Heb hem eraf gehaald en Leemans erop gezet, kun je hem morgen alsnog kopen.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dan is die waarschijnlijk al verkocht aan de engine, ik zou 'm lekker op de tranferlijst laten staan als ik jou was.
Volgens mij telt de voorbereiding als 1 speelronde, dus kan dan heel de voorbereiding niks meer van je kopenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Heb hem eraf gehaald en Leemans erop gezet, kun je hem morgen alsnog kopen.
Anders verkoop ik hem een dag later wel aan de engine.
Oh ik dacht gewoon als 4 losse(zo staan ze ook in het wedstrijd schema).quote:Op zondag 19 juli 2015 23:34 schreef Zhero het volgende:
[..]
Volgens mij telt de voorbereiding als 1 speelronde, dus kan dan heel de voorbereiding niks meer van je kopen.
Is Gudelj te koop?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
AZ heeft ook een paar mooie koopjes uitstaan op de transferlijst. Wees er dus snel bij dames! op=op
Als ik zie wat er in het buitenland te halen valt is die ook niet eens zo interessant.quote:
Voor het maximale inderdaad, misschien. Maar heb nu eerder spelers nodig dan dat ik mijn beste kwijtraakquote:
Ja ik zag al dat je een behoorlijk kleine selectie had.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor het maximale inderdaad, misschien. Maar heb nu eerder spelers nodig dan dat ik mijn beste kwijtraak
Snatzik ja. Heb zelf maar wat verdedigers gehaald. AZ gaat voor niets minder dan het kampioenschap dit jaarquote:Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat je een behoorlijk kleine selectie had.
En voor 16 miljoen kan ik Tielemans halen(83-81 18 jaar), dus dat heb ik niet over voor gudelj.
Haha, noem het maar koopjes. Het zijn draken van spelers en nog eens duur ookquote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
AZ heeft ook een paar mooie koopjes uitstaan op de transferlijst. Wees er dus snel bij dames! op=op
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, noem het maar koopjes. Het zijn draken van spelers en nog eens duur ook
What the hell, hoeveel eigen vermogen heb jijquote:Op zondag 19 juli 2015 23:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snatzik ja. Heb zelf maar wat verdedigers gehaald. AZ gaat voor niets minder dan het kampioenschap dit jaar
Ik had 20mio. Kreeg opeens heel veel achievements na vorig seizoenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:52 schreef Zhero het volgende:
[..]
What the hell, hoeveel eigen vermogen heb jij?
Ik ook, maar geen 20 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik had 20mio. Kreeg opeens heel veel achievements na vorig seizoen
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:56 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen 20 miljoen. 3 miljoen ofzo...
Zo slecht is FC Utrecht nou toch ook weer niet, was zelfs bij een van de clubs waar ik tussen aan het twijfelen was. Prima aanval en genoeg spelers om te verkopen(om vervolgens te investeren).quote:
Daar niet van.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:07 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Zo slecht is FC Utrecht nou toch ook weer niet, was zelfs bij een van de clubs waar ik tussen aan het twijfelen was. Prima aanval en genoeg spelers om te verkopen(om vervolgens te investeren).
En met jouw manager kwaliteiten moet je er wel wat van kunnen maken.
Eerste keer dat ik mijn eigen cluppie managequote:Op maandag 20 juli 2015 02:08 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daar niet van.
Maar ik wilde godverdomme PSV.
Die jij hebt. Gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |