6,75quote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef jarti66 het volgende:
[..]
7 miljoen anders gaat die naar de engine
Ik stop zo meteen een poll in de OP.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben wil ik wel evt. een poll aanmaken
Top. Zag het ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:13 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik wil er straks wel een spelen.(volgende speelronde)
Gaat nu toch nog niet.
Ja, volgens mij wel. Maar als je naar de volgende ronde gaat verdien je weer wat, dus dan sta je meestal wel weer in de plus.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
Is het nog steeds zo dat als je in de min staat spelers random gaan vertrekken?
Topquote:
Dus Haagse, wil je een aanvraag doenquote:
Good work!quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef jarti66 het volgende:
Poll is aan de OP toegevoegd.
Alleen de grote competitie's omdat die de voorkeur hebben van Haagse.
En we zijn nog wel ff bezig als we deze allemaal moeten afronden.
Zal vanavond eens kijken. Zit nu mobiel en heb het beetje druk deze middag.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dus Haagse, wil je een aanvraag doen. Je kan gewoon iedereen van de competitie uitnodigen, crewcompetitie is http://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/4175195 en en crewplaatje is:
[ afbeelding ]
Leukere plaatjes zijn welkom.
Zal even kijken. Ik misschien wel, maar kan pas na 8 uur omdat ik er al een heb gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:05 schreef jarti66 het volgende:
Iemand interesse in Jozefzoon voor 4 miljoen over te nemen.
Balen dat je er maar 4 op de transferlijst kan zetten.
Je mag wel een nieuw bod doen op Gouweleeuwquote:
Doe dan maar tegenbod.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je mag wel een nieuw bod doen op Gouweleeuw
Can no do. Had al afgewezen. Maar een paar ton erbij mag welquote:
Done al weet ik niet meer precies wat ik net boodquote:Op maandag 20 juli 2015 16:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Can no do. Had al afgewezen. Maar een paar ton erbij mag wel
Volgens mij was dat ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 20 juli 2015 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Done al weet ik niet meer precies wat ik net bood![]()
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gekquote:Op maandag 20 juli 2015 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ongeveer hetzelfde
Voor de scoutingswaarde mag je van mij wel isimat kopen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gek
Ghehequote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |