Gehoorbescherming. Zeker als je wat vaker naar concerten gaat.quote:
Ja is coolquote:Op maandag 20 juli 2015 01:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
oja ik doe morgen vrafen oke mn ouders slapen al
ja kloptquote:Op maandag 20 juli 2015 01:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gehoorbescherming. Zeker als je wat vaker naar concerten gaat.
nee gewoon aangeschoten denk ik, weet het verschil niet zogoed, ben vooral heel lui en moe nu en heb koppijnquote:
Zo jong en dan al tinnitus? Teveel harde muziek of je oren stuk dankzij bloeddruk oid?quote:Op maandag 20 juli 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja klopt
mrja zovaak ga ik dat niet en heb er eigk al jaren last van maar soms na zon avondje wordt het erger volgende dag is jet weer zachtjes zoals t altijd is
Ja luister denk ik wel te hard dus doe dat nux iet meer maar beetje te laat...quote:Op maandag 20 juli 2015 01:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zo jong en dan al tinnitus? Teveel harde muziek of je oren stuk dankzij bloeddruk oid?
Godver ik ga stuk hieromquote:Op maandag 20 juli 2015 01:50 schreef Fylax het volgende:
er waren wel lekkere meids hoor had hoi gezegd en dan zeggen ze hoo terug maar heb geen nummers gefixt
Was wel leuk hoor. Als ze dan tegen onze richting inliepen gewoon even hoi hoe is t zeggen enzoquote:
Awhquote:Op maandag 20 juli 2015 01:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee gewoon aangeschoten denk ik, weet het verschil niet zogoed, ben vooral heel lui en moe nu en heb koppijn
Zijn pen0rquote:Op maandag 20 juli 2015 01:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat hossel jij allemaal bij Fylax dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |