abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155402772
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 13:07 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Natuurlijk is het leuk stemmen winnen door tegen te zijn in de wetenschap dat er voldoende stemmen voor zijn.
Ik hoorde op de radio een CDA praatpop roepen ze in 2000 tegen tegen Griekse lidmaatschap in de euro hebben gestemd..

Toen ook al niet in de regering. :)

Het zijn profesionele bullshitters, die politici.

[ Bericht 3% gewijzigd door de_ier op 21-08-2015 11:20:14 ]
pi_155402927
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 16:52 schreef SeLang het volgende:
Voordat we de euro hadden en voordat de massale transfers van noord naar zuid begonnen had je dat soort dingen niet.
Je kan net zo goed stellen dat de euro de zuidelijke landen heeft leeggezogen middels een handelsoverschot richting het Noorden.... die veel veel veel meer waard is dan de "reddings"paketten die naar het zuiden gaan.

Een grote probleem met de euro is dat mensen alleen nadelen van willen zien.

Als de euro uiteindelijk gaat falen dan is dat omdat Europeanen voor de zo veelste keer in de geschiedenis niet in staat blijken om te kunnen samenwerken.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:19:45 #203
78918 SeLang
Black swans matter
pi_155408449
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_155408562
Voor hoeveel zou rutte schiphol willen verpatsen? _O-
pi_155409643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 14:51 schreef SeLang het volgende:
Rutte: "Niemand kon dit zien aankomen"

:')
Verstandelijk gehandicapten hebben dit aan zien komen. Je moet wel helemaal van de wereld zijn als je dit niet hebt zien aankomen en nu instemt met een nieuw noodpakket en denkt dat het nu wel goed gaat komen. Maar goed ik ben een positief mens, we zijn er in ieder geval weer voor 2 jaar van verlost (not)
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_155414452
ekathimerini twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 09:31:12 25 SYRIZA MPs have announced they're leaving party & forming own group called Popular Unity. Ex-Energy Minister Lafazanis will lead #Greece reageer retweet
Lafazanis declares new party's goals to cancel bailout, write down debt

quote:
Addressing his new breakaway party Popular Unity, Panayiotis Lafazanis on Friday declared that the new movement would offer a "realistic, alternative to the memorandum," and said its key goals would be to cancel the memorandums and write down Greece's debt, adding that any euro exit would be "orderly."

"We will become a major and decisive political force," he said, adding that the grouping of 25 MPs "will try to express the spirit and substance of the 62 percent who voted no to austerity," referring to last month's referendum on austerity measures proposed by Greece's creditors.

"The 'no' of the referendum will not be an 'orphan' in these elections," Lafazanis told MPs and reporters in Parliament.

He said the decision by Prime Minister Alexis Tsipras to call snap elections in the summer "does not portend good things" and suggested that the premier had tried to catch Greeks off guard.

"If it is necessary for us to cancel the memorandum, we will follow the course of exiting the euro," Lafazanis said, adding that any exit would be "orderly."
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 19:18:36 #207
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_155414568
Zou wel geniaal zijn als die nieuwe partij de verkiezingen wint. Maandenlang vergaderen voor niks.
Bedankt Hans.
pi_155434189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 15:23 schreef Basp1 het volgende:
Voor hoeveel zou rutte schiphol willen verpatsen? _O-
Meer dan 1,2 miljard denk ik.
pi_155434338
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:07 schreef de_ier het volgende:

[..]

Meer dan 1,2 miljard denk ik.
Met een jaarlijkse winst van 200 miljoen euro zou 4 miljard een redelijke verkoopprijs zijn. Dat is dan trouwens inclusief Rotterdam/Den Haag en Lelystad en een meerderheidsbelang in Eindhoven. En dat is uitgaande van een geheel vrijwillige verkoop.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2015 13:15:27 ]
pi_155434844
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 11:23 schreef de_ier het volgende:

[..]

Je kan net zo goed stellen dat de euro de zuidelijke landen heeft leeggezogen middels een handelsoverschot richting het Noorden.... die veel veel veel meer waard is dan de "reddings"paketten die naar het zuiden gaan.

Een grote probleem met de euro is dat mensen alleen nadelen van willen zien.

Als de euro uiteindelijk gaat falen dan is dat omdat Europeanen voor de zo veelste keer in de geschiedenis niet in staat blijken om te kunnen samenwerken.
Daar hebben de Neuropezen wel spullen/diensten voor geleverd, die vrijwillig door Zeuropezen werden afgenomen.

Neuropa heeft ze zelfs het geld geleend om die spullen te kopen. Alleen krijgen ze dat geld nu niet meer terug.
Goud kan je niet bijdrukken
pi_155436499
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 13:40 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Daar hebben de Neuropezen wel spullen/diensten voor geleverd, die vrijwillig door Zeuropezen werden afgenomen.

Neuropa heeft ze zelfs het geld geleend om die spullen te kopen. Alleen krijgen ze dat geld nu niet meer terug.
Als je het zo ziet zouden we ook de spullen terug kunnen halen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 22 augustus 2015 @ 16:20:52 #212
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_155438508
http://www.telegraaf.nl/d(...)ngsoverschot___.html

Dit ga bij de Zeuro landen niet in goede aarde vallen, hun 5 miljard over en wij 5 miljard tekort, Duitsland is de grootste profiteur van de Euro constructie
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_155439224
-foutje
Naturheilmittel
pi_155441673
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 16:20 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)ngsoverschot___.html

Dit ga bij de Zeuro landen niet in goede aarde vallen, hun 5 miljard over en wij 5 miljard tekort, Duitsland is de grootste profiteur van de Euro constructie
Hoezo profiteur? Het is niet alsof ze dat al labbekakkend voor elkaar gekregen hebben.

De D fabrikanten hebben voordeel bij een voor hen te lage rente en te lage EUR - bij te lage lonen (hoewel die volgens mij in D sinds enige tijd wel stijgen), maar de bevolking heeft daar nadeel van: te dure spullen uit het buitenland, te dure vakanties, te duur pensioen (omdat de rente te laag is).
Goud kan je niet bijdrukken
pi_155457315
Dat Duitsland een enorme begrotingsoverschot draait in een tijd van recordlage obligatierente's is te idioot voor woorden.

Maar dat krijg je als je een boekhouder tot minister van financien noemt.
  zondag 23 augustus 2015 @ 16:48:50 #216
78918 SeLang
Black swans matter
pi_155468156
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:36 schreef piepeloi55 het volgende:
Voor de eurosceptici onder ons; https://teken.geenpeil.nl/

Al is het alleen maar om kereltje Pechtold.
Ik ondersteun dit wel. Alleen is het probleem voor mij als in het buitenland wonende dat ik niet online mag stemmen en een kopie van mijn ID moet meesturen. Derhalve geen geheime stemming en het risico dat ik in één of andere linkse database terecht kom en straks als eerste tegen de muur wordt gezet als de Europese superstaat een feit is.
Mijn reisverslagen
pi_155468339
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik ondersteun dit wel. Alleen is het probleem voor mij als in het buitenland wonende dat ik niet online mag stemmen en een kopie van mijn ID moet meesturen. Derhalve geen geheime stemming en het risico dat ik in één of andere linkse database terecht kom en straks als eerste tegen de muur wordt gezet als de Europese superstaat een feit is.
Wat?
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:00:28 #218
78918 SeLang
Black swans matter
pi_155468554
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 15:36 schreef piepeloi55 het volgende:
Voor de eurosceptici onder ons; https://teken.geenpeil.nl/

Al is het alleen maar om kereltje Pechtold.
De link doet het hier trouwens niet... Bij jullie wel?
Mijn reisverslagen
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:06:36 #219
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_155468740
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:00 schreef SeLang het volgende:

[..]

De link doet het hier trouwens niet... Bij jullie wel?
hier wel ,\
utreg
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 23 augustus 2015 @ 17:11:53 #220
78918 SeLang
Black swans matter
pi_155468926
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

hier wel ,\
utreg
Hij zal wel toegang vanaf buitenlandse IP adressen blokkeren dan
Mijn reisverslagen
pi_155479241
Bij die site brengen ze niet eens een argument behalve "dat verdrag zuigt en we willen een referendum."
pi_155479477
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 17:11 schreef SeLang het volgende:

[..]

Hij zal wel toegang vanaf buitenlandse IP adressen blokkeren dan
Hier doet 'ie het wel en ik zit ook in het buitenland.
pi_155479775
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 16:48 schreef SeLang het volgende:

[..]

Het is geen stemming, het is steun voor het organiseren van een referendum. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je links en tegen bent, je kan dat natuurlijk ook steunen omdat je als D66'er gewoon referenda heel leuk vindt o.i.d.
pi_155481609
Zit nu in België en hier doet ie het wel, maar wellicht dat e.e.a. geblokkeerd wordt vanwege mogelijke DdoS aanvallen of iets dergelijks.

D66 wil overigens over alles een referendum, maar niet over de EU. Tenminste Pechtold; 'Europa is te complex om in een referendum te proppen'. Je hebt gelukkig ook nog democratische D66'ers (normaal een pleonasme) als Boris van der Ham die wél voor zijn en zelfs tekenen, ondanks een andere mening dan Geenpeil.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:34:27 #225
430548 homme7
vrijheid is niet gebonden zijn
pi_155494868
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2015 22:08 schreef piepeloi55 het volgende:
Zit nu in België en hier doet ie het wel,
Belgje is geen buitenland, dat is een provincie van Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: