Zou fijn zijn inderdaadquote:Op maandag 20 juli 2015 21:20 schreef Oksel het volgende:
Wel relaxed dat nu 50% van de posts van Knut worden verwijderd. Nu nog een autistenfilter erop, en dan hebben we ook geen Jankie posts meer.![]()
Dikzakkenfilter dan blijf ik overquote:Op maandag 20 juli 2015 21:32 schreef Oksel het volgende:
Ben ik hier straks alleen met Knut. Want die past nergens bij, en valt overal buiten, zelfs buiten alle filters
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dikzakkenfilter dan blijf ik over
Lijkt nog niet echt release waardig te zijn als ik de reviews zo lees.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:41 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Had jij je aangemeld voor die app van Terpstra?
Puik plan. We zien het verslag van deze epische beklimming wel komen dan.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik neem 'm wel een keertje mee die kant op. Ff een halfuurtje intacxen en dan knallen met die hap!
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dikzakkenfilter dan blijf ik over
Hij werd idd even aangetikt door Van Garderen. Als dat op of net voor het rempunt was, dan kan ik me goed voorstellen dat hij zijn rempunt miste.quote:Op maandag 20 juli 2015 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij aangetikt werd, maar daar is helemaal niets van te zien. Persoonlijk denk ik dat hij schrok van die toeschouwer die daar gebukt zat waardoor hij de bocht niet goed kon aansnijden.
Haha je gelooft het of niet, maar ik heb met haar gewerkt bij de ING. Zij zat bij mij in de opleidingsgroep. Check mijn facebook vrienden maarquote:Op maandag 20 juli 2015 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga ook fries worden, Patroon, waar kan ik me inschrijven?
B&H / [Jeugdjournaal] Welmoed Sijtsma
Plannen om wat heuvels te gaan fietsen?quote:Op maandag 20 juli 2015 21:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Lijkt nog niet echt release waardig te zijn als ik de reviews zo lees.
Niet echt, hoezo?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Plannen om wat heuvels te gaan fietsen?
Niet toevallig een 6703?quote:Op maandag 20 juli 2015 22:47 schreef Tommeke het volgende:
Fietsenwinkel hier in de buurt verkoopt nieuwe Ultegra 6700 cranks voor 50 euro per stuk
Das goedkoper dan een los buitenblad. Heb er 4 stuks gekocht. Hij vroeg of ik nog meer wilde. Hij had er nog erg veel meer en moest er van af haha
Hij is bij mij al een stuk of 4x gecrasht op 1 avond... Wel een geinig idee.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:47 schreef ratatat het volgende:
[..]
Lijkt nog niet echt release waardig te zijn als ik de reviews zo lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |