Maar eerst natuurlijk de Griekse banken wurgen zodat het steunpakket nog groter moet worden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:17 schreef Iwanius het volgende:
Als ik bovenstaand plaatje zie dan bekruipt mij weer het gevoel dat er weer een steunpakket moet komen.Nummer #5?
Het is me erg meegevallen met de verschuiving, geen grote winst voor de gouden dageraad, Syriza en ND erg dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:57 schreef bascross het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)nieuwe-politiek.html
Zondag mogen de Grieken weer los.
De soap gaat straks gewoon weer in volle hevigheid verder. Er moet namelijk weer een nieuw steunpakket komen, de economie draait als een dweil, het volk is ontevreden ,werkeloosheid nog steeds torenhoog en het geld is op. Ook moeten de maatregelen die zijn afgesproken met de Trojka worden geimplementeerd, dit gaat zeker ook niet lukken. Oja, het vormen van een regering is bij deze uitslag zo goed als onmogelijk.quote:Op zondag 20 september 2015 19:19 schreef bascross het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)winning-tsipras.html
Niemand een absolute meerderheid zo te zien. Syriza waarschijnlijk wel de grootste, maar met wie willen ze een regering gaan vormen?
Ik vraag mij af of het niet gewoon een tactiek van Tsipras is om geen verantwoordelijk te hoeven nemen. Hij wilde zogenaamde dissidenten eruit flikkeren, zodat hij een sterkere regering overhield. Het lijkt mij sterk dat hij niet besefte dat zijn positie niet zo sterk meer is als bij de vorige verkiezingen.quote:Op zondag 20 september 2015 19:23 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De soap gaat straks gewoon weer in volle hevigheid verder. Er moet namelijk weer een nieuw steunpakket komen, de economie draait als een dweil, het volk is ontevreden ,werkeloosheid nog steeds torenhoog en het geld is op. Ook moeten de maatregelen die zijn afgesproken met de Trojka worden geimplementeerd, dit gaat zeker ook niet lukken. Oja, het vormen van een regering is bij deze uitslag zo goed als onmogelijk.
Jup, mijn FOK surfgedrag is ook gekelderd met de sluiting van AEX.quote:Op maandag 21 september 2015 20:46 schreef bascross het volgende:
Blijkbaar toch makkelijk een regering gevormd. Geen reacties vandaag over de verkiezingen geeft wel aan hoe dood dit subforum is.
Tsipras heeft een grotere overwinning behaald dan eerst leek, daarom kon hij eenvoudig toch een regering vormen samen met zijn vriend Kammenos van de onafhankelijke Grieken, Dat leek eerst niet zo. Deze horde is genomen, feit blijft dat alle onhaalbare europese maatregelen nog op de agenda staan en dat er straks gesproken moet worden over schuldverlichting.... Genoeg bijzonder lastige hordes nog om te nemen..quote:Op maandag 21 september 2015 20:46 schreef bascross het volgende:
Blijkbaar toch makkelijk een regering gevormd. Geen reacties vandaag over de verkiezingen geeft wel aan hoe dood dit subforum is.
Zeker. Het komt ook niet goed, maar nu duurt het nog wat langer voordat de politici dat zullen toegeven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 07:22 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Tsipras heeft een grotere overwinning behaald dan eerst leek, daarom kon hij eenvoudig toch een regering vormen samen met zijn vriend Kammenos van de onafhankelijke Grieken, Dat leek eerst niet zo. Deze horde is genomen, feit blijft dat alle onhaalbare europese maatregelen nog op de agenda staan en dat er straks gesproken moet worden over schuldverlichting.... Genoeg bijzonder lastige hordes nog om te nemen..
Hoop echt dat het lukt indetdaad. Wat mij betreft hebben de Nederlandse politici helemaal geen mandaat om Europa naar goeddunken uit te breiden.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef SeLang het volgende:
Vergeet de Grieken. Nederland gaat geschiedenis schrijven. Nog 4,5 dagen te gaan voor 45.000 extra stemmen.
[ afbeelding ]
Toch zit hier een luchtje aan.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef SeLang het volgende:
Vergeet de Grieken. Nederland gaat geschiedenis schrijven. Nog 4,5 dagen te gaan voor 45.000 extra stemmen.
[ afbeelding ]
En wat gebeurd er dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:42 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
dat dus, zoals alles wat ze doenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En wat gebeurd er dan?
De regering kan zo'n referendum naar goeddunken formuleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |