Aan het eind van de laatste aflevering van seizoen 2 van The Blacklist zit Rocket Man. Toen had ik even zoiets van "Euj, verkeerde serie"quote:Op maandag 20 juli 2015 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan californication dit nummer
Dat lijkt me wel, ja.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:12 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
7 Nation Army - White Stripes
King Kunta - Kendrick Lamar
Lunchbox 2
Around The World - Daft Punk
Holding On To You - Twenty One Pilots
LB1. Want King Kunta en Jack White.
Ik denk alleen maar aan rockende otters.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Doet me altijd denken aan californication dit nummer
Bazen songtekst.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:15 schreef JDude het volgende:
LB1 dan maar als proteststem tegen Around The World * 46
Dat kan idd nietquote:Op maandag 20 juli 2015 13:14 schreef JDude het volgende:
[..]
Aan het eind van de laatste aflevering van seizoen 2 van The Blacklist zit Rocket Man. Toen had ik even zoiets van "Euj, verkeerde serie"
Nee. Maar daar weet ik ook niet zo goed wat ik er mee moetquote:
Wat een sukkel.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Maar daar weet ik ook niet zo goed wat ik er mee moet![]()
![]()
Andere kerel, leuk gesprek dit dat. Zegt ie ineens dat ie deze week een date heeft met een blonde vrouw. Nee, nu wil ik écht nog met je afspreken
"Zijn we er toch weer ingetuind"quote:
Ja he. Na mijn 'eh, ok?!' heb ik ook niks meer gehoord. Daar mis ik dus niks aanquote:
Of het was een subtiel afwimpel poging...quote:Op maandag 20 juli 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja he. Na mijn 'eh, ok?!' heb ik ook niks meer gehoord. Daar mis ik dus niks aan
Maar van mijn date heb ik ook al niks meer gehoord. Maar hij is ondertussen ook al weer terug naar huis enzo, dus daar zal ik ook wel nooit meer wat van horen gok ik zo.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of het was een subtiel afwimpel poging...
Je weet het maar nooit met mannen.
Nee zal wel niet.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar van mijn date heb ik ook al niks meer gehoord. Maar hij is ondertussen ook al weer terug naar huis enzo, dus daar zal ik ook wel nooit meer wat van horen gok ik zo.
Of zal ik gewoon zelf sms-en?quote:
Als je hem leuk vindt, zou ik het doen. De date was vrijdag dus dan kan je best op maandag smsen.quote:
Maar ik ben ook een enorme schijthaas op dit gebiedquote:Op maandag 20 juli 2015 13:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je hem leuk vindt, zou ik het doen. De date was vrijdag dus dan kan je best op maandag smsen.
Ik snap je volkomenquote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een enorme schijthaas op dit gebied![]()
Wat is het ergste wat kan gebeuren?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een enorme schijthaas op dit gebied![]()
Ja, niks eigenlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren?
Dat een leuke man wegloopt omdat jij een ontzettende angsthaas bent.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het ergste wat kan gebeuren?
Panda heeft ook een leuke man op het oog?quote:Op maandag 20 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat een leuke man wegloopt omdat jij een ontzettende angsthaas bent.
Ik schrijf nog wel eens in jij vorm als ik eigenlijk ik bedoelquote:Op maandag 20 juli 2015 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Panda heeft ook een leuke man op het oog?
Hang d'r aan de wilgen!quote:Op maandag 20 juli 2015 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ja godnondedju.
Ben ik speciaal naar m'n werk gegaan omdat ik dan samen kan werken met een collega, kan ze uiteindelijk niet komen.
quote:
Groetjes terug!quote:
Zutphenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje jammer dat mijn moeder het nodig vond om in het ziekenhuis in Deventer te bevallen en niet in Zutphen...
Wat?!quote:
Moet je ons wat vertellen?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zutphen
Nee hoor, kom er graag, m'n schoonzus woont daar
Is het de moeite waard ja?quote:Op maandag 20 juli 2015 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zutphen
Nee hoor, kom er graag, m'n schoonzus woont daar
Ik heb ooit eens gezegd dat ik de verkeerde zus heb gekozenquote:
Je zei komenquote:Op maandag 20 juli 2015 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
Ja godnondedju.
Ben ik speciaal naar m'n werk gegaan omdat ik dan samen kan werken met een collega, kan ze uiteindelijk niet komen.
Vrouwen die niet kunnen komenquote:
Werd mijn jingle ook nog gedraaid of gementioned trouwensquote:
Nee, je kan niet alles hebben natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 16:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Werd mijn jingle ook nog gedraaid of gementioned trouwens?
Mijn leven zuigt momenteel echt aan alle kantenquote:Op maandag 20 juli 2015 16:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee, je kan niet alles hebben natuurlijk.
Handjes!quote:Op maandag 20 juli 2015 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn leven zuigt momenteel echt aan alle kanten
XDquote:
Gisterenquote:
Je kunt al kaarten winnen op hun site.quote:
Je bent zelf een leuk liedjequote:Op maandag 20 juli 2015 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind dit een leuk liedje van Hozier
Over liedjes gesproken... ik heb al tijden een idee voor een liedje qua tekst, maar natuurlijk geen muziekinstrument...quote:
Stuur de tekst op, krijg je hem in jinglevorm terugquote:Op maandag 20 juli 2015 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken... ik heb al tijden een idee voor een liedje qua tekst, maar natuurlijk geen muziekinstrument...
Ik had de hele songtekst in mijn droom, maar toen ik wakker werd natuurlijk vergeten behalve waar het liedje over ging...
godverdommequote:Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En even een
Communiceren schijnt heel moeilijk te zijn.
Stond ik dus het verkeerde pand schoon te maken. Het is dat de mensen het al zo raar vonden dat ik er op maandag was ipv donderdag en dat ik nog ergens naar vroeg.
Echt ik kan mijn baas ondertussen wel schieten.
Moet ik zo nog naar een ander pand waar ik gok ik zo'n 3,5 uur bezig benomdat ik via via via ook weer sleutels heb gekregen van dat pand terwijl ik daar niet eens ja opgezegd heb.
Ik ga morgen mijn ochtendbaan opzeggen. ik trek het anders niet.
hihi ik zei trek.
Assertiviteitquote:Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En even een
Communiceren schijnt heel moeilijk te zijn.
Stond ik dus het verkeerde pand schoon te maken. Het is dat de mensen het al zo raar vonden dat ik er op maandag was ipv donderdag en dat ik nog ergens naar vroeg.
Echt ik kan mijn baas ondertussen wel schieten.
Moet ik zo nog naar een ander pand waar ik gok ik zo'n 3,5 uur bezig benomdat ik via via via ook weer sleutels heb gekregen van dat pand terwijl ik daar niet eens ja opgezegd heb.
Ik ga morgen mijn ochtendbaan opzeggen. ik trek het anders niet.
hihi ik zei trek.
De jinglegod van Rijswijkquote:Op maandag 20 juli 2015 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stuur de tekst op, krijg je hem in jinglevorm terug
je kent miranda en blake toch wel???quote:
Dat bleek van niet.quote:
neequote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |