SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-07-2015 21:29:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Hij ging om 4 uur weg. Hij zal toch inmiddels wel aan de soep moeten zitten toch?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Heeft iemand zich wel eens gewogen voor en na het rennen? Dat moet de meest nauwkeurige manier zijn om uit te vinden hoeveel je moet drinken (moet je wel een paar keer onder verschillende omstandigheden doen dan).
Ik heb het idee dat ik helemaal niet zoveel vocht verlies..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar ik moet vooral drinken bij afstanden vanaf 15km. En met deze temperaturen 15km lopen zonder te drinken, puur om te kijken hoeveel ik nodig zou hebben, vind ik geen geslaagde test.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Heeft iemand zich wel eens gewogen voor en na het rennen? Dat moet de meest nauwkeurige manier zijn om uit te vinden hoeveel je moet drinken (moet je wel een paar keer onder verschillende omstandigheden doen dan).
Ik heb het idee dat ik helemaal niet zoveel vocht verlies..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yep. Record is drie kg na een langere duurloop in warme omstandigheden.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het idee dat ik helemaal niet zoveel vocht verlies..![]()
Brrrrr... Vies weer. Ik ben blij dat ik vanmorgen wat langer in bed ben blijven liggen, in plaats van naar de Kerkpolderloop af te reizen.![]()
Perfect loopweer. Maar ook ik ben in bed blijven liggen. Geen Noordwijk.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:32 schreef pijll het volgende:
Brrrrr... Vies weer. Ik ben blij dat ik vanmorgen wat langer in bed ben blijven liggen, in plaats van naar de Kerkpolderloop af te reizen.![]()
Je kan ook wel drinken en dan het netto verschil nemen denk ik?quote:Op zondag 19 juli 2015 10:21 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar ik moet vooral drinken bij afstanden vanaf 15km. En met deze temperaturen 15km lopen zonder te drinken, puur om te kijken hoeveel ik nodig zou hebben, vind ik geen geslaagde test.
Bij mij hangt het trouwens een beetje van mijn bui af, soms loop ik 18km zonder drinken en soms neem ik bij 10km al drinken mee.
Maar heb me wel eens gewogen als ik 300-400ml mee had en dan was ik ongeveer even zwaar voor en na het lopen. Weet niet meer hoe lang ik toen liep.. maar heb het idee dat ik minder dan 500ml per uur verlies, zelfs in de warmste omstandigheden.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgend jaar misschienquote:Ik heb ook lelystad -> enkhuizen nog hoog op m'n lijstje staan.
En ik liep gewoon 16,57KM vanmorgen. Zonder drinken. Heerlijk loopweer.![]()
Lekker zeg! Hoe ging het?quote:Op zondag 19 juli 2015 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgend jaar misschienIk heb ook lelystad -> enkhuizen nog hoog op m'n lijstje staan.
En ik liep gewoon 16,57KM vanmorgen. Zonder drinken. Heerlijk loopweer.![]()
Goed man.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgend jaar misschienIk heb ook lelystad -> enkhuizen nog hoog op m'n lijstje staan.
En ik liep gewoon 16,57KM vanmorgen. Zonder drinken. Heerlijk loopweer.
Geen pijntjes of zo? Want jij loopt gewoon 40+ per week nu.![]()
Ja goedquote:Af en toe pijn in de linkerscheen, maar anders dan de shin splint (gebied is groter en de pijn is minder fel). Dan neem ik een extra rustdag. Rechter achillespees zeurt al sinds december 2013, maar dat wordt langzaam minder. Hoe minder 'extra' oefeningen en aandacht ik er aan besteed, des te beter het steeds gaatquote:Op zondag 19 juli 2015 10:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Goed man.
Geen pijntjes of zo? Want jij loopt gewoon 40+ per week nu.En ik heb af en toe een pijntje op de achterkant van m'n linkerhiel. Niet de onderkant dus geen traditioneel hielspoor ding.
Maar allemaal binnen acceptabele normen, dus fuck it.![]()
Ik ga zo ook gewoon. Het heeft geen zin om te zeuren, want het blijft hier nog tot 4 uur regenen. En daarna moet ik naar een barbecue dus dan zie ik het niet meer gebeuren. Ik zit alleen te twijfelen tussen een shirt of singlet ondanks de regen. Het is niet koud of zo. En ik hou ook wel van een beetje regen.
![]()
De buienradar verandert hier de hele tijd tussen bijna geen regen en nu weer 5-10 mmNouja we zien het inderdaad wel, zomerse regen is niet verkeerd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Regen doet me niet zo veel. Het is ook warm genoeg om daar geen last van te hebben qua kou.
Er is nu net een groep vanuit Nijmegen vertrokken, al rennend richting Arnhem. Dat is zo'n 21 km en voor mij dus nog te veel, maar ik vertrek zo richting Elst (dat is halverwege) en haak daar wel aan. 10 km is voor nu net een mooie afstand voor mij.![]()
De cheesecake runquote:Op zondag 19 juli 2015 11:11 schreef Vork het volgende:
Regen doet me niet zo veel. Het is ook warm genoeg om daar geen last van te hebben qua kou.
Er is nu net een groep vanuit Nijmegen vertrokken, al rennend richting Arnhem. Dat is zo'n 21 km en voor mij dus nog te veel, maar ik vertrek zo richting Elst (dat is halverwege) en haak daar wel aan. 10 km is voor nu net een mooie afstand voor mij.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mag ik nog even héél diep buigen voor Jero en Yur.. als in; beter laat dan nooit enzo..![]()
![]()
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Pijll en Zwabber, dat valt me vies tegenHet was zúlk fijn zeikweer. Gelukkig kwam er bij de 4,5 km een Corniel uit de bosjes om me naar de streep te hazen (thanks daarvoor!)
Tevreden. 27:25. Alles in de 5:30 range gelopen, supervlak![]()
![]()
Haha jij begint echt een machine te worden met die 5ks, allemaal binnen een seconde of 15 van elkaar of niet?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:41 schreef Quoi het volgende:
Pijll en Zwabber, dat valt me vies tegenHet was zúlk fijn zeikweer. Gelukkig kwam er bij de 4,5 km een Corniel uit de bosjes om me naar de streep te hazen (thanks daarvoor!)
Tevreden. 27:25. Alles in de 5:30 range gelopen, supervlak
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik ben bang dat de gemiddelde personenweegschaal nogal onnauwkeurig is. De afwijkingen van weegschaal tot weegschaal wijken behoorlijk af (meer dan 1 kg) maar van meting tot meting bij dezelfde weegschaal ook.quote:Op zondag 19 juli 2015 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb het idee dat ik helemaal niet zoveel vocht verlies..
Hoeveel waarde kan je dan aan dat getal hangen?![]()
Mijn weegschaal is heel nauwkeurig, is een digitale, en staat op een apart plankje wat volkomen recht is. Is ook meerdere malen geijkt met zo'n enorm groot ding. Mijn vriend heeft 7 jaar geroeid als lichte roeier dus dat ding moest ook echt op 100 gram nauwkeurig zijn in alle omstandigheden. Dus ik kan er wel haarfijn op vertrouwenquote:Op zondag 19 juli 2015 11:43 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik ben bang dat de gemiddelde personenweegschaal nogal onnauwkeurig is. De afwijkingen van weegschaal tot weegschaal wijken behoorlijk af (meer dan 1 kg) maar van meting tot meting bij dezelfde weegschaal ook.
Hoeveel waarde kan je dan aan dat getal hangen?
Vorige keer 28 rond. Verder idd altijd rond de 27 half. Ik had hier wel meer uit kunnen halen. Ik vind steeds meer de ontspanning in mijn bovenlichaam en daarom gaat het steeds beter
En mijn Bewonderaar was er weer. Die me voor Dafne aanziet. "Wow. Die sprint. Echt wow", waren zijn woorden(beetje eng wel eigenlijk)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: