quote:Op zondag 19 juli 2015 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou je kunt veel zeggen, maar Vanilla Ice heeft Queen en David Bowie maar mooi bekend gemaakt met dat nummer!!
Eens, maar als jij net als ik niet tegen onrecht kan, kunnen we ooit (ik hoop nooit) samen tegen de bierkaai ingaan!quote:
Het is hem toch niet gelukt tochquote:
Hoiquote:Op zondag 19 juli 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
Garpje natuurlijk, wie draait er, de site doet het niet?
Ik draai gewoon urenlang muziek die iedereen plat legt.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook en toch pas ik in deze groep.
Ook jij zal er aan moeten gaan geloven.
Site doet het gewoon, maar omdat het 0.00 is geweest, moet je ff naar gisteren kijken.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
Garpje natuurlijk, wie draait er, de site doet het niet?
Ja Kanye heeft nog geen tijdmachine uitgevonden!quote:Op zondag 19 juli 2015 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is hem toch niet gelukt tochOm Sir Paul McCartney bekend te maken
Een beetje goedkoop gebruik maken van de sample van Vanilla Ice...quote:Op zondag 19 juli 2015 00:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nou je kunt veel zeggen, maar Vanilla Ice heeft Queen en David Bowie maar mooi bekend gemaakt met dat nummer!!
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een beetje goedkoop gebruik maken van de sample van Vanilla Ice...
Neinquote:
O P - Beatbijters en Stijlpikkersquote:
Ik zie alleen maar dit:quote:Op zondag 19 juli 2015 00:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Site doet het gewoon, maar omdat het 0.00 is geweest, moet je ff naar gisteren kijken.
Knokkels draait.
Ja, sorryquote:
11 luisteraarsquote:Op zondag 19 juli 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |