Pfft, ik weet gelijk weer waarom ik een hekel heb aan het ziekenhuis. Sinds donderdag heeft elke gyn en vk die ik spreek al tegen me gezegd dat ik in aanmerking kom voor 'thuisopname' en dat dat op dinsdag zou zijn. Ik krijg dan maandag een onderzoek aan de navelstreng, kijken of die het goed doet. En zo ja mag ik vanaf dinsdag naar huis. Nu vraag ik hoe laat morgen dat onderzoek is zodat Re er ook bij kan zijn, zegt de verpleegster: oh er staat in de computer dat dat wordt aangevraagd voor donderdag of vrijdag!
Wat?

Waarom krijg ik 100 keer te horen maandag en zit iedereen me lekker te maken met thuisopname en heeft kennelijk niemand dat onderzoek nog uberhaupt aangevraagd

Sorry hoor, ik word daar echt boos van.
In de periode dat Re in het zkh lag ging het ook altijd zo, altijd wachten, nooit gebeurde er iets op de dag die ze je van te voren vertellen.
Nou ja, de verpleegster heeft in de computer gezet dat ik dat onderzoek morgen wil ipv eind vd week. En morgen spreek ik de vk of gyn sowieso natuurlijk, maar ik kan me daar dan nu al de hele avond druk over maken over wat ik moet zeggen morgen.
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~