quote:Op zondag 19 juli 2015 19:55 schreef Zhero het volgende:
De competitie is gereset, we kunnen kiezen!!
Spoilerquote:Op zondag 19 juli 2015 19:55 schreef Zhero het volgende:
De competitie is gereset, we kunnen kiezen!!
quote:
Huh, het begint om 20:10 hoor!quote:Op zondag 19 juli 2015 19:58 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nog 2 minuten mensen, het aftellen is begonnen!
En al je devices aan gort te gooien voor het geluk volgend seizoen !quote:Op zondag 19 juli 2015 20:02 schreef Zhero het volgende:
Niet vergeten uit te loggen en opnieuw in te loggen!
Die kans zit er nog best dik in hoorquote:Op zondag 19 juli 2015 20:02 schreef jarti66 het volgende:
Ik ben niet van plan om vandaag nog een nieuw deel te maken.
Neequote:Op zondag 19 juli 2015 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Duitse wedstrijden werden toch altijd gespeeld tussen 19.40 en 19.45 uur?
Ik ben ook al genaaid RIPquote:Op zondag 19 juli 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
Iemand heeft Vitesse al, veel speelplezier dan
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:06 schreef Sked het volgende:
Iemand heeft Vitesse al, veel speelplezier dan
quote:Op zondag 19 juli 2015 20:08 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal geen heracles maar groningen
ik haal er ook een denk ik voor de extra TKquote:Op zondag 19 juli 2015 20:18 schreef RRuben het volgende:
[..]
net gekocht van m'n overbodige beltegoed
Ik nog lagerquote:Op zondag 19 juli 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
Gemiddelde aanvalsrating
60
Gemiddelde verdedigingsrating
59
Gemiddelde rating
59
Daar hadden wij vorige competitie ook wel wat last van inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 20:23 schreef Pascalus het volgende:
Het is wel veranderd, heb het al jaren niet gespeeld.
We moeten wat met onze prutsteamsquote:Op zondag 19 juli 2015 20:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Haha al 5 biedingen gehad op Bazoer en Riedewald.
Ja, die tijden zijn overquote:Op zondag 19 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Hmm nu moet ik gaan uitzoeken welke tactiek nog werkt
Vroeger was 4-5-1 altijd overpowered maar dat zal wel voorbij zijn
Ja, je kan gewoon opnieuw smsen danquote:Op zondag 19 juli 2015 20:27 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die seizoenskaart he, 17 speeldagen is 1,50 en 20 speeldagne is 15 euro? Hoe werkt dat? Als die 17 speeldagen om zijn kun je toch weer gewoon sms sturen voor 1,50
4-5-1 schieten van afstandquote:Op zondag 19 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..quote:
Omdat je dan een knuffel krijgtquote:Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..
Omdat je dan die knuffel erbij krijgtquote:Op zondag 19 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Wie koopt er dan in hemelsnaam zo'n ding voor 15 euro als je dan 34 speeldagen voor 3 euro hebt..
Ja idd hahaquote:Op zondag 19 juli 2015 20:26 schreef Paxcon het volgende:
Een bj scoren bij de vrouwquote:Op zondag 19 juli 2015 20:31 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
nee serieus, wat moet je met zo'n kutding
Traore scoort er bij mij op losquote:Op zondag 19 juli 2015 20:33 schreef RRuben het volgende:
Antonia is nu al OP, gelijk hattrickjeWel tegen die slechte clup waar iedereen dik van wint, maar toch
Ik nu ookquote:Op zondag 19 juli 2015 20:37 schreef Funel het volgende:
enige met doelpunt tegen, ik weet waar ik ga investeren
Maar wij hebben wel beide 20 doelpogingen, meer dan iedereenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:37 schreef Funel het volgende:
enige met doelpunt tegen, ik weet waar ik ga investeren
Wat moet ik dan met 23 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
zal het wel leuker vinden als niemand extra geld er tegen aangooit voor eigen vermogen. Achievements prima. Maarja iedereen moet zelf weten natuurlijk.
Ik ga even 250 miljoen bijschrijven. Dordrecht kampioen koekoek.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
Dat is toch achievement geldquote:Op zondag 19 juli 2015 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moet ik dan met 23 miljoen?
eensquote:Op zondag 19 juli 2015 20:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het geld van de Archievements kan nog maar als je daarbuiten nog geld er tegen aangooit is het gewoon sneu.
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.quote:
Dit ook ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haag wat denk je nou?M'n beste speler zo'n 'aanbod' doen
Welke filmpjes?quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.
Je kan soms een hele rits van die filmpjes kijken, heb je ineens een half miljoen erbijquote:
quote:
Mensen zijn gek genoegquote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Haag wat denk je nou?M'n beste speler zo'n 'aanbod' doen
Hoe kom je dan aan 23 mil. Ik heb maar 100.000quote:Op zondag 19 juli 2015 20:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en kijken van die achterlijke filmpjes. Maar grotendeels achievement ja.
Seizoenen lang opgespaard en geen ruk mee gedaan. Of in ieder geval maar heel weinig.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kom je dan aan 23 mil. Ik heb maar 100.000
Dit is wel een slechte regel idd. Zeker omdat ik er net in kom, heb ik uiteraard geen eigen vermogen en loop je direct achter lol. Dat Eigen Vermogen moeten ze er sowieso uithalenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:42 schreef Funel het volgende:
Spelers kunnen beter worden door oefenwedstrijden ja.quote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Kan je skills van spelers verbeteren met een oefenwedstrijd oid?
Als je een goeie wedstrijd hebt gespeeld welquote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef GwaiLow het volgende:
Kan je skills van spelers verbeteren met een oefenwedstrijd oid?
Bewijs maar dat je selectie te goed isquote:Op zondag 19 juli 2015 21:00 schreef jarti66 het volgende:
Mijn selectie is trouwens wel te goed voor deze competitie.
Kan alleen maar tegenvallen. Alles minder dan de dubbel is een blamage.
Eigenlijk nu al spijt voor de keuze van mijn cluppie![]()
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakkenquote:Op zondag 19 juli 2015 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Spelers kunnen beter worden door oefenwedstrijden ja.
Ja, met je beste spelers.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakken
Mwah... je hebt er niet zoveel als je geen seizoenskaart houder bent...quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Oke, het is dus van belang dat elke kans dat je een oefen duel kan spelen die ook aan te pakken
Ja, maar je kunt het beste tegen andere managers spelen en niet tegen de CPU(dan heb je minder kans op verbetering + minder managerpuntenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik wel.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah... je hebt er niet zoveel als je geen seizoenskaart houder bent...
Dus spelers die oefen duel spelen kunnen ook nog worden getraind apart? Via individuele trainerquote:
Omdat je dan veel minder oefenpotjes kan en mag spelen.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben ik wel.
En waarom heb je er weinig aan als je geen seizoenskaart houder bent?
Aaah okequote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat je dan veel minder oefenpotjes kan en mag spelen.
Opmerkelijk inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand heeft interesse in Utrecht
Zeker opmerkelijk, ken iemand die er niet heel lang geleden kampioen mee is gewordenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niemand heeft interesse in Utrecht
Ik heb vdVelden ook al gehaaldquote:Op zondag 19 juli 2015 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je geen Groningen dan haal jij Groningen wel naar Tilburg
Ik vang ook steeds bod bij die clubsquote:Op zondag 19 juli 2015 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vdVelden ook al gehaald
Nee ik wou eigenlijk die stokoude Engelaar maar m'n gierige bod werd geweigerd
Er zijn geloof ik elke 24 uur 2 momenten dat de engine langs komt. Wist het vroeger precies, maar nu niet meer.quote:
Jaquote:Op zondag 19 juli 2015 21:46 schreef Paxcon het volgende:
En morgen na de update van 19:00> kan er weer een oefenwedstrijd worden gespeeld?
Je kan het kopen, maar dat is zonde.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Maar hoe werkt dat eigen vermogen dan, moet je dan niet geld kopen om dat vervolgens te kunnen investeren?
Rusnak zit hier gewoon op de tribunequote:
Welke filmpjes bedoel je?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan het kopen, maar dat is zonde.
Je kan filmpjes kijken en je kunt achievements behalen. Daar kan je best veel eigen vermogen mee scoren.
Handig, waar kan dat?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan het kopen, maar dat is zonde.
Je kan filmpjes kijken en je kunt achievements behalen. Daar kan je best veel eigen vermogen mee scoren.
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.
Grappig, dan zal dat toch ook via de laptop moeten kunnen..quote:Op zondag 19 juli 2015 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik via mobiel op OSM inlog en ik kijk naar eigen vermogen dan krijg ik zo'n groene knop met verdien eigen vermogen. Als ik daarop klik krijg ik een hele rits van filmpjes (a 20 sec per filmpje). Als je daar geduld voor hebt, heb je al gauw een half miljoen per dag binnen geharkt.
Denk het wel, dat heb ik alleen nog nooit gedaan op die manier.quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Grappig, dan zal dat toch ook via de laptop moeten kunnen..
Doe je dat via de app?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denk het wel, dat heb ik alleen nog nooit gedaan op die manier.
Yep.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik heb nu 2 filmpjes bekeken en 50.000 eigen vermogen gekregen. En als ik dat nu in de club investeer kan ik het geld dus gebruiken voor transfers?
Waar zie je die filmpjes precies? IK heb ze ook nog niet gezien, ook niet via de appquote:Op zondag 19 juli 2015 22:04 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik heb nu 2 filmpjes bekeken en 50.000 eigen vermogen gekregen. En als ik dat nu in de club investeer kan ik het geld dus gebruiken voor transfers?
Ik ga lekker de hele tijd die video's aanklikken en geld binnen harken, vervolgens geef ik dat aan de financieel directeur en daar krijg ik weer rente over.quote:
Ik doe het via de ipad en dat staat er; bekijk en verdien. Daar klik ik dan op.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar zie je die filmpjes precies? IK heb ze ook nog niet gezien, ook niet via de app
quote:Op zondag 19 juli 2015 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ik ga lekker de hele tijd die video's aanklikken en geld binnen harken, vervolgens geef ik dat aan de financieel directeur en daar krijg ik weer rente over.
Haha oke, inmiddels al 125.000quote:Op zondag 19 juli 2015 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je. Doe ik ook zo nu en dan. Alleen de ene keer kan je er 2 kijken en andere keer ineens 10 ofzo, dat verschilt nog wel eens.
Ja, zojuist gedaanquote:Op zondag 19 juli 2015 21:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dus spelers die oefen duel spelen kunnen ook nog worden getraind apart? Via individuele trainer
Wat irritant dat dat er bij mij niet staat, ook niet op de ipad. Zie je dat ''bekijk en verdien'' direct staan als je jezelf inlogt? Dus nog voordat je op je club/account klikt?quote:Op zondag 19 juli 2015 22:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Haha oke, inmiddels al 125.000
Dan staat er linksboven je money en een + teken, dan ga je naar eigen vermogen en staat het er. als het goed is. Je moet wel eerst inloggen en je account aanklikkenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat irritant dat dat er bij mij niet staat, ook niet op de ipad. Zie je dat ''bekijk en verdien'' direct staan als je jezelf inlogt? Dus nog voordat je op je club/account klikt?
Gevondenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:18 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dan staat er linksboven je money en een + teken, dan ga je naar eigen vermogen en staat het er. als het goed is
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht hadquote:Op zondag 19 juli 2015 23:01 schreef jarti66 het volgende:
Voor de kleine clubs heb ik nog wel wat leuke talentjes rondlopen(Vloet, Bergwijn enz.)
Allemaal over te nemen voor 1,5x de waarde(is tot waar de CPU makkelijk opkoopt).
Dus doe een bod zou ik zeggen.
Volgende ronde mag je hem overnemenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:22 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde Vloet kopen, maar ging niet omdat ik al 1 van je gekocht had
Heb op Bergwijn gebodenquote:
Dan is die waarschijnlijk al verkocht aan de engine, ik zou 'm lekker op de tranferlijst laten staan als ik jou wasquote:
Heb hem eraf gehaald en Leemans erop gezet, kun je hem morgen alsnog kopen.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:28 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dan is die waarschijnlijk al verkocht aan de engine, ik zou 'm lekker op de tranferlijst laten staan als ik jou was.
Volgens mij telt de voorbereiding als 1 speelronde, dus kan dan heel de voorbereiding niks meer van je kopenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:31 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Heb hem eraf gehaald en Leemans erop gezet, kun je hem morgen alsnog kopen.
Anders verkoop ik hem een dag later wel aan de engine.
Oh ik dacht gewoon als 4 losse(zo staan ze ook in het wedstrijd schema).quote:Op zondag 19 juli 2015 23:34 schreef Zhero het volgende:
[..]
Volgens mij telt de voorbereiding als 1 speelronde, dus kan dan heel de voorbereiding niks meer van je kopen.
Is Gudelj te koop?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
AZ heeft ook een paar mooie koopjes uitstaan op de transferlijst. Wees er dus snel bij dames! op=op
Als ik zie wat er in het buitenland te halen valt is die ook niet eens zo interessant.quote:
Voor het maximale inderdaad, misschien. Maar heb nu eerder spelers nodig dan dat ik mijn beste kwijtraakquote:
Ja ik zag al dat je een behoorlijk kleine selectie had.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Voor het maximale inderdaad, misschien. Maar heb nu eerder spelers nodig dan dat ik mijn beste kwijtraak
Snatzik ja. Heb zelf maar wat verdedigers gehaald. AZ gaat voor niets minder dan het kampioenschap dit jaarquote:Op zondag 19 juli 2015 23:48 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ja ik zag al dat je een behoorlijk kleine selectie had.
En voor 16 miljoen kan ik Tielemans halen(83-81 18 jaar), dus dat heb ik niet over voor gudelj.
Haha, noem het maar koopjes. Het zijn draken van spelers en nog eens duur ookquote:Op zondag 19 juli 2015 23:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
AZ heeft ook een paar mooie koopjes uitstaan op de transferlijst. Wees er dus snel bij dames! op=op
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, noem het maar koopjes. Het zijn draken van spelers en nog eens duur ook
What the hell, hoeveel eigen vermogen heb jijquote:Op zondag 19 juli 2015 23:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Snatzik ja. Heb zelf maar wat verdedigers gehaald. AZ gaat voor niets minder dan het kampioenschap dit jaar
Ik had 20mio. Kreeg opeens heel veel achievements na vorig seizoenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:52 schreef Zhero het volgende:
[..]
What the hell, hoeveel eigen vermogen heb jij?
Ik ook, maar geen 20 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik had 20mio. Kreeg opeens heel veel achievements na vorig seizoen
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:56 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik ook, maar geen 20 miljoen. 3 miljoen ofzo...
Zo slecht is FC Utrecht nou toch ook weer niet, was zelfs bij een van de clubs waar ik tussen aan het twijfelen was. Prima aanval en genoeg spelers om te verkopen(om vervolgens te investeren).quote:
Daar niet van.quote:Op maandag 20 juli 2015 02:07 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Zo slecht is FC Utrecht nou toch ook weer niet, was zelfs bij een van de clubs waar ik tussen aan het twijfelen was. Prima aanval en genoeg spelers om te verkopen(om vervolgens te investeren).
En met jouw manager kwaliteiten moet je er wel wat van kunnen maken.
Eerste keer dat ik mijn eigen cluppie managequote:Op maandag 20 juli 2015 02:08 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Daar niet van.
Maar ik wilde godverdomme PSV.
Die jij hebt. Gefeliciteerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 20 juli 2015 11:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Tijd om te kijken naar gerichte aankopenEven Apeldoorn bellen, KoeKoeK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Maar AGOVV bestaat toch niet meerquote:Op maandag 20 juli 2015 11:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even Apeldoorn bellen, KoeKoeK!
quote:Op maandag 20 juli 2015 11:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar AGOVV bestaat toch niet meer
Alleen als ik Jordania aanstel als directeur, een speciale achievementquote:Op maandag 20 juli 2015 11:21 schreef Zhero het volgende:
Als je met vitesse start krijg je toch 25 miljoen eigen vermogen erbij?
Is het een idee dat we daar over gaan stemmenquote:Op maandag 20 juli 2015 11:24 schreef Zhero het volgende:
[..]
Welke competitie volgend seizoen haagse?
Albaanse competitie lijkt mij wel wat.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:24 schreef Zhero het volgende:
[..]
Welke competitie volgend seizoen haagse?
quote:Op maandag 20 juli 2015 11:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is het een idee dat we daar over gaan stemmen
Ty even doen dan maarquote:Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Zhero het volgende:
Voor de mensen zonder seizoenskaart: op de startpagina (het 'control centre) kun je rechtsonder (onder het laatste nieuws) gratis seizoenskaartdagen verdienen door filmpjes te kijken. Zelf toch zo'n 20 dagen ermee gekregen de laatste dagen.
Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitiequote:Op maandag 20 juli 2015 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Albaanse competitie lijkt mij wel wat.
Ik hoop dat Albanië een grapje wasquote:Op maandag 20 juli 2015 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitie
Ja was een sarcastische opmerking. Ik zou inderdaad ook de Premier League doen.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Niet lekker de Premier League in gaan? Dat blijft toch wel de mooiste competitie
Ga je gangquote:Op maandag 20 juli 2015 14:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
We kunnen ook een crew aanmaken trouwens
Wat Zhero zegt inderdaadquote:
Hiljemark voor 7.5 miljoen?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:54 schreef Paxcon het volgende:
Heeft iemand nog een middenvelder van gem +/-75 voor een fatsoenlijke prijs?
Ik mag jou wel. Marcel Brands is er niks bijquote:
6,75quote:Op maandag 20 juli 2015 14:57 schreef jarti66 het volgende:
[..]
7 miljoen anders gaat die naar de engine
Ik stop zo meteen een poll in de OP.quote:Op maandag 20 juli 2015 14:00 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als ik vanmiddag/vanavond thuis ben wil ik wel evt. een poll aanmaken
Top. Zag het ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:13 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Ik wil er straks wel een spelen.(volgende speelronde)
Gaat nu toch nog niet.
Ja, volgens mij wel. Maar als je naar de volgende ronde gaat verdien je weer wat, dus dan sta je meestal wel weer in de plus.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:13 schreef Paxcon het volgende:
Is het nog steeds zo dat als je in de min staat spelers random gaan vertrekken?
Topquote:
Dus Haagse, wil je een aanvraag doenquote:
Good work!quote:Op maandag 20 juli 2015 15:29 schreef jarti66 het volgende:
Poll is aan de OP toegevoegd.
Alleen de grote competitie's omdat die de voorkeur hebben van Haagse.
En we zijn nog wel ff bezig als we deze allemaal moeten afronden.
Zal vanavond eens kijken. Zit nu mobiel en heb het beetje druk deze middag.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:21 schreef Zhero het volgende:
[..]
Dus Haagse, wil je een aanvraag doen. Je kan gewoon iedereen van de competitie uitnodigen, crewcompetitie is http://www.onlinesoccermanager.nl/League/Standings/4175195 en en crewplaatje is:
[ afbeelding ]
Leukere plaatjes zijn welkom.
Zal even kijken. Ik misschien wel, maar kan pas na 8 uur omdat ik er al een heb gekocht.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:05 schreef jarti66 het volgende:
Iemand interesse in Jozefzoon voor 4 miljoen over te nemen.
Balen dat je er maar 4 op de transferlijst kan zetten.
Je mag wel een nieuw bod doen op Gouweleeuwquote:
Doe dan maar tegenbod.quote:Op maandag 20 juli 2015 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je mag wel een nieuw bod doen op Gouweleeuw
Can no do. Had al afgewezen. Maar een paar ton erbij mag welquote:
Done al weet ik niet meer precies wat ik net boodquote:Op maandag 20 juli 2015 16:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Can no do. Had al afgewezen. Maar een paar ton erbij mag wel
Volgens mij was dat ongeveer hetzelfdequote:Op maandag 20 juli 2015 16:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Done al weet ik niet meer precies wat ik net bood![]()
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gekquote:Op maandag 20 juli 2015 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ongeveer hetzelfde
Voor de scoutingswaarde mag je van mij wel isimat kopen.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gek
Ghehequote:Op maandag 20 juli 2015 16:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
5 is nog hoger dan de scoutingswaarde ben nie helemaal gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |