Hij moet zeiken of moeilijk doen als hij een half jaar gegarandeerd huurinkomsten kan krijgen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat hij gek werd van mijn vragen.
Wow hebben Brabanders er eentje van van 5 cm? Wat een nepfokkers dan al die brabo's hier.quote:
Teken je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef Fascination het volgende:
Op het laatste moment een tekening afmaken. Erg handig van me.
Wietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik door het bos fiets schiet ik helemaal vol in elk geval, maar weet niet door welke plant het komt. :$
Dan zit je hier ook niet al te bestquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee hoor, vakantie, dus ik neus rond. En ik werd het continue gebekvecht elders wat moe.
Zie dat veel mensen het fout doenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is met een b :$
Moest elke dag obstipatiedagboek invullen voor drie maanden.
Ik ken alleen Brabo chicks.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow hebben Brabanders er eentje van van 5 cm? Wat een nepfokkers dan al die brabo's hier.
De zus van uitstraling.quote:
Voorstadje van Rio, lekker rustig. Mooi wit strand, helder blauw water, palmboompjes, watervallen. Zit wel goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga er zonder meer vanuit dat Bels een aardig plekje voor ons regelt
In Rio? Natuurlijk!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan ik daar werken zonder Portugees te spreken?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sorryeet niet enorm aziatisch. Konimex doet het wel voldoende voor mij
Niks mis met 5 cmquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow hebben Brabanders er eentje van van 5 cm? Wat een nepfokkers dan al die brabo's hier.
Lekker met pindasausquote:
Als verjaardagscadeautje voor iemand die ik morgen zie.quote:
We hebben het niet over jouw lichaamslengte art.quote:
Klinkt goed danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voorstadje van Rio, lekker rustig. Mooi wit strand, helder blauw water, palmboompjes, watervallen. Zit wel goed
[..]
In Rio? Natuurlijk!
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben het niet over jouw lichaamslengte art.
Sambal eet kl niet. Sowieso trek ik stevig gekruid eten niet zo goedquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder toko.
Al was het maar om de enorme hoeveelheden el cheapo kruiden.
En de megapotten sambal oelek
We zijn een zeer slechte match danquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sambal eet kl niet. Sowieso trek ik stevig gekruid eten niet zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |