abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154493414
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, basisvaardigheden rekenen hoor je te beheersen als je meer dan lagere school hebt gedaan.
Waarom haal je dan die titel er in hemelsnaam bij? Jij vind dus gewoon dat iedereen dat moet kunnen. Deels met je eens hoor, maar definieer 'rekenen'?? En wat zijn in jou ogen 'basisvaardigheden'? Ik weet wat de wetgever er onder verstaat, maar jij wellicht toch iets heel anders als ik dit zo lees.

Voorbeeldje: mijn moeder is bijvoorbeeld erg 'slecht' in hoofdrekenen (gymnasium gedaan he, dus alles is relatief). Maar een kei in wiskunde B. En een universitaire graad. Wat zegt dat dan??
Dat ze te weinig training heeft misschien.. 'rekenvaardigheden' moet je onderhouden. Maar niet dat ze dom is of triest of wat voor stickertje je er ook maar op wil plakken :)
  maandag 20 juli 2015 @ 18:31:23 #102
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_154493522
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Waarom haal je dan die titel er in hemelsnaam bij? Jij vind dus gewoon dat iedereen dat moet kunnen. Deels met je eens hoor, maar definieer 'rekenen'?? En wat zijn in jou ogen 'basisvaardigheden'? Ik weet wat de wetgever er onder verstaat, maar jij wellicht toch iets heel anders als ik dit zo lees.

Voorbeeldje: mijn moeder is bijvoorbeeld erg 'slecht' in hoofdrekenen (gymnasium gedaan he, dus alles is relatief). Maar een kei in wiskunde B. En een universitaire graad. Wat zegt dat dan??
Dat ze te weinig training heeft misschien.. 'rekenvaardigheden' moet je onderhouden. Maar niet dat ze dom is of triest of wat voor stickertje je er ook maar op wil plakken :)
Het onderhouden klopt zeker. Je bent het behoorlijk snel kwijt als je er niet wekelijks iets mee doet :).

Ik probeer het wel bij te houden door simpele dingen niet door mijn computer te laten doen maar door ze op kladpapier uit te rekenen.
pi_154493549
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het onderhouden klopt zeker. Je bent het behoorlijk snel kwijt als je er niet wekelijks iets mee doet :).

Ik probeer het wel bij te houden door simpele dingen niet door mijn computer te laten doen maar door ze op kladpapier uit te rekenen.
Hoofdrekenen bestaat vooral uit snel handigheidjes 'zien' in getallen. Je hoeft niet dom te zijn om dat niet zo goed te kunnen :)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:01:04 #104
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154494337
Ach Piet heeft gewoon weer wat clichématige koffie-automaten-wijsheden verzameld :O

What else is new. Trek het jullie toch niet aan.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 19:03:58 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_154494421
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb het niet over hoofdrekenen, ik heb het over het verschil niet weten tussen een procent en een punt, over procenten niet snappen, niet kunnen vermenigvuldigen of delen, en dan heb ik het nog niet over verzamelingen of rente op rente.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_154494431
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Ach Piet heeft gewoon weer wat clichématige koffie-automaten-wijsheden verzameld :O

Ik trek me niets aan maar wil graag meer weten voor ik jouw conclusie wellicht ook trek :)

Anyhoe, gegeten, gedoucht, eindelijk weer een beetje op temperatuur O+
  maandag 20 juli 2015 @ 19:05:09 #107
45206 Pietverdriet
pi_154494454
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:01 schreef Duderinnetje het volgende:

Dude, heb je nog geneukt?
pi_154494455
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb het niet over hoofdrekenen, ik heb het over het verschil niet weten tussen een procent en een punt, over procenten niet snappen, niet kunnen vermenigvuldigen of delen, en dan heb ik het nog niet over verzamelingen of rente op rente.
Ah zo, nou ja, wij hadden het over hoofdrekenen volgens mij, beetje verwarrend dan he :+

Maar hier blijft mijn vraag wel deels mee staan.
pi_154494506
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:

Nee, basisvaardigheden rekenen hoor je te beheersen als je meer dan lagere school hebt gedaan.
Ja,maar je vergeet Piet. Een paar jaar geleden besloot een of andere minister (weet niet meer welke) dat hoofdrekenen niet zo belangrijk meer was,klassen nog groter konden (nu weer kleiner) en meer van die gein. Hoofdrekenen...wie heeft het niet gehad als vak op je rapport. De welbekende tafels die je moest opdreunen en meer van die gein. Ik moet zeggen: Zelfs anno 2015 merk ik dat vakken die ik vroeger vreselijk vond (latijn..hoofdrekenen daarvoor) heb ik nu nog steeds deels profijt van.

Ik vraag soms in het latijn iets aan de oudste van mijn nichtjes en dan kijkt ze mij aan( zij doet Gymnasium) met een blik van: "Uhhhhh" Of aan de middelste iets op rekengebied als in 45 x 87...krijg ik grote ogen en een hele lange starre blik met dan een wedervraag: "Even mijn mobieltje pakken met de calculator." :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-07-2015 19:09:56 ]
  maandag 20 juli 2015 @ 19:08:16 #110
45206 Pietverdriet
pi_154494558
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ah zo, nou ja, wij hadden het over hoofdrekenen volgens mij, beetje verwarrend dan he :+

Maar hier blijft mijn vraag wel deels mee staan.
Ik sluit het ook niet uit, ik heb het niet specifiek over hoofdrekenen maar over slechte rekenvaardigheden.
En dan heb ik het nog niet over hele basale zaken mbt natuurkunde of biologie.
pi_154494568
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja,maar je vergeet Piet. Een paar jaar geleden besloot een of andere minister (weet niet meer welke) dat hoofdrekenen niet zo belangrijk meer was,klassen nog groter konden (nu weer kleiner) en meer van die gein. Hoofdrekenen...wie heeft het niet gehad als vak op je rapport. De welbekende tafels die je moest opdreunen en meer van die gein. Ik moet zeggen: Zelfs anno 201 merk ik dat vakken die ik vroeger vreselijk vond (latijn..hoofdrekenen daarvoor) heb ik nu nog steeds deels profijt van.
:+ was dat maar waar..
Ik gaf er wel een apart cijfer voor trouwens, hoofdrekenen. Wat dat betreft is er vanaf 2000 ongeveer wel weer een kentering te zien in het rekenonderwijs. Maar ja, als het na de basisschool niet voortgezet wordt (wat nu wel meer gebeurt) dan zakt het natuurlijk meteen weer weg allemaal.
  maandag 20 juli 2015 @ 19:10:32 #112
45206 Pietverdriet
pi_154494629
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja,maar je vergeet Piet. Een paar jaar geleden besloot een of andere minister (weet niet meer welke) dat hoofdrekenen niet zo belangrijk meer was,klassen nog groter konden (nu weer kleiner) en meer van die gein. Hoofdrekenen...wie heeft het niet gehad als vak op je rapport. De welbekende tafels die je moest opdreunen en meer van die gein. Ik moet zeggen: Zelfs anno 2015 merk ik dat vakken die ik vroeger vreselijk vond (latijn..hoofdrekenen daarvoor) heb ik nu nog steeds deels profijt van.
Ik heb het niet alleen over de jeugd, maar ik vind idd wel het onderwijs slecht hierin. Er wordt imho vooral aangeleerd dat rekenen moeilijk is, het lijkt vooral gericht op het halen van een examen en niet op daadwerkelijk wat leren.
pi_154494636
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik sluit het ook niet uit, ik heb het niet specifiek over hoofdrekenen maar over slechte rekenvaardigheden.
En dan heb ik het nog niet over hele basale zaken mbt natuurkunde of biologie.
Oh van mij hoeft een Schriftgeleerde (om maar wat te noemen) niet zo veel van natuurkunde of biologie te weten eigenlijk.. Beetje algemene kennis is leuk, maar ik geloof dat de meeste hoger opgeleiden dat nog wel hebben of daar iig later zelf nog wel wat achteraan gaan.. (uitzonderingen zijn er uiteraard altijd..)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:12:15 #114
45206 Pietverdriet
pi_154494686
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh van mij hoeft een Schriftgeleerde (om maar wat te noemen) niet zo veel van natuurkunde of biologie te weten eigenlijk.. Beetje algemene kennis is leuk, maar ik geloof dat de meeste hoger opgeleiden dat nog wel hebben of daar iig later zelf nog wel wat achteraan gaan.. (uitzonderingen zijn er uiteraard altijd..)
Ik betwijfel dat en denk dat niet voor niets zoveel hoger opgeleidenen naar alternatieve genezers rennen.
pi_154494705
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:

Ik sluit het ook niet uit, ik heb het niet specifiek over hoofdrekenen maar over slechte rekenvaardigheden. En dan heb ik het nog niet over hele basale zaken mbt natuurkunde of biologie.
En dan zwijgen we maar over simpele maatschappelijke dingen in connectie met geschiedenis van het verleden. Weet men gewoon niet....omdat ze het niet meer op school leren of krijgen... |:(

Jongens/meisjes... Willem van Oranje... zegt jullie dat wat?
"Eeeeh heeft die te maken met het NL elftal?" :')
pi_154494708
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik betwijfel dat en denk dat niet voor niets zoveel hoger opgeleidenen naar alternatieve genezers rennen.
Ik vermoed dat dat daar dus niets mee te maken heeft. :)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:12:51 #117
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154494716
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat heeft geen lor met kennis te maken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154494734
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En dan zwijgen we maar over simpele maatschappelijke dingen in connectie met geschiedenis van het verleden. Weet men gewoon niet....omdat ze het niet meer op school leren of krijgen... |:(

Oh ze leren het wel hoor (als in: krijgen het aangeboden).. onthouden, dat is een ander dingetje.. :+
  maandag 20 juli 2015 @ 19:14:26 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154494777
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dude, heb je nog geneukt?
Dat is wat je dan als volwassen man op internet tegen een andere volwassene zegt? :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154494786
Verschilt wel per kind he! Mijn neefje van bijna 8 zag laatst Ali B op televisie en zei 'hé! Die lijkt op Johan de Witt!'
pi_154494800
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat is wat je dan als volwassen man op internet tegen een andere volwassene iemand zegt? :D
Ik vind het wel een zeer relevante vraag eigenlijk. Nu we het over algemene ontwikkeling en kennis hebben en zo :Y :s)
pi_154494820
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Verschilt wel per kind he! Mijn neefje van bijna 8 zag laatst Ali B op televisie en zei 'hé! Die lijkt op Johan de Witt!'
Ja nee, nu maak je het te complex hoor!! We hebben maar 1 kam hier! ;)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:16:00 #123
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_154494826
quote:
2s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:12 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat krijgen ze wel, vraag is of ze het boeit. Net al al die oudjes die het vroeger allemaal zo goed geleerd zeggen te hebben maar er ook geen lor van weten. Uiteindelijk roep je ook maar wat zonder actuele kennis van de inhoud van het onderwijs heb ik het idee.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_154494890
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat krijgen ze wel, vraag is of ze het boeit. Net al al die oudjes die het vroeger allemaal zo goed geleerd zeggen te hebben maar er ook geen lor van weten. Uiteindelijk roep je ook maar wat zonder actuele kennis van de inhoud van het onderwijs heb ik het idee.
Ach ja, dat gebeurt hier wel vaker ;)

Ik zal overigens vast ook wel eens iets roepen wat niet helemaal klopt over iets waar ik niet zo veel van weet.. Mens eigen geloof ik.. :@
pi_154494905
quote:

Dat is wat je dan als volwassen man op internet tegen een andere volwassene iemand zegt? :D
Was in onze jeugd (en wat jij wel moet kennen denk ik) zelfs een liedje ofzo?
quote:
De cultparodie "Noggeneukt?!" van De Student van Tegenwoordig verwierf met name in de studentenstad Utrecht grote bekendheid
  maandag 20 juli 2015 @ 19:21:09 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154494982
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind het wel een zeer relevante vraag eigenlijk. Nu we het over algemene ontwikkeling en kennis hebben en zo :Y :s)
Ja, inderdaad. De vraag gaat wel diep. Kejje niks van zeggen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154495002
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. De vraag gaat wel diep. Kejje niks van zeggen!
Precies!! En draagt enorm bij aan de algemene kennis van ons allen! ^O^
  maandag 20 juli 2015 @ 19:32:17 #128
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154495343
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Precies!! En draagt enorm bij aan de algemene kennis van ons allen! ^O^
Nu ja, als ik daar een bijdrage aan kan leveren middels een antwoord, dan zal ik niet schromen een boekje open te doen over mijn 'neuk-frequentie.' Maar persoonlijk twijfel ik aan de maatschappelijke betekenis van die informatie. Behalve dat Piet er nogal belang bij lijkt te hebben. Laat hij er zelf wel eens iets over los?

Piet, heb jíj nog geneukt eigenlijk :? En is dat van onschatbare waarde voor je geluk? Is je huwelijk safe and sound? Helemaal happy daar? Geen frustraties, spijt van het settelen, geen ongenoegen over het leeftijdsverschil? Is dit nu wat je wilde?

Vragen, vragen, vragen. En ik ben oprecht wel geïnteresseerd in de antwoorden. :)

Ik vind Piet stiekem wel leuk hoor.

Maar laten we teruggaan naar de didactische discussie alhier.

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderinnetje op 20-07-2015 19:38:38 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_154495811
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat ik met schoonmaken geleerd heb is dat vrouwen vreselijker viespeuken zijn dan mannen. Echt, mannentoiletten zijn hemel, vrouwentoiletten de hel als je het naast elkaar ziet.
Bij ons bedrijf andersom. Heb één keer de toiletten van het magazijnpersoneel gezien en dan word je gelijk misselijk. Heb medelijden met de schoonmaaksters. Zij hebben ook een keer tegen mij gezegd dat de herentoiletten (ook van kantoorpersoneel) veel erger waren. De vrouwen laten het netjes achter, mannen kijken er niet naar om.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:48:52 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154495843
Pfff 24 uur urine verzamelen zorgt er wel voor dat je preventief geen wratjes op je vingers krijgt :')

Ben zo simpel als de pest maar het betaald de rekeningen, hotelletjes, vakanties.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 20 juli 2015 @ 19:50:18 #131
45206 Pietverdriet
pi_154495875
quote:

[..]

Dat is wat je dan als volwassen man op internet tegen een andere volwassene zegt? :D
Jouw eeuwige afgezeik is een voorbeeld zeker?
  maandag 20 juli 2015 @ 19:51:32 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_154495910
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hou op over zeiken :P

Ach, Most is ook een domme boer maar wel miljonair.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_154495942
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff 24 uur urine verzamelen zorgt er wel voor dat je preventief geen wratjes op je vingers krijgt :')

Ben zo simpel als de pest maar het betaald de rekeningen, hotelletjes, vakanties.
Huh? Heb je taakstraf ofzo :P
  maandag 20 juli 2015 @ 19:53:31 #134
45206 Pietverdriet
pi_154495971
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hou op over zeiken :P

Ach, Most is ook een domme boer maar wel miljonair.
Hij kan rekenen, dat is zeker
pi_154496026
Qua wegzakken baal ik met taal en dan met name Frans. Frans is altijd het vak geweest waar ik het beste in was (tot een 10 op zowel mijn mondelinge- als schriftelijke eindexamen wat landelijk nog steeds niet geëvenaard is (best een klein beetje trots, ook al is het jaaaaren later :@)). Maar doordat ik het nergens nodig heb verleer ik het en dat vind ik eigenlijk vreselijk.

Ook al vond ik hoofdrekenen altijd heel leuk, wiskunde en economie vond ik echt vreselijk. Interesseerde me ook gewoon niet.
  maandag 20 juli 2015 @ 20:04:57 #136
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_154496316
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

:?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 20 juli 2015 @ 20:05:00 #137
63722 z80
I fink you freaky
pi_154496319
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hij kan rekenen, dat is zeker
maar schrijven dan weer niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 20 juli 2015 @ 20:08:48 #138
63722 z80
I fink you freaky
pi_154496446
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Qua wegzakken baal ik met taal en dan met name Frans. Frans is altijd het vak geweest waar ik het beste in was (tot een 10 op zowel mijn mondelinge- als schriftelijke eindexamen wat landelijk nog steeds niet geëvenaard is (best een klein beetje trots, ook al is het jaaaaren later :@)). Maar doordat ik het nergens nodig heb verleer ik het en dat vind ik eigenlijk vreselijk.

Ook al vond ik hoofdrekenen altijd heel leuk, wiskunde en economie vond ik echt vreselijk. Interesseerde me ook gewoon niet.
het hoofdrekenen is ook steeds minder nodig. voor de euro was je hier aan de grensstreek constant guldens naar marken en marken naar guldens aan het omrekenen.
met de vakantie probeer ik zoveel mogelijk de lokale munt naar euro's uit het hoofd om te rekenen. enkel bij grote bedragen gaat voor de zekerheid de platjap aan.
pi_154497862
Mijn hersenen kunnen helemala niet meer rekenen. En geen taal meer, en niets meer onthouden. Frustrerend!

Hier was de Duutsers vader op bezoek dit weekend. Een goede stok achter de deur om alle lampen op te hangen, en de laatste dingen aan de muur. Nu is het huis 'af'. Zelfs het balkon is nu fijn en gezellig met plantjes en lichtjes!
pi_154499025
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:52 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn hersenen kunnen helemala niet meer rekenen. En geen taal meer, en niets meer onthouden. Frustrerend!

Hier was de Duutsers vader op bezoek dit weekend. Een goede stok achter de deur om alle lampen op te hangen, en de laatste dingen aan de muur. Nu is het huis 'af'. Zelfs het balkon is nu fijn en gezellig met plantjes en lichtjes!
Zwangerschapsdementie, Jagar :* En fijn dat het nu af is *O*

Ik ben die docu aan het kijken over Randi, best interessant. Vorige week nog met mijn moeder een discussie gehad over helderzienden, ze was met mijn tante bij een 'heel goede' geweest, jaren geleden. Want die wist allemaal dingen die je niet kon weten. En hij had mama verteld dat ze maar een kruisje boven haar bed moest hangen, want er zou iets ergs gebeuren in haar leven en zie: ze zit nu in een rolstoel. Want verder gebeurt er nooit 'iets ergs' bij andere mensen in hun leven :{

Maar goed, ze was er nog steeds heel erg van overtuigd dat die meneer toevallig wel 'echt' was. Ik moet zeggen dat ik ze soms ook wel bijzonder getalenteerd vind (para-normaal :D ). Als je Derren Brown bezig ziet dan vraag je je af of hij niet liegt dat hij je voor de gek houdt en dat hij stiekem wel paranormaal begaafd is 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 20 juli 2015 @ 21:27:09 #141
63722 z80
I fink you freaky
pi_154499049
groenlinks is de weg kwijt. jaren lang roepen dat de koeien de wei in moeten. en nu komen er meer koeien in de wei is het weer niet goed.
en de mega melkveehouderijen laten de koeien helemaal niet de wei in. dat is veel te veel werk en te duur.
pi_154499150
Ik ben wel n beetje bang dat we in Valencia in standaard eettenten komen te zitten. Mn ouders houden niet van tapas zeggen ze. La Cubanita is niet te vergelijken vind ik maar toch ook daar geldt: van de 50 tapas kun je niet niks lekker vinden. Zal wel geen Spaans leven worden met laat lunchen, rond 18u wat pinchos en om 21u of 22u avondeten.

Mn vader vooral.. die eet het liefst pannenkoeken met rozijnen en stroop (geen andere pannenkoek), macaroni of gebakken aardappels, sla en karbonade. Hopelijk accepteren ze een beetje om de dag hun keuze en daarna mijn keuze.
pi_154499226
Isa; eigenlijk vind ik het wel mooi dat sommigen daarin geloven. Stukje houvast voor hen en daar is nooit wat mis mee.

Jammergenoeg ben ik zelf zo'n hork die alles in twijfel trekt.
pi_154499311
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; eigenlijk vind ik het wel mooi dat sommigen daarin geloven. Stukje houvast voor hen en daar is nooit wat mis mee.

Jammergenoeg ben ik zelf zo'n hork die alles in twijfel trekt.
Je vindt geld verdienen met andere mensen oplichten een goed iets? Dat ze je herinnering aan je overleden vader anders maken, want hij had nog allemaal boodschappen voor je vanuit het hiernamaals? Serieus? Dat is iets goeds?

Of die gebedsgenezer in die docu bij Randi, die mensen opriep hun medicijnen maar weg te gooien, want god ging ze nu beter maken. En dat was ook duidelijk een oplichter. Echt, dat is iets goeds? Want hij geeft hoop of zo en hoop geneest kanker?

Ik vind mensen serieus voor de gek houden nooit goed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154499666
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Nooit wat mis mee? Daar denk ik toch wel een beetje anders over. :X
pi_154499819
Ik vind het vrij verwerpelijk idd.. :{
pi_154499854
Er zijn er misschien bij die zelf oprecht denken dat ze een gave hebben. Maar de meeste zijn gewoon ordinaire oplichters. :r
pi_154499900
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het vrij verwerpelijk idd.. :{
Mijn moeder heeft overigens minstens 20 jaar rondgelopen met het idee 'dat er iets ergs ging gebeuren in haar leven'. Echt, fantastisch ^O^

En de tante die mee ging kreeg te horen dat ze een zoon en een dochter zou krijgen. Kreeg ze verdorie twee zonen. Maar hihaho, die ene bleek homo, dus toch een beetje een dochter _O-

-O- mensen praten alles goed als het maar in hun straatje past.
pi_154499915
Weet je dat er nog steeds mensen zijn die denken dat Robbert van den Broeke (mister Genverbrander) the real deal is. :') ! :'( !
pi_154500003
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn er misschien bij die zelf oprecht denken dat ze een gave hebben.
Ik heb een nichtje die serieus denkt dat haar autistische zoontje paranormaal begaafd is. Hij wist zelfs dat er een xbox in de kast stond voor kerstmis! En praat over geesten in huis die hij ziet. Wel toevallig dat mama zich ook altijd met dat soort fenomenen bezig houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')