SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie plaatjes.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:03 schreef Oksel het volgende:
Dus nu heb ik een kettingchecker, en dus kan ik kettingen checken. Heb meteen 2 Chorus kettingen erbij gekocht, geen neppe rommel natuurlijk.
En vandaag 50km in de regen gefietst, dus niet afgehaakt. Trainingsdiscline, of niet? En m'n HF gezien? Potverdorie als een ekte Patroon 100km met HF 142 gemiddeld, en afgelopen donderdag ookal 100 met HF146. Geen hele lage HF, maar wel gewoon D1.
Verder nog even wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Want zo BBQ je als een echte meester.
En check ook onze nieuwe teambrillen.
[ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik verder met jaloers zijn op alle mensen die in de bergen aan 't fietsen zijn. Ik wil gvd ook.
Moet normaal gezien geen probleem zijn. Ben je misschien een stijve hark? Of heb je een te grote fiets?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over hoe te rijden in de beugels? Het is voor mij erg oncomfortabel, en houd dit geen minuten vol. Bovendien worden mijn ballen samengeperst! Behoort dit zo oncomfortabel te zijn, is het gewenning, is mijn fiets verkeerd afgesteld of heb ik de verkeerde houding? Ik ben overigens 1.89m, weet niet in hoeverre dit relevant is. Oh en mijn achillesspieren zijn vrij kort, moet het zadel wat lager? Tips zijn welkom!
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef ratatat het volgende:
[..]
Moet normaal gezien geen probleem zijn. Ben je misschien een stijve hark? Of heb je een te grote fiets?
Je moet je stem slammen, schijnt te helpen en je gaat er sneller door.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.
Het is sowieso een houding waaraan je moet wennen, en dat het nu niet lekker voelt kan aan 1001 dingen liggen. Misschien staat je zadel niet horizontaal, maar iets met het puntje omhoog, misschien leun je teveel voorover met je bekken waardoor je op je zak zit ipv op je zitbotjes, misschien moet je je corestability eerst flink aanpakken, etc.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:44 schreef Robby87 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over hoe te rijden in de beugels? Het is voor mij erg oncomfortabel, en houd dit geen minuten vol. Bovendien worden mijn ballen samengeperst! Behoort dit zo oncomfortabel te zijn, is het gewenning, is mijn fiets verkeerd afgesteld of heb ik de verkeerde houding? Ik ben overigens 1.89m, weet niet in hoeverre dit relevant is. Oh en mijn achillesspieren zijn vrij kort, moet het zadel wat lager? Tips zijn welkom!
Godverdomme Andy, waar ging het nou gisteren over? Alsof jij alles wist nog geen jaar geleden. Met je helmquote:Op maandag 20 juli 2015 01:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet je stem slammen, schijnt te helpen en je gaat er sneller door.
Misschien dat jij even kan opsodemieteren met dit soort commentaar. Slaat echt helemaal nergens. zeker niet voor een broekie die net komt kijken en denkt dat soignee zijn belangrijker is dan kunnen fietsen.quote:Op maandag 20 juli 2015 01:54 schreef Andyy het volgende:
[..]
Je moet je stem slammen, schijnt te helpen en je gaat er sneller door.
Ik had in m'n ouwe fiets een stuur met een grote drop, dus bovenop zat ik wel lekker, onderin niet. M'n nieuwe fiets heeft minder drop en daar rij ik veel lekkerder in de beugels. Kan ook een dingetje zijn.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een stijve hark ja haha, fiets is wel gekocht op mijn lengte dus moet goed zijn.
Ik kom sinds ik een kleine kano was, zeker 's ochtends, niet verder dan m'n knieen of halverwege mijn scheenbeen.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:21 schreef Gripper het volgende:
Als je weet dat je een stijve hark bent: rekken en strekken! Kan je met je vingertoppen bij de grond als je voorover buigt?
Die knipperlichten zijn misschien overdreven maar die remlampen is niets mis mee.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:45 schreef buzz1291 het volgende:
Daar istie dan, met rem- en knipperlichten. Ik wacht nog ff totdat er ook een met alarmlichten en mistachterlicht leverbaar is.
[ afbeelding ]
Ik kan niet alles volgen op vakantie hèquote:Op maandag 20 juli 2015 07:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Godverdomme Andy, waar ging het nou gisteren over? Alsof jij alles wist nog geen jaar geleden. Met je helm![]()
Die gast stelt gewoon een serieuze vraag.
Wat een kutexcuus zeg. Als je zelf nog maar net weet hoe en wat alles moet vind ik het bijzonder treurig als je het over je stem slammen hebt, zeker omdat dat geeneens de beste oplossing is qua zithouding voor de meeste mensen.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:53 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kan niet alles volgen op vakantie hè
Ja, want omdat jij net even langer op de fiets zit mag jij wel mensenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat een kutexcuus zeg. Als je zelf nog maar net weet hoe en wat alles moet vind ik het bijzonder treurig als je het over je stem slammen hebt, zeker omdat dat geeneens de beste oplossing is qua zithouding voor de meeste mensen.
Zelfs sommige profs rijden met een (aantal) spacers.
[ afbeelding ]
Dat lijkt me sterk afhankelijk van de context. Ik kan me niet voorstellen dat ik de laatste tijd eenquote:Op maandag 20 juli 2015 08:25 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ja, want omdat jij net even langer op de fiets zit mag jij wel mensen'en en domme one liners roepen?
Het kan gewenning zijn. Of misschien afstelling van je fiets, of zoals geopperd je zadelstand.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dit is iets voor randonneurs en Angelsaksenquote:Op maandag 20 juli 2015 07:45 schreef buzz1291 het volgende:
Daar istie dan, met rem- en knipperlichten. Ik wacht nog ff totdat er ook een met alarmlichten en mistachterlicht leverbaar is.
[ afbeelding ]
De Trek te klein?quote:
Nou ik denk meer zoals ik boven zei iets voor landen met minder goede fietsinfrastructuur.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dit is iets voor randonneurs en Angelsaksen
Hoewel je die eerder met een vale, 15 jaar oude MET ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |