SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 19-07-2015 00:05:19 ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Metquote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
Gaarne mijn UI weer in de OP zetten.
Die vieze no1 heeft me verwijderd.
Done.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
Zit nu mobiel, maar ga ik proberen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:58 schreef Deuce92 het volgende:
Snakey is de beste admin hier: altijd correct, nooit opdringerig maar wel corrigerend/strak waar het nodig is.quote:
je mag hem wel pijpen als je wilt?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Snakey is de beste admin hier: altijd correct, nooit opdringerig maar wel corrigerend/strak waar het nodig is.
Heftige conservatieve postquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil iets posten maar ik doe het niet want anders komen de boze blauwen me weer bannen.
je bent wel original endo of no?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje, binnenkort nieuwe updates. Shredded as fuarkk
depends on my mood.quote:
Nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Oudje, binnenkort nieuwe updates. Shredded as fuarkk
En jij bent?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef jodelahity het volgende:
Is zo'n gymchick nu sterker dan jullie of dat ook weer niet?
Ik stelde gewoon een simpele vraag, die weer niet beantwoord kan worden blijkbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:39 schreef Eleiko het volgende:
[..]
En jij bent?
Ter info: in het vorige topic staan 2 filmpjes waar jij op te zien bent.
Antwoorden denken te krijgen in een ONZ topicquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik stelde gewoon een simpele vraag, die weer niet beantwoord kan worden blijkbaar
Sterker dan 90% van de posters in dit topic.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef jodelahity het volgende:
Is zo'n gymchick nu sterker dan jullie of dat ook weer niet?
Oke sorryquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Antwoorden denken te krijgen in een ONZ topic
Het is een persiflage toch zoals jij zei, ik wou gewoon even kijken hoever zoiets gaatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Sterker dan 90% van de posters in dit topic.
Maar dat zegt niet veel.
Is al goed, bro.quote:
Zij is echt too much, dit kan je echt niet meer compenseren met facial esthetics.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Deuce92 het volgende:
Heeft vast schimmelplekken onder die hangtieten.
Tx, bro.quote:
Mnee, ik zie het. Nadat ik een edit heb gedaan locked de OP. Net een paar keer geprobeerd te unlocken, maar dan springtie vanzelf weer op locked. Vreemd.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tx, bro.
Alleen kan ik nu de gymchick niet meer updaten.
Is dat een technisch iets of vertrouw je me niet (meer) wat dat betreft?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:25 schreef Champy het volgende:
Cor doe maar een goede gymchick, dat kan jij wel
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:04 schreef Champy het volgende:
Damn die laatste. Als ik zon sixpack heb plaats ik ook een foto
Probleem is gefixed door Lompe Hork. Weet alleen niet hoe (zie topic in BUG).quote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee, ik zie het. Nadat ik een edit heb gedaan locked de OP. Net een paar keer geprobeerd te unlocken, maar dan springtie vanzelf weer op locked. Vreemd.
Die neger. Clumsy plsquote:Op zondag 19 juli 2015 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Zodra je schouders groter worden dan je hoofd, is het tijd om te stoppen. De neger in de op is te furr gegaan.
Niet helemaal waar ik op doelde...quote:
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:31 schreef Deuce92 het volgende:
Denk je dat ze graag vingert op negers die grapefruit neuken?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wat doe je, mijn netvlies, NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2015 00:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]What the fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit, zo joggen door het bos.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:24 schreef Faeroer het volgende:
Eindelijk regen, verkoeling voor iedereen, kom maar haters
Een keer ging ik joggen met enkelgewichten om en toen keken twee oudere vrouwtjes mij echt raar aan gingen ze zo naar elkaar fluisteren. Ik fluisterde zo zachtjes boem toen ik langs kwam, was wel leuk hun faces.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:57 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ren je wel eens met van dat jihad gejoel op mensen af, puur om ze te stangen?
Dikke chest pomp, geen echte pomp maar wat anders?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2 eca caps getikt. Nu Chest. NIET TE STOPPE
Etha zou je?quote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2 eca caps getikt. Nu Chest. NIET TE STOPPE
Check het topic in SPT. Staat ook een mooi beginnersschema in wat Klokov voor me had gemaakt, voordat hij batshit crazy werd.quote:Op zondag 19 juli 2015 12:23 schreef Crip het volgende:
Ik heb een kettlebel gekocht btw voor thuis, iemand een site/youtube waar de oefeningen nauwkeurig worden uitgelegd? Ik wil liever niet gewond raken.
Swsquote:
Ha, thanks c_c zal strakjes checken na mn run. Eerst nog even mijn longsleeve sporttrui vindenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Check het topic in SPT. Staat ook een mooi beginnersschema in wat Klokov voor me had gemaakt, voordat hij batshit crazy werd.
Hehehe heerlijk. "Kiek daar heb je er weer zo een uit guantanamo bay"quote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Een keer ging ik joggen met enkelgewichten om en toen keken twee oudere vrouwtjes mij echt raar aan gingen ze zo naar elkaar fluisteren. Ik fluisterde zo zachtjes boem toen ik langs kwam, was wel leuk hun faces.
ut mot nie gekker worre hier Mietquote:Op zondag 19 juli 2015 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hehehe heerlijk. "Kiek daar heb je er weer zo een uit guantanamo bay"
US / Userfoto's #345 Met knappe mensenquote:Op zondag 19 juli 2015 12:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hehehe heerlijk. "Kiek daar heb je er weer zo een uit guantanamo bay"
Ik zie geen foto's, op wie doel je?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
US / Userfoto's #345 Met knappe mensen
Wie is zij?
Alles is weggemodquote:Op zondag 19 juli 2015 12:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's, op wie doel je?
Tevens wel weer kansloos dat fokkertjes gaan zoeken
quote:Op zondag 19 juli 2015 12:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Alles is weggemodze hadden link naar haar IG geplaats, gewoon haar usernaam gegoogled.
Niet je dagelijkse US fap zettenquote:
?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
US / Userfoto's #345 Met knappe mensen
Wie is zij?
Longsleeve? Met dit weer?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Sws
[..]
Ha, thanks c_c zal strakjes checken na mn run. Eerst nog even mijn longsleeve sporttrui vinden
ik zag laatst dat mn zusje dat had gelikedquote:Op zondag 19 juli 2015 12:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha zou je?
https://www.facebook.com/(...)87972238764/?fref=nf
GET HYPERquote:Op zondag 19 juli 2015 12:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dikke chest pomp, geen echte pomp maar wat anders?DD
Doet die ephe nou wat, of beetje hype?
[insert deuce wincest jokes]quote:Op zondag 19 juli 2015 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik zag laatst dat mn zusje dat had geliked
ooit raakt je pwo wel uitgewerkt hoorquote:Op zondag 19 juli 2015 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
doet deuce niet, hij weet hoe ik gek word
Hangt sterk van je hormoonspiegel en BPM af.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:52 schreef Crip het volgende:
Vraagje, iemand die ook myfitnisspal gebruikt voor kcal bijhouden? Zo ja heb ik net getraind.. snelwandelen/joggen op heuvellandschap voor 1 uur en 45 min. Klopt het wel dat je dan rond de 664 kcal verbrand? Ik weet niet vind het nogal veel.
Hm oke oke, makes sense. Want MFP telt verhoogt dan het aantal kcl inname wat je mag op een dag als je je workout invoert dus ik wil niet dat het nummer te hoog is ofzoquote:Op zondag 19 juli 2015 14:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Hangt sterk van je hormoonspiegel en BPM af.
Jazeker.quote:
Nee. Wat een beetje gek is, want het werkt wel op linux. Maakt verder niet heel veel uit, want het gaat me om de verbinding ipad/iphone-tv. Ik wil ook niet met m'n chromebook erbij hoeven zitten als ik iets wil streamen.quote:
Oh srs? Popcorntime werkt smooth op mijn laptop, geen lags. Maja van ondertiteling maak ik meestal geen gebruik maar als ik dat heb gedaan ook gewoon probleem.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:09 schreef Fripsel het volgende:
Popcorn time..van ellende bijna m'n laptop uit het raam gegooid en uiteindelijk maar een Netflix account aangemaakt. Ondertitels die niet synchroon lopen, continue niet willen laden etc.
Waarom niet gewoon sceneaccess?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:12 schreef Montelly het volgende:
Waarom series niet gewoon dowloaden via kat.ph? Met een beetje downloadsnelheid heb je je episode al binnen paar minuten binnen.
Private trackers zijn bagger man, gewoon simpele kat.ph, die zijn vaak binnen enkele minuten na airtime al online.quote:
God daar komt de asian tech-overlord om te vertellen hoe het moet.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:13 schreef seto het volgende:
zo schattig om te kijken hoe leken technologie proberen te gebruiken
Mjah vind het ook bagger, liever gewoon Netflixquote:Op zondag 19 juli 2015 15:09 schreef Fripsel het volgende:
Popcorn time..van ellende bijna m'n laptop uit het raam gegooid en uiteindelijk maar een Netflix account aangemaakt. Ondertitels die niet synchroon lopen, continue niet willen laden etc.
Ja. M'n vriend kreeg het ook niet gefixed, en die is toch aardig technisch. Netflix doet het wel perfect.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Oh srs? Popcorntime werkt smooth op mijn laptop, geen lags. Maja van ondertiteling maak ik meestal geen gebruik maar als ik dat heb gedaan ook gewoon probleem.
Je komt nu echt te dichtbij gozer, beter kom je niet verderquote:
Ah okay, heb voor de rest nooit Netflix gebruikt tho. Alleen paar keer bij mijn broer.quote:Op zondag 19 juli 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja. M'n vriend kreeg het ook niet gefixed, en die is toch aardig technisch. Netflix doet het wel perfect.
Hoe voel je je daarbij?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:12 schreef Ethanolic het volgende:
Ik gebruik sinds een week ook popcorntime.
Jullie kunnen vragen stellen.
kan één van je neukertjes het niet fixen?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja. M'n vriend kreeg het ook niet gefixed, en die is toch aardig technisch. Netflix doet het wel perfect.
Dit. Chromebookquote:Op zondag 19 juli 2015 15:13 schreef seto het volgende:
zo schattig om te kijken hoe leken technologie proberen te gebruiken
Kralingen, ff de hond uitlatenquote:
Niet nog meer BBQ'ende turken aubquote:Op zondag 19 juli 2015 15:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lekker. Ik ga vanavond richting Kralingse plas, als het droog blijft.
Heb voor vanavond een prachtige biefstuk in de koelkast liggen. Je denkt toch zeker niet dat ik die ga verpesten op een parkbbq.quote:
En daarna wat van Opa's Dikke Frieten?quote:Op zondag 19 juli 2015 15:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb voor vanavond een prachtige biefstuk in de koelkast liggen. Je denkt toch zeker niet dat ik die ga verpesten op een parkbbq.
Welk neukertjequote:Op zondag 19 juli 2015 15:34 schreef seto het volgende:
[..]
kan één van je neukertjes het niet fixen?
Wat is dat? Ui met korstje? Zou wel raken.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ow gaawd, zware craving nu
Nooit calamares op?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:16 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat is dat? Ui met korstje? Zou wel raken.
You're missing out Gquote:
oh fuckquote:Op zondag 19 juli 2015 16:09 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Ow gaawd, zware craving nu
haram dusquote:Op zondag 19 juli 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkensanus bedoel je
http://www.rtlnieuws.nl/e(...)aakt-van-varkensanus
Dat is zo oud dat het bijna niet meer grappig is.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkensanus bedoel je
Je had toch een vriend?quote:
Achja.. dan kun je tenminste zeggen dat je een dikke zeug hebt gerimt.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkensanus bedoel je
Daar hoeven een aantal vaste posters hier geen "inktvis" ringen voor te nuttigen.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Achja.. dan kun je tenminste zeggen dat je een dikke zeug hebt gerimt.
quote:Op zondag 19 juli 2015 16:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar hoeven een aantal vaste posters hier geen "inktvis" ringen voor te nuttigen.
Jaaaaa, daar kun je mij echt voor wakker maken. Vooral champignons gebakken in een beetje oestersaus. ;_:quote:
ik vermoed:quote:Op zondag 19 juli 2015 16:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Daar hoeven een aantal vaste posters hier geen "inktvis" ringen voor te nuttigen.
Ja tog, lekker die oester volsauzen hahaquote:Op zondag 19 juli 2015 16:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar kun je mij echt voor wakker maken. Vooral champignons gebakken in een beetje oestersaus. ;_:
Ik denk momenteel in plaatjes helaas.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja tog, lekker die oester volsauzen haha
steek je hem er ook een beetje in dan?quote:Op zondag 19 juli 2015 16:41 schreef seto het volgende:
montelly lijkt me wel een mede booty eater dus no spang
Heuvellandschap in NL???quote:Op zondag 19 juli 2015 14:52 schreef Crip het volgende:
Vraagje, iemand die ook myfitnisspal gebruikt voor kcal bijhouden? Zo ja heb ik net getraind.. snelwandelen/joggen op heuvellandschap voor 1 uur en 45 min. Klopt het wel dat je dan rond de 664 kcal verbrand? Ik weet niet vind het nogal veel.
utrechtse heuvelrug?quote:
Alleen de eikelquote:Op zondag 19 juli 2015 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
steek je hem er ook een beetje in dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt oversekst jij.quote:
Want als je weet wat rimmen is, betekent dat dat je 's nachts uit ellende hele augurken in je anus propt om je seksuele needs te vervullen.quote:
Altijd zo met die zwaar religieuzen. Praten altijd over dingen die niet mogen.quote:
Ja ik mag thuis nooit over seks praten, heeft me echt negatief beinvloed. :cquote:Op zondag 19 juli 2015 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Altijd zo met die zwaar religieuzen. Praten altijd over dingen die niet mogen.
Ik heb op een reformatorische school gezeten en ze hadden het altijd over seks, en vloeken en tieren enz buiten gehoorsafstand van leraren.
Komt omdat ze thuis strak worden gehouden.
Zeg maar alles wat ik in mijn omgeving ligt poehhquote:Op zondag 19 juli 2015 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want als je weet wat rimmen is, betekent dat dat je 's nachts uit ellende hele augurken in je anus propt om je seksuele needs te vervullen.
hilarische hyperbool weer clumsyquote:Op zondag 19 juli 2015 17:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Want als je weet wat rimmen is, betekent dat dat je 's nachts uit ellende hele augurken in je anus propt om je seksuele needs te vervullen.
Bedankt voor de bevestiging. Niks persoonlijks verder.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik mag thuis nooit over seks praten, heeft me echt negatief beinvloed. :c
Mag niet naar buiten en o jee als ik met een boii praat. Zo sad.
You're welcome, ik ontkom niet aan je alziend oog Beach.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Niks persoonlijks verder.
quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Crip het volgende:
[..]
You're welcome, ik ontkom niet aan je alziend oog Beach.
Dat zou de taaiheid kunnen verklaren. Gefrituurde varkensanus met knoflooksausquote:Op zondag 19 juli 2015 16:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkensanus bedoel je
wil je niet liever een stuk slagroomtaartquote:Op zondag 19 juli 2015 18:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zou de taaiheid kunnen verklaren. Gefrituurde varkensanus met knoflooksaus![]()
![]()
Geef zijn portie maar aan mijquote:Op zondag 19 juli 2015 18:28 schreef seto het volgende:
[..]
wil je niet liever een stuk slagroomtaart
is fissaquote:Op zondag 19 juli 2015 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Matrix park nimma is dat wat
Ik ga daar straks heen
Wel Jong publiek, gemengd met aso's en chapters satudarah.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Matrix park nimma is dat wat
Ik ga daar straks heen
Catphones.comquote:Op zondag 19 juli 2015 21:32 schreef Ethanolic het volgende:
guys wat is de meest val veilige smartphone?
ja iknzie terinf looolllquote:Op zondag 19 juli 2015 21:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel Jong publiek, gemengd met aso's en chapters satudarah.
Koningsplein is een goeie spot.
blijft goed dezequote:Op zondag 19 juli 2015 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha heeft een keer model gestaan voor een schonenmerk.
[ afbeelding ]
Wel mooi dat ze een meter naar voren en achter staan op de foto's.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Etha heeft een keer model gestaan voor een schoenenmerk.
[ afbeelding ]
setonegertje.gifquote:Op zondag 19 juli 2015 21:47 schreef seto het volgende:
met jouw lengte hoef je je daar toch niet druk over te maken etha
Dan zal ik maar nooit op hakken naast je gaan staanquote:Op zondag 19 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
De knapste mannen in deze reeks hebben die lengte trouwens. Henk, Panzermaus, no1.
quote:
hey ik heb wel trek in een vietnamese loempiaquote:
Je vergeet de leukste ^^quote:Op zondag 19 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
De knapste mannen in deze reeks hebben die lengte trouwens. Henk, Panzermaus, no1.
Hoelang ben jij dan?quote:
Dat soort mensenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?
Ik heb net echt een idioot chat gesprek met iemand gehad over lengte en gewicht. Eerst werd ik de hemel ingeprezen over hoe ik eruit zag. Daarna was het ondenkbaar om te daten want ik woog meer als hemDude dat zegt meer over jou mannelijkheid dan mijn figuurtje
1,85.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?
Ik heb net echt een idioot chat gesprek met iemand gehad over lengte en gewicht. Eerst werd ik de hemel ingeprezen over hoe ik eruit zag. Daarna was het ondenkbaar om te daten want ik woog meer als hemDude dat zegt meer over jou mannelijkheid dan mijn figuurtje
Van wie mocht dat niet?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik hier niet mocht posten. Ik hoor niet bij de kliek. Sorry man
lolquote:Op zondag 19 juli 2015 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?
Tuurlijk mag je hier posten. Positieve vibe alles.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik hier niet mocht posten. Ik hoor niet bij de kliek. Sorry man
Behalve als ze de grote K posten.quote:Op zondag 19 juli 2015 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
Ja, ik zou niet weten waarom iemand hier niet zou mogen posten.
Heb je toevallig ook een grotere pik dan hij?quote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen ze dat vrouwen geobserdeerd zijn over cijfertjes op de weegschaal
quote:Op zondag 19 juli 2015 23:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een grotere pik dan hij?
Ik heb nooit gezegd dat je hem op moest etenquote:Op zondag 19 juli 2015 23:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Had dan niet gezegd dat ik het moest gaan eten. Eigen schuld, dikke bult.
Verrassendquote:Op maandag 20 juli 2015 05:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Chicks in nijmegen zijn veel kleiner lijkt wel
Mooie chicks ook chiller
Kqnsen ni gwgrepe alleen jammer
Donders veel vrouwen daar hequote:Op maandag 20 juli 2015 05:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooie chicks ook chiller
thnx ethaquote:Op zondag 19 juli 2015 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op maandag 20 juli 2015 07:27 schreef Faeroer het volgende:
Dat facepalm realisatiemomentje wanneer je eindelijk begrijpt waarom iedereen je waarschuwde voor je ex. Sommige vrouwen zijn echt batshit crazy.
Proefweekje random gym nemen, stalkerfree alles
1. "dan hij", niet: " als hem".quote:Op zondag 19 juli 2015 23:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoelang ben jij dan?
Sterkte, bro.quote:Op maandag 20 juli 2015 07:27 schreef Faeroer het volgende:
Dat facepalm realisatiemomentje wanneer je eindelijk begrijpt waarom iedereen je waarschuwde voor je ex. Sommige vrouwen zijn echt batshit crazy.
Proefweekje random gym nemen, stalkerfree alles
lekkere maagtabletjes makenquote:Op maandag 20 juli 2015 06:09 schreef Ethanolic het volgende:
hey champy weer nieuwe dag in de pillenfabriek??
Nijmegen = grote kans op ongeschoren veganistes.quote:Op maandag 20 juli 2015 05:15 schreef Dimachaerus het volgende:
Mooie chicks ook chiller
quote:Op maandag 20 juli 2015 08:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Rise and shine mofo's. Mooi ochtendje.
zet gwn hierquote:Op maandag 20 juli 2015 07:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ja hoor, vragen kunnen via de DM worden gesteld
Valt wel mee tegenwoordig. Vroeger was 't een vies links bolwerk. Tegenwoordig een studentenparadijs. Sletjes hier sletjes daarquote:Op maandag 20 juli 2015 08:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nijmegen = grote kans op ongeschoren veganistes.
(#fathank mededeling)
zquote:Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Fripsel het volgende:
Een mooie dag voor roze. Straks naar de kermis in Tilburg
Nice.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Valt wel mee tegenwoordig. Vroeger was 't een vies links bolwerk. Tegenwoordig een studentenparadijs. Sletjes hier sletjes daar.
dat heeft hij al eens uitgelegdquote:Op maandag 20 juli 2015 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk ben jij nou monogaam met Ingrid? Omdat je het zo vaak over andere foefjes hebt. Nieuwsgierig ditdat.
Als je een grote klant hebt binnen gehaald betekent het nog niet dat je achterover kan leunen en de marktbewerking maar op z'n beloop kan laten.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Henk ben jij nou monogaam met Ingrid? Omdat je het zo vaak over andere foefjes hebt. Nieuwsgierig ditdat.
als je echt van iemand houdt kan dat makkelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een grote klant hebt binnen gehaald betekent het nog niet dat je achterover kan leunen en de marktbewerking maar op z'n beloop kan laten.
En dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:26 schreef Montelly het volgende:
Half 10 sochtends, staren naar een beeldscherm op een lege afdeling![]()
Nog 2 weken volhouden..nog 2 weken.
Wat vond jij eigenlijk van Montelly's pics?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, ik hou niet alles minutieus bij in m'n fokmapje, das iets anders.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:24 schreef seto het volgende:
[..]
dat heeft hij al eens uitgelegd
jij bent duidelijk niet #teamhenk
Welke, die sixpack? Niet overtuigd dat hij dat is.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:34 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van Montelly's pics?
als je niet alles bijhoudt hoe weet je dan van mijn fok mapje?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet alles minutieus bij in m'n fokmapje, das iets anders.
Maar Henk, kijken kijken niet kopen dus?
Wat doet je twijfelen?quote:Op maandag 20 juli 2015 09:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke, die sixpack? Niet overtuigd dat hij dat is.
Ze wil graag dezelfde pic, alleen dan met een bordje: "hey c_c" ernaast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twijfelgeval?
Alsof er hier iemand iets serieus doet met zijn telefoon.quote:Op maandag 20 juli 2015 09:35 schreef fathank het volgende:
Is er een fatsoenlijk werkend alternatief voor Blackberry Hub op android?
hey McNultyquote:Op maandag 20 juli 2015 09:53 schreef Ferrobarr het volgende:
[..]
Alsof er hier iemand iets serieus doet met zijn telefoon.
Niet doen, veel te drukquote:Op maandag 20 juli 2015 08:48 schreef Fripsel het volgende:
Een mooie dag voor roze. Straks naar de kermis in Tilburg
Ik ga ook niet voor de kermis maar voor studiegenoten. Een vriend uit Praag die z'n minor hier heeft gedaan is weer even terug in het land ^^quote:
Hey Harvey, hoest met Donna?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Voor jou "een vriend"
Voor hem ligt dat vast anders.
Hoe dan ook, veel plezier
Is Weissman alweer verleden tijd?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:40 schreef Fripsel het volgende:
Nee dat ligt niet anders, zoals ik zei studiegenoten dat is meervoud jongens.
In mijn tijd noemden we dat een trio.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:40 schreef Fripsel het volgende:
Geen onzin lullen, weissman blowt nietquote:Op maandag 20 juli 2015 10:47 schreef seto het volgende:
ik had laatst met weissman jointje gerookt bij cremers
Wordt 't een gangbang?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:40 schreef Fripsel het volgende:
Jouw ex gaat tenminste weg. Die van mij moet een restraining order krijgen.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:50 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Lastig verhaal man. Sinds ze bij me weg is heb ik last van paniekaanvallen en alles.![]()
vertel ff danquote:Op maandag 20 juli 2015 10:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw ex gaat tenminste weg. Die van mij moet een restraining order krijgen.
Wacht maar tot ze probeert je voordeur in brand te stekenquote:Op maandag 20 juli 2015 10:52 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jouw ex gaat tenminste weg. Die van mij moet een restraining order krijgen.
Ervaringsdeskundige?quote:Op maandag 20 juli 2015 10:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze probeert je voordeur in brand te steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |