XDquote:
Gisterenquote:
Je kunt al kaarten winnen op hun site.quote:
Je bent zelf een leuk liedjequote:Op maandag 20 juli 2015 17:42 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik vind dit een leuk liedje van Hozier
Over liedjes gesproken... ik heb al tijden een idee voor een liedje qua tekst, maar natuurlijk geen muziekinstrument...quote:
Stuur de tekst op, krijg je hem in jinglevorm terugquote:Op maandag 20 juli 2015 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Over liedjes gesproken... ik heb al tijden een idee voor een liedje qua tekst, maar natuurlijk geen muziekinstrument...
Ik had de hele songtekst in mijn droom, maar toen ik wakker werd natuurlijk vergeten behalve waar het liedje over ging...
godverdommequote:Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En even een
Communiceren schijnt heel moeilijk te zijn.
Stond ik dus het verkeerde pand schoon te maken. Het is dat de mensen het al zo raar vonden dat ik er op maandag was ipv donderdag en dat ik nog ergens naar vroeg.
Echt ik kan mijn baas ondertussen wel schieten.
Moet ik zo nog naar een ander pand waar ik gok ik zo'n 3,5 uur bezig benomdat ik via via via ook weer sleutels heb gekregen van dat pand terwijl ik daar niet eens ja opgezegd heb.
Ik ga morgen mijn ochtendbaan opzeggen. ik trek het anders niet.
hihi ik zei trek.
Assertiviteitquote:Op maandag 20 juli 2015 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
En even een
Communiceren schijnt heel moeilijk te zijn.
Stond ik dus het verkeerde pand schoon te maken. Het is dat de mensen het al zo raar vonden dat ik er op maandag was ipv donderdag en dat ik nog ergens naar vroeg.
Echt ik kan mijn baas ondertussen wel schieten.
Moet ik zo nog naar een ander pand waar ik gok ik zo'n 3,5 uur bezig benomdat ik via via via ook weer sleutels heb gekregen van dat pand terwijl ik daar niet eens ja opgezegd heb.
Ik ga morgen mijn ochtendbaan opzeggen. ik trek het anders niet.
hihi ik zei trek.
De jinglegod van Rijswijkquote:Op maandag 20 juli 2015 18:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Stuur de tekst op, krijg je hem in jinglevorm terug
je kent miranda en blake toch wel???quote:
Dat bleek van niet.quote:
neequote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |