thuis bent MB!

Al nieuws van zomerzon?
En bij jou? Nog steeds niets?

Ik ga morgen maar even bellen voor een geslachtspretecho, ga heul niet wachten op de 20 weken. 14.4 vandaag, alweer bijna over het midden van de week heen. *O*
Ze gaan snel voorbij, helemaal nu het vakantie is.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 22:07:38 ]
  dinsdag 21 juli 2015 @ 22:04:15 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_154525321
Daui ah nee toch! Wat een schrik! Ik ga duimen dat de heren lekker bij je blijven zitten :*
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:10 schreef J0ycie88 het volgende:
MB, wat fijn dat je lekker naar huis mocht van de gyn! Misschien ben je nu nog wel meer ontspannen als wanneer je in het ziekenhuis zou moeten blijven :) En fijn dat de echo van de navelstreng er goed uit zag! Wanneer krijg je nu weer een echo voor de navelstreng/groei?

Wel goed je rust nemen he! Nu lekker genieten van het kamertje, de kleertjes en het lekker thuis zijn samen met Re :*
Maandag krijg ik een groeiecho, heel spannend! Hopelijk issie dan gegroeid en mag hij nog lekker blijven zitten :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')