abonnement Unibet Coolblue
pi_154460554


HelloFresh ervaringtopic!
http://www.hellofresh.nl/
https://www.facebook.com/HelloFreshNL

Wil je het een keer proberen, dan kan je met deze code momenteel 50% korting krijgen op je eerste box: HFVOORDEEL50
Actievoorwaarden: HelloFresh biedt een flexibel lidmaatschap. De kortingscode is geldig bij een afname van 2 HelloFresh Boxen. De kortingscode is niet geldig op een Proefbox , Fruitbox en cadeaubon.

Verder kan iedereen die in dit topic post en HelloFresh ontvangt je ook een korting geven van 20 euro op je eerste box. Die persoon krijgt dan zelf ook 12,50 euro korting. Vraag gerust iemand om een kortingscode als je daar gebruik van wilt maken.
pi_154464534
Zo. Mijn eerste box is er. De eerste is voor 3 dagen, hierna nog 2 weken 5 dagen. Mijn eerste reactie is vooral dat het weinig is. Wel twee mooie stukken vis. De gyros vind ik erg weinig, wel genoeg brood erbij. Ik had serieus 4 kleine aardappelen voor 2 personen. Of ben ik gewoon zo'n grote eter dat ik dat weinig vind? :')

Kleine porties vlees had ik wel verwacht. Maar had niet verwacht dat ze zo zuinig met zoiets goedkoops als aardappelen zouden zijn.
pi_154464708
Grappig...voor mij/ ons zijn het veel aardappelen altijd.
En als die in een salade gaan, is het totaal ruim voldoende.
Nog zelden / nooit? AGV meegemaakt de afgelopen maanden.

De vis en kalkoen in de vriezer gedaan.
Het wordt een raar weekje wat betreft eettijden en thuis zijn.
En niet bijtijds bedacht om te pauzeren. Sufferd.
pi_154465322
Mijn idee van porties zijn door HF wel veranderd. Ik kook altijd veel te veel. En met HF heb ik nog steeds 3 porties (box voor 2 personen), alleen gebruik ik véél minder van alle ingrediënten. Zoals maar 4 aardappels.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 juli 2015 @ 16:43:16 #5
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154465590
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:57 schreef AnneX het volgende:
Grappig...voor mij/ ons zijn het veel aardappelen altijd.
En als die in een salade gaan, is het totaal ruim voldoende.
Nog zelden / nooit? AGV meegemaakt de afgelopen maanden.

De vis en kalkoen in de vriezer gedaan.
Het wordt een raar weekje wat betreft eettijden en thuis zijn.
En niet bijtijds bedacht om te pauzeren. Sufferd.
Ik had ook beter de drie dagenbox kunnen doen. Ik heb nog 3 maaltijden over van de afgelopen 2 weken :D Morgen dus maar wat invriezen.

Hierna staat de box weer onbeperkt op pauze. Ik heb het na deze week en de vakantie niet meer zo druk dus dan kan ik leuk zelf bedenken wat ik ga eten.
Spoilers!
pi_154465660
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:29 schreef Isabeau het volgende:
Mijn idee van porties zijn door HF wel veranderd. Ik kook altijd veel te veel. En met HF heb ik nog steeds 3 porties (box voor 2 personen), alleen gebruik ik véél minder van alle ingrediënten. Zoals maar 4 aardappels.
Ben heel erg benieuwd. Hopelijk heeft het dat effect op mij ook. :D
pi_154466465
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:46 schreef Myraela het volgende:

Ben heel erg benieuwd. Hopelijk heeft het dat effect op mij ook. :D
Over deze week kan ik niet meepraten; heb de box gepauzeerd omdat het me niet zoveel aan/bijzonder leek.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154468033
Met schol blijft het toch vervelend dat je zo weinig vis hebt. Twee filetjes voor twee personen: tussen de aardappels en salade proef je de vis nauwelijks.
Was verder wel prima te eten, lekkere dressing en boontjes en sla gaat blijkbaar goed samen. En de porties groenten en aardappels zijn echt ruim.

Morgen alleen nog het tweede filetje bakken, aardappels opwarmen en de salade-elementen in elkaar bouwen en ik ben klaar.

Wel opletten met de turkse yoghurt trouwens en niet te royale eetlepels pakken. Het kuipje (2 personen) is niet echt groot en daarvan moet je de helft overhouden voor een ander gerecht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154469822
Mmhm, vandaag (nog) de kruidige rijst op! Was lekker zeg! :D
Wel enorm pittig :o Maar die honing pinda's... nom, nom, nom! :Y
pi_154469877
Vanavond de Gyros gegeten. Was wel lekker en meer dan voldoende. Platbrood vond ik matig. Ik zou er zelf een volgende keer nog wat knoflooksaus bij maken. :9
pi_154470259
Noedelsalade hier. Best ok als basis, maar wel vlakjes. Had best wat extra nodig om m echt lekker te maken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154471845
Nu pas de lasagne gegeten.
Spinazie was na éen week nog vers/goed!
Saus was wat dunnig bij mij. Dus rustig aan met bouillon bijgieten.
Verder prima romige ruim voldoende maaltijd :Y)
Oh ja, en een stuk of 3 vellen lasagne over.
pi_154472716
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 19:52 schreef Myraela het volgende:Ik zou er zelf een volgende keer nog wat knoflooksaus bij maken. :9
Idd! Ik zat zelf beetje knoflooksaus door de yoghurt gedaan, was lekker

En o ja vergeet niet dat je de yoghurt nog voor een 2e recept nodig hebt
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 21:48:40 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154473199
Wij hebben gisteren onze eerste box ontvangen en vandaag onze eerste maaltijd ervan gegeten. Het werd de scholfilet :9 Ik vond het erg lekker! De vis is een tikkeltje aan de kleine kant en kon wat extra zout gebruiken maar verder smaakte het echt goed! :9~

De box van volgende week gelijk gepauzeerd want kokos :r :X De week erna een lang weekend weg dus de eerste nieuwe box ontvang ik 8 augustus. Waarschijnlijk zeggen we het daarna wel op omdat het toch wat aan de dure kant is. Tenzij mensen natuurlijk mijn code gaan gebruiken :s)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154473279
Hier ook de scholfilet vanavond, vond het best geslaagd :) Mijn man vond het ook wat weinig vis, maar de groente en aardappels waren wel aan de ruime kant.
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 21:53:46 #16
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154473368
Iemand wel eens de fruitbox besteld? Is dat de moeite?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 19 juli 2015 @ 22:13:22 #17
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154473979
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 21:53 schreef MaJo het volgende:
Iemand wel eens de fruitbox besteld? Is dat de moeite?
Ja, bestel die met enige regelmaat. Het fruit is echt van top kwaliteit. Daar is de prijs dan ook naar. Wij bestellen dan de large box, Daar zit behoorlijk wat fruit in. Heb een paar topics terug gepost wat er toen in de fruitbox zat. Misschien kan ik die post nog vinden :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154473983
Ik vond de vis met de boontjes erg lekker. En mooie eerlijke verse producten.
Make my day!
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 22:20:29 #19
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154474173
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:13 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ja, bestel die met enige regelmaat. Het fruit is echt van top kwaliteit. Daar is de prijs dan ook naar. Wij bestellen dan de large box, Daar zit behoorlijk wat fruit in. Heb een paar topics terug gepost wat er toen in de fruitbox zat. Misschien kan ik die post nog vinden :P
Ah daar ben ik wel benieuwd naar! Ik heb het hele vorige topic teruggelezen maar ben je post niet tegengekomen :)

Ik ga het volgende keer wel proberen denk ik, ik hou van fruit O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 22:20:47 #20
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154474180
Als iemand nog op zoek is naar een kortingscode van 20 euro op de eerste doos, let me know :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 19 juli 2015 @ 22:22:25 #21
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154474220
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:20 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah daar ben ik wel benieuwd naar! Ik heb het hele vorige topic teruggelezen maar ben je post niet tegengekomen :)

Ik ga het volgende keer wel proberen denk ik, ik hou van fruit O+
Gevonden :D Dit is van ruim een maand geleden. We bestellen niet vaak een fruitbox erbij. Denk 1x per maand ongeveer. Het ligt er ook aan wat voor fruit er in zit. Grapefruits en kokosnoten houden we niet van.

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 09:07 schreef pl4kkie het volgende:
Box weer binnen *O*

Fruitbox ook. Waar nu echt veel fruit in zit :o

Ruim een kilo aardbeien
8 gold kiwi's
8 gewone kiwi's
8 mandarijnen
2 grapefruits
8 bosperzikken
4 limoenen
4 appels
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 22:26:20 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154474314
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:22 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Gevonden :D Dit is van ruim een maand geleden. We bestellen niet vaak een fruitbox erbij. Denk 1x per maand ongeveer. Het ligt er ook aan wat voor fruit er in zit. Grapefruits en kokosnoten houden we niet van.

[..]

Wow dat is dan wel de moeite _O_
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 19 juli 2015 @ 22:29:28 #23
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154474406
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wow dat is dan wel de moeite _O_
Zoals ik al zei, het fruit is echt van super top kwaliteit. Soms ligt het bij ons gerust 2 weken in de koelkast/fruitmand en dan kan je nog geen plekje vinden en ook niet overrijp.

Dit zit er volgende week in : Golden delicious appels, mandarijnen, bosbessen, abrikozen, bananen, witte druiven en kiwi's
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 22:30:49 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154474446
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:29 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het fruit is echt van super top kwaliteit. Soms ligt het bij ons gerust 2 weken in de koelkast/fruitmand en dan kan je nog geen plekje vinden en ook niet overrijp.

Dit zit er volgende week in : Golden delicious appels, mandarijnen, bosbessen, abrikozen, bananen, witte druiven en kiwi's
Waar kun je dat zien? Of zie je dat omdat je vaker een fruitbox besteld?

Volgende week heb ik de box gepauzeerd (want kokos :@) maar ga de week erna dan wel bestellen + de fruitbox :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zondag 19 juli 2015 @ 22:33:50 #25
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154474519
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:30 schreef MaJo het volgende:

[..]

Waar kun je dat zien? Of zie je dat omdat je vaker een fruitbox besteld?

Volgende week heb ik de box gepauzeerd (want kokos :@) maar ga de week erna dan wel bestellen + de fruitbox :Y
Het staat op 1 van de gerechten bladen. Schijnbaar moet het ook ergens op hun FB staan maar dat kan ik nooit ergens ontdekken.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 22:47:30 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154474900
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het staat op 1 van de gerechten bladen. Schijnbaar moet het ook ergens op hun FB staan maar dat kan ik nooit ergens ontdekken.
Ah ik ga het eens opzoeken ^O^

Er ging trouwens een wereld voor me open met gebakken zonnebloempitjes O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154476030
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:33 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Het staat op 1 van de gerechten bladen. Schijnbaar moet het ook ergens op hun FB staan maar dat kan ik nooit ergens ontdekken.
Staat gewoon tussen de foto's van de gerechten van de nieuwe week! :)
pi_154476040
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 22:13 schreef agter het volgende:
Ik vond de vis met de boontjes erg lekker. En mooie eerlijke verse producten.
[ afbeelding ]
Wow, ziet er inderdaad top uit zeg!

Dinsdag is het bij ons weer zo ver! Is dit het eerste gerecht? (volgens de kaart)
  Moderator zondag 19 juli 2015 @ 23:42:06 #29
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154476154
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:36 schreef Unites het volgende:

[..]

Wow, ziet er inderdaad top uit zeg!

Dinsdag is het bij ons weer zo ver! Is dit het eerste gerecht? (volgens de kaart)
:Y ik vond het erg lekker :9
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154476234
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 23:42 schreef MaJo het volgende:

[..]

:Y ik vond het erg lekker :9
Mooi zo :D Heb ook erg zin in dat gerecht zeg! *O*

Was de box 'goed' (/'rijkelijk') gevuld? Vond het er maar magertjes uitzien qua hoeveelheid ingrediënten, gezien de receptenkaartjes die ik stiekem al heb bekeken :@
  maandag 20 juli 2015 @ 00:00:23 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_154476580
Voor het eerst een Hello Fresh box gekocht. Ik ben een beetje een foodie, maar boodschappen doen en gerechten uitkiezen kost toch ook wel veel tijd, dus ben benieuwd of ik het wat vind. Vond het scholgerecht maar matig, maar de gyros best wel lekker (behalve het brood zelf dan, nogal taai). Ben eigenlijk nog het meest te spreken over de salades en dressings tot nu toe. Lekkere friszoete combinaties. De rettich is een blijvertje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_154476741
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:00 schreef speknek het volgende:
Voor het eerst een Hello Fresh box gekocht. Ik ben een beetje een foodie, maar boodschappen doen en gerechten uitkiezen kost toch ook wel veel tijd, dus ben benieuwd of ik het wat vind. Vond het scholgerecht maar matig, maar de gyros best wel lekker (behalve het brood zelf dan, nogal taai). Ben eigenlijk nog het meest te spreken over de salades en dressings tot nu toe. Lekkere friszoete combinaties. De rettich is een blijvertje.
'Rettich' heb ik echt nog nooit op :o Was dat zó lekker dan? Vind het er maar apart uitzien namelijk :@
Ik mag het volgende week zelf proberen :)
  maandag 20 juli 2015 @ 06:44:29 #33
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154479608
Rettich smaakt een beetje zoals radijs. Alleen dan wat minder scherp van smaak en iets zoeter.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154479763
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 00:00 schreef speknek het volgende:
De rettich is een blijvertje.
Voor ons beiden was dit de laatste poging voor rettich, vind het bepaald niet lekker...
pi_154485098
Nog één week tot de eerste van twee dozen! Ben zo benieuwd! :D

Om alvast in de stemming te komen ga ik nu even een salade met gewoon nog zelfgekochte rettich verorberen. Ik hou van rettich! Heb als Twitterafbeelding op mijn foodie-account zelfs een You Shall Not Pass!-foto met een knoepert van een rettich! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myraela, ga jij op je blog nog verslag doen (met je mooie foto's O+) van je Hello Fresh-avontuur?
Let me see you stripped down to the bone
pi_154485361
Van de drie weken ga ik wel een verslag doen ja. Niet elk gerecht individueel, maar gewoon een soort review van de hele ervaring. :D Heb de box trouwens al op pauze gezet na de volgende twee boxen. Dan weet ik zeker dat ik niet te laat ben met afmelden. Zou namelijk echt weer typisch iets voor mij zijn.
  maandag 20 juli 2015 @ 14:03:55 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_154486538
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 13:10 schreef minilot het volgende:
Nog één week tot de eerste van twee dozen! Ben zo benieuwd! :D

Om alvast in de stemming te komen ga ik nu even een salade met gewoon nog zelfgekochte rettich verorberen. Ik hou van rettich! Heb als Twitterafbeelding op mijn foodie-account zelfs een You Shall Not Pass!-foto met een knoepert van een rettich! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Myraela, ga jij op je blog nog verslag doen (met je mooie foto's O+) van je Hello Fresh-avontuur?
Oh exploitable
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 17:36:38 #38
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154492169
In het vorige topic las ik dat jullie het erover hadden dat jullie zakjes sojasaus kregen. Is dat nog steeds zo? In het boekje dat wij erbij kregen staat namelijk dat ze ervan uitgaan dat je bepaalde ingrediënten in huis hebt, zoals peper, zout, azijn maar ook sojasaus :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 20 juli 2015 @ 17:39:41 #39
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154492234
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef MaJo het volgende:
In het vorige topic las ik dat jullie het erover hadden dat jullie zakjes sojasaus kregen. Is dat nog steeds zo? In het boekje dat wij erbij kregen staat namelijk dat ze ervan uitgaan dat je bepaalde ingrediënten in huis hebt, zoals peper, zout, azijn maar ook sojasaus :)
Sojasaus krijg je nog steeds in zakjes. Al snap ik niet echt waarom, omdat juist 1 van de dingen is die je toch wel bijna altijd in huis hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154492287
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef MaJo het volgende:
In het vorige topic las ik dat jullie het erover hadden dat jullie zakjes sojasaus kregen. Is dat nog steeds zo? In het boekje dat wij erbij kregen staat namelijk dat ze ervan uitgaan dat je bepaalde ingrediënten in huis hebt, zoals peper, zout, azijn maar ook sojasaus :)
Kikkoman sojasaus krijg je, maar ketjap manis moet je zelf hebben :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eindredactie Games maandag 20 juli 2015 @ 17:47:20 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154492430
Ik ga straks die farfalle met cherrytomaatjes gaan maken, maar ik ben zo hard geneigd om er nog iets van parmaham ofzo door te doen.. Ben niet zozeer antivegetarisch, maar dan liever soep of salades. Iemand de farfalle al gemaakt?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154493174
Vanavond de vis gegeten. Aardappeltjes in de oven gedaan, vond ik makkelijker. Waren wel lekker. Salade was ook erg lekker, die zonnebloempitjes waren een enorm succes! De dressing had ik gemaakt met walnotenmosterd in plaats van normale mosterd. Was lekker. :)

Snapte niet echt wat ik met de yoghurtsaus moest? Erbij serveren? Eigenlijk had ik het niet nodig en liever alles bij de gyros gebruikt.

De vis heb ik 1 hapje van op. Vond hem onwijs smerig. Ben geen enorme visliefhebber, zal wel aan mij liggen. Vriend vond hem wel lekker.

Ennnn.. Ondanks dat ik dacht dat die 4 kleine aardappeltjes voor 2 personen veel te weinig zouden zijn. Heb ik toch voldoende. Zelfs zonder vis.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:48:55 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_154493970
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:47 schreef 2dope het volgende:
Ik ga straks die farfalle met cherrytomaatjes gaan maken, maar ik ben zo hard geneigd om er nog iets van parmaham ofzo door te doen.. Ben niet zozeer antivegetarisch, maar dan liever soep of salades. Iemand de farfalle al gemaakt?
Nee maar ik had ook al besloten er spekjes bij te bakken, hij ziet er nu wel saai uit.

Net de Thaise salade op. Mooi biefstukje, zulke kwaliteit vind je niet bij onze buurtsuper. De glasnoedels (vermicelli :')) was nogal mwah, had er liever wat basmatti of desnoods Rice stick bij gehad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:50:29 #44
8369 speknek
Another day another slay
pi_154494013
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:18 schreef Myraela het volgende:

Snapte niet echt wat ik met de yoghurtsaus moest? Erbij serveren?

De vis heb ik 1 hapje van op. Vond hem onwijs smerig.

Op de vis smeren ;). Ik denk dat het vooral bedoeld was als gezonde mayo voor bij de aardappelpartjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:52:18 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154494054
Hier een rettich van >1 kilo :D
De salade had 100 gram nodig.

Ik voel meer salades aankomen deze week!
  maandag 20 juli 2015 @ 18:55:56 #46
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154494152
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:18 schreef Myraela het volgende:
Vanavond de vis gegeten. Aardappeltjes in de oven gedaan, vond ik makkelijker. Waren wel lekker. Salade was ook erg lekker, die zonnebloempitjes waren een enorm succes! De dressing had ik gemaakt met walnotenmosterd in plaats van normale mosterd. Was lekker. :)

Snapte niet echt wat ik met de yoghurtsaus moest? Erbij serveren? Eigenlijk had ik het niet nodig en liever alles bij de gyros gebruikt.

De vis heb ik 1 hapje van op. Vond hem onwijs smerig. Ben geen enorme visliefhebber, zal wel aan mij liggen. Vriend vond hem wel lekker.

Ennnn.. Ondanks dat ik dacht dat die 4 kleine aardappeltjes voor 2 personen veel te weinig zouden zijn. Heb ik toch voldoende. Zelfs zonder vis.
Vis was idd niet lekker. Ik hou echt wel van een lekker gebakken scholletje maar deze smaakte echt nergens naar.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  maandag 20 juli 2015 @ 18:56:59 #47
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154494187
De kipgyros was lekker! Had een 'kleine' rettich van 280 gram :+ Morgen weer maken en wellicht een zalmvariant voor als lunch. Heb nog platbrood over en waarschijnlijk is de salade morgen ook nog niet op.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 20 juli 2015 @ 18:57:59 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154494230
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Sojasaus krijg je nog steeds in zakjes. Al snap ik niet echt waarom, omdat juist 1 van de dingen is die je toch wel bijna altijd in huis hebt.
Precies en lang houdbaar. Zou liever pakjes mosterd erbij krijgen, dat heb ik echt nooit in huis en bederft ook redelijk snel. Zonde om steeds zo'n potje te kopen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154494475
Ik vond het wel grappig dat de aardappels bij het visgerecht in het recept krieltjes heetten en een rode (ipv gele) schil hadden.
Mijn aardappels wogen met 6 stuks 900 gram. Voor 3 man, best veel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 20 juli 2015 @ 19:28:33 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154495211
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:57 schreef Maraca het volgende:

[..]

Precies en lang houdbaar. Zou liever pakjes mosterd erbij krijgen, dat heb ik echt nooit in huis en bederft ook redelijk snel. Zonde om steeds zo'n potje te kopen.
Ik heb echt nog nooit bedorven mosterd gehad, hoe doe je dat? Met vies bestek er in ofzo?

Ik heb trouwens een klein fruitpakketje gekregrn vanwege de missende champignonburger twee weken terug. 2 Appels, 2 kiwi's en 4 pruimen. Leuk hoor, stukken beter dan de superzure mintsaus die ik vorig jaar kreeg na bedorven pompoen.
Spoilers!
  maandag 20 juli 2015 @ 19:33:43 #51
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154495401
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb echt nog nooit bedorven mosterd gehad, hoe doe je dat? Met vies bestek er in ofzo?

Nee, gebruik altijd schoon bestek. Weet niet hoe het kan, kan ook zijn dat ik het gewoon zelf niet meer vertrouwde na een tijdje. Koop het al een tijd niet meer :) Maar mis het ook niet, gebruik gewoon wat anders.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Games maandag 20 juli 2015 @ 19:45:01 #52
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154495724
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Nee maar ik had ook al besloten er spekjes bij te bakken, hij ziet er nu wel saai uit.

Net de Thaise salade op. Mooi biefstukje, zulke kwaliteit vind je niet bij onze buurtsuper. De glasnoedels (vermicelli :')) was nogal mwah, had er liever wat basmatti of desnoods Rice stick bij gehad.
Uiteindelijk dat ook gedaan :) was prima te nassen, alleen vind ik cherrytomaatjes 'bakken' altijd een beetje tricky, blijft vaak alleen wat smurrie over met lege velletjes als je niet oplet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator maandag 20 juli 2015 @ 20:23:17 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154496920
Vanavond het platbrood met gyros op, was lekker :9 Alleen ook een veel te grote rettich waar we maar een kwart van gebruikt hebben _O- Ik kende rettich niet, heeft wel wat weg van witlof. Sommige happen vond ik het lekker maar af en toe vond ik het wat overheersend. Griekse yoghurt hadden we per ongeluk gisteren helemaal opgebruikt (inderdaad als "mayo" bij de aardappeltjes) dus gewone yoghurt gebruikt, was ook prima! Al met al tot nu toe dus positieve ervaringen *O*
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  maandag 20 juli 2015 @ 20:27:06 #54
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154497044
Poe zeg, ik heb net het rijst/prei/wortel/zoete pindaprutje van vorige week op. Ik geloof dat ze een nieuwe leverancier of verse oogst pepers hebben, het was echt verschrikkelijk pittig :%
Spoilers!
  maandag 20 juli 2015 @ 21:14:12 #55
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_154498610
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poe zeg, ik heb net het rijst/prei/wortel/zoete pindaprutje van vorige week op. Ik geloof dat ze een nieuwe leverancier of verse oogst pepers hebben, het was echt verschrikkelijk pittig :%
Dan hebben wij nog een oude oogst :{ Slappe smaakloze peper...

Het begint me nu wel op te vallen wat een verschillen er per box in zitten. Paar weken terug prachtig verse sperziebonen, kaarsrecht, schoon, stevig. Vandaag zanderige slappe variaties staan snijden en schrobben. Aardappels eveneens. Was ik laatst nog zo blij met m'n nieuwe oogst schone krieltjes zo hoppa de pan in, kon ik vorige week weer een half uur staan boenen. En altijd op het moment dat je haast hebt en er niet op rekent :')

Scholgerecht was zo-zo. Salade lekker, maar teveel mosterd erin gedaan (minder dan aangewezen, maar nog yuk). Aardappels/thijm O+ , schol.... BAH. Kan me niet herinneren dat schol zo muf-weeig-vissig smaakte. Vraag me af of ie nog wel goed was. Merken we vanavond dan wel :+
pi_154498800
Hier verschilt t idd ook nogal, ook onze sperziebonen waren vrij muf.
En terwijl we genieten van het goedmaakminifruitpakket maar een mailtje gestuurd over weer een ontbrekend ingredient.
Best erg, 9 boxen gehad, 5e keer dat er iets mist of bedorven is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 20 juli 2015 @ 21:32:03 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154499198
Zo raar, wij hebben in 40 boxen nog niet 1x iets gemist of een bedorven component gehad.
Heb echt het idee dat het per regio verschilt. Wel balen zeg!
pi_154499687
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:14 schreef Yupgup het volgende:
schol.... BAH. Kan me niet herinneren dat schol zo muf-weeig-vissig smaakte.
Zo vond ik hem ook. Niet lekker.
pi_154499879
Ik dacht dat wij best grote eters waren, maar ik heb echt altijd over van de maaltijden, jullie ook? Wij zijn met z'n drieën.
Van de afgelopen gerechten vond ik de scholletjes het minst geslaagd. Het platbrood was echt heerlijk :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door _Joy_ op 20-07-2015 23:24:19 ]
pi_154500192
Vis spoel ik altijd standaard eerst af onder de kraan en dep hem dan droog. De reden: vaak ligt er zo'n nat plasje onderin de verpakking, visnat. En dat vind ik niet smakelijk.
Make my day!
pi_154502750
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef _Joy_ het volgende:
Oeps
pi_154506819
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef _Joy_ het volgende:
Ik dacht dat wij best grote eters waren, maar ik heb echt altijd over van de maaltijden, jullie ook? Wij zijn met z'n drieën.
Van de afgelopen gerechten vond ik de scholletjes het minst geslaagd. Het platbrood was echt heerlijk :Y)
Ja, wij zijn denk ik ook grote eters, maar ook altijd over.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154507116
Zo... na alle 15 topics doorgelezen te hebben wil ik HF ook wel graag proberen... heeft iemand toevallig nog een code voor zo'n gratis eerste doos liggen?
  dinsdag 21 juli 2015 @ 09:27:10 #64
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154507131
Ja die heb ik. Als je mij je email adres stuurt kan ik een code sturen naar je.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154507163
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 09:27 schreef pl4kkie het volgende:
Ja die heb ik. Als je mij je email adres stuurt kan ik een code sturen naar je.
super! ik heb je een berichtje gestuurd
  dinsdag 21 juli 2015 @ 09:33:36 #66
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154507197
Verstuurd. Laat even weten als je de code binnen hebt.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154507394
Die code staat toch in de OP :D
Schip ahoy!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 09:55:58 #68
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154507458
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 09:51 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die code staat toch in de OP :D
Nee ;). Dat is 50% korting op je eerste! box. Niet je eerste box gratis. Die kan je alleen maar krijgen via bestaande klanten. Alle codes die je los krijgt en zo kan weggeven zijn de 20/12 euro kortingen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154507546
Ah, ben ik dus scheel :D. Zo'n eerste box gratis is wel ideaal ja. Ik ga het binnenkort maar eens proberen. Straks eens in die menuutjes duiken.
Schip ahoy!
pi_154508662
Vandaag komt de box weer binnen! Heb zo'n zin in die noedels met biedstuksalade! :D Lijkt me echt heel yummie yum! :P

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2015 11:09:11 ]
  Moderator dinsdag 21 juli 2015 @ 14:03:08 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154512807
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 09:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Nee ;). Dat is 50% korting op je eerste! box. Niet je eerste box gratis. Die kan je alleen maar krijgen via bestaande klanten. Alle codes die je los krijgt en zo kan weggeven zijn de 20/12 euro kortingen.
Ik zie in mijn account dat ik alleen maar 20 euro korting op de eerste box weg kan geven :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154512898
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 14:03 schreef MaJo het volgende:

Ik zie in mijn account dat ik alleen maar 20 euro korting op de eerste box weg kan geven :?
Ja, je kan niet altijd een gratis box weggeven. Ik wel op het moment.

quote:
Hoe kan ik een gratis HelloFresh Box aan mijn vrienden geven?
Het enige wat je hoeft te doen is de naam en het e-mailadres van je vrienden in te vullen in het daarvoor bestemde invulveld. Check nog een keer goed of je alles juist ingevuld hebt, voordat je het instuurt. Wij sturen jouw vrienden een e-mail met een code waarmee ze hun eerste HelloFresh Box gratis krijgen. Je vrienden kunnen zo zelf bepalen wat voor box ze bestellen en wanneer ze hun box ontvangen.

Wat voor soort HelloFresh Box krijgen mijn vrienden?
Jouw vrienden kunnen de HelloFresh Box bestellen die zij willen hebben. Zij bestellen een lidmaatschap, wat betekent dat zij minstens twee HelloFresh Boxen ontvangen moeten hebben om het lidmaatschap op te kunnen zeggen. De eerste box is voor onze rekening, alle volgende bestellingen hebben de normale prijs. Deze aanbieding geldt niet op Proef- en Fruitboxen.

Krijg ik ook korting op mijn volgende box als ik een gratis HelloFresh Box aan mijn vrienden geef?
Nee, als je een gratis box weggeeft aan vrienden krijg je zelf geen korting.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154518854
Die kalkoengyros vond ik niet geweldig. De eerste paar happen waren heel lekker, maar het vlees zaat veel zooi aan en daar hou ik niet van. Lijkt wel restvlees. Jammer want opzich was het wel oke. Alhoewel de rettichsalade ook niet mijn favoriet zal worden
pi_154520253
Dit is niet echt onze week volgens mij, biefstuk salade klonk zo lekker maar was erg mwa. De salade zelf was ook vrij weinig en de glasnoedels smaken nergens naar...
pi_154520522
Net de eerste maaltijd op! Was lekker! Vooral de boontjessalade en de aardappeltjes. Vis smaakloos, verder wel oké met flink wat peper en zout, maar dat was ook te verwachten. Schol is niet bepaald mijn ding, maar het at goed weg. Mijn ouders vonden het beide héérlijk, hebben echt genoten volgens mij.
pi_154520590
Ik heb deze week de mathijsbox (puur omdat ik vergeten was m af te zeggen :') ) maar de maaltijden vallen me mee gelukkig. Vandaag kipvleugels met bloemkool salade en friet :9 het feit dat je maar 1 dag hebt om de recepten te bekijken en te beslissen of je de box neemt vind ik ZO'N afknapper dat ik m sowieso stopzet hierna.

De box zelf is goedgevuld, sommige dingen luxe (glazen potje zoete mayonaise bijvoorbeeld) maar sommige dingen stom (4 knoflooktenen los door de bix bijvoorbeeld, dan is zo'n zak handiger :+ )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154520629
Ik heb voor hellofresh één 'eerste box gratis' code nog volgens mij, en voor de Mathijs box 3x een korting van 15 euro (voorwaarden weet ik even niet), als iemand wil?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154521858
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 09:33 schreef pl4kkie het volgende:
Verstuurd. Laat even weten als je de code binnen hebt.
gelukt, zondag komt de eerste doos. ben heel benieuwd!
pi_154523664
Iemand hier die een 'eerste box gratis'-code wil doneren aan me? :)
Komende week is niet helemaal mijn cup of tea qua gerechten, maar de week erop ga ik het wel proberen als het er dan beter uit ziet.
Schip ahoy!
  dinsdag 21 juli 2015 @ 21:57:28 #80
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154525009
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:13 schreef Piet__Piraat het volgende:
Iemand hier die een 'eerste box gratis'-code wil doneren aan me? :)
Komende week is niet helemaal mijn cup of tea qua gerechten, maar de week erop ga ik het wel proberen als het er dan beter uit ziet.
Dm ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154532985
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dm ;)
14.gif
Volgende week ofzo maar eens proberen, als het menu voor de week daarna beter is. Deze week zag er wel oké uit, maar ik ben zo weinig thuis dat het weggegooid geld zou zijn. En komende week vind ik het menu maar niks :P
Schip ahoy!
  woensdag 22 juli 2015 @ 08:34:59 #82
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154533394
Hier zaterdag de eerste box *O*
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 09:44:38 #83
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154534301
Iemand de farfalle al gemaakt? Ik zit te denken om iets van bacon erbij te halen omdat het me niet heel vullend lijkt, of valt het mee?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:20:17 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154546525
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 09:44 schreef MaJo het volgende:
Iemand de farfalle al gemaakt? Ik zit te denken om iets van bacon erbij te halen omdat het me niet heel vullend lijkt, of valt het mee?
nog niet, maar het leek me niet zozeer niet vullend, maar saai qua smaak. Iets van spek ofzo lijkt me inderdaad lekker erdoor.
pi_154546998
Hier nu de farfalle aan het eten...het is mwoa, qua vulling wel goed..maar de smaak is nogal vlak
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 17:49:07 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154547220
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:20 schreef Aventura het volgende:

[..]

nog niet, maar het leek me niet zozeer niet vullend, maar saai qua smaak. Iets van spek ofzo lijkt me inderdaad lekker erdoor.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier nu de farfalle aan het eten...het is mwoa, qua vulling wel goed..maar de smaak is nogal vlak
Ik heb gerookte kip gekocht, ben benieuwd hoe het dan smaakt!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154547378
Ik ben de farfalle aan het uitstellen omdat ik het echt een saai gerechtje vind. :')
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 18:00:41 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154547449
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de farfalle aan het uitstellen omdat ik het echt een saai gerechtje vind. :')
Wij hebben gisteren pizza besteld omdat we er ook geen zin in hadden :') Nu toch maar eens proberen, met gerookte kip erbij :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:12:08 #89
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154547636
Haha, wij eten vandaag risotto omdat we dus ook geen zin in de farfalle hadden :)
  Eindredactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 18:19:11 #90
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154547808
Ik heb er uiteindelijk spekjes doorheen gemieterd, was wel lekker maar voelde een beetje misplaatst ofzo.

Overigens voor de mensen die de rettich nog moeten bereiden, zorg dat je'm flinterdun schilt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154548613
Vandaag gyros gehad.
Dat is volgens mij het eerste gerecht waarbij ik denk 'daar hoef ik geen box voor te kopen'.
Ik heb wel gesmokkeld met de salade want de rettrich was al helemaal slap en de sla niet fris meer (had ik twee dagen geleden al opengemaakt voor het visgerecht). Dus puur gyros, brood en gesneden tomaat. En alle ui en paprika door het vlees gemikt.
Maar dat platbrood vind ik er niet echt geweldig voor. En de rest een beetje standaard.

Niet slecht gegeten, maar zeker niet bijzonder apart of zo.

Iemand nog tips wat met een slappe rettich te doen? Ik denk erover hem in een soepje te gooien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154548745
Eens, de gyros was niet bepaald speciaal. Hier bleek de rettich van binnen beschimmeld, dus ook de sla was nogal karig.
Vorige keer vond ik het platbrood echt geweldig, nu helemaal niet. Was wel jammer, daar had ik me op verheugd.

Geen rettichtips trouwens. Slappe eet ik gewoon niet meer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154548994
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:57 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de farfalle aan het uitstellen omdat ik het echt een saai gerechtje vind. :')
Het is toch best apart door de venkel vond ik. Niet heel sensationeel maar smaakte prima
  Moderator woensdag 22 juli 2015 @ 19:17:03 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154549291
De farfalle was best prima eigenlijk :D al maakte de kip het wel wat smakelijker, anders was het wat saai.

Wanneer worden de gerechten van volgende week bekend? Dus niet van aankomende week maar de week erna :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:28:20 #95
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154549624
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:17 schreef MaJo het volgende:
De farfalle was best prima eigenlijk :D al maakte de kip het wel wat smakelijker, anders was het wat saai.

Wanneer worden de gerechten van volgende week bekend? Dus niet van aankomende week maar de week erna :)
Morgen :)
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154550494
Ik ben wel blij dat ik de box deze week gepauzeerd heb. Vond het allemaal niet zo bijzonder (en anders makkelijk zelf beter te maken).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154551232
De salade met biefstukreepjes en gemarineerde komkommer en gele paprika en glas noedels was prima.
De reepjes vlees heb ik apart bijgevoegd op het bord, want makkelijker te delen. :D
pi_154551764
Ik vond de farfalle prima. Niet speciaal maar best smakelijk als je bij elk hapje een stukje tomaat hebt.

Edit: ik heb wel een extra teen knoflook, flink zout en extra kookroom toegevoegd. Ik had nog een half pakje kookroom over van vorige week. Dat spul is echt zalig, niet te vergelijken met kookroom van AH ofzo.

[ Bericht 51% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-07-2015 20:53:48 ]
Spoilers!
pi_154563183
Zit al een tijdje aan te denken om dit eens te proberen, iemand nog een gratis box code over ? :)
Ben altijd wel bereid om te koken maar heb niet echt inspiratie waardoor we vaak hetzelfde eten,
pi_154563384
Zo de gyros als lunch en vanavond de pasta :P *blurbwaarschijnlijkaanheteindvandedag*
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:03:09 #101
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154563445
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154563481
Kan ik me ergens utischrijven van die gratis pasjes troep van Hellofresh . Ondertussen krijg ik ze wekelijks "gratis" bij mijn post :')
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_154564163
quote:
Oh leuk! Dit vind ik echt een betere week. :Y
pi_154564805
Eens, de eerste drie gerechten zijn leuk. En de gnocci lekker in de toegift, dus makkelijk uit te zetten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154564947
Slechte ervaringen met gnocchi van HelloFresh?
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:33:10 #106
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154565922
Gnocchi O+ Niets mis met die van HF hoor. Ik vind die box trouwens helemaal niet bijzonder dus ik laat hem niet op mijn vakantieadres bezorgen. Niet dat ik dat uberhaupt van plan was maar ik ben wel blij dat ik niets bijzonders mis :P
Spoilers!
pi_154566656
Twijwelgevalletje :o
pi_154567144
Domme vraag misschien, maar zijn die voedingswaarden op het kaartje per persoon? ):O.
Karma is a fucking bitch.
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 14:17:24 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154567148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 11:54 schreef dapluiz het volgende:
Zit al een tijdje aan te denken om dit eens te proberen, iemand nog een gratis box code over ? :)
Ben altijd wel bereid om te koken maar heb niet echt inspiratie waardoor we vaak hetzelfde eten,
Stuur even een DM met je naam en e-mailadres, dan krijg je van mij een box :)

Ik heb er in totaal 3 te vergeven dus laat even weten als iemand interesse heeft :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 23 juli 2015 @ 19:01:39 #110
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_154575117
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:17 schreef MissLuna het volgende:
Domme vraag misschien, maar zijn die voedingswaarden op het kaartje per persoon? ):O.
Zijn inderdaad per persoon (per portie) :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_154575824
quote:
Hmm... Twijfel... Die zeekraal wil ik proberen.
Maar dat pastagerecht maak ik zelf ook vaker en quesadilla zonder kaas is ook maar zo half. En weer ;( platbrood ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154576501
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:29 schreef Cat22 het volgende:

Hmm... Twijfel... Die zeekraal wil ik proberen.
Maar dat pastagerecht maak ik zelf ook vaker en quesadilla zonder kaas is ook maar zo half. En weer ;( platbrood ;(
Ik heb door HF geleerd dat ik 1 groente (groente?) echt smerig vind. En dat was zeekraal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154576528
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb door HF geleerd dat ik 1 groente (groente?) echt smerig vind. En dat was zeekraal.
Dat heb ik nu met linzen :+

Waar smaakt zeekraal naar? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154576559
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:56 schreef Cat22 het volgende:

Dat heb ik nu met linzen :+

Waar smaakt zeekraal naar? :D
Naar Vies. Zout. En ik vond de structuur ook echt niet prettig in mijn mond. Ik vond het wel fijn dat ik zelf geen bakje had gekocht om vervolgens weg te gooien, dus hoera voor HF. (ze gaven ook nog eens echt een flinke bak zeekraal :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154576633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Naar Vies. Zout. En ik vond de structuur ook echt niet prettig in mijn mond. Ik vond het wel fijn dat ik zelf geen bakje had gekocht om vervolgens weg te gooien, dus hoera voor HF. (ze gaven ook nog eens echt een flinke bak zeekraal :X )
Ik vind zoutige groentjens niet echt vervelend :D Nog maar even verder twijfelen dus.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154576658
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Myraela het volgende:
Slechte ervaringen met gnocchi van HelloFresh?
Nee ik hou gewoon echt niet van gnocchi.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154578258
Ik vond de uitgestelde saaie pasta toch nog wel lekker. Niets bijgedaan verder. Ben normaal geen fan van venkel. Maar het was een kleintje en ik heb hem heel erg fijn gesneden. Gaf het toch wel iets.

Maar, eerlijk is eerlijk. Ik zie dat er bij de nieuwe week weer zo'n simpele pasta met room en een groente zit. En ik vind dat toch eigenlijk wel te basic als je nagaat dat zo'n avondje eten met z'n tweetjes toch 10 euro kost.
pi_154578767
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 20:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de uitgestelde saaie pasta toch nog wel lekker. Niets bijgedaan verder. Ben normaal geen fan van venkel. Maar het was een kleintje en ik heb hem heel erg fijn gesneden. Gaf het toch wel iets.

Maar, eerlijk is eerlijk. Ik zie dat er bij de nieuwe week weer zo'n simpele pasta met room en een groente zit. En ik vind dat toch eigenlijk wel te basic als je nagaat dat zo'n avondje eten met z'n tweetjes toch 10 euro kost.
Pasta moet ik nog gaan maken, maar ik ben het met je eens. Vrij simpele gerechten en dan wordt het opeens een stukje duurder. Ik wil best betalen voor wat verrassends met goedkope ingrediënten maar niet voor iets wat standaard is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154578898
:r De saaie pasta :r
Ik vond m niet eens meer saai, maar in deze combi met de venkel gewoon ronduit vies.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 21:24:05 #120
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154579573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 19:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hmm... Twijfel... Die zeekraal wil ik proberen.
Maar dat pastagerecht maak ik zelf ook vaker en quesadilla zonder kaas is ook maar zo half. En weer ;( platbrood ;(
Gruyère is kaas ;)

Ik zou deze ronde wel weer mee willen doen maar we gaan dan net een paar dagen weg -O-
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154579610
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:24 schreef MaJo het volgende:

[..]

Gruyère is kaas ;)

Ik zou deze ronde wel weer mee willen doen maar we gaan dan net een paar dagen weg -O-
Dat weet ik ;) En aangezien ik kaas haaaaaaat is het bij zulke gerechten voor mij altijd de uitdaging er voor mij iets lekkers van te maken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 21:25:46 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154579641
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat weet ik ;) En aangezien ik kaas haaaaaaat is het bij zulke gerechten voor mij altijd de uitdaging er voor mij iets lekkers van te maken.
Ah op die fiets :D Ik raakte in de war omdat je het had over "zonder kaas" ;) Maar haat je echt alle kaassoorten dan? :o :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154579657
Dan zou ik eerder iets van kip erbij doen en het als wrap eten. Maarja, dan is de box eigenlijk een beetje overbodig. Of de rest moet je wel echt aanspreken.
pi_154579817
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah op die fiets :D Ik raakte in de war omdat je het had over "zonder kaas" ;) Maar haat je echt alle kaassoorten dan? :o :D
Ja. Roomkaas gaat nog wel, maar van andere kaassoorten word ik niet blij. Ik eet het wel maar het maakt voor mij de maaltijd minder lekker. Alleen heeft kaas natuurlijk wel een functie dus dan is het zoeken naar een vervanger die een extra smaakje of binding eraan geeft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154579837
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:26 schreef Myraela het volgende:
Dan zou ik eerder iets van kip erbij doen en het als wrap eten. Maarja, dan is de box eigenlijk een beetje overbodig. Of de rest moet je wel echt aanspreken.
Ja, precies. Ik denk dat ik hem skip. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 21:34:29 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154580038
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:29 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja. Roomkaas gaat nog wel, maar van andere kaassoorten word ik niet blij. Ik eet het wel maar het maakt voor mij de maaltijd minder lekker. Alleen heeft kaas natuurlijk wel een functie dus dan is het zoeken naar een vervanger die een extra smaakje of binding eraan geeft.
Grappig, dat hoor je niet vaak :) lijkt me wel balen, er zijn echt zoveel gerechten die door kaas nog lekkerder worden O+ Wat zijn een beetje goeie vervangers?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154580129
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Grappig, dat hoor je niet vaak :) lijkt me wel balen, er zijn echt zoveel gerechten die door kaas nog lekkerder worden O+ Wat zijn een beetje goeie vervangers?
Het beste werkt nog kaasvermijding. :)
Mijn vrienden weten dat ik er niet van houd dus zullen geen kaasgerecht koken. Of pas op tafel kaas bij de pasta doen of zo. En er zijn zat lekkere dingen zonder kaas te bedenken. Alleen doet HF (logisch) wel regelmatig kaas erbij. Ik maak mijn omgeving dan ook regelmatig blij met zakjes HF kaas. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 23 juli 2015 @ 21:46:48 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154580492
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 21:36 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het beste werkt nog kaasvermijding. :)
Mijn vrienden weten dat ik er niet van houd dus zullen geen kaasgerecht koken. Of pas op tafel kaas bij de pasta doen of zo. En er zijn zat lekkere dingen zonder kaas te bedenken. Alleen doet HF (logisch) wel regelmatig kaas erbij. Ik maak mijn omgeving dan ook regelmatig blij met zakjes HF kaas. _O-
Wel handig als je vrienden er rekening mee kunnen houden :Y En ook dat je ze kunt voorzien in kaas :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 23 juli 2015 @ 21:57:48 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154580893
quote:
11s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:58 schreef Myraela het volgende:
Slechte ervaringen met gnocchi van HelloFresh?
Ik vind alle recepten met gnocchi van HF die ik tot nu toe gehad heb heerlijk O+ vooral eentje met pompoenpitjes omnom, die hebben we al een aantal keer opnieuw gemaakt.

En ik baal dat ik die nieuwe week op vakantie ben want alle 5 de gerechten lijken mij lekker. En ik zie eindelijk bloemkool, dat mis ik wel sinds we HF hebben.
吴 曼 迪
  vrijdag 24 juli 2015 @ 11:05:14 #130
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_154591361
Geen box voor ons komende week. Ik wil de koelkast en vriezer wat leger maken voor we op vakantie gaan. Vanavond dan eindelijk de farfalle :') Eens met dat die room van Parmalat heerlijk is. Bij appie of Jumbo hebben ze 'm niet.
pi_154604410
Zo, net met een code van RobertNL de eerste box maar eens besteld :D. Duurt nog een tijdje voor ie bezorgd wordt, maar ben benieuwd!
Schip ahoy!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:55:50 #132
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154606190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 18:43 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo, net met een code van RobertNL de eerste box maar eens besteld :D. Duurt nog een tijdje voor ie bezorgd wordt, maar ben benieuwd!
Je hebt dus voor deze recepten gekozen? https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154606741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 19:55 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Je hebt dus voor deze recepten gekozen? https://www.hellofresh.nl/recipe/week/upcoming/
Jep :). Dat pastagerecht vind ik nog niet heel bijzonder, maar het gemak is me ook wat waard :)
Schip ahoy!
pi_154606944
Vanavond de rijst prut met kurkuma gegeten.
Eigenlijk een veredelde studentenhap...

Gisteravond de tomaatjes uit de oven vergeten te halen, dus die opgewarmd en erbij gegeten.
Oh ja, de honingpinda's zaten niet bij de levering.
Hebben wij wat gemist? Aan smaak, bedoel ik. >:)
pi_154607019
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:21 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de rijst prut met kurkuma gegeten.
Eigenlijk een veredelde studentenhap...

Gisteravond de tomaatjes uit de oven vergeten te halen, dus die opgewarmd en erbij gegeten.
Oh ja, de honingpinda's zaten niet bij de levering.
Hebben wij wat gemist? Aan smaak, bedoel ik. >:)
Ik vond die honingpinda's een zeer geslaagde, lekkere toevoeging, maar het zal ook prima zonder hebben gekund denk ik.

Vond je het niet lekker? :o

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 20:24:24 ]
pi_154607089
Ja hoor, het was smakelijk ! alleen alles in éen pan deed mij daaraan denken.

Er waren nog cashews in huis, en die eroverheen gedaan.
En 4 VIER eitjes geomelet.
pi_154607096
Net de glasnoodles op met de Thaise biefstuksalade. De salade zelf was enorm lekker vond ik, de biefstuk was echt van suprieure kwaliteit! De glasnoodles vond ik maar apart smaken en qua structuur vond ik ze ook niet echt je van het.

Helaas was onze koriander een beetje vies geworden, erg nat, bruin en totaal niet meer vers. Ook hadden we voor 3 personen maar 300 gram biefstuk ipv 360. Alsnog lekker gegeten, maar ik had graag wel wat extra biefstuk willen hebben en daarbij vind ik het ook niet zo netjes. Als dit zo bij iedere klant doen, tikt het wel lekker aan... :+
pi_154607111
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:27 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor, het was smakelijk ! alleen alles in éen pan deed mij daaraan denken.

Er waren nog cashews in huis, en die eroverheen gedaan.
En 4 VIER eitjes geomelet.
Wij hebben ook gewoon alle vier de eieren gebruikt :+
pi_154607180
Melden bij HF !
Heb ik ook eens gedaan met té weinig vis.
Bleek een foutje en er is gecompenseerd.

Van de glasnoedels heb ik ook niet alles gebruikt na het koken.
pi_154607200
Hier vandaag de parelgerst, voor mij zonder feta maar met parmezaan. Mijn vriend had wel met feta, vonden het beiden erg lekker
pi_154607298
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:30 schreef AnneX het volgende:
Melden bij HF !
Heb ik ook eens gedaan met té weinig vis.
Bleek een foutje en er is gecompenseerd.

Van de glasnoedels heb ik ook niet alles gebruikt na het koken.
Kreeg je toen een fruitpakketje :P?
pi_154607346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:31 schreef Trusten het volgende:
Hier vandaag de parelgerst, voor mij zonder feta maar met parmezaan. Mijn vriend had wel met feta, vonden het beiden erg lekker
Dat maken wij morgen in het kader van 'stel de farfalle zo lang mogelijk uit'. Ben benieuwd. Mij lijkt het zelf best wel lekker, mijn ouders totaal niet.
pi_154607359
Oh, had ik wel gewild.
Nee, een bedrag eraf bij volgende betaling.

Ik had een foto van de pan met ( weinig) vis met het gewogen aantal grammen voor 2 pp. op fb geplaatst en kreeg een Messenger bericht, vrijwel onmiddellijk.
pi_154607704
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:37 schreef AnneX het volgende:
Oh, had ik wel gewild.
Nee, een bedrag eraf bij volgende betaling.

Ik had een foto van de pan met ( weinig) vis met het gewogen aantal grammen voor 2 pp. op fb geplaatst en kreeg een Messenger bericht, vrijwel onmiddellijk.
Dat is wel netjes van ze. Heb helaas geen foto's gemaakt :@ :'(
  vrijdag 24 juli 2015 @ 20:58:56 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154607869
Nou, dat platbrood met gyros voelde meer als een voorgerecht. Veel te weinig kalkoen, te weinig sla, te weinig yoghurt (gelukkig hadden we nog een heel potje). Kalkoen met veel fliebertjes en platbrood erg droog ondanks korter bakken dan aangegeven. Een flauw geheel ondanks knoflook en komijn door de yoghurt.
Wat een tegenvaller ;(
Spoilers!
pi_154608007
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou, dat platbrood met gyros voelde meer als een voorgerecht. Veel te weinig kalkoen, te weinig sla, te weinig yoghurt (gelukkig hadden we nog een heel potje). Kalkoen met veel fliebertjes en platbrood erg droog ondanks korter bakken dan aangegeven. Een flauw geheel ondanks knoflook en komijn door de yoghurt.
Wat een tegenvaller ;(
Wij vonden het echt lekker, al hadden wij wel meer salade gemaakt en er ook flink wat opgedaan. Gyros was inderdaad niet erg veel, maar wel voldoende.

Zou je het zelf nog een keer maken (maar dan met enkele aanpassingen)? :)
  vrijdag 24 juli 2015 @ 21:14:57 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154608323
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:02 schreef Unites het volgende:

[..]

Wij vonden het echt lekker, al hadden wij wel meer salade gemaakt en er ook flink wat opgedaan. Gyros was inderdaad niet erg veel, maar wel voldoende.

Zou je het zelf nog een keer maken (maar dan met enkele aanpassingen)? :)
Wel met een flexibeler, smaakvoller stuk deeg en meer gyros van betere kwaliteit en beter gekruid. Het idee is zeker leuk, het was een van de redenen waarom ik deze box had besteld.

Ik ben helemaal geen grote vleeseter maar nu had ik niet eens een flintertje per hap. Jammer wel.
Spoilers!
pi_154609849
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wel met een flexibeler, smaakvoller stuk deeg en meer gyros van betere kwaliteit en beter gekruid. Het idee is zeker leuk, het was een van de redenen waarom ik deze box had besteld.

Ik ben helemaal geen grote vleeseter maar nu had ik niet eens een flintertje per hap. Jammer wel.
Mmhm... over het algemeen ligt de hoeveelheid vlees die de gemiddelde consument eet wel iets hoger dan de aangerade hoeveelheid van het Voedingscentrum denk ik. HF voldoet vaak maar net aan die norm van het VC, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlander toch inderdaad wel meer gyros- en tevens ook shoarmavlees eet, ook de 'helemaal geen grote vleeseters'. Daar zouden ze wel eens wat meer rekening mogen houden, wat mij betreft dan...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 22:08:34 ]
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:11:00 #149
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154609942
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:08 schreef Unites het volgende:

[..]

Mmhm... over het algemeen ligt de hoeveelheid vlees die de gemiddelde consument eet wel iets hoger dan de aangerade hoeveelheid van het Voedingscentrum denk ik. HF voldoet vaak maar net aan die norm van het VC, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlander toch inderdaad wel meer gyros- en tevens ook shoarmavlees eet, ook de 'helemaal geen grote vleeseters'. Daar zouden ze wel eens wat meer rekening mogen houden, wat mij betreft dan...
Gaan ze niet doen. Vlees en vis = duur. Ze verdienen bakken met geld op de simpele gerechten en door het vleesgewicht zo laag mogelijk te houden.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154610039
De klachten zijn niet mals zeg op Facebook, ook opvallend veel mensen die zeer uitgebreide feedback geven. Algemene strekking is wel de dalende kwaliteit en 'schrale' maaltijden. Ik heb ze ook 3-4 dagen geleden een e-mail gestuurd met een vraag (zelfs nog specifiek aangegeven dat ik géén compensatie hoefde, maar gewoon antwoord op mijn vraag wilde). Wacht nog steeds op antwoord...beetje jammer
pi_154610170
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:14 schreef Trusten het volgende:
De klachten zijn niet mals zeg op Facebook, ook opvallend veel mensen die zeer uitgebreide feedback geven. Algemene strekking is wel de dalende kwaliteit en 'schrale' maaltijden. Ik heb ze ook 3-4 dagen geleden een e-mail gestuurd met een vraag (zelfs nog specifiek aangegeven dat ik géén compensatie hoefde, maar gewoon antwoord op mijn vraag wilde). Wacht nog steeds op antwoord...beetje jammer
Daar lees ik ook wel geregeld wat klachten over, over de service dus. Via Facebook reageren ze erg snel en via e-mail duurt het ontzettend lang.

Kunnen andere mensen de berichten zien die je plaatst op de pagina van HF? Dat idee weerhoudt me er namelijk van om zo in contact te komen, want van mij hoeven mijn familie en vrienden niet per se mee te genieten van mijn berichten aan HF. :')

:@
pi_154610347
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:18 schreef Unites het volgende:
Kunnen andere mensen de berichten zien die je plaatst op de pagina van HF? Dat idee weerhoudt me er namelijk van om zo in contact te komen, want van mij hoeven mijn familie en vrienden niet per se mee te genieten van mijn berichten aan HF. :')

:@
Jep, maar je kan ze ook een privébericht sturen
pi_154610379
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:18 schreef Unites het volgende:

[..]

Daar lees ik ook wel geregeld wat klachten over, over de service dus. Via Facebook reageren ze erg snel en via e-mail duurt het ontzettend lang.

Kunnen andere mensen de berichten zien die je plaatst op de pagina van HF? Dat idee weerhoudt me er namelijk van om zo in contact te komen, want van mij hoeven mijn familie en vrienden niet per se mee te genieten van mijn berichten aan HF. :')

:@
Geef eens een linkje naar hun fb?
Ik krijg sinds kort een Engelstalige versie :(
Make my day!
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:24:08 #154
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154610383
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:18 schreef Unites het volgende:

[..]

Daar lees ik ook wel geregeld wat klachten over, over de service dus. Via Facebook reageren ze erg snel en via e-mail duurt het ontzettend lang.

Kunnen andere mensen de berichten zien die je plaatst op de pagina van HF? Dat idee weerhoudt me er namelijk van om zo in contact te komen, want van mij hoeven mijn familie en vrienden niet per se mee te genieten van mijn berichten aan HF. :')

:@
Andere mensen kunnen ze lezen. Maar je berichten komen niet op jouw tijdlijn te staan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:24 schreef agter het volgende:

[..]

Geef eens een linkje naar hun fb?
Ik krijg sinds kort een Engelstalige versie :(
https://www.facebook.com/HelloFreshNL?fref=ts
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154610434
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:18 schreef Unites het volgende:

[..]

Daar lees ik ook wel geregeld wat klachten over, over de service dus. Via Facebook reageren ze erg snel en via e-mail duurt het ontzettend lang.

Kunnen andere mensen de berichten zien die je plaatst op de pagina van HF? Dat idee weerhoudt me er namelijk van om zo in contact te komen, want van mij hoeven mijn familie en vrienden niet per se mee te genieten van mijn berichten aan HF. :')

:@
Ja, alles is openbaar. Je zou wel een privébericht kunnen sturen, heb ik ook eens gedaan en wordt ook vrij snel op gereageerd.
Karma is a fucking bitch.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 22:27:46 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154610526
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:08 schreef Unites het volgende:

[..]

Mmhm... over het algemeen ligt de hoeveelheid vlees die de gemiddelde consument eet wel iets hoger dan de aangerade hoeveelheid van het Voedingscentrum denk ik. HF voldoet vaak maar net aan die norm van het VC, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlander toch inderdaad wel meer gyros- en tevens ook shoarmavlees eet, ook de 'helemaal geen grote vleeseters'. Daar zouden ze wel eens wat meer rekening mogen houden, wat mij betreft dan...
Ik vind de hoeveelheden vlees en vus doorgaans prima. Ik geen wel vaak wat extra aan mijn vriend. Maar vandaag met die gyros was het echt heel sneu.

Ik heb overigens wel nog steeds een vol gevoel, het viel dus uiteindelijk nog best mee ;)
Spoilers!
pi_154610594
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind de hoeveelheden vlees en vus doorgaans prima. Ik geen wel vaak wat extra aan mijn vriend. Maar vandaag met die gyros was het echt heel sneu.

Ik heb overigens wel nog steeds een vol gevoel, het viel dus uiteindelijk nog best mee ;)
Wij zaten ook allemaal erg vol. Had ik niet echt verwacht. Vond het ergens wel een vergelijkbaar gerecht met de Turkse pizza's en daar zat toen dubbel zoveel platbrood bij, dus ik dacht even dat het niet zo vullend zou zijn als dat gerecht. Viel dus uiteindelijk helemaal mee :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2015 22:30:09 ]
pi_154610638
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:24 schreef agter het volgende:

[..]

Geef eens een linkje naar hun fb?
Ik krijg sinds kort een Engelstalige versie :(
De Nederlandse versie/Facebook is ook best lastig te vinden op het net. Zonde... :o
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 23:10:41 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154612066
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:29 schreef Unites het volgende:

[..]

Wij zaten ook allemaal erg vol. Had ik niet echt verwacht. Vond het ergens wel een vergelijkbaar gerecht met de Turkse pizza's en daar zat toen dubbel zoveel platbrood bij, dus ik dacht even dat het niet zo vullend zou zijn als dat gerecht. Viel dus uiteindelijk helemaal mee :P
Dat verbaasde me ook inderdaad :Y Ik had 1 platbrood op (waarom noemen we het niet gewoon wraps eigenlijk? :P), wel rijkelijk gevuld maar zat inderdaad goed vol daarna ^O^

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 22:31 schreef Unites het volgende:

[..]

De Nederlandse versie/Facebook is ook best lastig te vinden op het net. Zonde... :o
Cynisch? :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154612344
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat verbaasde me ook inderdaad :Y Ik had 1 platbrood op (waarom noemen we het niet gewoon wraps eigenlijk? :P), wel rijkelijk gevuld maar zat inderdaad goed vol daarna ^O^

[..]

Cynisch? :D
Nee :P
Het zou voor zowel HF als hun klanten prettig zijn als ze gemakkelijk(er) gevonden zouden kunnen worden. :)
  Moderator vrijdag 24 juli 2015 @ 23:29:01 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154612635
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:19 schreef Unites het volgende:

[..]

Nee :P
Het zou voor zowel HF als hun klanten prettig zijn als ze gemakkelijk(er) gevonden zouden kunnen worden. :)
Je typt HelloFresh in bij Facebook en je vindt ze meteen :?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154619422
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je typt HelloFresh in bij Facebook en je vindt ze meteen :?
Via Google niet.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 10:59:15 #163
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154619495
Fruitbox
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 11:02:44 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154619539
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:52 schreef Unites het volgende:

[..]

Via Google niet.
wie gebruikt er nou Google voor Facebook? :') gewoon in Facebook intikken!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 11:04:07 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154619559
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:59 schreef pl4kkie het volgende:
Fruitbox
[ afbeelding ]
ziet er goed uit!

Normaal gesproken kun je alleen de fruitbox bestellen in combinatie met een andere box toch? Ik zie namelijk dat ik ook alleen de fruitbox kan bestellen, dit lijkt me een foutje :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154619692
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2015 23:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je typt HelloFresh in bij Facebook en je vindt ze meteen :?
Nee. Dan kom ik op een Engelstalige HF.
Make my day!
pi_154619768
Zal aan je instellingen liggen lijkt me. Ik krijg de Nederlandse.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154620352
De doos is binnen en de (koel) kast puilt uit.

Nu ga ik hem een weekje pauzeren, want wij lopen drie/vier maaltijden achter ( 2x vis in de diepvries en gehakt en burgers) vanwege hectische weken.
Dan maar wat sla en courgette etc. bijhalen volgens de receptenkaarten.
Niet alle groenten blijven zo lang vers.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:30:38 #169
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_154620873
Hallo,

Normaal post ik niet in dit topic. Maar ik heb nu iets waar jullie misschien wel blij van worden O-).

Ik bezorg namelijk de NRC en bij die krant zat vandaag een Hello Fresh cadeaukaart twv 25 euro. Ik heb nog 2 cadeaubonnen over, en vind het zonde om weg te gooien. Daarom post ik maar in dit topic want misschien willen jullie het wel.

De cadeaukaart wil ik gratis naar jullie toesturen. Adresgegevens mogen in pm/dm.

Foto's in spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_154620966
Je hoeft geen kaart op te sturen, de code staat op de achterkant. Maar volgens mij is dat ook een redelijk standaard aanbieding. In de OP staat nog een code voor 50% en standaard kun je altijd 20 euro korting krijgen. Oh en ik heb ook nog 3 gratis eerste boxen in de aanbieding. :Y

Eigenlijk achterlijk als je ziet hoeveel ze maar met die kortingen smijten.
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 12:39:34 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154621010
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 11:20 schreef Vanyel het volgende:
Zal aan je instellingen liggen lijkt me. Ik krijg de Nederlandse.
Dit dus :Y

En ik heb ook nog 2 gratis boxen te vergeven voor wie wil :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:40:29 #172
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_154621024
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:35 schreef Myraela het volgende:
Je hoeft geen kaart op te sturen, de code staat op de achterkant. Maar volgens mij is dat ook een redelijk standaard aanbieding. In de OP staat nog een code voor 50% en standaard kun je altijd 20 euro korting krijgen. Oh en ik heb ook nog 3 gratis eerste boxen in de aanbieding. :Y

Eigenlijk achterlijk als je ziet hoeveel ze maar met die kortingen smijten.
Dat wist ik niet. Omdat ik nooit hello fresh gebruikt.
Heeft niemand dan iets aan die kortingsbonnen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_154621133
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 12:35 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk achterlijk als je ziet hoeveel ze maar met die kortingen smijten.
Mja, het is upcoming hè. Groeimarkt, alleen is dit inderdaad wel erg overdreven.
Schip ahoy!
  zaterdag 25 juli 2015 @ 12:50:00 #174
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154621189
Ik zag gister in de stad een kraam staan met drie studenten ernaast maar beide keren dat ik er langs liep stonden ze alleen met elkaar te praten :')
吴 曼 迪
  Moderator zaterdag 25 juli 2015 @ 12:54:36 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154621295
Eigenlijk ben je stom als je de volle mep zou betalen voor een nieuw abonnement op Hello Fresh :')
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_154630251
Vandaag de beruchte farfalle klaargemaakt.
Gezien de reviews hier al kip voor erbij gekocht en ik had nog wat verse tomaatjes liggen die ik erbij heb gedaan. Simpel gerechtje, maar de ophef over de verse knoflook is aan mij niet besteed. Ik merkte weinig verschil. De venkel rook heerlijk (anijs O+ ) maar in het gerecht proefde ik daar weinig van terug.

Al in al, lekker bordje eten, maar ook hier weer geen wauwfactor.
Ik had ruim voldoende maar dat kwam ook omdat ik er extra ingrediënten in had gedaan. Al in al, beetje teleurstellend weekje dit. -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154630350
Ik heb dankzij HelloFresh eergisteren een gerecht gemaakt met Bulgur *O* !
Was erg lekker en goed gelukt; al zeg ik het zelf.
pi_154630523
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag de beruchte farfalle klaargemaakt.
Gezien de reviews hier al kip voor erbij gekocht en ik had nog wat verse tomaatjes liggen die ik erbij heb gedaan. Simpel gerechtje, maar de ophef over de verse knoflook is aan mij niet besteed. Ik merkte weinig verschil. De venkel rook heerlijk (anijs O+ ) maar in het gerecht proefde ik daar weinig van terug.

Al in al, lekker bordje eten, maar ook hier weer geen wauwfactor.
Ik had ruim voldoende maar dat kwam ook omdat ik er extra ingrediënten in had gedaan. Al in al, beetje teleurstellend weekje dit. -O-
Mijn knoflook leek verdacht veel op een gedroogde bol knoflook. :') Maar ik heb nog nooit verse gehad,
pi_154630689
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn knoflook leek verdacht veel op een gedroogde bol knoflook. :') Maar ik heb nog nooit verse gehad,
O nee, dit was wel een hele andere. Twee keer zo groot en pellen was lastiger omdat de velletjes nog veel vocht bevatten. Waardoor hij bij het persen half langs de pers squirtte. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:11:29 #180
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154630710
Hier vandaag ook de (eerste) box binnen gekregen.

Kokos-vissoep met noedels en citroengras was prima te eten. Mis wel direct al 1 ding uit de box ;( (rode peper). Daarnaast was niet echt soep te noemen, daarvoor miste ik te veel vocht (dacht toch echt dat ik mij netjes aan het recept hield :o )
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  Eindredactie Games zaterdag 25 juli 2015 @ 19:12:24 #181
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154630735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:11 schreef RobertNL het volgende:
Hier vandaag ook de (eerste) box binnen gekregen.

Kokos-vissoep met noedels en citroengras was prima te eten. Mis wel direct al 1 ding uit de box ;( (rode peper). Daarnaast was niet echt soep te noemen, daarvoor miste ik te veel vocht (dacht toch echt dat ik mij netjes aan het recept hield :o )
Rode peper zit in die bonuszak hè, waar ook ui/knoflook en sachets enzo in zitten.

Weer radijs! Niet echt fan van. Gelukkig voor de verandering een keer geen slamelange.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 25 juli 2015 @ 19:15:19 #182
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154630805
Nope, zat hij niet in. toch wel 4 dubbel gecheckt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_154631288
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

O nee, dit was wel een hele andere. Twee keer zo groot en pellen was lastiger omdat de velletjes nog veel vocht bevatten. Waardoor hij bij het persen half langs de pers squirtte. :')
Oh. Dan had ik een verkeerde knoflook. :') Nouja, geen zin om te klagen over een gekregen box.
  Eindredactie Games zaterdag 25 juli 2015 @ 19:41:04 #184
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154631314
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:15 schreef RobertNL het volgende:
Nope, zat hij niet in. toch wel 4 dubbel gecheckt.
Mm, slordig. Hoor vaker dat dingen ontbreken, zelf nog niet meegemaakt (5 boxen tot nu toe)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154631382
Ik zit op box negen en nog nooit iets gemist. Bezorging ook altijd keurig op of rond de aangegeven tijd dus daarover hoor je mij niet klagen. Ik merk wel dat ik de box sneller pauzeer. De nieuwigheid is er een beetje vanaf en dan word je toch kritischer op de recepten. Erg fijn dat dat zo makkelijk kan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154631427
Dan heb je geluk Cat :P. Ik heb in totaal ook wel 9 boxen gehad en heb toch 3x moeten bellen, omdat er iets ontbrak.
pi_154631452
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit op box negen en nog nooit iets gemist. Bezorging ook altijd keurig op of rond de aangegeven tijd dus daarover hoor je mij niet klagen. Ik merk wel dat ik de box sneller pauzeer. De nieuwigheid is er een beetje vanaf en dan word je toch kritischer op de recepten. Erg fijn dat dat zo makkelijk kan.
Oeh, nog een en dan een bewaarboek *O*

Hier op 8 kennelijk, maar voorlopig weer even stop gezet (tenzij heel heerlijk). Het fijnst vind ik dan weer dat de gerechten die je voorgeschoteld krijgt zo anders zijn dan wat ik normaal maak :Y

De Mathijsbox is op, viel me heel erg mee, lekkere gerechten gelukkig :D Vandaag zelfs forel op, en viel me mee! :D En de Mathijsbox gaat ook veranderen; de gerechten staan sowieso op facebook eerder dan de beslisdag, en ze schijnen ook bv meer vegetarisch te gaan doen. Goede ontwikkeling :Y)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_154632051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 19:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, nog een en dan een bewaarboek *O*

Hier op 8 kennelijk, maar voorlopig weer even stop gezet (tenzij heel heerlijk). Het fijnst vind ik dan weer dat de gerechten die je voorgeschoteld krijgt zo anders zijn dan wat ik normaal maak :Y

De Mathijsbox is op, viel me heel erg mee, lekkere gerechten gelukkig :D Vandaag zelfs forel op, en viel me mee! :D En de Mathijsbox gaat ook veranderen; de gerechten staan sowieso op facebook eerder dan de beslisdag, en ze schijnen ook bv meer vegetarisch te gaan doen. Goede ontwikkeling :Y)
En toen bedacht ik me dat ik al op box 15 zit _O- Bewaarboek heb ik al, kwam net nadat ze met de nieuwe receptenkaartjes begonnen.

Goede ontwikkelingen bij de Matthijsbox. *O*
Jij had hem net opgezegd he? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154633340
Toenstraks de farfalle op! Het 'beruchte' gerecht. Vond het zelf heerlijk :')! Een van m'n favoriete van deze week. :)
pi_154634174
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 10:59 schreef pl4kkie het volgende:
Fruitbox
[ afbeelding ]
Wat onwijs veel! Ik had er pakembeet drie maanden geleden twee besteld en daar zat ongeveer de helft in. Plus een aantal dingen beschimmeld ;(
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_154635282
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2015 21:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wat onwijs veel! Ik had er pakembeet drie maanden geleden twee besteld en daar zat ongeveer de helft in. Plus een aantal dingen beschimmeld ;(
Ze hebben een grote en kleine fruitbox, he? Misschien ligt het daaraan. :o :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2015 22:37:30 ]
  zaterdag 25 juli 2015 @ 22:37:54 #192
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154635295
Dit is de Large fruitbox.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_154647922
Mijn box is er. :9 Ziet er goed uit. Veel ook! Mijn abrikoos was wel kapot, beetje zonde als het 1 abrikoos per persoon is en er dus geen reserve is. Maar wel een goed moment om de klantenservice ook even te testen. Binnen 3 minuten een reactie op mijn FB bericht. _O_

Ik werk zelf ook als webcare, maar wij zijn toch echt niet zó snel.
pi_154651816
Yes, mijn doos is er ook. Compleet en alles ziet er goed uit. Morgen het eerste gerecht proberen, ben benieuwd! Menu voor volgende week vind ik er ook aardig ok uitzien.
  Eindredactie Games zondag 26 juli 2015 @ 18:33:10 #195
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154652794
Ik ben 'as we speak' de kokos-vissoep aan het verorberen. Gruw-el-lijk lekker. Favoriet tot nu toe.

Wel opmerkelijk, ben helemaal niet zo'n soepfreak maar vind deze samen met de linzensoep toch wel de toppers.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zondag 26 juli 2015 @ 18:41:49 #196
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154653051
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:33 schreef 2dope het volgende:
Ik ben 'as we speak' de kokos-vissoep aan het verorberen. Gruw-el-lijk lekker. Favoriet tot nu toe.

Wel opmerkelijk, ben helemaal niet zo'n soepfreak maar vind deze samen met de linzensoep toch wel de toppers.
Hij was ook erg lekker :D!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  zondag 26 juli 2015 @ 19:20:50 #197
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_154654216
Soep lekker, en simpel te maken! Weten we dat ook weer voor after-HF. We mistten nog wel een zuurtje, beetje limoensap erover achteraf, ofzo. Doen we dat de volgende keer zelf.
  Eindredactie Games zondag 26 juli 2015 @ 19:24:30 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154654348
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:20 schreef Yupgup het volgende:
Soep lekker, en simpel te maken! Weten we dat ook weer voor after-HF. We mistten nog wel een zuurtje, beetje limoensap erover achteraf, ofzo. Doen we dat de volgende keer zelf.
Had je wel een tijd de limoengras er in laten koken?

Ik heb trouwens de hele rode peper d'r in verwerkt (2 pers.), ben nogal extreem liefhebber van pittig.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154655622
8)7
Ik verwachtte een miniklappertje met minstens vlees, vis en vegetarisch tabbladen, is t gewoon een lomp gooi alles er maar in kartonnetje...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 26 juli 2015 @ 20:13:10 #200
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_154656229
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:24 schreef 2dope het volgende:

[..]

Had je wel een tijd de limoengras er in laten koken?

Ik heb trouwens de hele rode peper d'r in verwerkt (2 pers.), ben nogal extreem liefhebber van pittig.
Citroengras, ja. Vanaf het begin. En langer dan HF schreef. Ik proefde de citroengras wel, maar het mistte nog wat.

Hele peper lijkt me ook lekker, maar dan een keer als peuter(puber) niet mee-eet.
  zondag 26 juli 2015 @ 21:32:21 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154659430
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 19:57 schreef Vanyel het volgende:
8)7
Ik verwachtte een miniklappertje met minstens vlees, vis en vegetarisch tabbladen, is t gewoon een lomp gooi alles er maar in kartonnetje...
Ja, matig ding he?
Spoilers!
pi_154659764
En als ik het receptenblaadje neerleg op een iet wat vochtige ondergrond (aanrecht), dan plakt ie vast.. :(
Make my day!
  zondag 26 juli 2015 @ 22:09:04 #203
8369 speknek
Another day another slay
pi_154661053
Ik moest wel lachen dat ze een halve peper 'pittig' noemden, heb maar de hele peper erdoorheen gedaan, en ik haal wel een nieuwe voor het andere gerecht. Lekkere simpele variant op de Thom Kha Gai. Achteraf had er wel wat vissaus en limoensap doorheen gemoeten, maar ik snap wel dat ze dat niet meeleveren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_154661098
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:09 schreef speknek het volgende:
Ik moest wel lachen dat ze een halve peper 'pittig' noemden, heb maar de hele peper erdoorheen gedaan, en ik haal wel een nieuwe voor het andere gerecht. Lekkere simpele variant op de Thom Kha Gai. Achteraf had er wel wat vissaus en limoensap doorheen gemoeten, maar ik snap wel dat ze dat niet meeleveren.
Nam pla, ja dat miste het idd!
Make my day!
pi_154661723
Als je trouwens zo'n eerste box gratis neemt, moet je dan de box van de week direct erna afnemen of kun je bijvoorbeeld de 2e 4 weken na de eerste nemen? Mochten die gerechten me bijvoorbeeld niet bevallen
pi_154662135
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:09 schreef speknek het volgende:
Ik moest wel lachen dat ze een halve peper 'pittig' noemden, heb maar de hele peper erdoorheen gedaan, en ik haal wel een nieuwe voor het andere gerecht. Lekkere simpele variant op de Thom Kha Gai.
In dat geval jammer dat ze m niet met jasmijnrijst hebben gecombineerd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154662192
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:28 schreef emmyemmy het volgende:
Als je trouwens zo'n eerste box gratis neemt, moet je dan de box van de week direct erna afnemen of kun je bijvoorbeeld de 2e 4 weken na de eerste nemen? Mochten die gerechten me bijvoorbeeld niet bevallen
Je kunt de box gelijk op pauze zetten na de eerste gratis box.
pi_154662473
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:42 schreef aeindje het volgende:

[..]

Je kunt de box gelijk op pauze zetten na de eerste gratis box.
Oke mooi :)
pi_154662680
Heb ik inderdaad ook gedaan. Ga ook echt per week afwegen wanneer ik 'm wel of niet wil hebben, want prijzig is het wel. Daar wil ik wel iets voor terug waar ik ook een beetje blij van ga worden.
Schip ahoy!
pi_154668653
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2015 18:33 schreef 2dope het volgende:
Ik ben 'as we speak' de kokos-vissoep aan het verorberen. Gruw-el-lijk lekker. Favoriet tot nu toe.
Nice. Die staat hier voor vanavond op de planning.
  Eindredactie Games maandag 27 juli 2015 @ 14:26:07 #211
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154674233
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 10:30 schreef Chai het volgende:

[..]

Nice. Die staat hier voor vanavond op de planning.
Ik ben niet heel kritisch hoor dus ik weet niet of je wat aan mijn referentiekader hebt :P
Maar ik heb in het verleden wel eens vaker Thaise kokos-vis(garnalen)soep gemaakt, maar die konden hier toch niet aan tippen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154678075
Nom. De soep smaakt in ieder geval erg lekker en dan zit de vis er nog niet eens in. :D Die ga ik vaker maken.
pi_154678358
Eerste gratis box? Iemand daar iets meer informatie over?
pi_154678473
Wil je die? Als je jouw e-mailadres een DM stuurt mail ik je een code. De eerste box is gratis, minimaal 2 afnemen.
  maandag 27 juli 2015 @ 17:27:20 #215
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154678796
Ik vind de kokossoeprecepten van HelloFresh altijd heerlijk O+ Ben benieuwd, krijg pas altijd rond 22u op maandag de box geleverd :)
吴 曼 迪
  maandag 27 juli 2015 @ 17:52:13 #216
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154679345
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik het eens zal proberen
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154680452


Ik vond het erg lekker. _O_ Voor de mensen die het nog gaan maken zou ik aanraden om meer bouillon toe te voegen. Ik vond een halve rode peper wel zat eigenlijk. Wel met zaadjes. Maar was zeker niet echt pittig. Anyhow, zoiets ga ik zeker nog eens namaken. Super simpel.
  Eindredactie Games maandag 27 juli 2015 @ 18:43:37 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_154680620
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:36 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond het erg lekker. _O_ Voor de mensen die het nog gaan maken zou ik aanraden om meer bouillon toe te voegen. Ik vond een halve rode peper wel zat eigenlijk. Wel met zaadjes. Maar was zeker niet echt pittig. Anyhow, zoiets ga ik zeker nog eens namaken. Super simpel.
Ben jij ook zo iemand die alles wat ze eet op facebook post?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_154680634
Ook zo'n zin in de cocossoep! Maar ik had nog zelfverzonnen soep over dus ik ga dadelijk de kofte klaarmaken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154680673
quote:
16s.gif Op maandag 27 juli 2015 18:43 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ben jij ook zo iemand die alles wat ze eet op facebook post?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Facebook is voor mietjes. Instagram natuurlijk. 10.gif
pi_154680928
Mijn peper was juist een keer knetterpittig, maar dan ook nog rauw wegens meeetende kinderen.

Verder best lekker, maar idd veel te weinig vocht. En ik had nog wel een halve liter kokosmelk extra.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154682579
Kofte was lekker!
Erg leuk, telkens een verschillend smaakje in je mond. Omdat alles rauw of kort gebakken is proef je de kruiden, abrikoos, kofte en whatnot telkens in verschillende verhoudingen. :9

En voor mij ruim genoeg couscous. Ik had nog wat gedroogde abrikozen en verse tomaatjes liggen, daarmee vul ik het overschot aan, mooi koud lunchgerecht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154682654
De noodlesoep was idd erg geslaagd maar waren eerder noodles dan soep ;)
pi_154682929
Vanavond de aard/radijsjes/ geroosterde zonnebloempitten salade gegeten.
En er lag nog mix salad, die ook erdoor.
I.p.v. vers citroensap, werd het vers limoensap.
Toch maar een zachtgekookt eitje erbij gedaan. Smakelijk en snel klaar.

Tóch opmerkelijk vers nog allemaal, want volgens mij was dit nog van vorige week?

# raakt de tel kwijt.
  maandag 27 juli 2015 @ 20:02:12 #225
272192 Yupgup
Yup, yup, gup
pi_154682966
Kipdrumsticks. YUM!
Wel extra kokosmelk toegevoegd en iets langer in de oven laten staan.
pi_154683072
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:02 schreef Yupgup het volgende:
Kipdrumsticks. YUM!
Wel extra kokosmelk toegevoegd en iets langer in de oven laten staan.
Hier idem. Gister.
En de snijbonen ook wat langer als in 2/3 minuutjes, voordat ik de rest toevoegde.
( vorige keer waren de snijboontjes maar net beetgaar volgens het recept.)

Grappige smakelijke combi toch?!? met de venkel!
pi_154683295
quote:
15s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:00 schreef AnneX het volgende:
Vanavond de aard/radijsjes/ geroosterde zonnebloempitten salade gegeten.
En er lag nog mix salad, die ook erdoor.
I.p.v. vers citroensap, werd het vers limoensap.
Toch maar een zachtgekookt eitje erbij gedaan. Smakelijk en snel klaar.

Tóch opmerkelijk vers nog allemaal, want volgens mij was dit nog van vorige week?

# raakt de tel kwijt.
Volgens mij komt dat uit het pakket van deze week. Maar goed om te horen dat het lekker was. :9
pi_154683570
hier ook de kokos-vissoep vanavond. Nog nooit zoiets gegeten en niet zo'n fan van kokos dus ik was een beetje sceptisch van tevoren maar vond het erg lekker!
pi_154684014
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat uit het pakket van deze week. Maar goed om te horen dat het lekker was. :9
Volgens mij ook. Met als advies het als laatste op te eten.
Eitje erbij is een goed idee, want alleen de eerpels met radijs leek mij wat saai.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154684078
Ik mis een goede week geloof ik. Ben altijd wel fan van de soepen van HF.
pi_154684872
quote:
14s.gif Op maandag 27 juli 2015 17:12 schreef Myraela het volgende:
Wil je die? Als je jouw e-mailadres een DM stuurt mail ik je een code. De eerste box is gratis, minimaal 2 afnemen.
Bedankt :)
pi_154687176
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2015 20:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Met als advies het als laatste op te eten.
Eitje erbij is een goed idee, want alleen de eerpels met radijs leek mij wat saai.
In de vegabox stond het gerecht als eerste. Heb het vandaag gegeten zonder eitje, was niet saai! Leek ons ook twijfelachtig of het überhaupt lekker was, maar wij vonden het op gerecht toch een 7...
And the druids turn to stone...
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:42:37 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_154703500
Eerste box hier ook binnengekregen. :Y Gisterenavond om 20:05, terwijl -ie officiëel tussen 20:15 en 22:15 had moeten komen. Gelukkig was ik nét op tijd thuis om 'm in ontvangst te nemen.
Het was een blije bezorger en de doos voelde goed gekoeld.

Doos:


Doos open, met reclamemeuk en andere paperassen:


Inhoud doos zonder de meuk erop :)

(Wel een vrij grote doos met een hoop spul los erin rondrollend. Lijkt me met dingen als abrikozen en rijpe tomaten erin niet echt handig)

Inhoud uitgestald:


Alles was helemaal compleet en niks was beschimmeld of zelfs maar slapjes. So far so good! ^O^
Toen de boel eenmaal uitgepakt op tafel lag vond ik het toch wel erg confronterend om te zien hoeveel van de Hello Fresh-prijs er in de distributie en dergelijke zit: de kostprijs van al die ingrediënten bij elkaar is echt niet meer dan gemiddeld twee euro per maaltijd. Hoogstens. :')

Na ja, karigheid in hoeveelheid groenten terzijde (en we lagen toch wel heel erg dubbel om zo twee teentjes knoflook en zo'n zakje sojasaus), vanavond met goede zin van start!

Las net het recept voor de kokossoep door en wilde er iets over posten, maar dat bleek al gebeurd te zijn:
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 22:09 schreef speknek het volgende:
..had er wel wat vissaus en limoensap doorheen gemoeten..
Dat dus. :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:01:45 #234
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154704005
Dat ziet er uit als een karige doos deze week. Nevermind, is zeker de 3-dagendoos.
Spoilers!
pi_154704089
Qua hoeveelheden is het handig om een 3persoons te hebben. Zo hadden wij 2 broccolis en 2 augergines. Komt vaak voor dat ergens 1,5 stuks van wordt gerekend voor 3pp, dan zitten er natuurlijk 2 in en is het net wat ruimer allemaal.
Alleen zo onevenwichtig weer. De soep was hier makkelijk voor 4 man, terwijl we vorige week met 2 precies genoeg hadden aan de gyros voor 3.

Overigens lijkt 2e per maaltijd me een wat lage schatting. Als consument krijg ik het er iig niet voor.

De superonrijpe tomaten blijven een teleurstelling, telkens weer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:06:02 #236
221912 minilot
Nancy boy
pi_154704122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ziet er uit als een karige doos deze week. Nevermind, is zeker de 3-dagendoos.
Yep, klopt :Y
Vijf dagen vond ik wat al te gortig, nu kan ik in elk geval nog vier dagen in de week zelf eten regelen! :)

[ Bericht 14% gewijzigd door minilot op 28-07-2015 15:11:57 ]
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 15:09:33 #237
221912 minilot
Nancy boy
pi_154704229
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:05 schreef Vanyel het volgende:
Overigens lijkt 2e per maaltijd me een wat lage schatting.
Niet bij hoe ik boodschappen doe. Ik koop couscous in zakken van twee kilo, knoflook per vijf bollen op de markt, etc. De groenten die erin zitten zijn, zeker nu het zomer is, natuurlijk absoluut niet duur (ja, misschien als je Albert Heijn-prijzen gewend ben, maar daar kom ik nooit) en koolvis is bijvoorbeeld zo'n beetje de goedkoopste vis die er is.

Met de schamele hoeveelheden van toch al niet heel dure ingrediënten denk ik dat twee euro per maaltijd nog hoog ingeschat is. Maar goed, als je deze dingetjes los bij de Albert Heijn koopt dan kom je wellicht wel hoger uit, maar bij 'normaal' koken haal je deze hoeveelheden couscous, noedels, sojasaus, knoflook en gember natuurlijk als porties uit grotere voorraden. Ik heb zelf bijvoorbeeld nog nooit zo'n klein duimpje gember gekocht! :D Altijd gewoon een grote bonk, en wekenlang daar stukkies van af snijden wanneer nodig, of alles in één keer raspen en in zakjes in de vriezer. :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:49:18 #238
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154706465
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:42 schreef minilot het volgende:
knip
Zie ik daar nu 2 bakjes met kruiden :o? Ik heb er maar 1 :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:51:57 #239
221912 minilot
Nancy boy
pi_154706514
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zie ik daar nu 2 bakjes met kruiden :o? Ik heb er maar 1 :'(
Ik heb een box voor twee personen, vandaar misschien? :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:52:32 #240
327191 RobertNL
For your gear.
pi_154706523
Hier ook voor 2 personen ;)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:05:42 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_154706815
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 16:52 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook voor 2 personen ;)
Oh, okee! Dan weet ik het ook niet! :D
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:08:08 #242
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154706860
Ik heb ook wel eens iets extra gekregen, is gewoon een foutje denk ik. Meestal krijg je 1 doosje van 1 kruid in een tweepersoonsbox voor 5 dagen.
Spoilers!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:13:40 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154706960
Ik had er ook 2 dozen inzitten :Y geen idee van eat haha. Was al half aan het slapen toen ik de doos uitpakte :')
吴 曼 迪
pi_154706974
Ik had (2 personen) ook maar 1 doosje kruiden :D
Wel twee zakjes aardappelen: eentje van 300 gram en eentje van 100 gram. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154707049
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik had (2 personen) ook maar 1 doosje kruiden :D
Wel twee zakjes aardappelen: eentje van 300 gram en eentje van 100 gram. _O-
Ja! Dat heb ik ook wel eens, dat de aardappels in twee zakjes komen :?

En mini, mijn ervaring met mijn bezorgers is dat ze regelmatig wel een uur te vroeg komen. Ik heb daar wel zo'n hekel aan :{ Zeg dan tussen 19.00 en 22.00 en niet 20.00 en 22.00.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:27:57 #246
221912 minilot
Nancy boy
pi_154707206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja! Dat heb ik ook wel eens, dat de aardappels in twee zakjes komen :?

En mini, mijn ervaring met mijn bezorgers is dat ze regelmatig wel een uur te vroeg komen. Ik heb daar wel zo'n hekel aan :{ Zeg dan tussen 19.00 en 22.00 en niet 20.00 en 22.00.
Inderdaad! Nou ja, die van mij was nu tien minuten te vroeg, dus ik kijk het nog eeeeeeven aan :)
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 28 juli 2015 @ 17:28:57 #247
221912 minilot
Nancy boy
pi_154707228
Nog twee-en-half uur tot de vissoep. Ik vind het verdraaid spannend! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_154707235
Mijn bezorger was dit weekend voor het eerst een uur vroeger dan de aangegeven tijd (en dus nog binnen de marge). Normaliter zit hij hooguit een kwartier rondom de geSMSte tijd. Zal echt met de regio te maken hebben denk ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154707256
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:27 schreef minilot het volgende:

Inderdaad! Nou ja, die van mij was nu tien minuten te vroeg, dus ik kijk het nog eeeeeeven aan :)
En dan ga ik dus braaf zitten wachten tussen 19.30 en 22.00 om dan eindelijk eens in de brievenbus te kijken en blijkt mijn box al 3 uur ongekoeld bij mijn buurman te staan }:| Daar heb ik wel eens boos over gebeld, maar antwoord is altijd dat het héél vervelend voor me is (op een toon die ik niet meer geloof) en dat ze me begrijpen (echt?).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154707283
Maar goed, heb al eerder gezegd dat ik bijzonder tevreden ben over HF en bijzonder ontevreden over de bezorging.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154707351
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:31 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, heb al eerder gezegd dat ik bijzonder tevreden ben over HF en bijzonder ontevreden over de bezorging.
Verhuizen dus :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 28 juli 2015 @ 18:26:44 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154708353
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 17:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Verhuizen dus :+
Kun je wel weer een gratis box aanvragen via via
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154708605
Ik denk dat ik de kosten van die gratis box er dan niet uit haal -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154709191
Hopelijk gaat dat hier niet zo met de bezorging, dan ben ik er gauw klaar mee. Twee boxen en exit, wordt het dan :P Ik ben nou eenmaal laat thuis en de buren hier zijn niet van die sociale mensen.
Schip ahoy!
pi_154709907
Lekker soepie O+
Wat water toegevoegd, want anders stonden de noedels droog.
Half pepertje zonder zaadjes was hier voldoende, maar ik houd dan ook niet zo van pittig. Wel wat limoensap bijgedaan, had het wel nodig.

En nu heb ik nog een enorme pan staan, kan ik volgens mij nog drie dagen van eten. _O-

Minpuntjes: ik had de koriander al versneden in de couscous. :') En schaafde het vel van een vingerkootje bij het raspen van de gember :') ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154709921
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik de kosten van die gratis box er dan niet uit haal -O-
Kun je niks aftrekken dan? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_154710119
Zelfs de katten zijn onder de indruk. _O-
Nooit jatten ze uit de pan, maar nu zaten er twee op de grond te wachten tot het veroverde stukje broccoli voldoende afgekoeld is. :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:30:49 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154710199
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat ik de kosten van die gratis box er dan niet uit haal -O-
Ga je groter wonen dan ?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154710299
Hoi,
Ik kreeg laatst (bij de krant) een cadeaukaart van 20 euro bij afname van minimaal 2 boxen. Heeft er iemand behoefte aan? Ik gebruik em toch niet. Gaarne reacties in dm.
Professioneel gifmenger.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 19:35:33 #260
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_154710318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:34 schreef Buurpoes het volgende:
Hoi,
Ik kreeg laatst (bij de krant) een cadeaukaart van 20 euro bij afname van minimaal 2 boxen. Heeft er iemand behoefte aan? Ik gebruik em toch niet. Gaarne reacties in dm.
Heel Nederland heeft ze,... Ik heb er nog 2 over
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_154710383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 19:35 schreef chufi het volgende:

[..]

Heel Nederland heeft ze,... Ik heb er nog 2 over
Dat vermoeden had ik stiekem al. :D
Cadeautje bij de krant...
Professioneel gifmenger.
pi_154710481
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:42 schreef minilot het volgende:
(Wel een vrij grote doos met een hoop spul los erin rondrollend. Lijkt me met dingen als abrikozen en rijpe tomaten erin niet echt handig)
Ja. Mijn abrikoos was dan ook kapot. ;( Maar na een opmerking op de FB pagina krijg ik nu een extraatje in de volgende box. Ben benieuwd. Vond het wel leuk om de klantenservice te testen. :D

Mijn vriend heeft vanavond de aardappelsalade gemaakt en gegeten. Ik eet hem morgen als lunch. Hij schijnt wel lekker te zijn.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:11:51 #263
221912 minilot
Nancy boy
pi_154711154
Nou, dat was het dan. Hello Fresh-maaltijd nummer één! :D

Beetje mise-en-place:


Soep had tijdens de bereiding inderdaad een scheut extra water nodig om de nogal flinke hoeveelheid (saaie }:| ) noedels onder te kunnen dompelen :Y

Soep in kom:


Nou..
Het was absoluut niet vies, maar wel een heeeeeel saai en niksig smaakje hoor! Proefde vooral groentenbouillon en kokosmelk. :O Echt mijn best gedaan en ermee tot halverwege gekomen (portiegrootte was wel ruim voldoende, en lekker flink wat groenten) en toen kon ik het echt niet laten.. :')

Aldus:


Ongeloofelijk hoe de smaak van het soepje opknapte van een kneep limoensap, een halve theelepel vissaus en een beetje sriracha :o

Deel van de noedels laten liggen (smaakt naar niks, doelloze vulling - had een paar brede rijstnoedels hierin veel lekkerder gevonden, of verse tarwenoedels) maar na de aanvullingen heb ik de rest van de soep wel met veel plezier opgegeten. *)

Heb het echt geprobeerd hoor, maar als je weet dat je op afstand van een paar meter van je eettafel wat exact erbij passende smaakmakers in de kast hebt staan.. het was sterker dan ik. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 29-07-2015 13:57:50 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_154711207
@ mini :D
  dinsdag 28 juli 2015 @ 20:16:18 #265
221912 minilot
Nancy boy
pi_154711308
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:13 schreef AnneX het volgende:
@ mini :D
AnneX! O+ :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_154711652
Dat je het überhaupt probeert :D
Ik heb volgens mij nog nooit een HFrecept exact volgens hun plan gegeten.

Of wacht. Die ene keer. Toen mijn lief kookte :s)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154711941
Yeaaah, mini! *O* Ik zat me een toenstraks nog af te vragen of jij nou deze week een HF-box zou hebben of niet. :+

Ja dus! :) Is een baantje als 'receptmaker' bij HF niet iets voor jou? :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2015 20:36:08 ]
pi_154712967
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:35 schreef Unites het volgende:
Yeaaah, mini! *O* Ik zat me een toenstraks nog af te vragen of jij nou deze week een HF-box zou hebben of niet. :+

Ja dus! :) Is een baantje als 'receptmaker' bij HF niet iets voor jou? :P
Oh, ik ben helemaal voor!! *O*
Make my day!
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:15:18 #269
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_154713267
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:35 schreef Unites het volgende:
Yeaaah, mini! *O* Ik zat me een toenstraks nog af te vragen of jij nou deze week een HF-box zou hebben of niet. :+

Ja dus! :) Is een baantje als 'receptmaker' bij HF niet iets voor jou? :P
Dan krijgen we tenminste geen simpele pasta gerechten met kookroom :T.

Vanavond de drumsticks met rijst etc op. Kip was gekruid met een apart soort kruiden. Wel lekker. De rijst paksoi bonen dinges viel een beetje tegen. Had er al wel een flinke scheut soja extra bij gedaan maar het bleef een beetje vlak van smaak.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:16:11 #270
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154713301
Ik voeg ook vaak dingen toe. Ik wilde net zeggen dat ik net een HF recept heb gemaakt zonder veranderingen maar dat klopt ook weer niet. Ik had de parelgerst met courgette, tomaatjes en feta van een van de vorige weken. Maar ik heb toch extra tijm en bouillon toegevoegd dus dan is het niet helemaal precies volgens recept.
Het was overigens heerlijk, dit recept bewaar ik. Lekker simpel, snel en met een berg groente :Y)
Spoilers!
  Moderator dinsdag 28 juli 2015 @ 21:22:51 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_154713558
Bij ons zouden ze rond twee uur 's middags bezorgen, waren ze er net na elven :? Vond het wel een beetje suf, je houdt er toch rekening mee. Zeg dan gewoon niks :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:23:51 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154713591
Jullie hebben echt ongeluk hoor, hier zijn ze altijd op tijd, soms echt precies.
Spoilers!
pi_154713763
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Dat je het überhaupt probeert :D
Ik heb volgens mij nog nooit een HFrecept exact volgens hun plan gegeten.

Of wacht. Die ene keer. Toen mijn lief kookte :s)
Nou, dat! :D Beetje van HF en een beetje van Isa, wordt het altijd bij mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154713767
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie hebben echt ongeluk hoor, hier zijn ze altijd op tijd, soms echt precies.
Waar moet ik heen verhuizen? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154713842
Ik weet nu al dat HelloFresh niets voor mij gaat zijn. Ik begin nu al gefrustreerd te raken dat ik zelf geen recepten kan verzinnen of veel te lang in de keuken hoef te staan. Uit frustratie ga ik nu maar dingen verzinnen om te bakken en te lunchen. :')
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:34:51 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154713937
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waar moet ik heen verhuizen? O-)
Dordrecht! Of Barendrecht, een vriendin van me klaagt ook nooit over de bezorging.

Mijn schoonmoeder woont vlakbij en die had met de hittegolf mijn doos in ontvangst genomen. Ik had nog gevraagd of ze het vlees en de vis in de koelkast wilde leggen. Toen ik bij haar binnenkwam stond de doos ongeopend op tafel en was zij een computerspelletje aan het spelen... Lekker tof weer. Ik vraag nooit iets aan haar behalve het minimale. Ik ben benieuwd hoe ze mijn planten gaat vermoorden als we op vakantie zijn komende weken :(
Spoilers!
pi_154714495
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dordrecht! Of Barendrecht, een vriendin van me klaagt ook nooit over de bezorging.

Mijn schoonmoeder woont vlakbij en die had met de hittegolf mijn doos in ontvangst genomen. Ik had nog gevraagd of ze het vlees en de vis in de koelkast wilde leggen. Toen ik bij haar binnenkwam stond de doos ongeopend op tafel en was zij een computerspelletje aan het spelen... Lekker tof weer. Ik vraag nooit iets aan haar behalve het minimale. Ik ben benieuwd hoe ze mijn planten gaat vermoorden als we op vakantie zijn komende weken :(
Klinkt als een gevaarlijke vrouw :o
  † In Memoriam † dinsdag 28 juli 2015 @ 21:50:52 #278
43556 miss_dynastie
pi_154714496
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 15:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet bij hoe ik boodschappen doe. Ik koop couscous in zakken van twee kilo, knoflook per vijf bollen op de markt, etc. De groenten die erin zitten zijn, zeker nu het zomer is, natuurlijk absoluut niet duur (ja, misschien als je Albert Heijn-prijzen gewend ben, maar daar kom ik nooit) en koolvis is bijvoorbeeld zo'n beetje de goedkoopste vis die er is.

Met de schamele hoeveelheden van toch al niet heel dure ingrediënten denk ik dat twee euro per maaltijd nog hoog ingeschat is. Maar goed, als je deze dingetjes los bij de Albert Heijn koopt dan kom je wellicht wel hoger uit, maar bij 'normaal' koken haal je deze hoeveelheden couscous, noedels, sojasaus, knoflook en gember natuurlijk als porties uit grotere voorraden. Ik heb zelf bijvoorbeeld nog nooit zo'n klein duimpje gember gekocht! :D Altijd gewoon een grote bonk, en wekenlang daar stukkies van af snijden wanneer nodig, of alles in één keer raspen en in zakjes in de vriezer. :)
Als je het gewoon bij de supermarkt haalt, zit je op de helft denk ik, ietsje eronder misschien, want voor mijn gevoel worden de ingrediënten goedkoper....
  dinsdag 28 juli 2015 @ 21:55:23 #279
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154714665
Ik heb nog udon noodles liggen, denk dat ik die in de soep gooi ipv die wat in de box zit. Vind zo'n soort noodles altijd saai, ook als ze er een ander gerecht mee maken :N

En wij passen het recept inderdaad vaker aan, moet wel zeggen dat wij een beetje verslaafd zijn aan sriracha saus :@ maar handig om te weten dat we er ook vissaus en iets van limoen bij moeten gooien.
吴 曼 迪
pi_154715538
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dordrecht! Of Barendrecht, een vriendin van me klaagt ook nooit over de bezorging.
Haha, dat is dan een ander gedeelte waarschijnlijk. Wij wonen ook in Barendrecht en heb helaas al meerdere klachten gehad. Geen garantie dus. :+.
Karma is a fucking bitch.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 22:33:03 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_154716319
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 22:15 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Haha, dat is dan een ander gedeelte waarschijnlijk. Wij wonen ook in Barendrecht en heb helaas al meerdere klachten gehad. Geen garantie dus. :+.
Dan weet ik het ook niet meer ;)
Spoilers!
pi_154717693
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je het gewoon bij de supermarkt haalt, zit je op de helft denk ik, ietsje eronder misschien, want voor mijn gevoel worden de ingrediënten goedkoper....
Dat laatste gevoel bekroop mij ook al de afgelopen tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_154725861
+1
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154726792
In dat geval wordt het dus voortaan recepten scoren op HF en zelf toch maar de inkopen doen :P
Schip ahoy!
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 11:12:15 #285
43556 miss_dynastie
pi_154726835
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
In dat geval wordt het dus voortaan recepten scoren op HF en zelf toch maar de inkopen doen :P
Jep. Maar vlak nadat ik dat hier suggereerde, gingen de recepten een poos op slot en kon je ze alleen inzien als je een actief abonnement had (dat hebben ze vrij snel weer teruggedraaid overigens), dus: neeeeeeeee, dat doen mensen niet O-)
pi_154726964
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Maar vlak nadat ik dat hier suggereerde, gingen de recepten een poos op slot en kon je ze alleen inzien als je een actief abonnement had (dat hebben ze vrij snel weer teruggedraaid overigens), dus: neeeeeeeee, dat doen mensen niet O-)
Je kunt toch alleen de gerechten zie die je ook daadwerkelijk thuis ontvangt? Want ik kan geen recepten bekijken van andere weken hoor :o?
  † In Memoriam † woensdag 29 juli 2015 @ 11:26:26 #287
43556 miss_dynastie
pi_154727067
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:20 schreef Unites het volgende:

[..]

Je kunt toch alleen de gerechten zie die je ook daadwerkelijk thuis ontvangt? Want ik kan geen recepten bekijken van andere weken hoor :o?
Ik wel en ik heb geen account.... maar niet van de komende week, wel van oudere weken. Zo heb ik zojuist het recept voor Linguine met pastinaak, peterselie en gegrilde zalmblokjes gedownload :9
pi_154728038
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jep. Maar vlak nadat ik dat hier suggereerde, gingen de recepten een poos op slot en kon je ze alleen inzien als je een actief abonnement had (dat hebben ze vrij snel weer teruggedraaid overigens), dus: neeeeeeeee, dat doen mensen niet O-)
:D

Ik zit nu in de probeerfase. Komende week gratis box, week erop een weekje betalen. Dan ben ik onder de streep dus net zo duur uit als in de winkel. Maar als ik het tegen vind vallen (en die kans is best aanwezig), dan is het ook gauw gebeurd.
Schip ahoy!
pi_154728760
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:11 schreef minilot het volgende:
Nou, dat was het dan. Hello Fresh-maaltijd nummer één! :D

Beetje mise-en-place:
[ afbeelding ]

Soep had tijdens de bereiding inderdaad een scheut extra water nodig om de nogal flinke hoeveelheid (saaie }:| ) noedels onder te kunnen dompelen :Y

Soep in kom:
[ afbeelding ]

Nou..
Het was absoluut niet vies, maar wel een heeeeeel saai en niksig smaakje hoor! Proefde vooral groentenbouillon en kokosmelk. :O Echt mijn best gedaan en ermee tot halverwege gekomen (portiegrootte was wel ruim voldoende, en lekker flink wat groenten) en toen kon ik het echt niet laten.. :')

Aldus:
[ afbeelding ]

Ongeloofelijk hoe de smaak van het soepje opknapte van een kneep limoenoensap, een halve theelepel vissaus en een beetje sriracha :o

Deel van de noedels laten liggen (smaakt naar niks, doelloze vulling - had een paar brede rijstnoedels hierin veel lekkerder gevonden, of verse tarwenoedels) maar na de aanvullingen heb ik de rest van de soep wel met veel plezier opgegeten. *)

Heb het echt geprobeerd hoor, maar als je weet dat je op afstand van een paar meter van je eettafel wat exact erbij passende smaakmakers in de kast hebt staan.. het was sterker dan ik. :+
Ha, we lopen vrijwel synchroon. Die soep/natte noedel kledder woensdag gemaakt. (vriendin wilde persé HF een keer uitproberen)

Vond het recept al saai maar bewust er niks bijgedaan (buiten groentebouillon uit de diepvries die ik gelukkig nog had, vreemd dat dat er niet bij zit), was eetbaar maar:
- vlak van smaak
- overdaad aan noedels
- te droog, absoluut geen soep.
- veel te duur voor de ingrediënten
- HF neemt niet de moeite een bouillonblokje van 0,7 cent bij te voegen?
+ zelden zulke mooie champignons gehad

Gisteren köfte met couscous, aubergine en abrikoos gegeten, hap-slik-weg maaltijd. Stelt niet veel voor.

Als ik nou zie wat er nog over is aardappel met olijfcreme en radijs heb ik toch wel mijn bedenkingen, ik heb meer het idee op rantsoen te zijn en heel goedkoop te moeten eten itt wat ik normaal eet. Prijs-kwaliteit verhouding is echt bijzonder laag imo.

Ik had er al geen behoefte aan, weet elke dag wel iets anders te maken en ben nooit inspiratieloos. Mijn vriendin heeft echter nooit inspiratie en vind het wel handig. Ik vind het wel een goed idee voor mensen die nooit variatie hebben gekend om kennis te maken met verschillende dingen, voor mij is het helemaal niks ben ik wel achter.

Enige waar ik benieuwd naar ben is mijn 'signature dish' die toevallig volgende week in de box zit: gnocchi met bospaddestoelen(pesto :') ) en courgette. Kijken hoe zich dat verhoudt tot mijn versie met echte bospaddestoelen, kruiden uit mijn tuin en zelfgemaakte gnocchi is dan iets waar ik nog wat plezier uit kan halen..
pi_154728823
Ik vond de overdaad aan noedels eigenlijk wel meevallen. Hebben jullie soms het hele pakje noedels gebruikt?
pi_154728887
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de overdaad aan noedels eigenlijk wel meevallen. Hebben jullie soms het hele pakje noedels gebruikt?
Ja-a ...heb ik ook eens gedaan!
Sindsdien let ik beter op de aangegeven hoeveelheden. :D
pi_154729063
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de overdaad aan noedels eigenlijk wel meevallen. Hebben jullie soms het hele pakje noedels gebruikt?
Nee de helft als aangegeven, 100g voor 2 personen :+
  woensdag 29 juli 2015 @ 13:55:31 #293
221912 minilot
Nancy boy
pi_154730831
Hier ook de aangegeven hoeveelheid noedels gebruikt :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 20:26 schreef Vanyel het volgende:
Dat je het überhaupt probeert :D
Ik heb volgens mij nog nooit een HFrecept exact volgens hun plan gegeten.

Of wacht. Die ene keer. Toen mijn lief kookte :s)
Ja, maar ik ben vooral het concept aan het uitproberen. Als ik de hele tijd van alles ga toevoegen om de maaltijden smakelijker te maken dan schiet ik het idee wat voorbij! *)

quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 21:31 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nu al dat HelloFresh niets voor mij gaat zijn. Ik begin nu al gefrustreerd te raken dat ik zelf geen recepten kan verzinnen of veel te lang in de keuken hoef te staan. Uit frustratie ga ik nu maar dingen verzinnen om te bakken en te lunchen. :')
Herkenbaar! Meteen bij dag één al hè?! :D Zo van *twitch* moet.. *stuiptrek* creatief.. *twitch* ontbijt.. *stuiptrek* koken..

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 12:42 schreef Deshain het volgende:

[..]

Als ik nou zie wat er nog over is aardappel met olijfcreme en radijs heb ik toch wel mijn bedenkingen, ik heb meer het idee op rantsoen te zijn en heel goedkoop te moeten eten itt wat ik normaal eet. Prijs-kwaliteit verhouding is echt bijzonder laag imo.
Zeer mee eens: de maaltijden komen bij mij tot nu toe ook over als de dingen die ik maak als ik heeeeel zuinig aan moet doen. :Y Op rantsoen zijn beschrijft het wel aardig! :D
Maar goed, vanavond gerecht twee (de kofte met couscous) en misschien sla ik dit keer wel steil achterover van de weelderige, rijke smaak. *)

De champignons vond ik gisteren trouwens ook opvallend goed ja!
Let me see you stripped down to the bone
pi_154734418
Oef. Beetje geschokt over de aardappelsalade.750 gram aardappel, 3 tomaten en 10 radijsjes. Voor 3 personen...

Blij dat ik het concept niet hoef tte ontdekken maar er zelf spul bij kan doen ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:26:52 #295
221912 minilot
Nancy boy
pi_154734838
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:12 schreef Vanyel het volgende:
Oef. Beetje geschokt over de aardappelsalade.750 gram aardappel, 3 tomaten en 10 radijsjes. Voor 3 personen...

Blij dat ik het concept niet hoef tte ontdekken maar er zelf spul bij kan doen ;)
Fijn ja. }:|

Even n.a.v. je eerdere post: de twee tomaten heb ik wel meteen in onze meest zonnige vensterbank gelegd. Tomaten rijpen op die manier altijd nog vrij aardig door. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 29 juli 2015 @ 16:27:57 #296
221912 minilot
Nancy boy
pi_154734878
Maar eh, wellicht begrijp ik het niet helemaal hoor: als je er echt steevast zelf spul bij doet, wat is dan nog de handigheid van Hello Fresh? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_154735097
Ik vond de aardappelsalade niet vies. Maar ik zou het eerder als bijgerecht eten dan als maaltijd.
pi_154736281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:26 schreef minilot het volgende:

[..]

Fijn ja. }:|

Even n.a.v. je eerdere post: de twee tomaten heb ik wel meteen in onze meest zonnige vensterbank gelegd. Tomaten rijpen op die manier altijd nog vrij aardig door. :Y
Ik ook hoor. En de tomaten van vorige week gaan deze week in de salade.

Meestal voeg ik alleen smaakmakers toe, geen echte grote ingrediënten. Voordeel van HF blijft voor mij daarmee dat ik een aantal werkdagen geen boodschappen hoef te doen en niet hoef na te denken over wat te eten. Daar heb ik nu (2 jonge kinderen en een hoop randgedoe) even weinig tijd enen energie voor over.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_154736299
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 16:27 schreef minilot het volgende:
Maar eh, wellicht begrijp ik het niet helemaal hoor: als je er echt steevast zelf spul bij doet, wat is dan nog de handigheid van Hello Fresh? :)
Ik doe er wel spul bij wat ik toch al in huis had hè :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 29 juli 2015 @ 17:12:28 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_154736323
Duidelijk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_154736327
Oh kijk, zo kort kon het dus ook :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')