Ja, en je vriendje.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:04 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Ik ben 20, jij kon mijn broertje zijn.
quote:
Pics?quote:Op zondag 19 juli 2015 03:07 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Jij kan mijn billen niet aan schat.
Meerderjarige meldt zichquote:Op zondag 19 juli 2015 03:08 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Ik mag geen pics sturen naar minderjarigen.
Ik ben al 16, grgr.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:08 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Ik mag geen pics sturen naar minderjarigen.
Volgens mij ligt die grens gewoon op 16 hoor.quote:
Meerderjarig is idd 18+quote:Op zondag 19 juli 2015 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die grens gewoon op 16 hoor.En je hoeft niet perse van je naakte bips te sturen, met kleren aan kan ook.
Im not that type of whore.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die grens gewoon op 16 hoor.En je hoeft niet perse van je naakte bips te sturen, met kleren aan kan ook.
Ja nou dan, gewoon een normale foto waar je kont toevallig opstaat kan toch gwn, doen al die mensen van tegenwoordig, beetje op z'n zij voor de spiegel staan.quote:
Jij bent al eens eerder te sprake gekomen hier zie ikquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:37 schreef Viro het volgende:
LVTDK, ben je yasmin aan het lastig vallen op school?
R&P / Klasgenoot ...
Dames met klasse nemen geen foto's met ass naar achteren. Hun laten pics nemenquote:Op zondag 19 juli 2015 03:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja nou dan, gewoon een normale foto waar je kont toevallig opstaat kan toch gwn, doen al die mensen van tegenwoordig, beetje op z'n zij voor de spiegel staan.
quote:Op zondag 19 juli 2015 03:12 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Dames met klasse nemen geen foto's met ass naar achteren. Hun laten pics nemen.
Wie is yasmin? En ja dat topic is van mij.quote:Op zondag 19 juli 2015 03:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent al eens eerder te sprake gekomen hier zie ik![]()
![]()
[..]
http://www.woorden.org/woord/meerderjarigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |