Daar niet van.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:07 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Zo slecht is FC Utrecht nou toch ook weer niet, was zelfs bij een van de clubs waar ik tussen aan het twijfelen was. Prima aanval en genoeg spelers om te verkopen(om vervolgens te investeren).
En met jouw manager kwaliteiten moet je er wel wat van kunnen maken.

Eerste keer dat ik mijn eigen cluppie managequote:Op maandag 20 juli 2015 02:08 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daar niet van.
Maar ik wilde godverdomme PSV.
Die jij hebt. Gefeliciteerd.

.
 .

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.

quote:Op maandag 20 juli 2015 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om te kijken naar gerichte aankopenEven Apeldoorn bellen, KoeKoeK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans

Maar AGOVV bestaat toch niet meerquote:Op maandag 20 juli 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellen, KoeKoeK!

quote:Op maandag 20 juli 2015 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar AGOVV bestaat toch niet meer

Alleen als ik Jordania aanstel als directeur, een speciale achievementquote:Op maandag 20 juli 2015 11:21 schreef Zhero het volgende:
Als je met vitesse start krijg je toch 25 miljoen eigen vermogen erbij?

Is het een idee dat we daar over gaan stemmenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:24 schreef Zhero het volgende:
[..]
Welke competitie volgend seizoen haagse?

Albaanse competitie lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:24 schreef Zhero het volgende:
[..]
Welke competitie volgend seizoen haagse?

quote:Op maandag 20 juli 2015 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het een idee dat we daar over gaan stemmen

Ty even doen dan maarquote:Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen zonder seizoenskaart: op de startpagina (het 'control centre) kun je rechtsonder (onder het laatste nieuws) gratis seizoenskaartdagen verdienen door filmpjes te kijken. Zelf toch zo'n 20 dagen ermee gekregen de laatste dagen.

Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitiequote:Op maandag 20 juli 2015 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Albaanse competitie lijkt mij wel wat.

Ik hoop dat Albanië een grapje wasquote:Op maandag 20 juli 2015 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitie
 .
 .

Ja was een sarcastische opmerking. Ik zou inderdaad ook de Premier League doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitie

Ga je gangquote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We kunnen ook een crew aanmaken trouwens

Wat Zhero zegt inderdaadquote:

Hiljemark voor 7.5 miljoen?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:54 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand nog een middenvelder van gem +/-75 voor een fatsoenlijke prijs?

Ik mag jou wel. Marcel Brands is er niks bijquote:

6,75quote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef jarti66 het volgende:
[..]
7 miljoen anders gaat die naar de engine

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |