Alleen maar bazen, eitjes en muizen hier bij radio49quote:
Mijn ex kreeg van XTC en de gele strepsils een keiharde hallucinatie. En ik heb dat altijd al uit willen proberen maar steeds als ik het deeed dacht ik er niet aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
Dat was ik
Die van de strepsils en dat mooie koor, jammer van dat gegrunt anders was het nummer echt mooier geweest
Ik luister nu aandachtig of ik de nieuwe zanger beter vind
Die van Kendrick Lamar die ik laatst draaide, vond ik wel goed klinken..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik raad iedereen hier het album Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly aan (van mn UI dus). Bij voorkeur de tekst meelezen, wat een bazenalbum.
Weet ik nog niet, binnenkort.
Nigga wut? Zitten er echt zulke werkzame stoffen in?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mijn ex kreeg van XTC en de gele strepsils een keiharde hallucinatie. En ik heb dat altijd al uit willen proberen maar steeds als ik het deeed dacht ik er niet aan.
Ook genoteerd. Dank jequote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik raad iedereen hier het album Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly aan (van mn UI dus). Bij voorkeur de tekst meelezen, wat een bazenalbum.
Weet ik nog niet, binnenkort.
Die is wel lekker maar het is allemaal zo veel beter in de context van het album. Dat album is ook geweldig trouwens.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die van Kendrick Lamar die ik laatst draaide, vond ik wel goed klinken..
Niet dat ik echt heel veel ken van hem.
Nou ik weet het dus niet, maar ze heeft t vaker dan 1 keer gehad. We hebben dat ook uitgetest op dat moment. Ik kon op dat moment er niet aan, dus ik vraag het me nog steeds af. Werkzame stof denk ik niet, maar een combinatie denk ik.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nigga wut? Zitten er echt zulke werkzame stoffen in?![]()
good kid m.A.A.d city wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ook genoteerd. Dank je![]()
Kendrick Lamar ken ik wel maar dat album niet
Ach ja, ik ben een Android Fanboy, I feel yaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die is wel lekker maar het is allemaal zo veel beter in de context van het album. Dat album is ook geweldig trouwens.
Sorry mn fangirl in me komt naar voren.
Bij Kauai denk ik steeds dat het Karzai isquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
Damn, dus dat nummer Cassandra dat ik net draaide, is een jaar ouder dan Kauai!
Ja de andere nummers van dit album hebben vrij heftige grunts.quote:
Dat is de enige die ik ken van hemquote:
Wisselwerking tussen A en B?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou ik weet het dus niet, maar ze heeft t vaker dan 1 keer gehad. We hebben dat ook uitgetest op dat moment. Ik kon op dat moment er niet aan, dus ik vraag het me nog steeds af. Werkzame stof denk ik niet, maar een combinatie denk ik.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de andere nummers van dit album hebben vrij heftige grunts.Ik had juist bewust deze gekozen om het Strepsils-gehalte wat laag te houden!
Ook een bazenalbum.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is de enige die ik ken van hem
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:52 schreef Kauai het volgende:
Dit is heel anders dan wat hiervoor werd gedraaid of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |