SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Specularium op 20-07-2015 11:21:14 ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Steven Seagal ook, daarom is het ook zo'n baas.quote:
Nee hoor vind jou hele mooie vrouwquote:Op maandag 20 juli 2015 01:42 schreef Kauai het volgende:
Ik heb ook niks met kinderen.
inb4 je bent zelf nog een kind
Dat heb je ook nietquote:Op maandag 20 juli 2015 01:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Niemand mocht weten dat ik je fotos heb gestuurd
quote:Op maandag 20 juli 2015 01:47 schreef Elfletterig het volgende:
Die spoiler over de BBQ-meet maakt de OP extra luguber.
quote:Op maandag 20 juli 2015 01:41 schreef anonymoussie het volgende:
Heb je die trailer nou gezien, Harry?
Zeker als weet dat die barbecue bij timmmmm thuis is en dat timmmmm graag mensen op de barbecue gooit.quote:
Je moet een beetje suïcidaal zijn ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker als weet dat die barbecue bij timmmmm thuis is en dat timmmmm graag mensen op de barbecue gooit.
Waarom post je dit hier? Dit boeit toch echt werkelijk waar helemaal niemand.quote:
Misschien gaat -ie straks wel een dramatische afscheidspost plaatsen. Oh wacht, dat doen alleen veertigers.quote:
quote:Op maandag 20 juli 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien gaat -ie straks wel een dramatische afscheidspost plaatsen. Oh wacht, dat doen alleen veertigers.
(disclaimer: gewoon een onschuldig grapje, mensen. cabaret)
Als ik het zo lees, denk ik eerder dat Fylax zo meteen naar de wc rent en daarna als een blok in slaap valt.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Morgen komt ie hier weer piepen dat ie misselijk is.
hahahahahahquote:Op maandag 20 juli 2015 02:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien gaat -ie straks wel een dramatische afscheidspost plaatsen. Oh wacht, dat doen alleen veertigers.
(disclaimer: gewoon een onschuldig grapje, mensen. cabaret)
Dat ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, denk ik eerder dat Fylax zo meteen naar de wc rent en daarna als een blok in slaap valt.
Je hebt het gelezen.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom post je dit hier? Dit boeit toch echt werkelijk waar helemaal niemand.
Weet ik allemaal nog niet hoor.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Betekent dit dat je het binnenkort gaat kijken?
Met wie was je aan het feesten Fylax?quote:
Zo ben ik gewoon.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind Mani een beetje eng vandaag, eerst wil hij kinderen gaan vermoorden en daarna tieners met behulp van drugs ontvoeren
Dat is niet alleen vandaag.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind Mani een beetje eng vandaag, eerst wil hij kinderen gaan vermoorden en daarna tieners met behulp van drugs ontvoeren
Dan moet Mani wat mdma regelen.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:19 schreef LTVDK het volgende:
Mijn tourcoach ook niet, ik had wat suïcidale gedachten maar die heb ik de kop in gedrukt.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je favoriete wielrenner ging niet lekker vandaag?
Ik ben wel gezakt in mijn wielerpoultjes vandaag, misschien is dat het.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je favoriete wielrenner ging niet lekker vandaag?
Als jij zelfmoord gaat plegen gaan we het samen doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tourcoach ook niet, ik had wat suïcidale gedachten maar die heb ik de kop in gedrukt.
Hebben ze je nog gefeliciteerd met je verjaardag?quote:
Ik ga voor morgen gewoon 9 vluchters opstellen en met minder dan de voltallige top 9 in de rituitslag neem ik geen genoegen.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij zelfmoord gaat plegen gaan we het samen doen.
Ja dat heb ik ook, we zullen het lot laten beslissen over ons leven.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor morgen gewoon 9 vluchters opstellen en met minder dan de voltallige top 9 in de rituitslag neem ik geen genoegen.
Ik ga voor Wivco denk ik.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, we zullen het lot laten beslissen over ons leven.
Verbaast me niks. Als je met minder genoegen nam, had je wel johannes_verminder geheten.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga voor morgen gewoon 9 vluchters opstellen en met minder dan de voltallige top 9 in de rituitslag neem ik geen genoegen.
Fokker89 heeft deze grap al eens beter gemaakt dus ik zou maar met pensioen gaan.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Als je met minder genoegen nam, had je wel johannes_verminder geheten.
quote:Op maandag 20 juli 2015 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Als je met minder genoegen nam, had je wel johannes_verminder geheten.
Ik zag 'm laast ergens in een topic over de Duckstad-krant.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fokker89 heeft deze grap al eens beter gemaakt dus ik zou maar met pensioen gaan.
Een beetje gay is OK.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog in een TT gelezen dat jij gay bent.
smaad en lasterquote:Op maandag 20 juli 2015 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb onlangs nog in een TT gelezen dat jij gay bent.
Mooie UI hè? Gemaakt voor Specularium, maar die wil 'm niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
De nieuwe UI van Elfletterig doet me denken aan Robot Wars. Zeer mooi programma.
LTKDV zag je niet zo ninja-edit ook.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zie jij alleen als mod. Ik had per ongeluk op quote-tags gedrukt, in plaats van img-tags.
Goh, wat raar.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooie UI hè? Gemaakt voor Specularium, maar die wil 'm niet.
LTKDVquote:Op maandag 20 juli 2015 02:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV zag je niet zo ninja-edit ook.
Oké, meneer de NWS-mod.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen LTKDV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |