Even lang ook goed? Zo ja, hoi.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb liever maar een paar cm langer dan ikzelf. Perfecte staande knuffel/kus hoogte
Daar komen we vast wel uitquote:
180cm, maar de lengte kan me eigenlijk gestolen worden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is dan de ideale lengte voor een man?
Dik, kort, kaal en een eihoofdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry faxie. En niet gespierd en geen strakke kaaklijn en niet lang. Dit wordt 'm niet
Voelt dat prettig dan 30+ cm in je punani?quote:
Ben je al lang single?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry faxie. En niet gespierd en geen strakke kaaklijn en niet lang. Dit wordt 'm niet
Het is iig langer dan ik ben. En je hebt een hoop compensatiepuntenquote:
Faalhaas.quote:
Zo klein ben jij toch niet? En ook niet dikkig.quote:
Wat is wel belangrijk?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
180cm, maar de lengte kan me eigenlijk gestolen worden.
Geen idee. Jij wel?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voelt dat prettig dan 30+ cm in je punani?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Zo klein ben jij toch niet? En ook niet dikkig.
Z'n banksaldo.quote:
Ja, expres. Kan momenteel geen kerel combineren met mijn studie en freunden.quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is iig langer dan ik ben. En je hebt een hoop compensatiepunten
Uhuh.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja, expres. Kan momenteel geen kerel combineren met mijn studie en freunden.
Blijkbaar denken sommigen dat ik hard2get doe terwijl ik ze gewoonweg niet wil
Ik pasquote:
Op dit moment helemaal niets meer. Ik wacht op een bootycall van een slechtneukende oude fuckbuddy en ga erop af. Ik verwacht het rond drie uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |