Dansplaat (Herman van Veen remix)quote:
Nog erger: ze traden een keer samen op met mijn 2e meest favoriete band: The sins of thy beloved. Alleen kostte dat toen fl. 80,- en was het ergens in hartje Duitsland, dus besloot ik nog ff te wachten.quote:
Wie ben jij chickie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken ik (nog) niet,
De jeugd van tegenwoordig
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
ToT bedankt voor de show
Ik had echt even zin in een ouderwetse ToT show
Van dattum!quote:
Da's nu net het enige stukje wat er wat mij betreft NIET ingehoeven hadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:11 schreef ToT het volgende:
DIE MOTHERFUCKING GRUNT OP EEN GEGEVEN MOMENT IN DIT NUMMER!!!!
Brainpower heeft gestudeerd aan die muziek opleiding (ben even kwijt hoe dat heet) en heeft een woordenschat waar je U tegen zegt, dat gebruikt hij dan ook beide in zijn raps. Geniaal gewoon.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:09 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ken ik (nog) niet,
De jeugd van tegenwoordig
I am the breezequote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Da's nu net het enige stukje wat er wat mij betreft NIET ingehoeven had
Ik mute even..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:11 schreef ToT het volgende:
DIE MOTHERFUCKING GRUNT OP EEN GEGEVEN MOMENT IN DIT NUMMER!!!!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Denk dat dit wel van toepassing is ja.
Klinkt als iets wat ik binnenkort moet luisteren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Brainpower heeft gestudeerd aan die muziek opleiding (ben even kwijt hoe dat heet) en heeft een woordenschat waar je U tegen zegt, dat gebruikt hij dan ook beide in zijn raps. Geniaal gewoon.
Conservatoriumquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Brainpower heeft gestudeerd aan die muziek opleiding (ben even kwijt hoe dat heet) en heeft een woordenschat waar je U tegen zegt, dat gebruikt hij dan ook beide in zijn raps. Geniaal gewoon.
18 word je vanzelfquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je naam is Tyfy?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Kauai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |