Logische lijstenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Kauai het volgende:
Als ik ga draaien wordt het nog erger vrees ikReken op zoiets als Dr Dre en Muse na elkaar.
Oke nee ik zal er wel een logische lijst van proberen te maken.
quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Mensen, ik heb een hele zware werk week gehad en ben helemaal naar de klote....
Sorry maar ik ga ook slapen...
De wereld draait morgen ook nog, welterusten.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
kheb 'm maar meteen op facebook gezet...quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Slaap lekker Possiequote:Op zondag 19 juli 2015 01:14 schreef Outpost76 het volgende:
Volgens mij draai je dit nu zelf.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
Deze!!
Ohh... zo'n verschrikkelijk enorm mooi nummer!
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&Bquote:Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Logische lijstenWaar is dat nou goed voor
en waarom zouden we niet durven te luisteren?quote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Ja, klopt.. Ik wist alleen niet wie de artiest wasquote:
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelfquote:Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Dan neem ik het terug en zal ik expres harde rock afwisselen met R&BAlleen voor de mensen die durven te luisteren.
Mn smaak kan nogal divers zijn. Maar aangezien knokkels van hip hop naar dit gaat zal het wel meevallen.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:17 schreef just me het volgende:
[..]
en waarom zouden we niet durven te luisteren?
Gaellic?quote:
Ben benieuwd hoe het zal gaan.quote:Op zondag 19 juli 2015 01:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon draaien wat je gevoel je ingeeft. Eerste keer is spannend.. eerste paar minuten, en dan gaat het vanzelf
smaken verschillenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit mooi?
Vette fake en tenenkrommend.
Dat komt vanuit mama's genenquote:Op zondag 19 juli 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knolkkels lult gewoon een kwartier per uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |